Jaajo ja Perälä 45-vuotiaasta naisesta: "terassin ryijyä ei ole käytetty moneen talveen, ihan ulalla ja beiget mummokalsarit"
Noin kohdassa 5:43 eteenpäin.
Tiedoksi herroille, että 45-vuotias on vielä ehtaa tavaraa, jolla "terassi" on kovemmassa käytössä kuin parikymppisellä.
http://www.radiosuomipop.fi/#!/post/599167d36e34a604008b0e3c
Kommentit (276)
Vierailija kirjoitti:
Aamulypsy on loistokamaa. Kiva saada nauraa aamuisin, eikä kuunnella jotain iän ikuista jankutusta uutisista yms. Niitä saa kuitenkin kuulla ihan koko päivän tuon aamulähetyksen jälkeen. Pidän myös nokkelasta huumorista. Sen ei tarvitse olla mitään rakettitiedettä, mutta otetaan nyt vaikka esimerkkinä Renne Korppila. En edes tiedä juontaako aamuja enää, mutta jutut oli suoraan junttilasta.
Toinen hauska piirre on täällä Jaajon ulkonäön arvostelu. En usko että jätkä ottaa siitä mitenkään itseensä, mutta mistä lähtien radiojuontajan on pitänyt olla hyvännäköinen tai fazerin karkinmaistajalla hyvä kuulo?!
Kolmas juttu on tämä jankuttaminen "pilluvitseistä" ja että Aamulypsy on pelkkää alapäähuumoria. No jos sitä jaksaa hetkenkään kuunnella, niin ei muuten pidä paikkaansa. Toki onhan siellä alapäähuumoria, mutta noin yleisesti ei se erityisesti siihen keskity. Huumori on ronskia, mutta sitä on joka osa-alueesta. Siellä imitoidaan, sillä "perseillään" ja nauretaan milloin naisille, milloin vammaisille. Ja kyllä Jaajo osaa nauraa myös itselleen ja omalle alkoholinkäytölleen tai mokailuilleen samalla tavalla.
Tuohon ronskiin läppään kuuluu monikieliset tulkinnat aiheesta kuin aiheesta. Sitä tämä vanhoista naisista tehty kielikuva oli osuvimmillaan. Ei siitä pidä pahastua. Jos ei iske, voi vaihtaa kanavaa. Ihan yhtä lailla Jaajo on nauranut omalle tukalleen ja ylipainolleen, keskivartalolihavuudelle ja ties missä epäonnistumiselle. Jos ohjelmaa kuuntelee, niin kyllä kaikki saa osansa. Ihan kaikki! Se on homman suola. Jos haluaa kuunnella "asiallista" puhetta, niin sellaistakin aamuohjelmaa radiossa tarjoillaan.
Mutta koko Aamulypsyn konsepti on selkeä ja mietitty. Se nojaa muutamiin peruspilareihin: Anni on se "kiusattu" tyttö Jaajon ja Perälän kettuiluissa. Jaajo kertoo juttuja "omasta elämästään", jotka ehkä ovat joiltain osin totta, mutta rajusti liioiteltuja. Perälä liehittelee Annia ja on Mr.funny guy imitointeineen jne. Jaajo käyttää hauskoja kielikuvia puheessaan, missä kokkaustaidoista tulee korkkaustaidot, tai mitä nyt tahansa vastaavaa. Päälle heitetään ripaukseksi pikkutuhmaa alapäähuumoria sinne tänne ja kakku nimeltä Aamulypsy on valmis.
Ei tuon vaikeampaa. Ei kannata pahastua.
Joskus kun aamulypsyä kuuntelin, niin useimmat jutut oli vaan hölmöjä, ei edes kovin hauskoja, välillä tuli tunne, että ne vaan hihittelee omille jutuilleen ja tuntuu, että viimeistään anni pilaa jokaisen kohtalaisenkin jutun (roolinsa mukaan) moralisoinnillaan tai sievistelyllään, välillä hihittää niin ettei saa selvää mitä hän itse tai muut sanoo. Tyypit on myös kasvaneet yli niistä jutuista, mut silti samalla konseptilla vedetään. Jutut on kun parikymppisten juttuja mut tyypit on n35-40v. Vertaan siihen, että Peltsi oli yleX:n paras juontaja, mut jätti ohjelman, oliko reilu 5v sitten, kun ilmeisesti koki että ei ole enää varsinaisesti nuori ja nuorillehan yleX on suunnattu. Peltsikin kai jotain 40v? Mut nuo suomipopin jutut aiheuttaa lähinnä myötähäpeää, toiset heittää sekavaa läppää ja Sami kurosen pari, jenni alexandrova kehuu kuinka 600€ illallisesta on ihan ok summa, hän kun nauttii hyvästä ruuasta. Samoin tuli se jonkun tv ohjelman psykologi haastateltavaksi jota jennia a juontaa. Siihen totesi että hänen tehtävä on ohjelmassa olla nätti. Eli viittasi psykologi-kollegansa olevan ruma, ja ehkä tylsä? Sami kuulostaa monesti ihan nololta kun jenni alkaa vaahdota jostakin. Mut suomipopin aamu vois olla kuunneltava ohjelma ilman nököhammas-perälää ja kikattaja-annia, jaajolle joku muu pari ja vanhat vitsit ja vanha konsepti romukoppaan. Huumori saa olla roisiakin, mutta perälän ja annin kanssa jutut ei vaan toimi.
