Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä "vääriä" mielipiteitä sinulla tai läheisilläsi on?

Vierailija
27.08.2017 |

Uskallatko kertoa niistä muille, vaikkeivat ne olisikaan niin sanotusti oikeita?

Kommentit (317)

Vierailija
21/317 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elän keskiluokkaista lapsiperhe-elämää. Ainoa asia joka saa minut pysymään järjissäni on se, että minulla on intohimoinen seksisuhde itseäni nuorempaan mieheen. Joka ei siis todellakaan ole aviomieheni.

Mitä vääriä mielipiteitä sinulla?

Sun seksiseikkailuista avautuminen ei ole mielipide.

Vierailija
22/317 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni huono-osaisuus on pitkälti itse aiheutettua. Ei kyllä tulisi mieleenkään sanoa tätä ääneen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/317 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni aikuisten pitäisi lopettaa värien jakaminen tyttöjen ja poikien väreihin. Tai ylipäätään kaikki hokeminen miten tytöt sitä ja pojat tätä.

Tuo on todella väärä mielipide. Tytöt ovat tyttöjä ja pojat poikia. Sitten on niitä jotka kuvittelevat olevansa jotakin muuta kuin oikeasti ovat.

Kuulostat ikävältä ihmiseltä. Kyllähän ihmisten aivoissa on eroja ja onhan sitä tutkittukin, että transsukupuolisen tai seksuaalivähemmistöön kuuluvan aivot muistuttavat usein vastakkaisen sukupuolen aivoja. Osa transsukupuolisiksi itsensä kokevista voi olla hämmentynyt asian suhteen, mutta osan psyykkinen oirehdinta helpottuu korjaushoidoilla.

Vierailija
24/317 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta Ulla Appelsinin kirjoitukset ovat tosi hyviä. Ei silti tulisi mieleenkään jakaa niitä FB:ssä.

Raukkamaista.

Vierailija
25/317 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa uskonto, mikä pitäisi sallia on kristinusko. T. Ateisti

Vierailija
26/317 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eivät nuo Buddhalaiset tai Hindutkaan paljoa räjäyttele ja kurkkuja leikkaile.

Vierailija
27/317 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vakavasti vammaisille lapsille kuolinapu. Kurittomat ja väkivaltaiset kakarat pitäisi eristää kouluissa omiin luokkinsa, jota vetämään muut kuin kukkahattutädit. Kaikista ei ole koskaan vanhemmiksi eikä äidinrakkaus ole automaattista.

Tuo viimeinen lause riipaisee syvältä, olen tämän ymmärtänyt itse nyt aikuisiällä. Äitini ei ole koskaan rakastanut minua ihmisenä, yksilönä vaan ainoastaan on tehnyt minut, jotta minä voisin elää häntä varten eikä toisinpäin kuten sen täytyisi olla. Olen hänelle kuin objekti, en tunteva, elävä ja hengittävä olento, jolla on myös sielu. Hän varmasti odotti minun olevan tietynlainen, juuri hänen toiveidensa ja halujensa mukainen mutta ehkäpä niin ei käynytkään. Kenties en vastaa hänen ruusunpunaisiaan mielikuvia siitä, millaisen tyttären täytyisi olla. Olen aina tuntenut olevani epähaluttu äitini silmissä, tuntuu siltä kuin hän olisi minuun syvästi pettynyt vaikka en ole tehnyt tai sanonut mitään, mikä olisi aiheuttanut hänet tuntemaan noin minun suhteeni. En ole koskaan tuntenut hänen puoleltaan tulevan minkäänlaista lämpöä, empatiaa ja pyyteetöntä rakkautta. Hän on minulle vieraantuntuinen vielä tänäkin päivänä, näin on aina ollut ja tulee varmasti olemaankin. Se surettaa minua todella paljon, elämästäni puuttui koko lapsuuteni ajan sellainen turvallinen ja luotettava aikuinen. Isäni ei ole yhtään sen parempi, hän on tunne-elämältään epävakaa, patologinen valehtelija ja peliriippuvainen. Olen ollut äärimmäisen epäonnekas vanhempien suhteen.

Vierailija
28/317 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jaa. Jos lähdetään siitä, mitkä uskonnot ovat saaneet maailmassa vain vähän tai ei lainkaan tuhoa aikaan, niin kristinusko ei ole yksi niistä. Esim. buddhalaisuus on melko harmitonta, koska sen lähtökohta on se, että uskonto pidetään tiukasti henkilökohtaisena asiana eikä sitä tuputeta väkisin ja yritetä sen nimissä määräillä ja kontrolloida muita.

