Millaiset ihmiset käyttää PALASAIPPUAA?
Kävin tänään yhden tutun luona ja kiinnitin huomiota siihen, että sen vessassa oli pelkkää palasaippuaa. Onko se niin köyhä ettei sillä ole varaa nestesaippuaan? Jätteen määrästä huolestunut ekointoilija se ei ainakaan ole, enkä keksi mitään muutakaan syytä sellaiselle saippuavalinnalle. Onhan se paitsi hankala käyttää, myös epähygieeninen bakteeripesä.
Kommentit (96)
Ihan normaalit ihmiset.
P.S. Palasaippua ei ole useinkaan halvempaa kuin nestesaippua
Palasaippua on terveellisempää iholle kuin nestesaippua.
Joo kyllä näin on. Oletko koskaan käynyt Lush nimisessä kaupassa? Suosittelen!
Yleensä vanhemmat ihmiset. Ex käyttää palasaippuaa. Myös kylvyssä. Hän käy aina kylvyssä pesulla.
Haluan käyttää sulfaatitonta saippuaa ja sellaista ei juurikaan löydy nestesaippuoista.
Minä vaan hurahdin niihin. Valmistusaineet voivat olla luonnollisempia, eikä niistä tule muovijätettä, kun ne ovat kartonkikääreessä :) Ostan ihania palasaippuoita luontaistuotekaupasta :)
Ap, kokeile sinäkin.
Olen siirtynyt nestesaippuoista takaisin palasaippuoihin. Palat ovat miellyttävämpiä, ylellisempiä, ja tuon tuliaisina matkoilta, esim Kreikasta ihania oliivi- ja ruusupalasaippuoita. Laitan kauniille vadille pesualtaan viereen :-)
Mä käytän kasvoille kuorivaa palasaippuaa, jota ostin Kreikasta. Käsille mulla on nestesaippua käytössä.
Vierailija kirjoitti:
Joo kyllä näin on. Oletko koskaan käynyt Lush nimisessä kaupassa? Suosittelen!
Kyseinen kauppa tekee tyhjäksi sanonnan "Halpaa kuin saippua"
Vierailija kirjoitti:
Ne tuoksuvat iholla pidempään ☺
Kyllä ja huuhtoutuu paremmin iholta.
Koko perheemme käyttää suihkussa palasaippuaa, hajustamatonta. Se huuhtoutuu erinomaisesti ja on miellyttävä käsitellä. Nimenomaan tuo huuhtoutuminen on tärkeä asia herkkäihoisten perheessä.
Pese kätesi huolella.
Et voi tietää missä saippua on ollut.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä vanhemmat ihmiset. Ex käyttää palasaippuaa. Myös kylvyssä. Hän käy aina kylvyssä pesulla.
Tarkoitan LV saippuaa yms.
Ostan vain ylellisiä merkkejä, oikein hemmottelen itseäni eri tuoksuilla. Palasaippuat ovat kauniita.Ostan niitä usein itselleni tuliaisiksi. En voi sietää muovisia pulloja lavuaarin reunalla. Sen sijaan saippuoille minulla on montakin erilaista astiaa. Laadukkaat saippuat näyttävät kauniilta loppuun asti. Ja tuoksuvat todella ihanilta. Sekä ovat ekologisia. Ne kestävät paljon kauemmin kuin pumppupullosaippua eikä niistä jää pois heitettävää muovia.
Ja eihän sitä saippuaa jätetä käsiin. Kädet huuhdellaan lopuksi hyvin, saippua auttaa vain hieromisessa. Tämä tiedoksi bakteerikammoisille.
Mielestäni kaikki fiksut, tyylikkäät ja tiedostavat ihmiset käyttävät tuttavapiirissäni palasaippuaa.
Nestesaippuat kuivattavat ihoani. Käytän marseillesaippuaa tai muita öljysaippuoita palana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne tuoksuvat iholla pidempään ☺
Kyllä ja huuhtoutuu paremmin iholta.
No tätä en kyllä allekirjoita vaikka palasaippuoista pidänkin. Jos kunnolla hinkkaa käsiin, niin usein täytyy huuhdella todella huolellisesti ja pidempään sekä usein niistä jää myös nihkeä tunne iholle.
Inhoan melkein niitä nestesaippuoita.
Sopivat kyllä hygieenisyyssyistä johtuen johonkin huoltoaseman kahvion vessaan, tai työmaiden taukotupien lavuaareihin tms. julkisin,yleisiin tiloihin .
Vierailija kirjoitti:
Ostan vain ylellisiä merkkejä, oikein hemmottelen itseäni eri tuoksuilla. Palasaippuat ovat kauniita.Ostan niitä usein itselleni tuliaisiksi. En voi sietää muovisia pulloja lavuaarin reunalla. Sen sijaan saippuoille minulla on montakin erilaista astiaa. Laadukkaat saippuat näyttävät kauniilta loppuun asti. Ja tuoksuvat todella ihanilta. Sekä ovat ekologisia. Ne kestävät paljon kauemmin kuin pumppupullosaippua eikä niistä jää pois heitettävää muovia.
Ja eihän sitä saippuaa jätetä käsiin. Kädet huuhdellaan lopuksi hyvin, saippua auttaa vain hieromisessa. Tämä tiedoksi bakteerikammoisille.
Mielestäni kaikki fiksut, tyylikkäät ja tiedostavat ihmiset käyttävät tuttavapiirissäni palasaippuaa.
Tuo viimeinen virke ehkä hieman liioittelua. Ja kyllähän sitä saippuaa käytetään muuhunkin kuin käsien hieromisen helpottumiseen; ei iho puhdistu niin hyvin pelkällä vedellä kuin saippualla ja vedellä.
7 miinusta muttei yhtään vastausta. Nyt taisi köyhät harmistua, kun joku keksi helpon keinon mistä ne tunnistaa köyhiksi.