Jaajo ja Perälä 45-vuotiaasta naisesta: "terassin ryijyä ei ole käytetty moneen talveen, ihan ulalla ja beiget mummokalsarit"
Noin kohdassa 5:43 eteenpäin.
Tiedoksi herroille, että 45-vuotias on vielä ehtaa tavaraa, jolla "terassi" on kovemmassa käytössä kuin parikymppisellä.
http://www.radiosuomipop.fi/#!/post/599167d36e34a604008b0e3c
Kommentit (276)
Jari voisi pitää suunsa kiinni jos ei ole mitään kivaa sanottavaa. Mahtaa olla taas äiti ylpeä pojastaan.
Järkyttävää kuinka tämä valtakunnan suurin pieru-ja alapääjuttujen kertoja, peruukkipäinen omaa napaa tuijottava mölyäjä on ihmisten suosiossa.
Oksettavaa!
En ikinä kuuntele sitä heidän kanavaansa.
Jaajo, joka näyttää itse vanhalta mummolta peruukissa. Olisin ihan hiljaa, jos olisin tuo kuvottava ihmisolento. #mummoperuukkijaajo
Vierailija kirjoitti:
Miksi kaikki kutsuvat heitä pojiksi? Ei melkein nelikymppiset miehet helvetti soikoon ole mitään poikia enää.
Jutut ovat ihan poikien juttuja... en ole aikuisten miesten kuullut moista vääntävän, ehkä olen onnistunut valitsemaan seurani oikein.
Vierailija kirjoitti:
Tosiasiassa tuo alkaa jo 25 vuotiaalla. Ap:kin tietää sen.
What!? Eli tuon mukaan Sara Sieppi olisi jo vanhapiika :D Ei hitto, minä täytän Syyskuussa 24-vuotta. Pitäisikö tässä alkaa jo narua rasvaamaan kun muutun niin vanhaksi? Ensi vuonna täytän jo 25-vuotta, miettikää! Olen siis jo lähes mummoikäinen. Lopunikäinen yksinäisyys kissojen kanssa odottaa minua, jippi jee.
Vierailija kirjoitti:
Ai nyt se onkin "pahastumista" eikä pikkuvitsillä ja ihan läpällä huumorilla kuittaamista , kun tällä palstalla annetaankin takaisin yhtä roisin kommentein .
Mut hei : han lämmöllä ja huumorilla.
Ei tuon kummempaa. Ei kannata pahastua jos ei kaikille mrfunnuguy-imitoinnit sun muut jaksa iskeä.
Joo tul tos' paha miäli. Ihan alko itkettämhän. Jos miusta sannooppi rumasti, kielikuvilla, niin paha mieli tulloo. Tullooko siullekki?
Miehet itsekin ovat tuossa iässä ihan märännöksiä, etenkin suomalaiset miehet, jotka eivät itsestään edes senkään vertaa huolehdi. Rupsahtaminen on heillekin väistämätöntä ihan samalla tavalla mutta jostakin kumman syystä käyttäytyvät siten, kuin olisivat vieläkin viettämässä huippuvuosiaan. Kiitos epäterveellisten elämäntapojen kuten tupakoinnin ja runsaan alkoholin käytön, moni nelikymppinen mies näyttää jo viisi -tai kuusikymmentävuotiaalta. Monet pappaantuvat ennen aikojaan.
Vierailija kirjoitti:
Jaajo vois miettiä onko itsellään varaa sanoa yhtään mitään. Muutenkin sillä on aika väsyneet jutut jo, vois pitää vähän taukoa ja uudistua jutuissaan.Ei jaksa yhtään kuunnella enää yliväritettyjä minä ja minä ja minä, otettiin vähän jerryä päläpälä, minä Jaajo sitä ja tätä. Aamun juttuaiheetkin oli valittu niin, että tämä itseriittoinen kaveri saa kerrottu oman hyvän läppänsä aiheeseen liittyen, eli minäminäminä taas. Annin rooli on olla komppaamassa Jaajoa ja Perälän rooli on heittää tyhmää välisivukommenttia.
Tiedän, ettei ole pakko kuunnella ja siksi kuuntelen aamuisin Moisiota ja Sainiota, heillä on ajankohtaiset ja freesit jutut, puhuvat uutisista, tapahtumista ja ilmiöistä.
Juu Moisio&Sainio kuuluu mullakin, nyt kun voi itse valita mitä aamuisin kuultelee. Ja Jone ehtii myös päivävuoron vetää kun oon radion äärellä.