Koska en viitsi kiusata itseäni kuuntelemalla tuota kanavaa, kuuntelen oikeasti hauskaa aamuohjelmaa joka saa useinkin nauramaan ihan ääneen. Eli Moisio ja Sainio on mun valinta.
Vierailija kirjoitti:
kihihii hihi sit kihii hih sit sit kihihii mä ehehehee kika kika iiiiiiiih kikakaka antakaamä kikakika kerron kika nyt.
Arvaisko kukaan kuka mä olen?
Heiiiii iiiihhhiiihihihiii, kikatikikatikika joooooohohohooo, hihiiihiii, siis hihihiiii heheee, hihiiiiiiiiiiih joo mä hihihhiiiiiiii arvasiiiiiiiihihiihhhihhin
Vierailija kirjoitti:
Tosikot täällä menee henkilökohtaisuuksiin ja kunnianloukkaus-kriteerit on ylitetty jo monta kertaa.
Olipahan mitä mieltä näiden juontajien jutuista tahansa, niin puhuvat kyllä ihan anonyymeistä henkilöistä ketään oikeasti loukkaamatta. Av-mammat tosin ovat ammattiloukkaantujia ja tylsiä tosikoita, jotka eivät ymmärrä huumorista. Kyllä aiheesta kuin aiheesta voi vääntää hauskaa läppää.
Minusta Aamulypsyn porukan jutut ovat hauskoja, vaikka Radio Suomen kuuntelija olenkin. Perälän roolihahmohan on suorastaan nerokas. Erittäin fiksu mies ja vivahtekkaita huomioita heittää rooliin sopivalla tyylillä.
Mitä nerokasta Perälän hahmossa on? Kokeile joskus kuunnella viikko joka aamu tuota ohjelmaa, niin mielipide voi muuttua. Se perälän hahmo on vaan rasittava.
Niin, ja pakko pilata sun ilo, mutta tosikkoa ei minusta saa tekemälläkään
Kuuntelin Aamulypsyä sillon kun tekivät comebackin ja siitä eteenpäin syksyyn 2015 asti, jonka jälkeen kuuntelu jäi opiskelujen vuoksi.
Suoraan sanottuna tuon jälkeen en ole kuunnellut enää koko ohjelmaa, en kaipaa sitä. Jollain tavalla olen kasvanut ohi niistä jutuista eikä ne jaksa minua kiinnostaa kuin ennen, mutta en sano että ohjelma olisi huono.
Anni, Jaajo ja Juha tekevät mielettömän hienoa työtä - viihdyttävät tuhansia ihmisiä joka arkiaamu ja laittavat omaa persoonaansa likoon. Juttujen tarkoitus on naurattaa, keventää ihmisten mieltä arjen kiireestä ja stressistä. Siinä Aamulypsyn poppoo onnistuu! Ja se, että Radio Suomipop on isossa asemassa tällä hetkellä on Aamulypsyn ansiota Annin, Jaajon ja Perälän. Moni varmaan muistaa ajan kun Suomipopilla ei mennyt kovin hyvin...
En enää tykkää Jaajosta. Mua on haukuttu liikaa (vaalea tukka, pienet ja syvällä olevat silmät jne. Oon 45 v, Riittää!) Perälä olikin yhdentekevä mulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä te olette itsestänne pellejä tehneet.
Oikeasti. Jaksatte täälä itkeä kahden miehen sanomisista, jotka on huumorilla sanottu.Miten paljon te itse täällä haukutte ja arvostelette muita, senkin SIAT!
Oikeassa elämässä tekin puhutte ihmisistä satavarmasti mitä törkeämmin kuin nämä kaksi herraa.
Täälä on haukuttu kauheilla nimillä Jaajoa ja Juhaa, joten olette alentuneet itse pohjasakan tasolle.
