Ensitreffit alttarilla Suomi 2017
Kommentit (9874)
Tietääkö kukaan onko 2. kauden Jouni kenties yhdessä sen kuvaustiimin naisen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
http://m.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/201709062200375979_tw.shtml
Jumalan tiet ovat tuntemattomat... Huoh...
😂😂 siis katsoiko kukaan videota kun annatte alapeukkuja?? Siinä analysoija sanoo tuon että jumalan tiet ovat tuntemattomat. Eiköhän sellainen pitäisi jättää pois analyysistä??
En katsonut videota. Kolmella eri selaimella yritin saada sitä näkymään.
Olisin halunnut alussa esitellyistä ehdokkaista sen tumman taiteilijahenkisen miehen mukaan ohjelmaan :) :)
Vierailija kirjoitti:
Todistetusti Petri on seurustellut vuoden(?) ajan muutamia vuosia sitten tuttavani kanssa. Samaan aikaa mies kuitenkin vietti aktiivisesti aikaa AS:ssa :D Itsekin useita kertoja häneen törmännyt treffipalstalla.
Mikä on AS? Aliittisumppanit?
Vierailija kirjoitti:
Todistetusti Petri on seurustellut vuoden(?) ajan muutamia vuosia sitten tuttavani kanssa. Samaan aikaa mies kuitenkin vietti aktiivisesti aikaa AS:ssa :D Itsekin useita kertoja häneen törmännyt treffipalstalla.
Alaston Suomessa? Yäk. Löytyykö ihan m _ulkun kuvia. Jotenkin olen aina pitänyt jälkeenjääneinä ihmisiä, jotka esittelevät omalla naamallaan sukupuolielimiään jollain nettisivustolla. Harmi Marin kannalta jos tämä tyyppi onkin tällainen.
Vierailija kirjoitti:
Olis kiva, jos valitut sinkut olisivat edes yli 30-vuotiaita ja olleet sinkkuna vähintään vuoden. Eli siis niitä, joilla olisi jo enemmän tarve löytää se pysyvä parisuhde avioliittoa ajatellen. Ehkä ajattelen tätä jotenkin siitä näkökulmasta, että nuoremmilla ja "jatkuvasti seurustelleilla" on kuitenkin niin paljon mahdollisuuksia löytää kumppani muutenkin.
Mutta siellähän on tällä kaudella 38-vuotias, 40-vuotias, 32-vuotias ja 39-vuotias mukana. Ja 29-vuotiaskin melkein kolmikymppinen. Aliisa (26-v.) on nuorin. Eli suurin osa on yli 30-vuotiaita.
Vierailija kirjoitti:
Olis kiva seurata enemmänkin tällaisia tositarkoituksella kumppania etsiviä ihmisiä samanlaisessa ohjelmassa kuin vaikkapa Maajussille morsian, mutta niin, että sinkut voisi olla myös kaupunkilaisia ei-maajusseja. Siinähä kun on sinkkuehdokkaita useampia. Tahtoisin, että tällainen "Kaupunkilaiselle morsian/sulhanen" -ohjelma olisi yhtä laadukas kuin Ensitreffit alttarilla, eli hakijat olisivat normaaleja, fiksuja, mukavia ihmisiä EIKÄ näitä wt-julkkistyrkkyjä, joita yleensä muunlaisissa tositv-deittiohjelmissa (paratiisihotelli, temptation island jne) esiintyy. He hakevat vain draamaa ja kohujulkisuutta.
Lisää laadukkaita kumppaninhakuohjelmia telkkariin, kiitos :)
Mä joskus mietin vastaavaa eli kaupunkilaiselle maalaisjussi: miten käy kun Kalliolaiseen punaviherkuplaan tuodaan 3 maalaisjussia pyörimään vegaanibrunssille ja baareihin joista ei saa Karhua. Kuulostaa aika ennakkoluuloiselta mut niinhän sitä naureskellaan ettei kaupunkilainen kermaperse pärjää maatilalla.
Asiantuntijat aina tahallaan valitsevat yhden parin, joka ei millään sovi toisilleen, jotta saadaan hyvää tv-draamaa.
