Ensitreffit alttarilla Suomi 2017
Sinkut ovat julkaistu
Kommentit (9874)
Vierailija kirjoitti:
No ei tuo Johanna nyt niin kaunis ja ihana ole ja Markuskin on ihan Ok, vaikka eivät vaikuta toisilleen sopivan.
Perusav:ta, et epäsopivassa parissa toisesta tehdään todella upea, jota säälitään ja toisesta ruoditaan kaikki "viat"
Ei voisi paremmin sanoa!
Menin lukemaan tämän keskustelun, ennen kuin katsoin tv-ohjelman. Johanna on täällä nostettu johonkin alustalle ja hänestä on tehty kaunotar, jolla on vaativa luonne ja vaan joku toimitusjohtaja kelpaa. Markusta taas on sätitty ja haukuttu rumaksi.
Minun mielestä Johanna oli ihan tavallinen perusnainen, ylipainoinen kyllä, mutta ei mitenkään merkittävästi. Kuka tahansa nainen on ihan kivan näköinen, kun jaksaa meikata, pukeutua hyvin ja välillä käydä kampaajalla. Luonteeltaan vaikutti myös ihan tavalliselta, en mitenkään saanut hänestä vaativaa kuvaa.
Markus oli myös ihan perusmies, jos kaupungilla kävelisi vastaan, ei jäisi mitenkään mieleen, ei tosin Johannakaan eli ihan samanlaisia seinäruusuja ovat. Molemmat ovat sen ikäisiä, että tuskin avioliittoon ihan levyin perustein mennään, eikä ensimmäisenä toisen ulkonäön nähtyä laiteta hanskoja tiskiin. Ei se ulkonäkö loppupeleissä tärkein asia suhteessa ole, vaan klassisesti huumorintaju ja samat elämänarvot.
Vierailija kirjoitti:
Jos on ollut vuosikausia sinkkuna, ja koko ajan jossain nettideitissä ja siis käynyt treffeillä kymmenien ja taas kymmenien ihmisten kanssa eikä niistä ole löytynyt sopivaa, niin jotain outoa siinä kyllä on. Joko ihmisessä on jokin paha vika, eikä hän kelpaa kellekään (äärimmäisen harvinaista) tai sitten hänessä on se vika, että hän ei itse kelpuuta ketään vaan etsii sitä kuuta taivaalta tai on addiktoitunut treffailuun ja aina uuden etsimiseen. Tuo jälkimmäinen on yleisin syy.
En kyllä ymmärrä miten tuollainen ihminen sitten yhtäkkiä sopeutuisi elämän mittaiseen avioliittoon, jossa pitää olla uskollinen ja keskittyä siihen omaan puolisoonsa, hyväksyä että puolisossa (kuten itsessäkin) on useita huonoja puolia ja mikä tärkeintä, ei katsella koko ajan sivulle muita potentiaalisia kandidaatteja.
Näinpä. Syynä voi olla myös ettei tiedä mitä tahtoo soutaa ja huopaa ja haluaa parisuhteen ja sinkkuelämän molemmat yhtä aikaa, näitä on tavattu aina vihertää aidan toisella puolella. siinä tapauksessa kun heitetään asiantuntijaraadin valitseman puolison kanssa yhteen niin on pakko yrittää yhden kanssa. On vaan äärettömän vaikeaa päästä tavoistaan ja tottumuksistaan eroon. Jää nähtäväksi miten esim Mari ja Petri jotka paperilla näyttävät hyvin sopivilta yhteen sitten tosielämässä saavat yhteiselämän sujumaan. Voi olla vaikeaa jos ei halua antaa itsestään toiselle kuin murusia ,niin onko todellista yritystä heillä kumminkaan ja syntyykö mitään yhteyttä heidän välille.
