Jaajo ja Perälä 45-vuotiaasta naisesta: "terassin ryijyä ei ole käytetty moneen talveen, ihan ulalla ja beiget mummokalsarit"
Noin kohdassa 5:43 eteenpäin.
Tiedoksi herroille, että 45-vuotias on vielä ehtaa tavaraa, jolla "terassi" on kovemmassa käytössä kuin parikymppisellä.
http://www.radiosuomipop.fi/#!/post/599167d36e34a604008b0e3c
Kommentit (276)
Voivoi pojat ei tiedä mitään, pellejä. Jaajokin jo vanhan äijän näköinen vaikka on 39, mut ulkokuori näyttää 47vuotiaalta. Perälä nyt on vähän nuoremman näköinen, mut luulin mä sitäkin vanhemmaksi kuin 35v
Enpä kyllä kuuntele noidan p***kanjauhantaa, omille jutuilleen vaan hihittelevät
Ihmetyttää van kun lapsellisuudella ei oo mitään rajaa. Kohta keski-ikäiset miehet ja ihan pentuja.
Vierailija kirjoitti:
Mies007 kirjoitti:
Neljäfemmahan on nainen parhaassa iässä ;)
Nojaa. Alkaa olla kauneus katoavaista ellei näytä yhtä upealta kuin Anne Kukkohovi tai Pauliina Laitinen-Littorin. Harva suomimuija näyttää yhtä hyvältä tuossa iässä
Onneksi miehet näyttävät aina hyvältä... kaljamaha ei ole este... eiku 😂
Siis om se Jaajo vast 39-vuotias? Huh heijaa. No, peruukki tekee paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottahan miehet puhui. Miksi ottaa itseensä?
Tais osua kohdalle :)Se kun muiden ikää ilkkuvat tyypit eivät itse tajua omaa ikäänsä, naurattaa aina :D
Erikoista toimintaa.. mistä lähtien 45v on ollut sama kuin 39 tai 35?
No jos näyttävät vähintään nelivitosilta. Tässähän ei kukaan edes tiennyt oliko nainenkaan mikään 45 vaan vanhempi mutta näytti ikäistään nuoremmalta. Eivät varmasti olleet kysyneet ikää. Se ikä kun on niin kovin suhteellinen asia. Ja tosiaan naurattaa kun joku pallomahainen, ryppynaamainen ja viime yönä perskännit ottaneelta näyttävän naama turvoksissa olevan setämiehen kommentit. Ihan ensimmäiseksi tekisi kovasti mieli etsiä käsiin peili ja antaa se, että jos vaikka ensimmäistä kertaa ihan näkisi itsensä realistisesti. Kun naiset ei koskaan kommentoi näiden itsekkyyden perikuvien ulkonäköä niin heille jää aivan väärä mielikuva omasta ulkonäöstään.
Ai tämä ketju jäi vielä mammoille törkysuoltamisen tarpeisiin vaikka sofiaketju poistui.
Enpä minä ainakaan ole pahoittanut mieltäni tuon tässä mainitun jutun takia, en edes sitä ole kuunnellut, mut tiedän, kun viime talvena kyseistä kanavaa välillä kuuntelin, kuinka väsyneitä ne niitten jutut on. Eikä anni siitä kiljumisroolistaan päästä irti edes televisiossa, kun juontaa/juonsi sitä ihme visailua. Ihan tuli riittävästi niitä samoja väsyneitä juttuja ja pikkutuhmille jutuille kikattelua kuunneltua, Annin aina kommentoidessa "heiiii, eiii, hihihiiiiii, et sä noin voi sanoo, hihihii" joten nyt kuuntelenkin aamuisin ihan muuta kanavaa. Kiitti mulle riitti niitten aamuohjelma. Tässä en minä ainakaan ole kommentoinut tässä nyt aiheena olevaa juttua, vaan lähinnä sitä, että ei nuo niitten jutut jaksa kiinnostaa, mut onneksi voi vaihtaa kanavaa ja kuunnella muuta.
Lähinnä ihmettelen että miten Anni jaksaa teeskennellä nauravansa näiden limanuljaskojen jutuille. Annikin siellä kihertää niin kuin 14-vuotias, supernoloa ja tekee itsestään naurettavan kun yrittää lähteä mukaan ala-arvoisiin, ja omaa sukupuoltaan halventaviin juttuihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies007 kirjoitti:
Neljäfemmahan on nainen parhaassa iässä ;)
Nojaa. Alkaa olla kauneus katoavaista ellei näytä yhtä upealta kuin Anne Kukkohovi tai Pauliina Laitinen-Littorin. Harva suomimuija näyttää yhtä hyvältä tuossa iässä
Onneksi miehet näyttävät aina hyvältä... kaljamaha ei ole este... eiku 😂
Naiset ja miehet ovat Suomessa yhtä usein vyötärölihavia, joten pata kattilaa soimaa. 😂
Vierailija kirjoitti:
Lähinnä ihmettelen että miten Anni jaksaa teeskennellä nauravansa näiden limanuljaskojen jutuille. Annikin siellä kihertää niin kuin 14-vuotias, supernoloa ja tekee itsestään naurettavan kun yrittää lähteä mukaan ala-arvoisiin, ja omaa sukupuoltaan halventaviin juttuihin.
