Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jaajo ja Perälä 45-vuotiaasta naisesta: "terassin ryijyä ei ole käytetty moneen talveen, ihan ulalla ja beiget mummokalsarit"

Vierailija
15.08.2017 |

Noin kohdassa 5:43 eteenpäin.

Tiedoksi herroille, että 45-vuotias on vielä ehtaa tavaraa, jolla "terassi" on kovemmassa käytössä kuin parikymppisellä.

http://www.radiosuomipop.fi/#!/post/599167d36e34a604008b0e3c

Kommentit (276)

Vierailija
181/276 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hassua, että ne rumimmat miehet ovat innokkaimpia haukkumaan naisia. Jaajon tukka on kuin Norman Batesin muumioituneella äidillä, ja iho kuin parkkiintunutta nahkaa. Jaajo ei saisi seksiä koskaan, edes siltä 45-vuotiaalta, ellei olisi julkkis.

Ja sinäkö olet hehkeä missi? Kovasti ainakin tuntuu olevan varaa haukkua muita.

Vierailija
182/276 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hassua, että ne rumimmat miehet ovat innokkaimpia haukkumaan naisia. Jaajon tukka on kuin Norman Batesin muumioituneella äidillä, ja iho kuin parkkiintunutta nahkaa. Jaajo ei saisi seksiä koskaan, edes siltä 45-vuotiaalta, ellei olisi julkkis.

Tukka? Vai peruukki?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/276 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaajo on hot! Hauskat jutut. Bonuksena vielä pitkä ja komea. Nam!

Vierailija
184/276 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jari Jaajo ja Juha Perälä?

Vierailija
185/276 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka edes kuuntelee radio Suomipoppia? Sitä älämölöä ei jaksa kuunnella kukaan. Juontajat rakastavat omaa ääntänsä ja jutut ovat typeriä. Tuo otsikon yleistys kertoo kaiken juontajien henkisestä tasosta. Eikä ole ainoastaan oma mielipiteeni. Ja tuttavapiirini ikähaarukka on laaja: 15v-70v.  Kukaan ei kuuntele kyseistä radiokanavaa. Itse olen 50v  enkä ole ikinä käyttänyt beigejä mummokalsareita. Ja terassi on ahkerassa käytössä.

Vierailija
186/276 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun terassi on vahattu kauniin sileäksi.

Ja kovassa käytössä on myös! Menee kyllä helposti liukkaaksi ja on mukavan lämpöinen. Ilo olla 45!

Taas yksi WT joka ei ole päässyt nykyaikaan ja ymmärtänyt antaa alapääkarvoituksen olla tontillaan.

Vierailija
187/276 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka edes kuuntelee radio Suomipoppia? Sitä älämölöä ei jaksa kuunnella kukaan. Juontajat rakastavat omaa ääntänsä ja jutut ovat typeriä. Tuo otsikon yleistys kertoo kaiken juontajien henkisestä tasosta. Eikä ole ainoastaan oma mielipiteeni. Ja tuttavapiirini ikähaarukka on laaja: 15v-70v.  Kukaan ei kuuntele kyseistä radiokanavaa. Itse olen 50v  enkä ole ikinä käyttänyt beigejä mummokalsareita. Ja terassi on ahkerassa käytössä.

Itse en pysty enää kuuntelemaan Suomipopin aamua ammattinauraja Anni Hautalan räkäisen, hysteerisen huutonauramisen vuoksi. :(

Perälän ja Jaajon jutut ovat väliin ihan hauskoja ja ajanhermolla, mutta se Hautalan jatkuva hihitys, hohotus, hörötys, räkä- ja kiljunauraminen on mun korville ihan liikaa. Kun ei kuule mitään muuta. Nainen on palkattu ohjelmaan varmaan jonkinlaiseksi ammattinaurajaksi: mikä hänen panoksensa muuten esim. juttuihin on? Lukee lehdestä valmiita uutisia ja huutonauraa muiden jutuille?

Mieluummin vaihdan vaikka Novan aamuun. Tai ihan mille muulle tahansa.

Vierailija
188/276 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo jaajo on ihan dorka mut entäs se Perälä? Mä oikeesti kuvittelen kilttimiehen sen näköseks :D viirusilmänen, nasaalilla puhuva reppana, joka yritti tunkea sen vastenmielisen ruhonsa jopa telkkariin mut floppihan siitäki tuli! Siis tää erikoisliikemiehet........

