miksi nainen ei vastaa mitään?
Asiallisia kommentteja kaipaisin..
Juttelin pitkään yhden mukavan naisen kanssa to iltana ravintolassa, oli jo lähdössä kotiin, mutta tarjosin pari viinilasillista ja hänkin alkoi viihtyä yhä paremmin. Vaihdettiin jo puhelinnumeroitakin tunnin jutustelun jälkeen, mutta hienoinen jännittyneisyys tai ehkä varautuneisuus oli ilmassa – ehkä se oli vain ujoutta.
Vietettiin sitten aikaa valomerkkiin asti ja poistuimme ulos yhdessä. Miettiessäni mitä ehdottaisin ja sanoisin jatkon suhteen, hän muina naisina kysäisi, haluaisinko tulla hänen luokseen yöksi. No mikä ettei!
Tosin sanoin että mulla on aikainen herätys töiden takia. No menimme sitten yhdessä taksilla. Perillä hän esitteli asunnon, juttelimme, joimme vielä lasilliset kuoharia jne. Siitä sitten pikkuhiljaa yksi asia johti toiseen ja niin edelleen. Itse asia meni hieman kaksijakoisesti (osin hienosti ja osin jäi parantamista) ja päädyimme toisen kierroksen sijasta nukkumaan. Hyvin lempeissä tunnelmissa lusikassa. Nainen sanoi haluavansa nukkua pitkään ja minä sanoin että mun on pakko herätä kahdeksalta, jotta ehdin töihin. No kello sitten soi ja nousin ja pukeuduin jne. Nainen nukkui aivan sikeän oloisesti, eikä tuntunut reagoivan mitenkään (osa syystä lienee korvatulppien joita hän sanoin käyttävänsä aina). En hennonnut herättää häntä 3 tunnin unien jälkeen,
joten sitten poistuin. Ajattelin kirjoittaa jonkun viestin mutta en löytänyt paperia ja kynää, enkä halunnut alkaa penkoa toisen kaappeja/laatikoita. No työpaikalta laitoin sitten tekstarin, jossa toivotin huomenta, kiitin, ja pyysin anteeksi aikaista poistumistani, ja toivotin hauskaa päivää. Oletin että nainen vastaisi jotain päivän kuluessa (tai seur pvanä), siis jotain, ihan mitä tahansa. Mutta ei mitään nyt kolmenkaan päivän jälkeen. Siis mitä helvettiä? Tekstariin nyt olisi helppo vastata jotain. En tiedä pitäisikö kysäistä missä mennään vain antaa olla? En tiedä itsekään olisiko meidän suhteella tulevaisuutta, mutta en haluaisi että kenellekään jää paha mieli tms. Asia ei sinällään vaivaisi jos olisin pokannut hänet vahvassa humalatilassa (jommankumman tai molempien) lyhyen jutustelun jälkeen. Tällöin ymmärtäisin että kokisi tehneensä erehdyksen eikä haluvan vastata mitään, mutta me varmaan juteltiin 4 tuntia ja päästiin aika syvällisiinkin aiheisiin. Eli ihan mistään hetkellisestä 5 min ” kännipäätöksestä” ei ollut kyse. Miksi siis ei vastaa mitään?
Kommentit (262)
Vierailija kirjoitti:
Olet täydellinen noviisi, minä olisin käynyt paskalla ja kusella ja jättänyt vetämässä ja pyyhkinyt kädet verhoihin, syönyt jääkaapin tyhjäksi, juonut maidon ja jättänyt jääkaapinoven auki ja tiskit pesemättä ja olisin syönyt kaikki ja pullat olisin murentanut pitkin keittiötä ja olisin asetelllut sen vaattet jonoon lattialle ulkoovelta sänkyyn asti ja lopuksui keittänyt kahvin ja juonut sen jättänyt pienen tilkan sitä sille kuppiin ja laittanut töistä viestin että hey honey "keitin kahvit sinullekkin mutta pulla ja maito oli lopussa, et viitsi hakea lisääm, olen tulossa ylihuomenna taas paneen"
Toimii aina, joka kerta....
joo, uskon että sulle toimii ja on toiminut. Ja tottakai joku nainen saattaa tuollaisestakin syttyä.