Tänään viimeksi nauroin ääneen, itsekseni, kyseistä kanavaa kuunnellessani jollekkin hyvälle läpälle. Aika useinkin repeilen niitten jutuille, ihan paras aamushow ja kanava muutenkin.
Tuo pakollinen popin kuuntelu aiemmin vaan ärsytti. Onko se perälä oikeasti niin tyhmä tai jos ei ole, miten se viitsii niin tyhmää esittää? Eikä se annin kihertäminen ollut muuta kun ärsyttävää. Tai varmaan on vieläkin, en ole onneksi aikoihin joutunut kuunteleman.
Niin pitkään kun saan itse valita, niin Moisio&Sainio+Jone kuluu mun radiosta.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä kuuntelen aamuisin vain Radio Suomea. Asiaa, ei mitään vitsailuja:
"Tämän kappaleen on aikoinaan levyttänyt Katri Helena. Tämä sovitus on Jari Holmen. Nyt hän tulee ja laulaa soittajasta Hóse Alvares, joka asuu Chilessä, Puerto Falparaison kylässä. Tuossa kylässä on muuten aikoinaan vieraillut myös itse Elvis Presley. Ja tässä se tulee"
Ihanaa!! Korvani oikein nauttivat.
Kokeileppa joskus huvikses, niin radiossa on muitakin kanavia, kun nuo 2, saatat löytää ihan älykästä huumoria, vähillä uutisilla, kun valitset 100.9
Jaajo näyttää lähinnä oksennukselta, vaikka luonteeltaan ihan ok olonen tyyppi.
Perälä taas mukiinmenevän näkönen, mutta auttamaton vanhapoika. Ei edes seurustele tietääkseni ja asu piitkään kotona mamman kainalossa. ILman mitään syytä, kuten sairautta tms. Eli hässä on jotain vanhanpojanolemusta, enkä ihmettele.
Kokematon poikanen paljastaa kokemattomuutensa...noloa.
Ja sit ihmiset äänestää näitä parhaimmiks radiojuontajiks.
Vähän sama juttu kun persut.[/quote]
Jaajo on kyllä umpi kokoomuslainen, joten puhetyylin ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
Jaajo näyttää lähinnä oksennukselta, vaikka luonteeltaan ihan ok olonen tyyppi.
Perälä taas mukiinmenevän näkönen, mutta auttamaton vanhapoika. Ei edes seurustele tietääkseni ja asu piitkään kotona mamman kainalossa. ILman mitään syytä, kuten sairautta tms. Eli hässä on jotain vanhanpojanolemusta, enkä ihmettele.
Mitä oon Suomipoppia joskus kuunnellut, niin niillä on ne samat jutut päivästä toiseen ja on vielä tosi typeriä juttuja. Niin väsynyttä ja niiiin tylsää ja tyhmää jaarittelua ettei mitään järkeä. Ei jaksa kuunnella, enkä kuuntelekaan.
Eniten ihmettelen, mitä se Perälä tekee radiossa? Tai televisiossa. Se ei ainakaan paranna sitä ohjelmaa, päinvastoin. Se erikoisliikemiehet oli jotenkin surullinen ohjelma. En jaksanut montaa jaksoa katsoa, mut tuli fiilis että se menee hirveenä julkkiksena paikalle, eikä kukaan tiedä kuka se edes on. Ei taida tulla toista tuotantokautta, vai katsoiko sitä joku?
Vierailija kirjoitti:
Psykon mutsi vai Jaajo?
https://selinaargyrou.files.wordpress.com/2013/10/psycho_292.jpg
Aahhahah. En muistanut, kuka on Jaajo, mutta kun katsoin tuon kuvan niin tiesin heti tyypin. On samaa näköä!
Jaajon ja Perälän vielä kestän, mutta Hautalan räkätys ottaa korviin. Ja nyt se hevosnaama on vielä telkassakin 😝
Tosikot täällä menee henkilökohtaisuuksiin ja kunnianloukkaus-kriteerit on ylitetty jo monta kertaa.
Olipahan mitä mieltä näiden juontajien jutuista tahansa, niin puhuvat kyllä ihan anonyymeistä henkilöistä ketään oikeasti loukkaamatta. Av-mammat tosin ovat ammattiloukkaantujia ja tylsiä tosikoita, jotka eivät ymmärrä huumorista. Kyllä aiheesta kuin aiheesta voi vääntää hauskaa läppää.
