Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies huusi kun ajoin päin punaisia

Vierailija
02.09.2017 |

Ei ollut liikennettä ja meillä oli kiire.

Mies alkoi huutaa niin kovaa, että oli pakko ajaa tien sivuun ja vaihtaa kuskia. Ei ole ikinä näiden 5 vuoden aikana huutanut...

Kertoi myöhemmin illalla, että hänen läheisensä kuoli lapsena suojatiellä, kun joku ajoi päin..

Koko päivänä ei ole sanonut sanaakaan...

Tiellä ei näkynyt ketään.. Katsoin ympärille, enkä mitenkään holtittomasti ajanut. Kun mies alkoi huutaa, olin ihan kauhuissani... Jatkoi silti huutamista, ja haukkui kaikki ajotaidostani älyyni...

Jotenkin ahdistaa. Lisäksi tuo läheinen oli niin läheinen, että outoa ettei ole aiemmin kertonut. Ei sanonut edes huomenta, ja työnsi käteni yöllä pois...

Kommentit (135)

Vierailija
1/135 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sietikin huutaa, kaltaisesi ääliöt aiheuttavat kuolonkolareita.

Vierailija
2/135 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä anteeksi. Osuit arkaan kohtaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/135 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istun tässä repsikan paikalla kun vaimo ajaa ja pelottaa aivan vtusti.

Vierailija
4/135 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun mielestä punaisia päin ajaminen on ihan pikku juttu? Olet aika helvetin tyhmä.

Vierailija
5/135 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin kaltaisiasi säännöistä piittaamattomia "ei siellä ollut mitään muuta liikennettä, minulla on 360 asteen näkökenttä"- tyyppisiä kuskeja pitäisi sakottaa ankarasti. Absurdia, että sinä pääset varoituksella ja jos minä ajan 1 km/h ylinopeutta alamäessä niin rapsahtaa sakot (tätähän nyt ajetaan voimaan).

Vierailija
6/135 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et siis ajaisi päin punaista mies kyydissä jos tietäisit että hänen läheinen kuollut liikenteessä? Muuten ajaisit?

Kannattaa antaa pölyn laskeutua. Sitten vasta jutella. Ei läheisen kuolemasta pääse yli, eikä se tarkoita ettei ole puhunut että olisi päässyt, sen takia ehkä toinen ei saa pidettyä tunteitaan kurissa kun ei ole puhunut.

Mutta ihan vaan yleisesti; lue vaikka lehdestä kun onnettomuuskuski sanoo: En huomannut, en ehtinyt tilanteessa reagoida yms tarkoittaa tuota että otetaan riskejä tai luotetaan "ei sieltä ennenkään ketään tullut" tai "en nähnyt" ja ajetaan ylinopeutta, päin punaisia tai ihan puskurissa kiinni ja ihmetellään kun tilanne muuttuu painajaiseksi. Älä ota riskiä.

Vierailija
7/135 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jättänyt ap:sta tutkintapyynnön poliisille.

Vierailija
8/135 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin teillä oli niin kova kiire että piti vaarantaa oma, miehen ja sivullisten henki? Mäkkäriin?

Vierailija
9/135 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas yksi syy siihen, miksi naisilta pitäisi kieltää autolla ajaminen.

Joopajoo. Kaikki naisethan ovat yksi ja sama henkilö.

Vierailija
10/135 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ot, kolme tai kaksi pistettä ei ole mikään pisteen korvike. Hemmetin ärsyttävä lukea.

Vierailija
11/135 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin teillä oli niin kova kiire että piti vaarantaa oma, miehen ja sivullisten henki? Mäkkäriin?

Palstailemaan!

Vierailija
12/135 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep poliisia kiinnostaa ihan hirveästi yhden ihmisen punaisia päin ajaminen... Älä kuluta virkavallan resursseja turhaan. Sinulla ei ole edes minkäänlaisia todisteita että ap olisi oikeasti ajanut punaisia päin.

Valoja tauluun, kiitos!

Vierailija
13/135 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Istun tässä repsikan paikalla kun vaimo ajaa ja pelottaa aivan vtusti.

Pitikö ryypätä aamuun asti?

Vierailija
14/135 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep poliisia kiinnostaa ihan hirveästi yhden ihmisen punaisia päin ajaminen... Älä kuluta virkavallan resursseja turhaan. Sinulla ei ole edes minkäänlaisia todisteita että ap olisi oikeasti ajanut punaisia päin.

Valoja tauluun, kiitos!

Ap on itse kirjallisesti myöntänyt ajaneensa päin punaisia. Ip-osoite on palstan ylläpidon tiedossa, joten eipä ole kummoinen homma saattaa näitä kahta tietoa yhteen ja sanktiota asianomaiselle...

Vierailija
15/135 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä jos ap kertoo halunneensa testata ihmisten reaktioita kyseiseen tapahtumaan eikä se ole totta?

Vierailija
16/135 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ne muut syyt ovat? Ja tätähän ei koskaan tapahdu miehille koska - pippeli?

Huom. en missään nimessä puolusta aptä. Kenenkään ei pidä ajaa punaisia päin.

Vierailija
17/135 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä jos ap kertoo halunneensa testata ihmisten reaktioita kyseiseen tapahtumaan eikä se ole totta?

Sehän on virkavallan harhaanjohtamista, joka sekin on rangaistava teko....

Vierailija
18/135 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm, kyseessähän voi olle myös miespari.

Vierailija
19/135 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin on niin selkärangassa punaisiin pysähtyminen, että se on ihan automaattista. Ihan sama, onko muuta liikennettä tai ei. Sama juttu siinä, että jos on juonut alkoholia, niin sitten ei ajeta autoa.

Vierailija
20/135 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On toki väärin ajaa punaisia päin, ja itkin ja pyysin anteeksi kun hän kertoi, mutta häntä ei pahoittelut kiinnostanut.

Oli toki typerästi tehty, mutta eikö mies teistä yhtään ylireagoinut? Joskus valitti, kun juoksen tien yli vihreiden vilkkuessa, mutta ei huutanut. Ei ole ikinä huutanut minulle...

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän neljä