Vierailija
29/317 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä rappeuttaa kirkon omia oppeja ja heikentää sen asemaa.

Sehän on ainoastaan positiivista.

Vierailija
30/317 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäminen ei ole niin kamala ja suuri asia. Ikävää toki ja sitä pitäisi välttää, mutta paljon pienempi paha kuin jos joku esim. sairastuu tai kuolee tai satutat jotakuta fyysisesti. Toki pettämisen seuraukset, esim. seksitauti tai ei-toivottu raskaus, voi olla ikäviä. Mutta jos ehkäisystä huolehtii niin se on loppupeleissä minun mielestäni aika pikku juttu. Alapeukkuja odotellessa.

Vierailija
31/317 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirkko ja kaikki muut uskonnolliset yhteisöt pitäisi kieltää ja uskonnonvapaus toteuttaa niin, että jokainen saa uskoa rauhassa, mihin tahtoo, kunhan kohtelee muita tasapuolisesti ja toimii noin yleensä ottaen tieteelliseen tietoon perustuen ja muita ihmisiä ja eläviä olentoja kunnioittaen.

Vierailija
32/317 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannabis pitäisi laillistaa ja tupakasta tehdä laitonta.

Vierailija
33/317 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Suurin osa adhd- ja muista vastaavista lapsista on vain huonosti kasvatettuja tai luonteeltaan hankalia ihmisiä.

Nyt on kyse mielipiteistä. Selvien faktojen kieltäminen ei käy mielipiteestä.

Veit sanat suustani ja vielä lisäisin että sinä tuntematon vieras ihminen et voi tietää toisten lapsesta onko hänellä esim. neurologinen häiriö eli vaikka ADHD tai vain se kuriton kakara, paitsi ei sillä väliä jos et muutenkaan usko neurologiseen häiriöiden olemassaoloon tai uskot että sinä juuri diagnosoit oikein muiden lapset.

Vierailija
34/317 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisen tappaminen ei oikeastaan eroa eläimen tappamisesta mitenkään moraalisessa mielessä. Siitä on vain tehty lainsäädännössä isompi rikos.

Vierailija
35/317 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joitakin ihmisiä pitäisi "pakkoauttaa" mieluummin kuin antaa heidän pilata omaa ja sitä myötä muidenkin elämää, koska eivät ole itse motivoituneita hankkimaan apua.

Tarkoitan esim. tosi syvällä olevia alkoholisteja.

Toki apu pitäisi pyrkiä antamaan sillä tavalla, että ihminen alkaisi itsekin olla myötämielinen apua ja ongelmansa ratkaisemista kohtaan. Eli en puhu mistään vangitsemismeiningistä.

Ei pidä siis vain odottaa, että ne alkoholistit tulee itse pyytämään apua (koska moni ei kehtaa tai juuri sen riippuvuuden takia ole tarpeeksi motivoitunut) jonkun seinällä olevan ilmoituksen pohjalta, vaan pitää lähestyä heitä suoraan enemmän, jotta kynnys avun saamiseen madaltuisi. Nyt alkoholiongelmaisille annetaan itselle liikaa vapautta, ja totta kai riippuvuus ohjaa käyttämään tuota vapautta itseä ja muita vahingoittavalla tavalla.

Vierailija
36/317 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsiperheiden rahallinen tukeminen pitäisi lopettaa. Lisääntymisestä pitäisi pikemminkin saada sanktioita.

Vierailija
37/317 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksistä pitäisi voida puhua avoimemmin ja sen ei tarvitsisi olla niin kauhea tabu.

Vierailija
38/317 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää yhtään grilliruuasta. Tuntuu usein olevan väärä mielipide :D

Vierailija
39/317 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirkko ja kaikki muut uskonnolliset yhteisöt pitäisi kieltää ja uskonnonvapaus toteuttaa niin, että jokainen saa uskoa rauhassa, mihin tahtoo, kunhan kohtelee muita tasapuolisesti ja toimii noin yleensä ottaen tieteelliseen tietoon perustuen ja muita ihmisiä ja eläviä olentoja kunnioittaen.

Olen niin samaa mieltä. En muuten tiennyt että Suomen armeijassa myös löpötetään uskonnosta. Meinasin lentää pyllylleen kun sotilasvalassa oli puhetta kaikkitietävänä jumalasta ja veisattiin joku virisikin. Kyllä uskonto pitää pitää erillään valtiosta ja armeijasta.

Vierailija
40/317 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerjäläisille ei pitäisi antaa rahaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kaksi