Söittekö te pienenä: lautaselle kaurahiutaleita, maitoa ja sokeria?
Syötiin " raakana" ja kylmänä.
Meillä oli usein välipalana.
Ja 70-luvun lapsi olen.
Kommentit (67)
Syön tuollaista melkein joka päivä, sokerin sijasta vaan on marjoja tai hilloa tai aprikoosia. Sitä kutsutaan tuorepuuroksi ja sen voi tehdä myös jogurttiin.
Sokeria ei meillä aamulla nautittu, koska äitini on sairaanhoitaja. =)
80-luvun lapsi
Kotona ei syöty, opin tuttavaperheessä tuon herkun. Kylmää maitoa, kaurahiutaleita, sokeria ja kanelia. Enää vuosiin en ole sitä syönyt. Ja sitä 70-lukua minäkin.
että sulatin voita, sotkin siihen kaurahiutaleita, sokeria ja kaakaoo ja söin tätä mössöö. oli aika epäterveellistä.
Pitää näläntunteen poissa ainakin puoleen païvään asti.
Toinen lapsistanikin syö.
T: kauramäskillä kasvanut, 70- luvun lapsi
syödään " kauraksia" , se oli juuri ap:n kuvailemaa mössöä. Äitini sai puistatuksia siitä, mutta isä ja me lapset söimme sitä useinkin! Ja minäkin olen 70-luvulla syntynyt.
Nostalgista ajatella tuota. Kiva kuulla, että muilla perheillä on syöty samaa herkkua!
21. juu, maitokakaakomössö...joku muu syönyt voita ja sokeria sotkettuna? kaikkea sitä kakarana söikin...
ja sit kans voi-sokerijuttua. Olikohan silloin vähemmän namia,kun piti tollasia syödä,kun makeannälkä iski.....) 2
Vierailija:
entäs maitoa ja kaakaojauhetta niistä sellaienn ihana mössö?
Toinen herkku lapsuudestani oli raaka kananmuna sekoitettuna sokeriin (nykään yök!). Todellinen power-drinkki!
-68 syntynyt olen;)