Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jaajo ja Perälä 45-vuotiaasta naisesta: "terassin ryijyä ei ole käytetty moneen talveen, ihan ulalla ja beiget mummokalsarit"

Vierailija
15.08.2017 |

Noin kohdassa 5:43 eteenpäin.

Tiedoksi herroille, että 45-vuotias on vielä ehtaa tavaraa, jolla "terassi" on kovemmassa käytössä kuin parikymppisellä.

http://www.radiosuomipop.fi/#!/post/599167d36e34a604008b0e3c

Kommentit (276)

Vierailija
201/276 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaajo vois miettiä onko itsellään varaa sanoa yhtään mitään. Muutenkin sillä on aika väsyneet jutut jo, vois pitää vähän taukoa ja uudistua jutuissaan.Ei jaksa yhtään kuunnella enää yliväritettyjä minä ja minä ja minä, otettiin vähän jerryä päläpälä, minä Jaajo sitä ja tätä. Aamun juttuaiheetkin oli valittu niin, että tämä itseriittoinen kaveri saa kerrottu oman hyvän läppänsä aiheeseen liittyen, eli minäminäminä taas. Annin rooli on olla komppaamassa Jaajoa ja Perälän rooli on heittää tyhmää välisivukommenttia.

Tiedän, ettei ole pakko kuunnella ja siksi kuuntelen aamuisin Moisiota ja Sainiota, heillä on ajankohtaiset ja freesit jutut, puhuvat uutisista, tapahtumista ja ilmiöistä.

Vierailija
202/276 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koko Aamulypsytiimi on aikansa elänyt. Ärsyttää että Anni Hautala on nyt ängennyt telkkaankin ja joka lehteen, en jaksais sitä yhtään!

Anni on musta paras noista, tykkään hänen äänestään ja jutuistaan, mutta aamulypsyssä hän jää valitettavasti miesten jutuille kihertäjän rooliin. Rohkeammin vaan sitä itseään esiin ja Jaajo vois olla hiljempaa, sitä samaa väsynyttä läppää on kuunneltu jo tarpeeksi. Olen kyllä jo vaihtanut kanavaa, joten sinänsä sama.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/276 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kaikki kutsuvat heitä pojiksi? Ei melkein nelikymppiset miehet helvetti soikoon ole mitään poikia enää.

Koska jutut on kuin yläasteen luvattomassa tupakkaringissä. Siksi.

Vierailija
204/276 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaajo on vetänyt konseptiaan vuodesta toiseen ja lähetyksestä toiseen. Silti nähtävästi löytyy näistä hänen kommenteistaan pöyristyjiä. Se on täysin harkittua ja laskelmoitua. Tämä on konsepti nimeltä "jaajo" ja sillä on voitettu pokaalia jos toistakin.

Suosittelen ettei kannata ottaa näitä juttuja tosissaan. Ja jos hermostumiselleen ei mitään voi, niin vaihtaa toiselle radiokanavalle.

Tosiaan, vuodesta toiseen samat jutut. Ei vissiin jaksa panostaa uudistumiseen, samalla mennään. Alkaa olla jo aika kulunutta. No, kohta naureskellaan tälle pappa-juontajalle, viidettäkymmenettä käy hänkin.

Vierailija
205/276 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin kohdassa 5:43 eteenpäin.

Tiedoksi herroille, että 45-vuotias on vielä ehtaa tavaraa, jolla "terassi" on kovemmassa käytössä kuin parikymppisellä.

http://www.radiosuomipop.fi/#!/post/599167d36e34a604008b0e3c

Jaajo on nin ruma jätkä että en antais edes rahalla;toinen kuka se edes on?

terv. 50+ terassi

Vierailija
206/276 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka täällä poistaa kommentteja? Jaajo itse vai? No, tiedoksi Jaajo, en antais, vaikka olisit maailman viimeinen mies.