Joo, jostain syystä oon aina inhonnut sitä äijää,jo sillonku oli iskelmällä, ei siis yhtään yllättänyt nää jutut.

Vierailija
189/276 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en pysty enää kuuntelemaan Suomipopin aamua ammattinauraja Anni Hautalan räkäisen, hysteerisen huutonauramisen vuoksi. :(

Perälän ja Jaajon jutut ovat väliin ihan hauskoja ja ajanhermolla, mutta se Hautalan jatkuva hihitys, hohotus, hörötys, räkä- ja kiljunauraminen on mun korville ihan liikaa. Kun ei kuule mitään muuta. Nainen on palkattu ohjelmaan varmaan jonkinlaiseksi ammattinaurajaksi: mikä hänen panoksensa muuten esim. juttuihin on? Lukee lehdestä valmiita uutisia ja huutonauraa muiden jutuille?

Mieluummin vaihdan vaikka Novan aamuun. Tai ihan mille muulle tahansa.

Olen myös lopettanut aamulypsyn kuuntelun, alkoi vähän kyllästyttämään se käkätys ja alapääjutut. Parasta koko showssa oli se muusikko Ilkka, kunnes silläkin nousi urea päähän.

Vierailija
190/276 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tukka? Vai peruukki?

Oon itsekin tätä ihmetellyt. Kaveri, joka ennen oli julkisuudessa aina pipo päässä ja alta pilkotti ohuet keltaiset lirut. Oletan, että peitteli pipolla alkavaa kaljua, joka tuossa iässä monella ongelmana. Nyt niin paksu (vaikkakin ruma) tukka päälaelta alkaen, joten kyseessä a) peruukki b) hiuslisäke/tupee tai c) todella vaikuttava hiusravinne.

Vierailija
191/276 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko Aamulypsytiimi on aikansa elänyt. Ärsyttää että Anni Hautala on nyt ängennyt telkkaankin ja joka lehteen, en jaksais sitä yhtään!

Vierailija
192/276 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaajo pelkää kokeneempia naisia.

Vierailija
193/276 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hautala on uusi Vappu Pimiä: tunkee itsensä ihan kaikkeen mihin vaan pyydetään.

Vierailija
194/276 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hautala on uusi Vappu Pimiä: tunkee itsensä ihan kaikkeen mihin vaan pyydetään.

Tunkee varmaan pyytämättäki..

Pahin on se aivoton telkkarimainos missä nää 3 vaan peeloilee pitkin ruutua keskenään. Ja tietysti eniten ruudussa on itse tupeetähti edestä ja takaa, ja kun se istuu ja makaa.

Vierailija
195/276 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teistäkin nuoremmista tulee aikanaan 45-vuotiaita. Ehkä sitten tajuatte että silloinkin on vielä elämää, myös sitä seksielämää.

Vierailija
196/276 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaajo itse näyttää körttiläisukolta, ei jatkoon. T. N57v

Vierailija
197/276 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tai ketkä noita hölösuita fanittaa?

Se jaajo on mauton ja perälä tyhmääkin tyhmempi. Oli kerran jossain ruuanlaitto-ohjelmassa. Ei oikein osannu jauhelihaa paistaa ja tyhmät jutut.

Vierailija
198/276 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo kuuntelin saman  jutun ja luulin aluksi, että puhuvat jostain 80-vuotiaasta.

Vaikka olis 80 vuotiaastakin, niin silti törkeästi sanottu, kyllä 80 vuotiaallakin vielä on ihan aktiivinen seksielämä, ainakin hyvin usein näin.

Vierailija
199/276 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka tai ketkä noita hölösuita fanittaa?

Se jaajo on mauton ja perälä tyhmääkin tyhmempi. Oli kerran jossain ruuanlaitto-ohjelmassa. Ei oikein osannu jauhelihaa paistaa ja tyhmät jutut.

Tänä kesänähän Jaajo itki kun ei osannut grilliä koota. Siis grilliä??? 

Vierailija
200/276 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaajo ja Perälän jutut on kyllä lähes aina täynnä sovinistista roskaa, siksi en enää Suomipopin aamuja kuuntelekaan. Muuten, koitin kuunnella tämän jutun netistä,mut ilmeisesti just tota kohtaa on siistitty/poistettu tuolta?