Markus sanoi haluavansa/voivansa muuttaa vaimon asuntoon. Tuskin 'vaimo' tykkää siitä että ukko on sitä lajia että haluaa muuttaa naisen katon alle. Niitä nimittäin riittää, näitä katon alle tulijoita ja passattavia. Ei jaksa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alaston Suomessa? Yäk. Löytyykö ihan m _ulkun kuvia. Jotenkin olen aina pitänyt jälkeenjääneinä ihmisiä, jotka esittelevät omalla naamallaan sukupuolielimiään jollain nettisivustolla. Harmi Marin kannalta jos tämä tyyppi onkin tällainen.
No just voi hemmetti. Toikin olis voitu tarkistaa jos ns asiantuntijaraati ajan tasalla. Tuskin tulee mitään suhteesta Marin kanssa. Ja vuosi seurustelua 40 kymppiselta just jep jep.
Miksi ihmeessä Johanna ja Markus on valittu pariksi? Johanna olisi tarvinnut napakan talous/pankkialalla olevan miehen. Ei sossumiestä lenkkareineen. En usko suhteeseen, ellei alku ole aivan huijausta.
Vierailija kirjoitti:
Asiantuntijat aina tahallaan valitsevat yhden parin, joka ei millään sovi toisilleen, jotta saadaan hyvää tv-draamaa.
Niin ja testataan saadaanko mahdottomasta mahdollista :)
- Miia ei kelvannut Ollille.
- Pia ei kelvannut Jussille.
(Viola ja Esa kelpasivat toisilleen.)
- Mari ei kelvannut Jounille.
- Tanja ei kelvannut Ronille.
(Sari ja Antti kelpasivat toisilleen.)
Kahdella ensimmäisellä kaudella naiset siis eivät kelvanneet. Sitten:
- Kimmo ei ensin kelvannut Millalle. Jää nähtäväksi, pysyvätkö yhdessä.
- Heidi ei kelvannut Mikolle, mutta eipä Mikkokaan tainnut kelvata Heidille.
(Tiina ja Samuel kelpasivat toisilleen.)
- Markus ei kelpaa Johannalle?
Vierailija kirjoitti:
Yök. Jos itse joutuisin tai pääsisin naimisiin sellaisen miehen kanssa, josta minulle myöhemmin paljastuisi että hän on edellisessä liitossaan ollut salaa nettitreffissä niin kyllä taitaisi minulta hyvästit saada vaikka minua ei olisikaan pettänyt.
Formaatti on tavallaan mielenkiintoinen mutta siinä pelataan isoilla panoksilla. Oman vaikeutensa siihen tekee julkisuus ja kameroiden läsnäolo ja asioiden ruotiminen julkisuudessa, esim kaikki luurangot menneisyydestä kaivetaan. Täytyy olla todella rohkea osallistuessaan ohjelmaan nostan hattua. Itse en lähtisi vastaavaan. Takuuta ei parisuhteesta ole sillä yksikään testi tai asiantuntija ei osaa ennustaa miten kemiat loppupelissä natsaa yhteen,pelkkiä arvauksia kaikki. Itse ei voi vaikuttaa kuin vastaamalla johonkin kysymyksiin ja mitä nekin sitten kertoo ihmisestä. Aikamoisen riskin toiset ovat valmiita ottamaan ja luottamaan asiantuntijoihin. Alttarilla voi käsittääkseni vastata ei mutta onko kukaan niin tehnyt? Toivottavasti ns asiantuntijat tällä kaudella ovat enemmän tukena arjessa niiden parien kohdalla joilla on vaikeuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskokaa hyvät ihmiset, että pitkään sinkkuna ollutkin voi olla kykenevä pysyvään parisuhteeseen. Meitä on joitakin, joilla ei kuka tahansa sytytä, mutta kun kohdalle osuu henkilö, jonka kanssa kaikki palaset osuu oikeisiin asentoihin, se on sitten siinä. Ja aivan sama, mennäänkö naimisiin heti vai viiden vuoden kuluttua, vai ei ollenkaan, mutta yhdessä ollaan kunnes kuolema erottaa.
