Söittekö te pienenä: lautaselle kaurahiutaleita, maitoa ja sokeria?
Syötiin " raakana" ja kylmänä.
Meillä oli usein välipalana.
Ja 70-luvun lapsi olen.
Kommentit (67)
Makaronivellistä en vaikuttunut. Näytti jotenkin hukkuneilta ne yksittäiset makaronit lautasella.
Mutta kauraryyniä ja maitoa syön nykyäänkin, ilman sokeria. Marjoja sekaan jos on, ja jos ei niin jugurttia hiukan mausteeksi. Välillä silti nuo ovat liikaa ja haluan nimenomaan ilman lisukkeita kauraryyniä ja maitoa. Vm -68.
Meillä oli leipää yms. välipalana.
54v.
Huomattavasti parempaa piimän kanssa!
Vierailija kirjoitti:
Huomattavasti parempaa piimän kanssa!
Parasta jogurtin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Toinen herkku lapsuudestani oli raaka kananmuna sekoitettuna sokeriin (nykään yök!). Todellinen power-drinkki!
Vaahdotetaan ei sekoiteta
Mahtiherkku siinä missä makaronivelli ja maitopottukin.