Vierailija
207/276 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on parasta ennen mennyt jo 10v sitten tuon ikäisillä.

t. miehekäs mies

Vierailija
208/276 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tosiaan "parasta ennen -ikä" tulee jo keski-iässä, niin sillä logiikallahan ihmisen elinikä on todella naurettavan lyhyt. Mä oon näiden Jaajojen ja muiden pellejen yläpuoella enkä anna niiden mielipiteiden vaikuttaa itseeni ja omaan kelpaavuuteeni. Tiedän itse, että olen parhaassa iässä just nyt ja elämä voi olla ihanaa missä iässä vaan

Vierailija
209/276 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä on taas Suomen epäeroottisimmat miehet laukoneet melkoista sontaa suustaan! Jaajo on jäänyt mieleen jostain 90-luvun alun ohjelmastaan "Jaajon jacuzzi", tai joku sinnepäin. Oli niin kamalan näköinen keltaiseksi blondatuissa hiuksissaan, naama punaisena kuin porsaalla, yäk! Meillä kaveripiirissä häntä pidettiin Suomen rumimpana julkkiksena.Kampaustyyli on herralla säilynyt ennallaan, mutta väri sentään parantunut. Mutta se naama ei miksikään muutu, vaikka on kilon pakkelit tv-lähetyksissä! Ja, entäpä sitten tämä toinen ääliö, Perälä! Heh! Saakelin nököhammas, joka kuvittelee varmaan olevansa oikea naisten märkä päiväuni! Itse en kyllä koskisi pitkällä tikullakaan kumpaakaan näistä "unelmaprinsseistä". Voin sanoa, että harvoi näkee yhtä rupsahtanutta alle 4-kymppistä, kuin Jaajo on, joten pitäisi vaan mölyt mahassaan naisten iästä ja seksittömyydestä. Ehkäpä itsellään onkin ongelmaa makkarin puolella... Ehkä ei mulkku seisokaan enää!?!

Vierailija
210/276 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gösta Sundgvistin radio-ohjelma nimeltä "Koe-eläinpuisto" oli mielestäni todella viihdyttävä ja hauska.

Nykyään tuntuu että sellaisia ohjelmia ei ole, poikkeuksena myös "Alivaltiosihteeri"   nykyään on vain tällaisia  nuorille suunnattuja hupailuja joissa keski-ikäiset juontajat esittää teiniä pimppihuumorilla.

Vierailija
211/276 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hassua, että ne rumimmat miehet ovat innokkaimpia haukkumaan naisia. Jaajon tukka on kuin Norman Batesin muumioituneella äidillä, ja iho kuin parkkiintunutta nahkaa. Jaajo ei saisi seksiä koskaan, edes siltä 45-vuotiaalta, ellei olisi julkkis.

Ja sinäkö olet hehkeä missi? Kovasti ainakin tuntuu olevan varaa haukkua muita.

Hän vain kritisoi bimbokaksikon muiden haukkumista, ei siis haukkunut ketään. Elävästi ilmaistu ja perusteltu mielipide.

Hyysäri provosoitunut. Ei sinunkaan ulkonäkösi kiinnosta, koska ei liity asiaan. Miksi nämä epäviehättävät jaritjajuhat saisivat arvostella muita, vaikkei heillä varaa yhtään olisi?

Vierailija
212/276 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tosiaan "parasta ennen -ikä" tulee jo keski-iässä, niin sillä logiikallahan ihmisen elinikä on todella naurettavan lyhyt. Mä oon näiden Jaajojen ja muiden pellejen yläpuoella enkä anna niiden mielipiteiden vaikuttaa itseeni ja omaan kelpaavuuteeni. Tiedän itse, että olen parhaassa iässä just nyt ja elämä voi olla ihanaa missä iässä vaan

tais mennä tunteisiin :D

Vierailija
213/276 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulypsy on loistokamaa. Kiva saada nauraa aamuisin, eikä kuunnella jotain iän ikuista jankutusta uutisista yms. Niitä saa kuitenkin kuulla ihan koko päivän tuon aamulähetyksen jälkeen. Pidän myös nokkelasta huumorista. Sen ei tarvitse olla mitään rakettitiedettä, mutta otetaan nyt vaikka esimerkkinä Renne Korppila. En edes tiedä juontaako aamuja enää, mutta jutut oli suoraan junttilasta.

Toinen hauska piirre on täällä Jaajon ulkonäön arvostelu. En usko että jätkä ottaa siitä mitenkään itseensä, mutta mistä lähtien radiojuontajan on pitänyt olla hyvännäköinen tai fazerin karkinmaistajalla hyvä kuulo?!

