Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies huusi kun ajoin päin punaisia

Vierailija
02.09.2017 |

Ei ollut liikennettä ja meillä oli kiire.

Mies alkoi huutaa niin kovaa, että oli pakko ajaa tien sivuun ja vaihtaa kuskia. Ei ole ikinä näiden 5 vuoden aikana huutanut...

Kertoi myöhemmin illalla, että hänen läheisensä kuoli lapsena suojatiellä, kun joku ajoi päin..

Koko päivänä ei ole sanonut sanaakaan...

Tiellä ei näkynyt ketään.. Katsoin ympärille, enkä mitenkään holtittomasti ajanut. Kun mies alkoi huutaa, olin ihan kauhuissani... Jatkoi silti huutamista, ja haukkui kaikki ajotaidostani älyyni...

Jotenkin ahdistaa. Lisäksi tuo läheinen oli niin läheinen, että outoa ettei ole aiemmin kertonut. Ei sanonut edes huomenta, ja työnsi käteni yöllä pois...

Kommentit (150)

Vierailija
141/150 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on homo js sinä olet lällykkä.

Vierailija
142/150 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meidän paikkakunnalla sattui jokunen vuosi sitten tapaus jossa autoilija ajoi punaisia päin koska risteyksessä ei näyttänyt olevan ketään, oli hiljaista, hyvä keli ja näkyvyys. Törmäsi tyyppi katumaasturilla koulutaksin kylkeen ja 8-vuotias poika kuoli.
Mun mielestä on pieni vaiva pysähtyä punaisiin valoihin riippumatta vuorokauden ajasta tai siitä onko risteyksessä muita. Kiire on hyvä syy myös pysähtyä koska silloin keskittyminen on saattanut muutenkin herpaantua ja tekee virhearviointeja.

Turha heittäytyä marttyyriksi, vahinkoja sattuu kaikille. Jos joskus joku on täräyttänytkin kylkeen niin mikä on todennäköisyys että kaikki jotka ajaa punaisia päin tekisi niin?

Punaisia päin ei ajeta!! Idioottimaista ajattelua tuollainen, että vaikka jollekin on joskus käynyt jotain, niin ei se tarkoita, että minulle kävisi.. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/150 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka idiootti ajaa päin punaisia tietoisesti??!! Itse olen yhden kerran vahingossa ajanut päin punaisia ja kiitän luojaa ettei mitään vaaratilannetta tullut. En ole tullut mieleenkään, että joku ajaa tahallaan päin punaisia kun "ei ketään tullut". Kortti pois tuollaisilta. Ja sitten on miehesi vielä huutanut vieressä ja siitä huolimatta olet vain ajanut menemään. Aikamoista piittaamattomuutta.  

Tämä! Kuinka moni jonkun päälle ajanut onkaan sanonut, että en nähnyt ketään missään. Ehdoton nolla toleranssi punaisia päin ajamiseen.

Vierailija
144/150 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täydellinen ylireagointi mieheltä. Punaisia päin ajetaan joka sekunti ja yleensä ei mitään satu. Seuraavan kerran kun mies ajaa pientäkin ylinopeutta aloita järkyttävä huutaminen ja kirkuminen. Haarat myös kiinni välittömästi, kunnes mies pyytää anteeksi.

Vierailija
145/150 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka torvi kaivoi keskustelun vuodelta 2017 esiin????????

Vierailija
146/150 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Relatkaa vähän. Suurinosa ajaa joskus päin punaisia. Tuomitsette, mutta silti teette sitä itse. Tekopyhää.

Vierailija
147/150 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieluummin kaltaisiasi säännöistä piittaamattomia "ei siellä ollut mitään muuta liikennettä, minulla on 360 asteen näkökenttä"- tyyppisiä kuskeja pitäisi sakottaa ankarasti. Absurdia, että sinä pääset varoituksella ja jos minä ajan 1 km/h ylinopeutta alamäessä niin rapsahtaa sakot (tätähän nyt ajetaan voimaan).

Tanskasta vissiin kopsattu tämäkin rajoitus. Siellä se on +2 km/h

Vierailija
148/150 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka torvi kaivoi keskustelun vuodelta 2017 esiin????????

Punaisia päin ajaminen ei ole yhtään sen hhvåksytynpää vuonna 2026, kuin se oli vuonna 2017, joten sikäli tämä ei ole vanhentunutta asiaa. Minä en ole se, joka tämä kaivoi esiin, mutta kommentoin nyt kuitenkin.

Vierailija
149/150 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka moni rehellisesti voi sanoa ajavansa täysin virheettömästi liikenteessä? 

Ei moni. Liikennesääntöjä on kumminkin noudatettava sen takia että kun aina joskos joku jättää vahingossa noudattamatta niin muiden valppaus todennäköisesti paikkaa.

Mutta kun ruvetaan rikkomaan sääntöjä muuten kuin vahingossa, kuten ap, silloin voi tapahtua kauheita. Tahallista sääntörikettä ei voi perustella sillä että rikotaanhan sääntöjä joka tapauksessa vahingossa.

Vierailija
150/150 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On toki väärin ajaa punaisia päin, ja itkin ja pyysin anteeksi kun hän kertoi, mutta häntä ei pahoittelut kiinnostanut.

Oli toki typerästi tehty, mutta eikö mies teistä yhtään ylireagoinut? Joskus valitti, kun juoksen tien yli vihreiden vilkkuessa, mutta ei huutanut. Ei ole ikinä huutanut minulle...
Ap

Todellakin kummallinen reaktio. "Miehesi" on säälittävä reppana 😅 Ei pitäis miehellä mennä noin tunteisiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi neljä