Mut mä en ole tollainen, enkä haluais olla. Enkä haluaisi naista, joka syttyy tollaisesta. Jos mulla jää sen takia jotain saamatta, niin sit saa jäädäkin.
Vierailija kirjoitti:
Nythän itseasiassa tiedän varmaankin huomisiltaan mennessä, miten asiat ovat. Kyllähän tuo hiljaisuus jo nyt enteilee jotain, mutta tietäen millaista työtä hän tekee, niin on voinut mennä nukkumaan aikaisin tai laittaa puhelimen äänettömälle. Eli en nyt vielä tätä hiljaisuutta lopuulliseksi kommentiksi tulkitse.
Mutta kuten jo sanoin, tärkein juttu tuli selvitettyä, eli ainakin hän tietää minun ajatukseni.
Voi tietty olla, että nainen on kiinnostunut, mutta välttelee tapaamista koska olet et ole vielä eronnut ihan täysin. Tarkoitan tätä: Itse olin joskus erittäin ihastunut erääseen mieheen. Hän laittoi minulle minulle mitä kuuluu -viestejä, joihin kyllä vastailin, mutta en koskaan vastannut jos hän laittoi jotain viestiä tapaamisehdotuksesta, koska en koskaan sekaannu mieheen, jolla on ero kesken. Lopulta sanoin hänelle suoraan, että voimme tavata VASTA kun sinun ero on täysin hoidettu etkä enää asu saman katon alla eksäsi kanssa. No, sitä päivää ei ikinä tullut, koska miehen ero pitkittyi ja pitkittyi.. Ja kun lopulta toteutui niin oli jo liian myöhäistä. Mutta en silti kadu, koska en halua keskelle jotain sotkua.
Vierailija kirjoitti:
Nythän itseasiassa tiedän varmaankin huomisiltaan mennessä, miten asiat ovat. Kyllähän tuo hiljaisuus jo nyt enteilee jotain, mutta tietäen millaista työtä hän tekee, niin on voinut mennä nukkumaan aikaisin tai laittaa puhelimen äänettömälle. Eli en nyt vielä tätä hiljaisuutta lopuulliseksi kommentiksi tulkitse.
Mutta kuten jo sanoin, tärkein juttu tuli selvitettyä, eli ainakin hän tietää minun ajatukseni.
Minä teen epäsäännöllistä työtä enkä aina ehdi nukkua kuin muutaman tunnin. Silti ehdin laittaa viestiä jos kiinnostava mies on kiikarissa. Viestin ehtii ja nimenomaan haluaa laittaa, jos on kiinnostusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi tietty olla, että nainen on kiinnostunut, mutta välttelee tapaamista koska olet et ole vielä eronnut ihan täysin. Tarkoitan tätä: Itse olin joskus erittäin ihastunut erääseen mieheen. Hän laittoi minulle minulle mitä kuuluu -viestejä, joihin kyllä vastailin, mutta en koskaan vastannut jos hän laittoi jotain viestiä tapaamisehdotuksesta, koska en koskaan sekaannu mieheen, jolla on ero kesken. Lopulta sanoin hänelle suoraan, että voimme tavata VASTA kun sinun ero on täysin hoidettu etkä enää asu saman katon alla eksäsi kanssa. No, sitä päivää ei ikinä tullut, koska miehen ero pitkittyi ja pitkittyi.. Ja kun lopulta toteutui niin oli jo liian myöhäistä. Mutta en silti kadu, koska en halua keskelle jotain sotkua.
voihan tuo olla, mut jos ei vastaa mitään, niin tuskin sit laitan enää uutta viestiä. Voihan se halutessaan vastata mun ekaan viestiin ja ignorata sen jälkimmäisen.