Jos ei kestä vähän "rankempaa" huumoria, niin vaihtamaan kanavaa ja pitäkää siitä homeisesta ryijystänne huolta.
Tuo teidän käytös ja puhe oksettaa.
Niinkim paljon, että alennuin myös itse laukomaan mitä sylki suuhun tuo.Säälittävät ja vastenmieliset vanhat ämmät.
Ja tässä potentiaalinen vaimonhakkaaja "Katso nyt mitä sait minut tekemään!"
Vain unelmissaan, koska vaimoahan tämä painajaisten poikamies ei pysty saamaan.
Tää asenne että kaikelle pitää pystyä nauramaan ja jos ei pysty niin on huumorintajuton tosikko hietapillu, on minusta jokseenkin lapsellinen ja väsynyt... Halveeraavat jutut on huonoa huumoria. Esim. silloin kun Anni juonsi kielletty rakkaus -ohjelmaa, siellä alennuttiin pilkkaamaan ihmisiä jotka ei mun mielestä ollenkaan ansainneet sitä. Aamulypsy menee välillä valitettavasti vähän pakkohauskuuden puolelle, mikä lienee osasyy siihen että juttujen taso menee minne menee...
Itse luulin Jaajoa alunperin naiseksi. On jotenkin todella naismaiset piirteet. Ei kyllä kandeis Jaajon paljoa naisia pilkata.
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti. Jaksatte täälä itkeä kahden miehen sanomisista, jotka on huumorilla sanottu.Miten paljon te itse täällä haukutte ja arvostelette muita, senkin SIAT!
Oikeassa elämässä tekin puhutte ihmisistä satavarmasti mitä törkeämmin kuin nämä kaksi herraa.
Täälä on haukuttu kauheilla nimillä Jaajoa ja Juhaa, joten olette alentuneet itse pohjasakan tasolle.
Jos ei kestä vähän "rankempaa" huumoria, niin vaihtamaan kanavaa ja pitäkää siitä homeisesta ryijystänne huolta.
Niinkim paljon, että alennuin myös itse laukomaan mitä sylki suuhun tuo.Säälittävät ja vastenmieliset vanhat ämmät.
Ihanko oikeasti olet harhaluulossa, että joka ikinen kommentoija täällä on +45-vuotias nainen, joka nyt on henkilökohtaisesti pahoittanut mielensä tuosta yksittäisestä heitosta? Tyyliin "muuten ois ollut tosi kiva konsepti, mutta toi läppä nyt muutti kaiken". Kun ei siitä ole kyse ensinkään. Kyllä, olen itse nainen, enkä lähelläkään tuota ikää, mutta en silti arvosta kenenkään arvostelua noin ala-arvoiseen tyyliin. En toisten naisten, enkä miesten. Ikä on seikka, johon ei voi vaikuttaa ja sitä väistämättä tulee meille jokaiselle. Ja hyvähän se vain on, kai meistä jokainen haluaa vanhaksi elää eikä kuolla nuorena vain saadakseen sitten mennä hehkeänä!
Itse en tuota "show'ta" arvosta lainkaan ihan muista syistä, joita tässäkin on jo mainittu. Liikaa alapäähuumoria, liikaa itsensä korostamista, liian vähän ajankohtaisia, tärkeitä aiheita. Kuuntelee kuka tykkää. Toivoisin vain maailmankuvan pikkuhiljaa muuttuvan hieman lempeämpään suuntaan, ja media on suuressa, erittäin merkittävässä roolissa tätä maailmankuvaa muokkaamaan, nämä juontajat muiden muassa. He ylläpitävät jutuillaan sovinistista, sortavaa ajattelumaailmaa, joten mielestäni kyse on hieman isommasta asiasta ylipäänsä kuin pari läppää ja vähän rankempaa huumoria. Tästä syystä minä en arvosta heidän kykyjään enkä liiemmin ihmisiä, jotka heitä arvostavat...
Neljäfemmahan on nainen parhaassa iässä ;)
Satasesta vetoa että Jaajo ja Perälä ovat kurkanneet omiin nelikymppisiä lähestyviin housuihinsa ja todenneet ettei kovetu enää entiseen tahtiin. Hätää siitä projisoidaan sitten tietty helppoon maaliin.
Onko näillä muka vara sanoa muista yhtikäs mitään kun eivät itsekään kovin häävin näkösiä ole kumpikaan?
Ja se Jaajon tupee on aivan kamala. Näen siitä painajaisiakin
Mies007 kirjoitti:
Nojaa. Alkaa olla kauneus katoavaista ellei näytä yhtä upealta kuin Anne Kukkohovi tai Pauliina Laitinen-Littorin. Harva suomimuija näyttää yhtä hyvältä tuossa iässä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tässä potentiaalinen vaimonhakkaaja "Katso nyt mitä sait minut tekemään!"
