Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaiset ihmiset käyttää PALASAIPPUAA?

Vierailija
27.08.2017 |

Kävin tänään yhden tutun luona ja kiinnitin huomiota siihen, että sen vessassa oli pelkkää palasaippuaa. Onko se niin köyhä ettei sillä ole varaa nestesaippuaan? Jätteen määrästä huolestunut ekointoilija se ei ainakaan ole, enkä keksi mitään muutakaan syytä sellaiselle saippuavalinnalle. Onhan se paitsi hankala käyttää, myös epähygieeninen bakteeripesä.

Kommentit (96)

Vierailija
41/96 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän pelkästään lisäaineetonta Marseillesaippuaa. Sopii mun atooppiselle iholle.

Vierailija
42/96 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, olen herkistynyt sulfaateille ja tarkka siitä, mitä iholleni laitan. Pesen myös hiukseni palasaippualla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/96 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koko perheemme käyttää suihkussa palasaippuaa, hajustamatonta. Se huuhtoutuu erinomaisesti ja on miellyttävä käsitellä.  Nimenomaan tuo huuhtoutuminen on tärkeä asia herkkäihoisten perheessä.

Pitkän linjan atoopikkona palasaippua on ainoa sopiva, toki hajusteeton. Tässä välissä ovat suositukset vaihtuneet monesti, mutta oman ihoni hyvinvointi on minulle ainoa mittari! Palasaippua sopii, eivät nestemäiset!

Vierailija
44/96 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä käytän pelkästään lisäaineetonta Marseillesaippuaa. Sopii mun atooppiselle iholle.

Paras!

Vierailija
45/96 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo kyllä näin on. Oletko koskaan käynyt Lush nimisessä kaupassa? Suosittelen!

Kerran käväisin ovella mutta meinasin pyörtyä jo siihen johtuen kamalan vahvasta löyhkästä, huh

Vierailija
46/96 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitsi, tätä lukiessa tuli olo että haluan ostaa palasaippuan. Kertokaahan vinkkejä mistä niitä löytyy ihanan tuoksuisina?

Vierailija
47/96 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käyttäisin mielelläni käsienpesussa palasaippuaa, mutta toistaiseksi en ole löytänyt sellaista saippua-alustaa, joka olisi tyylikäs ja johon saippua ei jämähtäisi kiinni! Ärsyttää repiä sitä kuivahtanutta saippuanpalaa irti alustasta.

Millaisella astialla te palasaippuan käyttäjät säilytätte saippuoitanne?

Vierailija
48/96 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hitsi, tätä lukiessa tuli olo että haluan ostaa palasaippuan. Kertokaahan vinkkejä mistä niitä löytyy ihanan tuoksuisina?

Nesti Dante -saippuat tuoksuvat ihanilta, Stockalla on niitä hyvä valikoima (ainakin Hgin keskustassa). Prismassakin olen muutaman nähnyt ja tietysti netistä saa tilattua.

Vierailija
49/96 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä se on se suht vaaleanpunainen palasaippua mitä vanhemmat ihmiset käyttää. Mummulassa oli/on käytössä, melkein muistan sen lemun :D Se kestää ikuisuuden, lopulta on sellanen ärsyttävä suikale altaan reunalla enää 😁

Joo! Minunkin mummulassa oli. Se nimi lukee siinä saippuassakin, joku Lux tai Rex se varmaan oli.

Vierailija
50/96 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä.

Nestesaippuoissa on enemmän haitallisia kemikaaleja.

Vierailija
51/96 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saippua-alustan hakeminen onkin vaikeaa! Olen kehittänyt silmän, jolla nopeasti tsekkaan sisustus- ja lahjatavaraliikkeissä, olisiko  kauniita ja sopivia. Paras alusta on sellainen, jossa on reiät, joista liika neste valuu ulos. Jos alusta on syvä (mulla esim. nyt käytössä sellainen pienen kylpyammeen näköinen), olen laittanut pohjalle pienen, puisen kynsiharjan. Käytän sitä joko harjat ylöspäin (jos saippua näyttää jotenkin liian pehmeältä ja kostealta) tai sitten puupuoli ylöspäin. Siinä sen palasen on mukava lepäillä ja kuivahtaa. Ja saippuaa voi välillä myös vähän harjata, jos näytää siltä, että siihen tulee halkeamia. Ja muistakaa pitää sitä tarpeeksi veden alla käsiä pestessä, että se saa sitä käyttöä ja kosteutta, muuten se kuivahtaa haljenneeksi koppuraksi.

Vierailija
52/96 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän. Pesen sillä kädet ja kainalot. Muuten vedellä. HUAHAHAH! Likainen hippi! 

Vierailija
53/96 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nestesaippuoista jää limainen epähygieeninen kalvo käsiin. Saippualla kädet lähtevät oikeasti puhtaiksi.

Esim. piilolinssejä ei voisi kuvitellakaan laittavansa sen jälkeen kun on "pessyt" sormet nestesaippualla.

Vierailija
54/96 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Ja millainen olen? Akateeminen, asiantuntija-ammatissa toimiva, avioliitossa, 3 lasta, autona Volkswagen, hoikka ja urheilullinen, kaupunkilainen, äänestää Vihreitä tai demareita, pukeutuu laadukkaasti ja meikkaa hillitysti päivittäin, syö terveellisesti, ei tupakoi. Luonteeltaan määrätietoinen ja kunnianhimoinen. Älykkääksikin usein väitetty. Mitä muuta haluat tietää?

Vierailija
55/96 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustaa saippuaa ja himalajan saippuaa saa vain palana. 

Sinkkumies

Vierailija
56/96 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse käyttäisin mielelläni käsienpesussa palasaippuaa, mutta toistaiseksi en ole löytänyt sellaista saippua-alustaa, joka olisi tyylikäs ja johon saippua ei jämähtäisi kiinni! Ärsyttää repiä sitä kuivahtanutta saippuanpalaa irti alustasta.

Mää säilytän sitä ostopaketin päällä, eikä ole jämähtänyt kiinni. Ehkä olen laiska ;)

Sinkkumies

Vierailija
57/96 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja mustaa saippuaa säilytän tyhjässä kirsikkatomaattipurkissa suihkussa :) Ei oo jämähtäny sekään kiinni. 

Saippua-alustani on huippu kaunis ja moderni :D

Sinkkumies

Vierailija
58/96 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alustassa on aukkoja joten vesi ei jää siihen seisomaan eikä  saippua tartu kiinni.

Vierailija
59/96 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistit ja psykopaatit.

Vierailija
60/96 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on joku maalaistollukka? Ei ole kuullut esim. oliivisaippuasta, shampoopaloista yms.?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kahdeksan