Lue keskustelun säännöt.
Suomen taloudelliset resurssit eivät enää vastaa lainkaan nykyisen hyvinvointivaltion vaatimaa rahoitusta.
26.06.2026 |
Nyt aloitetaan leikkaaminen ja jatkuva velaksi eläminen.
Jos sä et elätä itseäsi, niin yhteiskunta ei voi paljon auttaa jatkossa.
Näin se on suurimmassa osassa maita.
Suomessa on totuttu liian hyvään ja nyt rahat on sitten loppu.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ukrainan avustamisen ymmärrän.
Kehitysavusta on leikattava ja kunnolla. On pakko keskittyä suomalaisten hyvinvointiin, koulutukseen, infraan jne!
Ei ole mitään järkeä lainarahalla syytää rahaa ulkomaille!!!! Jos on tehty kansainvälisiä sopimuksia, niin tilanteen muututtua on voitava toimia sen mukaisesti, eikä jääräpäisesti jatkaa rahoituksia.