Ihanaa, että uusi kausi alkoi! Viime kausi oli Heidi ja Mikko -katastrofeineen jokseenkin kiusallinen ja nyt näin ensimmäisen jakson perusteella kaikki osallistujat vaikuttavat tosi miellyttäviltä! Toki on näytetty vasta pieniä paloja ja hääjakso kertoo sitten jo enemmän, mutta näin "ensivaikutelman" perusteella mulla itellä on sellainen tunne, että tästä tulee kaikkien aikojen kausi. Uskon vahvasti kaikkien parien mahdollisuuksiin, vaikka näemmä ennalta eniten on puhuttanut Markuksen ammatti ja ulkonäkö. Mies vaikutti kuitenkin sydämelliseltä ja sai ainakin tämän kyynikon huokailemaan, en oikein tarkasti osaa sanoa miksi. Ehkä Johannan ja Markuksen tarinan alkuasetelmista tulee mieleen Jenkkien Doug&Jamie sekä oma rakkaustarinani, joita yhdistää alun puutteellinen viehättävyys (nimenomaan ulkonäon suhteen), joka kuitenkin hetken päästä vaihtuu syvään ihastukseen. Johanna ei kuitenkaan vaikuttanut niin pinnalliselta, etteikö arvostaisi hyvää tyyppiä ja kivaa miestä tietyn tittelin ja tyylin yli. Ainakin näin toivon.
En tiedä miksi Markusta on täällä niin haukuttu, kun itse ainakin mielelläni ottaisin hänet. Olen korkeasti koulutettu, pukeutumiseeni ja sisustukseen panostava nainen, joka viihtyy usein sen lattekupillisen ääressä kahvilassa, ja on tapaillut toimitusjohtajia ja lakimiehiä ja kauppatieteiden maistereita. Mutta Markus kelpaisi minulle hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olis kiva, jos valitut sinkut olisivat edes yli 30-vuotiaita ja olleet sinkkuna vähintään vuoden. Eli siis niitä, joilla olisi jo enemmän tarve löytää se pysyvä parisuhde avioliittoa ajatellen. Ehkä ajattelen tätä jotenkin siitä näkökulmasta, että nuoremmilla ja "jatkuvasti seurustelleilla" on kuitenkin niin paljon mahdollisuuksia löytää kumppani muutenkin.
Mutta siellähän on tällä kaudella 38-vuotias, 40-vuotias, 32-vuotias ja 39-vuotias mukana. Ja 29-vuotiaskin melkein kolmikymppinen. Aliisa (26-v.) on nuorin. Eli suurin osa on yli 30-vuotiaita.
Totta, mutta noi parikymppiset olisi voinut korvata vaikka nelikymppisillä "ikisinkuilla". Hyvä juttu toki joka tapauksessa tuo vähän vanhempi ikäjakauma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kun tulis joku vastaava systeemi myös meille sinkuille, jotka ei halua telkkariin ja julkisuuteen. Voisin vaikka osallistua.
Komppaan. Mielelläni jopa maksaisin siitä, että joku muu asiantuntija valitsisi treffikumppaneita.
Tämmöinenhän on aika vasta perustettu, jossain iltasanomissa oli juttua. Heila matchmaking muistaakseni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on ollut vuosikausia sinkkuna, ja koko ajan jossain nettideitissä ja siis käynyt treffeillä kymmenien ja taas kymmenien ihmisten kanssa eikä niistä ole löytynyt sopivaa, niin jotain outoa siinä kyllä on. Joko ihmisessä on jokin paha vika, eikä hän kelpaa kellekään (äärimmäisen harvinaista) tai sitten hänessä on se vika, että hän ei itse kelpuuta ketään vaan etsii sitä kuuta taivaalta tai on addiktoitunut treffailuun ja aina uuden etsimiseen. Tuo jälkimmäinen on yleisin syy.
En kyllä ymmärrä miten tuollainen ihminen sitten yhtäkkiä sopeutuisi elämän mittaiseen avioliittoon, jossa pitää olla uskollinen ja keskittyä siihen omaan puolisoonsa, hyväksyä että puolisossa (kuten itsessäkin) on useita huonoja puolia ja mikä tärkeintä, ei katsella koko ajan sivulle muita potentiaalisia kandidaatteja.
Näinpä. Syynä voi olla myös ettei tiedä mitä tahtoo soutaa ja huopaa ja haluaa parisuhteen ja sinkkuelämän molemmat yhtä aikaa, näitä on tavattu aina vihertää aidan toisella puolella. siinä tapauksessa kun heitetään asiantuntijaraadin valitseman puolison kanssa yhteen niin on pakko yrittää yhden kanssa. On vaan äärettömän vaikeaa päästä tavoistaan ja tottumuksistaan eroon. Jää nähtäväksi miten esim Mari ja Petri jotka paperilla näyttävät hyvin sopivilta yhteen sitten tosielämässä saavat yhteiselämän sujumaan. Voi olla vaikeaa jos ei halua antaa itsestään toiselle kuin murusia ,niin onko todellista yritystä heillä kumminkaan ja syntyykö mitään yhteyttä heidän välille.