Mulla oli toi sun case aikas sitten (toivottavasti ei just sun kanssa), silloin kun ero oli vasta kaukainen pieni ajatus. Naine olis oikeesti kiinnostunut ja sanoikin se, mutta sanoi että enenn kuin ero on 110% hoidettu, hän ei tapaa varta vasten
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä teen epäsäännöllistä työtä enkä aina ehdi nukkua kuin muutaman tunnin. Silti ehdin laittaa viestiä jos kiinnostava mies on kiikarissa. Viestin ehtii ja nimenomaan haluaa laittaa, jos on kiinnostusta.
jep, näin se on 99% tapauksista. Toisaalta haluaa ehkä miettiäkin onko kiinnostunut (mäkin voisin miettiä jos olisin hän). Mutta tässä tapauksessa työ on sellaista, jossa oikeasti kaikkien turvallisuuden takia toivon että nukkuu sen minkä tarvii, eikä mene väsyneenä töihin.
Katotaan nyt. Olen kyllä jo lähes varma ettei vastaa, mutta annetaampa nyt 24h aikaa ennen kuin heitetään kirves kaivoon..
juu, odottele vaan huomiseen, sitten sen näet
Luulen ettet enää koskaa tule kuulemaan tuosta naisesta. Haluaa olla vaan ystävällinen ja sivitynyt, mutta katuu varmasti sun tapaamista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap oletetaan, että laitat tänään sille naiselle viestin, jossa ilmaiset kiinnostuksesi ja ehdotat suoraan treffejä.
Mikä on pahinta, mitä voisi tapahtua?
Pahinta mitä vois tapahtua olis se että nainen myöntää että ymmärsi mut väärin, ehdottaa itse tapaamista perjantaiksi ja sano haluavansa viettää koko viikonlopun sängyssä ... (pahinta siksi etten nyt pysty ihan tällaiseen)
Luettuani tämän uskon, että Ap. satuilee.
Mitä 😲
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap oletetaan, että laitat tänään sille naiselle viestin, jossa ilmaiset kiinnostuksesi ja ehdotat suoraan treffejä.
Mikä on pahinta, mitä voisi tapahtua?
Pahinta mitä vois tapahtua olis se että nainen myöntää että ymmärsi mut väärin, ehdottaa itse tapaamista perjantaiksi ja sano haluavansa viettää koko viikonlopun sängyssä ... (pahinta siksi etten nyt pysty ihan tällaiseen)
Luettuani tämän uskon, että Ap. satuilee.
Mitä 😲
Siis häh, mitä satuilee ..?
no eipä ole kuulunut naisesta mitään ei illan aikana, eikä nyt aamulla. Olisi ehtinyt kyllä halautessaan tekstata vaikka bussissa työmatkalla. No odotellaan nyt mitä illan aikana kuuluu, mutta eiköhän se ollut tässä...
Tosin sen verranhan nuo asiat oikenevat että voi pystypäin tervehtiä ja jutella, jos törmäillään kadulla tai baarissa tai jossain. Sen verran eri seuduilla kuitenkin asustellaan ettei päivittäiselle kohtaamisele ole kovin suurta todennäköisyyttä
Millä sanoilla laitpit tapaamisehdotusviestin? Ehdotitko, että "haluaisin tavata ensi torstaina?" Vai jotain epämääräistä, että "katsotaan jatketaanko tätä juttua" tms? Se siis ei edelleenkään ole selkeä ehdotus vaan melkein sama kuin hyvää loppuelämää.
Vierailija kirjoitti:
Millä sanoilla laitpit tapaamisehdotusviestin? Ehdotitko, että "haluaisin tavata ensi torstaina?" Vai jotain epämääräistä, että "katsotaan jatketaanko tätä juttua" tms? Se siis ei edelleenkään ole selkeä ehdotus vaan melkein sama kuin hyvää loppuelämää.