Kolmas juttu on tämä jankuttaminen "pilluvitseistä" ja että Aamulypsy on pelkkää alapäähuumoria. No jos sitä jaksaa hetkenkään kuunnella, niin ei muuten pidä paikkaansa. Toki onhan siellä alapäähuumoria, mutta noin yleisesti ei se erityisesti siihen keskity. Huumori on ronskia, mutta sitä on joka osa-alueesta. Siellä imitoidaan, sillä "perseillään" ja nauretaan milloin naisille, milloin vammaisille. Ja kyllä Jaajo osaa nauraa myös itselleen ja omalle alkoholinkäytölleen tai mokailuilleen samalla tavalla.

Tuohon ronskiin läppään kuuluu monikieliset tulkinnat aiheesta kuin aiheesta. Sitä tämä vanhoista naisista tehty kielikuva oli osuvimmillaan. Ei siitä pidä pahastua. Jos ei iske, voi vaihtaa kanavaa. Ihan yhtä lailla Jaajo on nauranut omalle tukalleen ja ylipainolleen, keskivartalolihavuudelle ja ties missä epäonnistumiselle. Jos ohjelmaa kuuntelee, niin kyllä kaikki saa osansa. Ihan kaikki! Se on homman suola. Jos haluaa kuunnella "asiallista" puhetta, niin sellaistakin aamuohjelmaa radiossa tarjoillaan.

Mutta koko Aamulypsyn konsepti on selkeä ja mietitty. Se nojaa muutamiin peruspilareihin: Anni on se "kiusattu" tyttö Jaajon ja Perälän kettuiluissa. Jaajo kertoo juttuja "omasta elämästään", jotka ehkä ovat joiltain osin totta, mutta rajusti liioiteltuja. Perälä liehittelee Annia ja on Mr.funny guy imitointeineen jne. Jaajo käyttää hauskoja kielikuvia puheessaan, missä kokkaustaidoista tulee korkkaustaidot, tai mitä nyt tahansa vastaavaa. Päälle heitetään ripaukseksi pikkutuhmaa alapäähuumoria sinne tänne ja kakku nimeltä Aamulypsy on valmis.

Ei tuon vaikeampaa. Ei kannata pahastua.

Vierailija
214/276 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä oikeasti suostu kuuntelemaan näitä kahta.

Sattuneista syistä aiemmin oli pakko kuunnella ko kanavaa, jaajon jutut vielä menee jotenkuten, mut perälää eikä sitä kikattajamuijaa jaksa kuunnella yhtään. Monesti puolet puheesta hukkuukin siihen annin kikatukseen. Ja tilanne ei parane yhtään, kun aamuohjelma loppuu ja tulee neiti J Alexandrova ääneen. Ei hyvää päivää, hirveetä viini- ja ruokasnobbailua melkein päivittäin, vaik ilmeni ettei pahemmin tiedä aiheesta mitään, eikä kyllä sen neitokaisen juttuja jaksa kuunnella, ei uskois että hänellä on ikää edes 18v, niin lapsellisia on jutut. Kaiken kruunaa 3-4biisiä jotka soi monta kertaa päivässä, joka päivä. Hulluinta tässä on se että joskus vuosia sitten tykkäsin kanavasta, nyt en todellakaan kuuntele jos ei ole pakko. Melkeinpä pelkkiä kaksimielisiä ja ennenkaikkea lapsellisia ja typeriä juttuja päivästä toiseen, aamuohjelma säestettynä siis annin kiljumisella "eiiiii, heiiii, hihihihiiiiii". Enkä oikeasti ymmärrä mitä hauskaa on perälän jutuissa. Jaajoa jonkun ihan muun juontajan kanssa ehkä voisi kuunnella, ehkä, en tiedä.

Eipä ole tullut ikävä kyseistä radiokanavaa, nyt kun sitä ei tarvitse päivittäin enää kuunnella.

Vierailija
215/276 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaajo näyttää 60vuotiaalta alkoholin suur kuluttajalta joka tykkää nuorista miehistä

Vierailija
216/276 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä kuunnellut aamulypsyä ja monesti on ihan hauskaakin, mutta kyllä kanava kääntyy kun alkaa molotus jostain urheilusta tai sitten jotku pissa-kakka-pierujutut tai muu päiväkoti-ikäisten yleisin huumorinaihe.