Olet varmasti oikeassa. Mutta sellainenkin mahdollisuus on, että ihminen ei vaan uskalla ottaa jotain ratkaisevaa askelta tapailuvaiheen ja vakiintuneen parisuhteen välillä. Tässä ohjelmassahan skipataan deittailu ja kaikki vakiintumattoman parisuhteen vaiheet kokonaan, ja mennään suoraan avioliittoon ja aletaan opettelemaan yhdessä asumista. Jos siinä on jotain huonoa, niin on myös se hyvä puoli, että monta päätöstä, jotka joku voi tuntea vaikeiksi, jää kokonaan välistä.
Mun piti ihan tän ketjun perusteella katsoa eka jakso. Olette oikeassa, Esa on ihana! Mies, joka marjastaa ja jolla on kolme koiraa! Haluan oman Esan! Toivottavasti Aliisa ymmärtää, mikä kultakimpale osui kohdalle!
Noissa kaljuissa miehissä on vain se "vika", että esim. tv-ohjelmissa ainakaan minä en erota heitä keskenään.
Nytkin kun se Jason vai mikä meni yhden sulhasehdokkaan kotiin juttelemaan, niin ensin luulin kun näytettiin Jasonia, että hän oli se "ehdokas". Sitten vasta mulle selvisi kun näytettiin hänen menevä sinne sisään ja siellähän oli se toinen kaljupää (sulhanen), että jaa, täähän on se . Olisi katsojille helpompaa erottaa eri miehet, kun olisi esim, yksi kalju, ja kaksi joilla on erilaiset tukat. Muutenkin on tylsää katsella kaljuja kun niiltä tavallaan puuttuu se "persooan", hiukset tavallaan tuovat siihen ihmiseen lisäpersoonaa. Näin siis katsojana ajattelen.
Mulla joskus loppuu kiinnostus katsoa, kun koko ajan joudun pinnistelemään ja luntaamaan, että kukas toi nyt on, onko herra X vai Y vai Z. Onneksi edes yhdellä miehellä tässä on tukkaa, pahin skenaario olis ollut, että kaikki miehet kaljuja.
Eli menee se ohjelman juoni tavallaan ohitse kun koko ajan menee ne ihmiset sekaisin kun ovat liian samatyyliisä ja samanäköisiä. En ole ainoa, koska eilen juttelin asiasta ja joku muukin oli samaa mieltä.
Nytkin kun naiset ovat erinäköisiä niin heti muistaa kuka on kukin. Ja heti jotenkin näkee heidät eri persoonina.
Mulle aika usein kaljut miehet ovat samaa massaa, ihan elävässä elämässäkin, ikävä kyllä. Jos ovat kokolailla samanikäisiäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MARKUS ON HOT!!!! :O
Mutta Johanna taitaa olla Markukselle liian tyhjäpää, valitettavasti.
Näinpä. Vaikka on kiva tuoda ohjelmaan vaihtelua pareissa niin kyllä nämä Johannat kannattaisi jättää valitsematta. Parituksessa on ajateltu, että saataisiin onnistumaan Tiina-Samuel satu uudestaan: kontrollifriikki, neuroottinen nainen ja selkeästi älykkäämpi, henkisesti joustava mies. Nopealla vilkaisulla tästä uudesta parista puuttuu huumori joka on todennäköisesti ollut se hyvin tärkeä liima tuossa viime kauden onnistujaparissa - plus Samuelin mielettömän pitkä pinna. Tiina tuntui oikeasti olevan myös valmiimpi pariutumaan, tämä ikäneito taitaa olla salaa tyytyväinen elämässään ilman miestä/pelkää liikaa sitoutumista ja oman itsensä näyttämistä ohi meikkien ja merkkilaukkujen.