Jotain siltä väliltä eli kirjoitin että minusta olisi mukava tavata uudelleen. Mutta en ehdottanut aikaa ja paikkaa
Miksi helkutissa et ehdottanut konkreettista? Tuo kuulostaa vain kohteliaalta hyvästiltä 'soitellaan'.
Vierailija kirjoitti:
Miksi helkutissa et ehdottanut konkreettista? Tuo kuulostaa vain kohteliaalta hyvästiltä 'soitellaan'.
No juuri kaikista niistä syistä jotka jo toin aiemmin esiin. Aattelin että vastais vaikka "joo katellaan...", tai sit että "ehkä ei", tai sit jos eivastaa mitään niin mulle sekin on ei
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen vanhanaikaista keinoa: soita siihen numeroon ja kysy miten pari viimeistä päivää on mennyt. Voihan olla niinkin, että sait väärän numeron tai puhelimessa on vikaa. Tuleepa nämä asiat varmistettua. Voihan se vähän jänskättää se soitto, mutta eipä ainakaan tarvitse kärvitellä enää.
Voi toki olla, että nainen on yksi niitä urpoja, jotka eivät vastaa tuntemattomaan numeroon, mutta sille ei sitten voi mitään.
Eli jos ovat puheluilla vaihtaneet keskenään numerot, ja nainen ei vastaa (ollut vielä vastannut) viestiin, niin "puhelimessa on vikaa"? Käytännössä varmaan tuskin koskaan näin.
Jep juu, numeroissa tai puhelimissa ei ollut vikaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitoit naiselle viestin, jossa ei ollut kysymystä. Ei se silloin välttämättä vastaa. Laita sille viesti, että haluat tavata uudelleen ja kysy suoraan, että koska sopii.
Jos minä saisin tuollaisen "kiitos oli kiva yö hauskaa päivää" -viestin mieheltä niin ajattelisin, että ok mies ei ole kiinnostunut tapaamaan minua uudelleen. Enkä vastaisi miehelle siksi mitään. Tuo laittamasi viesti menee perus-kohteliaisuuden piikkiin, eikä osoita millään tavalla että olet kiinnostunut siitä naisesta tai enemmästä, pikemminkin päinvastoin. Se on eräänlainen "soitellaan kun tavataan" -viesti joka sisältää rivien välistä että ei olla enää yhteyksissä.
Joten ap, jos haluat naisesta jotain niin laita sille tänään päiväsaikaan viesti, että "Moi! Miten viikko lähtenyt käyntiin? Itsellä ihan hyvin, jäi kiva fiilis viikonlopusta :) . Haluaisin tavata sinut uudelleen. Sopisiko kahvin merkeissä vaikka torstaina tai perjantaina? t. ap".
Tämä ois muuten hyvä, mutta ihan käytännön syistä en pysty näkemään häntä parina tulevana vkl, ja sitten haä muistaakseni oliskin viikon Kreikassa. Ehkä ton vois laittaa ehdottamatta mitään konkreettista tapaamista vai jääks siitä taas se kuva etten halua . . .?
Jos ei ole aikaa viikkokausiin edes kahvilla käydä, niin mitä järkeä yrittää roikottaa mukana?
niin no joo tavallaan olet oikeassa, mutta nainen kiehtoo muo persoonana niin paljon että haluaisin olla jossain tekemisissä (vaikkei sitten alettaisiinkaan seurustella tms). Ja toisaalta myös varmistaa ettei ymmärtänyt muo väärin, niin kuin nyt aloin pelätä
Sekin vaihtoehto on, että jos naisesta ei kuulu mitään, niin sinä sitten viikkojen kuluttua laitat muina miehinä viestin jossa ehdotat tapaamista tyyliin "jäit mieleeni ".
-eri
"Viikkojen kuluttua" joku viesti. Voi luoja. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitoit naiselle viestin, jossa ei ollut kysymystä. Ei se silloin välttämättä vastaa. Laita sille viesti, että haluat tavata uudelleen ja kysy suoraan, että koska sopii.