Annin ei ainakaan tarvitse paljon valmistautua lähetyksiin, kihertää vaan jutuille, välillä kiljaisee "jaaaaaajoooo/juuhaaaaaa, hei eiiiiii, en mä noin sanonu/etsä noin voi sanoo/antakaa nyt kun mä sanon..." Sinäpä ne sen repliikit on. Joskus lukee jotain viime vuoden säätiedotusta. Juhalla samat vitsit aina. Joo, on sen verran kanavaa tullut kuunneltua jotta tiedän että haluan kuunnella muuta aamushowta, kun näitten vetämää.
Ihan typeriä juttuja, turha kenenkään mieltänsä pahoittaa.
Olen itse 38v nainen ja minusta on ihanaa kun tulee vuosia. Kolmenkympin jälkeen jokaisen lisävuoden jälkeen olen tuntenut itseni jotenkin "enemmän naiseksi". Rakastan seksiä, se on edelleen oman miehen kanssa upeaa ja keksimme uusia juttuja, en osaa edes kuvitella että yhtäkkiä "pillu kuivuisi" ja heräisin huomaamaan että jaa eipä enää kiinnostakaan. Tosin himot ja halut lähtee pääkopasta, jos fysiikka tulee vastaan ja kuivuukin niin mitä sitten, liukuvoiteet on ihania ja ne auttaa sitten.
Jos nyt mietin millainen olin siinä ilmeisesti jonkun mielestä parhaassa iässä (18-25?) niin ei hyväntähen.. finninaamainen itsestään epävarma tyttö joka toki huomasi jossain vaiheessa olevansa nuori nainen ja tunki tissit esille joka tilanteessa. Se ei liittynyt millään tavalla halukkuuteen vaan epävarmuuteen. Sai huomiota ja hyväksyntää ja oli kiva kuulla olevansa seksikäs.
Ahdistavaa ajatellakin millainen ikävaihe tuo oli.
Kyllä elämä on ollut parhaimmillaan viime vuodet ja paranee vaan. On vaikea edes sanoin kuvailla miten erilaiseksi ja oikeaksi intiimiksi myös seksielämä muuttuu. Alkaa panettaa kirjoittaminenkin aiheesta.
Turha ripustautua ikään ja nuoruuteen, ei muuta kun avoimin mielin ja sepaluksin kohti neljääkymppiä ja siitä eteenpäin.
Herroille tiedoksi että tätä siistittyä ja siloista 57v terassia käytettiin viimeksi tänään:) Ja kovin oli kosteudesta liukas, piti olla ihan varovainen ettei "jalka" lipeä;D Tällähetkellä päällä punaiset pitsipikkarit. Mummokalsareita en edes omista mutta n 20 settiä toinen toistaan kauniimpia alusvaatteita.
Vierailija kirjoitti:
Ihan typeriä juttuja, turha kenenkään mieltänsä pahoittaa.
Olen itse 38v nainen ja minusta on ihanaa kun tulee vuosia. Kolmenkympin jälkeen jokaisen lisävuoden jälkeen olen tuntenut itseni jotenkin "enemmän naiseksi". Rakastan seksiä, se on edelleen oman miehen kanssa upeaa ja keksimme uusia juttuja, en osaa edes kuvitella että yhtäkkiä "pillu kuivuisi" ja heräisin huomaamaan että jaa eipä enää kiinnostakaan. Tosin himot ja halut lähtee pääkopasta, jos fysiikka tulee vastaan ja kuivuukin niin mitä sitten, liukuvoiteet on ihania ja ne auttaa sitten.
Jos nyt mietin millainen olin siinä ilmeisesti jonkun mielestä parhaassa iässä (18-25?) niin ei hyväntähen.. finninaamainen itsestään epävarma tyttö joka toki huomasi jossain vaiheessa olevansa nuori nainen ja tunki tissit esille joka tilanteessa. Se ei liittynyt millään tavalla halukkuuteen vaan epävarmuuteen. Sai huomiota ja hyväksyntää ja oli kiva kuulla olevansa seksikäs.
Ahdistavaa ajatellakin millainen ikävaihe tuo oli.Kyllä elämä on ollut parhaimmillaan viime vuodet ja paranee vaan. On vaikea edes sanoin kuvailla miten erilaiseksi ja oikeaksi intiimiksi myös seksielämä muuttuu. Alkaa panettaa kirjoittaminenkin aiheesta.