Noin yleisesti, kannattaako unelmoida liitosta jos ei ole siihen valmis, ei jousta yhtään omista tavoistaan tai halua aidosti oppia ymmärtämään toista, keskittyy vain itseensä? Viime kaudella se turkulainen ope oli sellainen, hieman liian täynnä omaa erinomaisuuttaan, besser-wisser asenteella ojentamaan puolisoa vääristä arvoista, harrastuksista, vaatteista, siivoustyyleistä... Niitä Samueleja ei ole kovin montaa maailmassa joka moista käyttäytymistä pidemmän päälle jaksaisi.
Moi Mikko!
Vieläkö sinua kaihertaa se epäonnistuminen Heidin kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Petri kunnon panomies, kun moni av-mammeli on muisteloissaan treffannut häntä.
En osaa siitä sanoa mitään kun en asiasta tiedä, mutta olin hänen kanssaan kerran nettitreffeillä eikä menty sänkyyn, ei P edes ehdottanut sellaista, ihan kohtelias nuorimies oli.
"Nuorimies"?
Viittaako tämä kuvaus toisen treffeille osallistuneen iäkkyyteen vai siihen, että treffeistä on jo niin pitkä aika, että nelikymppinen Petrikin on ollut vielä nuorimies?
Vierailija kirjoitti:
Noissa kaljuissa miehissä on vain se "vika", että esim. tv-ohjelmissa ainakaan minä en erota heitä keskenään.
Nytkin kun se Jason vai mikä meni yhden sulhasehdokkaan kotiin juttelemaan, niin ensin luulin kun näytettiin Jasonia, että hän oli se "ehdokas". Sitten vasta mulle selvisi kun näytettiin hänen menevä sinne sisään ja siellähän oli se toinen kaljupää (sulhanen), että jaa, täähän on se . Olisi katsojille helpompaa erottaa eri miehet, kun olisi esim, yksi kalju, ja kaksi joilla on erilaiset tukat. Muutenkin on tylsää katsella kaljuja kun niiltä tavallaan puuttuu se "persooan", hiukset tavallaan tuovat siihen ihmiseen lisäpersoonaa. Näin siis katsojana ajattelen.
Mulla joskus loppuu kiinnostus katsoa, kun koko ajan joudun pinnistelemään ja luntaamaan, että kukas toi nyt on, onko herra X vai Y vai Z. Onneksi edes yhdellä miehellä tässä on tukkaa, pahin skenaario olis ollut, että kaikki miehet kaljuja.
Eli menee se ohjelman juoni tavallaan ohitse kun koko ajan menee ne ihmiset sekaisin kun ovat liian samatyyliisä ja samanäköisiä. En ole ainoa, koska eilen juttelin asiasta ja joku muukin oli samaa mieltä.
Nytkin kun naiset ovat erinäköisiä niin heti muistaa kuka on kukin. Ja heti jotenkin näkee heidät eri persoonina.
Mulle aika usein kaljut miehet ovat samaa massaa, ihan elävässä elämässäkin, ikävä kyllä. Jos ovat kokolailla samanikäisiäkin.
Kalju massa olet itse!
Minä en nyt ymmärrä tätä marmatusta kaljuista miehistä. Mitä merkitystä sillä on ihmissuhteessa, tai ylipäätään missään,
onko kaverilla karvoja pään peittona vai ei?
Käyvätkö mammat Juha Tapion keikalla ja pohtivat, että on kyllä olisi ihanaa tämä musiikki, mutta kun tuo tekijä ja esiintyjä on kalju.
Vierailija kirjoitti:
Minä en nyt ymmärrä tätä marmatusta kaljuista miehistä. Mitä merkitystä sillä on ihmissuhteessa, tai ylipäätään missään,
Käyvätkö mammat Juha Tapion keikalla ja pohtivat, että on kyllä olisi ihanaa tämä musiikki, mutta kun tuo tekijä ja esiintyjä on kalju.