Vierailija
217/276 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä kuuntelen aamuisin vain Radio Suomea. Asiaa, ei mitään vitsailuja:

"Tämän kappaleen on aikoinaan levyttänyt Katri Helena. Tämä sovitus on Jari Holmen. Nyt hän tulee ja laulaa soittajasta Hóse Alvares, joka asuu Chilessä, Puerto Falparaison kylässä. Tuossa kylässä on muuten aikoinaan vieraillut myös itse Elvis Presley. Ja tässä se tulee"

Ihanaa!! Korvani oikein nauttivat.

Vierailija
218/276 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jotenkin häpeä "olla ulalla", jos se tarkoittaa sitä, ettei yritä olla ikiteini näiden miekkosten tapaan?

Vierailija
219/276 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaajo itse näyttää körttiläisukolta, ei jatkoon. T. N57v

Näin on, saarnaaja (vai mikä lienee) Paavo Ruotsalainen tulee ainakin tukasta (vai peruukista) mieleen minullekin.

Vierailija
220/276 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aamulypsy on loistokamaa. Kiva saada nauraa aamuisin, eikä kuunnella jotain iän ikuista jankutusta uutisista yms. Niitä saa kuitenkin kuulla ihan koko päivän tuon aamulähetyksen jälkeen. Pidän myös nokkelasta huumorista. Sen ei tarvitse olla mitään rakettitiedettä, mutta otetaan nyt vaikka esimerkkinä Renne Korppila. En edes tiedä juontaako aamuja enää, mutta jutut oli suoraan junttilasta.

Toinen hauska piirre on täällä Jaajon ulkonäön arvostelu. En usko että jätkä ottaa siitä mitenkään itseensä, mutta mistä lähtien radiojuontajan on pitänyt olla hyvännäköinen tai fazerin karkinmaistajalla hyvä kuulo?!

Kolmas juttu on tämä jankuttaminen "pilluvitseistä" ja että Aamulypsy on pelkkää alapäähuumoria. No jos sitä jaksaa hetkenkään kuunnella, niin ei muuten pidä paikkaansa. Toki onhan siellä alapäähuumoria, mutta noin yleisesti ei se erityisesti siihen keskity. Huumori on ronskia, mutta sitä on joka osa-alueesta. Siellä imitoidaan, sillä "perseillään" ja nauretaan milloin naisille, milloin vammaisille. Ja kyllä Jaajo osaa nauraa myös itselleen ja omalle alkoholinkäytölleen tai mokailuilleen samalla tavalla.

Tuohon ronskiin läppään kuuluu monikieliset tulkinnat aiheesta kuin aiheesta. Sitä tämä vanhoista naisista tehty kielikuva oli osuvimmillaan. Ei siitä pidä pahastua. Jos ei iske, voi vaihtaa kanavaa. Ihan yhtä lailla Jaajo on nauranut omalle tukalleen ja ylipainolleen, keskivartalolihavuudelle ja ties missä epäonnistumiselle. Jos ohjelmaa kuuntelee, niin kyllä kaikki saa osansa. Ihan kaikki! Se on homman suola. Jos haluaa kuunnella "asiallista" puhetta, niin sellaistakin aamuohjelmaa radiossa tarjoillaan.

Mutta koko Aamulypsyn konsepti on selkeä ja mietitty. Se nojaa muutamiin peruspilareihin: Anni on se "kiusattu" tyttö Jaajon ja Perälän kettuiluissa. Jaajo kertoo juttuja "omasta elämästään", jotka ehkä ovat joiltain osin totta, mutta rajusti liioiteltuja. Perälä liehittelee Annia ja on Mr.funny guy imitointeineen jne. Jaajo käyttää hauskoja kielikuvia puheessaan, missä kokkaustaidoista tulee korkkaustaidot, tai mitä nyt tahansa vastaavaa. Päälle heitetään ripaukseksi pikkutuhmaa alapäähuumoria sinne tänne ja kakku nimeltä Aamulypsy on valmis.

Ei tuon vaikeampaa. Ei kannata pahastua.

Ai nyt se onkin "pahastumista" eikä pikkuvitsillä ja ihan läpällä huumorilla kuittaamista , kun tällä palstalla annetaankin takaisin yhtä roisin kommentein  .

Mut hei : han lämmöllä ja huumorilla.

Ei tuon kummempaa. Ei kannata pahastua jos ei kaikille mrfunnuguy-imitoinnit sun muut jaksa iskeä.