Turha ripustautua ikään ja nuoruuteen, ei muuta kun avoimin mielin ja sepaluksin kohti neljääkymppiä ja siitä eteenpäin.
Riippuu ihmisestä ja elämäntilanteesta. Joku toinen voi olla 23-vuotiaana ollut hyvinkin tyytyväinen ja finnitön nainen. Jos sinäkin olisit sinkku, ja yrittäisit löytää itsellesi miestä, niin voisi naiselliset fiiliksesi olla ihan toisenlaiset. Ei yleistetä suuntaan eikä toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Herroille tiedoksi että tätä siistittyä ja siloista 57v terassia käytettiin viimeksi tänään:) Ja kovin oli kosteudesta liukas, piti olla ihan varovainen ettei "jalka" lipeä;D Tällähetkellä päällä punaiset pitsipikkarit. Mummokalsareita en edes omista mutta n 20 settiä toinen toistaan kauniimpia alusvaatteita.
Too much information.
Vierailija kirjoitti:
Aamulypsy on loistokamaa. Kiva saada nauraa aamuisin, eikä kuunnella jotain iän ikuista jankutusta uutisista yms. Niitä saa kuitenkin kuulla ihan koko päivän tuon aamulähetyksen jälkeen. Pidän myös nokkelasta huumorista. Sen ei tarvitse olla mitään rakettitiedettä, mutta otetaan nyt vaikka esimerkkinä Renne Korppila. En edes tiedä juontaako aamuja enää, mutta jutut oli suoraan junttilasta.
Toinen hauska piirre on täällä Jaajon ulkonäön arvostelu. En usko että jätkä ottaa siitä mitenkään itseensä, mutta mistä lähtien radiojuontajan on pitänyt olla hyvännäköinen tai fazerin karkinmaistajalla hyvä kuulo?!
Kolmas juttu on tämä jankuttaminen "pilluvitseistä" ja että Aamulypsy on pelkkää alapäähuumoria. No jos sitä jaksaa hetkenkään kuunnella, niin ei muuten pidä paikkaansa. Toki onhan siellä alapäähuumoria, mutta noin yleisesti ei se erityisesti siihen keskity. Huumori on ronskia, mutta sitä on joka osa-alueesta. Siellä imitoidaan, sillä "perseillään" ja nauretaan milloin naisille, milloin vammaisille. Ja kyllä Jaajo osaa nauraa myös itselleen ja omalle alkoholinkäytölleen tai mokailuilleen samalla tavalla.
Tuohon ronskiin läppään kuuluu monikieliset tulkinnat aiheesta kuin aiheesta. Sitä tämä vanhoista naisista tehty kielikuva oli osuvimmillaan. Ei siitä pidä pahastua. Jos ei iske, voi vaihtaa kanavaa. Ihan yhtä lailla Jaajo on nauranut omalle tukalleen ja ylipainolleen, keskivartalolihavuudelle ja ties missä epäonnistumiselle. Jos ohjelmaa kuuntelee, niin kyllä kaikki saa osansa. Ihan kaikki! Se on homman suola. Jos haluaa kuunnella "asiallista" puhetta, niin sellaistakin aamuohjelmaa radiossa tarjoillaan.
Mutta koko Aamulypsyn konsepti on selkeä ja mietitty. Se nojaa muutamiin peruspilareihin: Anni on se "kiusattu" tyttö Jaajon ja Perälän kettuiluissa. Jaajo kertoo juttuja "omasta elämästään", jotka ehkä ovat joiltain osin totta, mutta rajusti liioiteltuja. Perälä liehittelee Annia ja on Mr.funny guy imitointeineen jne. Jaajo käyttää hauskoja kielikuvia puheessaan, missä kokkaustaidoista tulee korkkaustaidot, tai mitä nyt tahansa vastaavaa. Päälle heitetään ripaukseksi pikkutuhmaa alapäähuumoria sinne tänne ja kakku nimeltä Aamulypsy on valmis.
Ei tuon vaikeampaa. Ei kannata pahastua.
Minusta Jaajo saa osaansa kyllä yllättävän vähän. Aika harvoin sitä mistään siellä piikitellään. Vois olla enemmänkin.
....sitte ku kukaan ei suotunu meijän ohjelmaa niin aateltiin et tarjotaan pätäkkää jotta ottavat pöksyt pois jotta saahaan nauraa ja jos ei muualta niin eikö sitä jostai leipäjonosta joku tarpeeksi nälissää suostu ....
Tää on siis NIIN hauskaa ! Oikeesti! Älkää ny viittikkö hei!
Uskotte-ko kome-di-aaaaaa----nnn ?
ding ding ding