No täällä on muutenkin pääosin vain pinnallisia ihmisiä kirjoittelemassa. Jokainen ulkonäön yksityiskohta ruoditaan ja mikään ei kelpaa näille arvostelijoille. Itse varmaan ovat jotain miss maailmoja, kun noin paljon varaa arvostella toisia (tai sitten eivät...). Ulkonäöllä ei loppujen lopuksi ole mitään merkitystä, jos antaa mahdollisuuden tutustumiselle. Sehän on yksi tämän ohjelman ideakin. Annetaan rakkaudelle mahdollisuus myös sellaisen ihmisen kanssa, jota ei välttämättä pelkästään ulkonäön perusteella edes lähestyisi. Erittäin terve näkökulma nykyisessä pintaliitoyhteiskunnassa, jossa vain ulkokuorella tuntuu olevan väliä. Sinkut itkevät, kun ei löydy sopivan näköistä ihmistä, mutta eivät ymmärrä, että se oma sielunkumppani saattaisi löytyä myös ennakkoon ei-niin viehättävän ulkokuoren alta.
Mitä tulee Juha Tapioon niin keikoilla lienee olennaisempaa juurikin se musiikki. Silloin ei ole väliä, onko esiintyjällä hiuksia tai ei ja onko hän laiha vai paksu tai pitkä tai pätkä. En minä ainakaan keikoilla käy laulajaa katsomassa vaan kuuntelemassa
Tuli vaan mieleen vanha sananlasku Ei ruma ole ruma eikä kaunis ole kaunis kun sitä kauan katsoo 😊 Ulkonäköön tottuu ...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MARKUS ON HOT!!!! :O
Mutta Johanna taitaa olla Markukselle liian tyhjäpää, valitettavasti.
Näinpä. Vaikka on kiva tuoda ohjelmaan vaihtelua pareissa niin kyllä nämä Johannat kannattaisi jättää valitsematta. Parituksessa on ajateltu, että saataisiin onnistumaan Tiina-Samuel satu uudestaan: kontrollifriikki, neuroottinen nainen ja selkeästi älykkäämpi, henkisesti joustava mies. Nopealla vilkaisulla tästä uudesta parista puuttuu huumori joka on todennäköisesti ollut se hyvin tärkeä liima tuossa viime kauden onnistujaparissa - plus Samuelin mielettömän pitkä pinna. Tiina tuntui oikeasti olevan myös valmiimpi pariutumaan, tämä ikäneito taitaa olla salaa tyytyväinen elämässään ilman miestä/pelkää liikaa sitoutumista ja oman itsensä näyttämistä ohi meikkien ja merkkilaukkujen.
Noin yleisesti, kannattaako unelmoida liitosta jos ei ole siihen valmis, ei jousta yhtään omista tavoistaan tai halua aidosti oppia ymmärtämään toista, keskittyy vain itseensä? Viime kaudella se turkulainen ope oli sellainen, hieman liian täynnä omaa erinomaisuuttaan, besser-wisser asenteella ojentamaan puolisoa vääristä arvoista, harrastuksista, vaatteista, siivoustyyleistä... Niitä Samueleja ei ole kovin montaa maailmassa joka moista käyttäytymistä pidemmän päälle jaksaisi.
Moi Mikko!
Vieläkö sinua kaihertaa se epäonnistuminen Heidin kanssa?
No hei Heidi (?)
Tämä Mikko on yli viisikymppinen, korkeasti koulutettu, perheellinen nainen. Ei kaiherra viime kauden ihmisten edesottamukset, yksi asia surettaa: ottavatko ihmiset oikeasti opikseen vaikka sarjassa asiantuntijat yrittävät heille niitä omia koukkujaan osoittaa ja näyttää keinoja ulos noista hankalista käyttäytymismalleista. Tiina näytti tajuavan oman kontrollifriikkiytensä ja yritti/yrittää (?) sitä hillitä, Milla tajusi oman sulkeutuneisuutensa ja sen ongelman parisuhteessa ja ilmeisesti halusi opetella puhumaan. Sitten tämä kieltenmaikka, hän oppi, että kumppani oli autoritäärinen ja aikoi pitää oman puolensa paremmin jatkossa. Kun katseli noita jaksoja vuosi sitten, niin mieleen jäi ettei neitokainen itsekään mikään tahdoton ollut, pikemminkin varsin kontrollihaluinen: häämatkalla hänen ehdottamansa reitti olisi pitänyt ottaa (mihin kiire lomalla), ensi kertaa miehen kotiin tullessaan