Jos minä saisin tuollaisen "kiitos oli kiva yö hauskaa päivää" -viestin mieheltä niin ajattelisin, että ok mies ei ole kiinnostunut tapaamaan minua uudelleen. Enkä vastaisi miehelle siksi mitään. Tuo laittamasi viesti menee perus-kohteliaisuuden piikkiin, eikä osoita millään tavalla että olet kiinnostunut siitä naisesta tai enemmästä, pikemminkin päinvastoin. Se on eräänlainen "soitellaan kun tavataan" -viesti joka sisältää rivien välistä että ei olla enää yhteyksissä.
Joten ap, jos haluat naisesta jotain niin laita sille tänään päiväsaikaan viesti, että "Moi! Miten viikko lähtenyt käyntiin? Itsellä ihan hyvin, jäi kiva fiilis viikonlopusta :) . Haluaisin tavata sinut uudelleen. Sopisiko kahvin merkeissä vaikka torstaina tai perjantaina? t. ap".
Tämä ois muuten hyvä, mutta ihan käytännön syistä en pysty näkemään häntä parina tulevana vkl, ja sitten haä muistaakseni oliskin viikon Kreikassa. Ehkä ton vois laittaa ehdottamatta mitään konkreettista tapaamista vai jääks siitä taas se kuva etten halua . . .?
Jos ei ole aikaa viikkokausiin edes kahvilla käydä, niin mitä järkeä yrittää roikottaa mukana?
niin no joo tavallaan olet oikeassa, mutta nainen kiehtoo muo persoonana niin paljon että haluaisin olla jossain tekemisissä (vaikkei sitten alettaisiinkaan seurustella tms). Ja toisaalta myös varmistaa ettei ymmärtänyt muo väärin, niin kuin nyt aloin pelätä
Sekin vaihtoehto on, että jos naisesta ei kuulu mitään, niin sinä sitten viikkojen kuluttua laitat muina miehinä viestin jossa ehdotat tapaamista tyyliin "jäit mieleeni ".
-eri
"Viikkojen kuluttua" joku viesti. Voi luoja. :D
Juu ei. Tämä käytiin jo läpi. Tosin nyt kun joku viesti vaihdettiin ja jos ei vastaa viimeiseen viestiin niin sit voisin jotain ehdottaakin myöhemmin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotain siltä väliltä eli kirjoitin että minusta olisi mukava tavata uudelleen. Mutta en ehdottanut aikaa ja paikkaa
Ap sinulle on täällä sivutolkulla jankattu, että älä vaan ehdota tapaamista jotenkin epämääräisesti että "olisi kiva vielä tavata". Vaan ehdota tapaaminen konkreettisesti siten että ehdotat aikaa tai kahta aikavaihtoehtoa ja mielellään myös tekemistä. Esim: "lähtisitkö kahville torstaina?" "olisi kiva mennä yhdessä syömään lauantaina, sopisiko?", "haluaisin tavata sinut uudelleen, kävisikö vaikka perjantaina illallisen merkeissä?".
Jos laittaa epämääräisen lauseen että "olisi mukava tavata uudelleen", niin se tarkoittaa lähinnä että "soitellaan" eli että ei soitella. Eli että ei hirveästi sinua kiinnosta tavata.
Ymmärräthän että miehillä on nykyään tapana antaa pakit naiselle sanomalla että "soitellaan" tai että "tavataan vielä" tai että "ois kiva tavata uudelleen". Ilman konkreettista tapaamisehdotusta. Se nainen on varmasti saanut monet tuollaiset pakit, ja tietää että jos miestä oikeasti kiinnostaa niin mies ehdottaa kyllä aikaa ja paikkaa ja varmistaa, että tapaaminen toteutuu. Siksi se ei vastaa sinulle, koska sinä kirjoitit sille "koodisanan" että saat pakit.
Vai etkö halua häntä oikeasti enää tavata ap?