Minusta Aamulypsyn porukan jutut ovat hauskoja, vaikka Radio Suomen kuuntelija olenkin. Perälän roolihahmohan on suorastaan nerokas. Erittäin fiksu mies ja vivahtekkaita huomioita heittää rooliin sopivalla tyylillä.
Radio Suomipop nyt onkin sellaista ripulipaskaa ettei tosikaan.
Yritin kerran automatkalla kuunnella noita. Anni selosti yksityiskohtaisesti kuinka oli valmistanut itse jonkun chipotle-kastikkeen hampurilaisateriaan miesten kompatessa uuh ja aah. Jumalattoman tylsää mutta sinnittelin. Sitten Jaajo alkoi selostaa jotain bisneksistään niin kuin vain leso (uus?)-stadilainen vain voi, kusi oli niin noussut päähän. Siinä vaiheessa luovutin ja kanava vaihtui.
Vierailija kirjoitti:
Aamulypsy on loistokamaa. Kiva saada nauraa aamuisin, eikä kuunnella jotain iän ikuista jankutusta uutisista yms. Niitä saa kuitenkin kuulla ihan koko päivän tuon aamulähetyksen jälkeen. Pidän myös nokkelasta huumorista. Sen ei tarvitse olla mitään rakettitiedettä, mutta otetaan nyt vaikka esimerkkinä Renne Korppila. En edes tiedä juontaako aamuja enää, mutta jutut oli suoraan junttilasta.
Toinen hauska piirre on täällä Jaajon ulkonäön arvostelu. En usko että jätkä ottaa siitä mitenkään itseensä, mutta mistä lähtien radiojuontajan on pitänyt olla hyvännäköinen tai fazerin karkinmaistajalla hyvä kuulo?!
Kolmas juttu on tämä jankuttaminen "pilluvitseistä" ja että Aamulypsy on pelkkää alapäähuumoria. No jos sitä jaksaa hetkenkään kuunnella, niin ei muuten pidä paikkaansa. Toki onhan siellä alapäähuumoria, mutta noin yleisesti ei se erityisesti siihen keskity. Huumori on ronskia, mutta sitä on joka osa-alueesta. Siellä imitoidaan, sillä "perseillään" ja nauretaan milloin naisille, milloin vammaisille. Ja kyllä Jaajo osaa nauraa myös itselleen ja omalle alkoholinkäytölleen tai mokailuilleen samalla tavalla.
Tuohon ronskiin läppään kuuluu monikieliset tulkinnat aiheesta kuin aiheesta. Sitä tämä vanhoista naisista tehty kielikuva oli osuvimmillaan. Ei siitä pidä pahastua. Jos ei iske, voi vaihtaa kanavaa. Ihan yhtä lailla Jaajo on nauranut omalle tukalleen ja ylipainolleen, keskivartalolihavuudelle ja ties missä epäonnistumiselle. Jos ohjelmaa kuuntelee, niin kyllä kaikki saa osansa. Ihan kaikki! Se on homman suola. Jos haluaa kuunnella "asiallista" puhetta, niin sellaistakin aamuohjelmaa radiossa tarjoillaan.
Mutta koko Aamulypsyn konsepti on selkeä ja mietitty. Se nojaa muutamiin peruspilareihin: Anni on se "kiusattu" tyttö Jaajon ja Perälän kettuiluissa. Jaajo kertoo juttuja "omasta elämästään", jotka ehkä ovat joiltain osin totta, mutta rajusti liioiteltuja. Perälä liehittelee Annia ja on Mr.funny guy imitointeineen jne. Jaajo käyttää hauskoja kielikuvia puheessaan, missä kokkaustaidoista tulee korkkaustaidot, tai mitä nyt tahansa vastaavaa. Päälle heitetään ripaukseksi pikkutuhmaa alapäähuumoria sinne tänne ja kakku nimeltä Aamulypsy on valmis.
Ei tuon vaikeampaa. Ei kannata pahastua.
Nyt äänessä siis aamulypsyn tuottaja.
Veikkaan että huomisaamuna ne lukee tämän ketjun kommentteja siellä. Eipä siinä, mä olen sikäli outo tapaus että ymmärrän niin niitä jotka ei jaksa noita kuunnella kuin niitä jotka tykkää kuunnella niitä. Itse kuuntelen joskus ja välillä vaihdan muille asemille kun kyllästyn noihin...