Viime kaudella täällä puhuttiin, oliko se nyt Tiinasta?, että liian kauan (3v!) ollut sinkkuna, joten parisuhde ei voi onnistua.
Itsellä kanssa pitkä sinkkukausi takana olin jo luovuttanut mutta sitten ihme tapahtui elämän mies astui kuvioon ja oli menoa ,ei heti kylläkään mutta vaati muutamia kertoja tapailua ja tiivistä kahvin juontia 😊 Riippuu miten sinkkuus lasketaan, lasketaanko esim lyhyet tapailut mukaan? Itsellä heiloja tuli ovista ja ikkunoista mutta ykskään mies ei sytyttänyt. Itse en ole mikään miss Suomi mutta naisellinen ja iloinen niin miehet kiinni kuin kärpäspaperissa. Parhaimmillaan oli useampi kiinnostunut samaan aikaan. Jos 9 vuoteen ei ole edes treffeillä käynyt niin on kyllä aika ihme, silloin itsestä kiinni, tai jos heti ekan treffin jälkeen antaa pakit kaikille niin silloin ei anna mahdollisuutta toiselle, aina ei ekat treffit kerro totuutta. Toisille voi olla hyvinkin vaikea olla luonteva heti ja oma luonne pääsee esille vasta vähän ajan kuluttua. Voisin sanoa jos mies on heti liian lipevä ei sekään ole hyvä, kokemusta on.
Minä olin elämäni ensimmäisillä treffeillä 28 vuotiaana, ja siitä asti olen ollut parisuhteessa. Toki olin aikaisemminkin jutellut miesten kanssa, joskus pitkiäkin syvällisiä keskusteluja, mutta en laske niitä treffeiksi. Ihastumisiakin oli, mutta se oli joko yksipuolista tai hiipui heti kun vähän tutustuttiin. No, vika on tietysti minussa, koska olen sen verran "erilainen", että halusin vierelleni ihmisen, joka ymmärtää poikkeavuuteni.
Jos on ollut vuosikausia sinkkuna, ja koko ajan jossain nettideitissä ja siis käynyt treffeillä kymmenien ja taas kymmenien ihmisten kanssa eikä niistä ole löytynyt sopivaa, niin jotain outoa siinä kyllä on. Joko ihmisessä on jokin paha vika, eikä hän kelpaa kellekään (äärimmäisen harvinaista) tai sitten hänessä on se vika, että hän ei itse kelpuuta ketään vaan etsii sitä kuuta taivaalta tai on addiktoitunut treffailuun ja aina uuden etsimiseen. Tuo jälkimmäinen on yleisin syy.
En kyllä ymmärrä miten tuollainen ihminen sitten yhtäkkiä sopeutuisi elämän mittaiseen avioliittoon, jossa pitää olla uskollinen ja keskittyä siihen omaan puolisoonsa, hyväksyä että puolisossa (kuten itsessäkin) on useita huonoja puolia ja mikä tärkeintä, ei katsella koko ajan sivulle muita potentiaalisia kandidaatteja.
Vierailija kirjoitti:
- Miia ei kelvannut Ollille.
- Pia ei kelvannut Jussille.
(Viola ja Esa kelpasivat toisilleen.)
- Mari ei kelvannut Jounille.
- Tanja ei kelvannut Ronille.
(Sari ja Antti kelpasivat toisilleen.)
Kahdella ensimmäisellä kaudella naiset siis eivät kelvanneet. Sitten:
- Kimmo ei ensin kelvannut Millalle. Jää nähtäväksi, pysyvätkö yhdessä.
- Heidi ei kelvannut Mikolle, mutta eipä Mikkokaan tainnut kelvata Heidille.
(Tiina ja Samuel kelpasivat toisilleen.)
- Markus ei kelpaa Johannalle?
Mun mielestä Heidi kyllä "kelpasi" Mikolle. Ja Mikko Heidille. He vain ajautuivat riitoihin eivätkä toimineet hyvin yhteen, joten ero tuli. Ja mun mielestä Mari oli aktiivisempi eron suhteen kuin Jouni.
Jounillahan oli sutinaa kuvausryhmän tyypin kanssa.. sääliksi kävi Mari Istanbulissakin