Vain unelmissaan, koska vaimoahan tämä painajaisten poikamies ei pysty saamaan.
Hei, teillekin tiedoksi, olen 25v nainen. En siis ole etsimässä mitään vaimoa.
Vierailija kirjoitti:
Mies007 kirjoitti:
Nojaa. Alkaa olla kauneus katoavaista ellei näytä yhtä upealta kuin Anne Kukkohovi tai Pauliina Laitinen-Littorin. Harva suomimuija näyttää yhtä hyvältä tuossa iässä
Pyh pah.
Suomalainen nainen ei ehkä ole maailman kaunein, jos katsotaan jonkun virallisen kauneuskirjan mukaan, mutta kyllä minä katson mieluummin suomalaisia naisia kuin tv:n tarjoamaa sivutissi-, tekotukka-, tekoripsi-, bimbolookkia.
Suomalainen nainen on kaunis.
Miltähän Maisa Törppö tulee näyttämään neljävitosena?? Tai Siepon Sara??
Kun kaikki lisukkeet ovat kuluttaneet kaiken oman pois, omat hiukset ja ripset niin kuluneet ettei enää edes kannata lisävarusteita pois ottaa.
Eikä tää "mieskaksikko" ole mistää komeimmasta päästä...
Kunhan mietiskelen.....
Paha käyttää sitä terassin ryijyä, kun se roikkuu Jaajon päässä.
Mikä siinä alastomuudessa nyt on niin hauskaa? Miksi viihdearvo ja hauskuus muka nousee kun otetaan vaattet pois?
Aateltiin siinä jotta eikähän haeta meitin ohjelmaan likkoja ja sanotaan että saavat selevää rahhaa jos tuutta lähetykseen,mutta ehto on että....hihihih...pittää suostutekemään suarassa lähetyksessä , mitä myö sanotaan.... vuoan eihä niitä löytynnä kun pari ja toinen oli ihan valmiiksi ulalla ja toinen sellanen vanhasantra joka oli et avot mie olin silakkamarkkinoille menossa mut kyllähä tuo passaa....hihi hihi käh käj...
No siinä sitte myö sanottiin notta nytte se ohjelma alakoo ja aletahan likat pokerin pellusseen....hih kjäh..
Ja kai työ tiijättä jotta pöksyt lähtöö jos taroeeksi hävijää....hähhähhäää..
No santra-mummolla tuli hätä ku alako häviämähän ja se siinä jotta äläkääs ny pojat...hähhä hähäää...
Mää siihen jotta pöksyt pois santra ja heti tais jääpi palkkio saamatta, kato se onki se ehto jotta rahhoo saapi...hähhä hähää...
No santra kiskas pöksyt nyrkkaan ja me oltiin että mitähelevettiä römpsä ku seittemän leivän uuni hahh hahha hahhha mut santra sano vaan jotta siinon, ja jätti tilinumeronsa.
Oisittepa jätkät nähny sen Santran "poppanan" ja "ryijyn" hahh hahha hahha hhhaaahhhhhh HAH HAH!! Huomas jottei oo santran poppanaa huovutettu aikoihin! hahh ahhah ...!!
Hah haha hhhhhhhaahh!
Ja nyt siirrymme paratiisimaisille näkymille romanttisille ensitreffeille Kreikan saarelle...
ja ehtona on että "aatami ja eeva" ovat tietenkin kuin aatami ja eeva eli täysin nakuna että riittää otikatsomolle pällisteltävää... ei kai se nyt yhtä viihteellistä ole jos on vaatteet ja bikinit ja järkeviä ihmisiä kumppania hakemassa, alastomuus on luonnollinen asia ! Oi vitsit kattokaa ny mikä röllömaha kuinkatoikehtaa....! hahh ahhhahhhahahahhhah!
Ja sitten selvityjät saarelle jossa osanottajat kamppailevat muutaman viikon viidakossa ilman vettä ja ruokaa ja sarjan nimi on tietysti ALASTOMAT selviytyjät .
Kyllä se on viihde joka kertoo selkeimmin ihmiskunnan sivistyksestä.
"tunteisiiiiiiiiiin, sisimpääni matkustann" :D:D mammoilla meni hermot, tottahan tuo on, 35+ on liha pilalla
kihihii hihi sit kihii hih sit sit kihihii mä ehehehee kika kika iiiiiiiih kikakaka antakaamä kikakika kerron kika nyt.
Arvaisko kukaan kuka mä olen?