päätti sen olevan liian sotkuinen (eikö ole aikamoista toisen tontille menemistä heti alkuun), halusi keskustella riidan heti loppuun kun mies tulee töistä väsyneenä ja nälkäisenä ja alkaa itselleen ruokaa laittamaan kun rouva on potenut pahaa mieltä päivän kotona eikä kyennyt kokkaamaan. Miehellä tuo on autoritäärisyyttä, naisella sitä kutsutaan, miksi? Itse onnellisessa parisuhteessa elävänä olen havainnut hirveän tärkeäksi vastaantulemisen. Minä en ole täydellinen, en voi vaatia sitä mieheltäkään. Meillä riidellään vähän eikä lainkaan Heidi-Mikko-tyyliin, ristiriidat keskustellaan silloin kun molemmat on rauhallisia. Heidin tempperametista asiantuntijat sanoivat jo heti alkuun, mutta tuo ei asia jota haluaa korjata (tunteet voi heitellä, kypsällä ihmisellä tuo ei kuitenkaan johda ylilyönteihin sanoissa ja teoissa). Mutta meillehän tämä on vain hupia, noille ihmisille tosista totta. Vaikka tässä nyt lipesin liikaa analysoimaan "hahmoja" siis en oikeita ihmisiä, vain sitä tvn välittämää kuvaa toivoisin, että annetaan heidän olla rauhassa stalkkauksilta jne. Enitenhän tästä voi oppia peilaamalla näkemäänsä omaan elämään, kuinka sinä, "Heidi" olet ihmissuhteissasi onnistunut/epäonnistunut, onko sinulla samanlaisia haitallisia tapoja käyttäytyä johon suhteet kaatuvat/menevät kehnoksi. Näin minä ohjelmaa katson ja opin itsestäni ja parisuhteesta, monta mokaa olen jo hoksannut joista yritän irti vaikka jo kohta 40 v olen parisuhteessa elänyt.
Vierailija kirjoitti:
Tuli vaan mieleen vanha sananlasku Ei ruma ole ruma eikä kaunis ole kaunis kun sitä kauan katsoo 😊 Ulkonäköön tottuu ...
Ja moni kakku päältä kaunis, mutta....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olis kiva, jos valitut sinkut olisivat edes yli 30-vuotiaita ja olleet sinkkuna vähintään vuoden. Eli siis niitä, joilla olisi jo enemmän tarve löytää se pysyvä parisuhde avioliittoa ajatellen. Ehkä ajattelen tätä jotenkin siitä näkökulmasta, että nuoremmilla ja "jatkuvasti seurustelleilla" on kuitenkin niin paljon mahdollisuuksia löytää kumppani muutenkin.
Mutta siellähän on tällä kaudella 38-vuotias, 40-vuotias, 32-vuotias ja 39-vuotias mukana. Ja 29-vuotiaskin melkein kolmikymppinen. Aliisa (26-v.) on nuorin. Eli suurin osa on yli 30-vuotiaita.
Totta, mutta noi parikymppiset olisi voinut korvata vaikka nelikymppisillä "ikisinkuilla". Hyvä juttu toki joka tapauksessa tuo vähän vanhempi ikäjakauma.
Enpä tunne tuttavapiirissä yhtään paria jossa kaksi ikisinkkua olisi mennyt yhteen yli 40 v. Vaikka monet kaipaavat parisuhdetta, se tila parisuhteelle näyttää kutistuvan iän myötä, ollaan kiinni omissa tavoissa ja tottumuksissa, joustavuus vähenee. Ruotsissahan ohjelmassa on ollut noita vanhempia paritettavia (toisella kierroksella, jo aikuiset lapset) ja noissa parit ovat päätyneet riitaan jo heti häiden jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
On ihmisiä, jotka tunnistavat ihmiset hiusten perusteella. He saattavat väittää kahta ihmistä ihan saman näköisiksi, vaikka heissä ei olisi muuta yhteistä kuin saman väriset hiukset ja samanlainen kampaus. Samoin identtiset kaksoset, joista toisella on hiukset auki ja toisella nutturalla, eivät voi mitenkään olla identtiset, koska ovat niin eri näköiset.
Voi hyvät kirjoittelijat. Miksi pitää koko ajan etsiä negatiivisiä asioita Markuksesta ja Johannasta. Moittia ulkonäköä ym. Järkyttävää....Olis kiva nähdä noitten ulkonäköä arvostelijoiden naamat niin päästäs arvostelee niitten naamoja ja vartaloita.