Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miksi nainen ei vastaa mitään?

epätietoinen espoosta
07.08.2017 |

Asiallisia kommentteja kaipaisin..
Juttelin pitkään yhden mukavan naisen kanssa to iltana ravintolassa, oli jo lähdössä kotiin, mutta tarjosin pari viinilasillista ja hänkin alkoi viihtyä yhä paremmin. Vaihdettiin jo puhelinnumeroitakin tunnin jutustelun jälkeen, mutta hienoinen jännittyneisyys tai ehkä varautuneisuus oli ilmassa – ehkä se oli vain ujoutta.
Vietettiin sitten aikaa valomerkkiin asti ja poistuimme ulos yhdessä. Miettiessäni mitä ehdottaisin ja sanoisin jatkon suhteen, hän muina naisina kysäisi, haluaisinko tulla hänen luokseen yöksi. No mikä ettei!
Tosin sanoin että mulla on aikainen herätys töiden takia. No menimme sitten yhdessä taksilla. Perillä hän esitteli asunnon, juttelimme, joimme vielä lasilliset kuoharia jne. Siitä sitten pikkuhiljaa yksi asia johti toiseen ja niin edelleen. Itse asia meni hieman kaksijakoisesti (osin hienosti ja osin jäi parantamista) ja päädyimme toisen kierroksen sijasta nukkumaan. Hyvin lempeissä tunnelmissa lusikassa. Nainen sanoi haluavansa nukkua pitkään ja minä sanoin että mun on pakko herätä kahdeksalta, jotta ehdin töihin. No kello sitten soi ja nousin ja pukeuduin jne. Nainen nukkui aivan sikeän oloisesti, eikä tuntunut reagoivan mitenkään (osa syystä lienee korvatulppien joita hän sanoin käyttävänsä aina). En hennonnut herättää häntä 3 tunnin unien jälkeen,
joten sitten poistuin. Ajattelin kirjoittaa jonkun viestin mutta en löytänyt paperia ja kynää, enkä halunnut alkaa penkoa toisen kaappeja/laatikoita. No työpaikalta laitoin sitten tekstarin, jossa toivotin huomenta, kiitin, ja pyysin anteeksi aikaista poistumistani, ja toivotin hauskaa päivää. Oletin että nainen vastaisi jotain päivän kuluessa (tai seur pvanä), siis jotain, ihan mitä tahansa. Mutta ei mitään nyt kolmenkaan päivän jälkeen. Siis mitä helvettiä? Tekstariin nyt olisi helppo vastata jotain. En tiedä pitäisikö kysäistä missä mennään vain antaa olla? En tiedä itsekään olisiko meidän suhteella tulevaisuutta, mutta en haluaisi että kenellekään jää paha mieli tms. Asia ei sinällään vaivaisi jos olisin pokannut hänet vahvassa humalatilassa (jommankumman tai molempien) lyhyen jutustelun jälkeen. Tällöin ymmärtäisin että kokisi tehneensä erehdyksen eikä haluvan vastata mitään, mutta me varmaan juteltiin 4 tuntia ja päästiin aika syvällisiinkin aiheisiin. Eli ihan mistään hetkellisestä 5 min ” kännipäätöksestä” ei ollut kyse. Miksi siis ei vastaa mitään?

Kommentit (262)

Vierailija
61/262 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi vi**u. Anna olla. On näköjään niin pirun vaikeeta ehdottaa jotain tunnin kahvittelua, kun vaimo on vahtimassa ihan selvästikin. Koitapa nyt erota ensin. Ei voi olla noin vaikeeta. Sua mihinkään rippijuhliin tarvita 24/7. Ehdotan, että koita valloittaa se vaimosi uudestaan, sen verran aloitekyvytön ja aikaansaamaton nyhverö tunnit olevan.

Vierailija
62/262 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No voi vi**u. Anna olla. On näköjään niin pirun vaikeeta ehdottaa jotain tunnin kahvittelua, kun vaimo on vahtimassa ihan selvästikin. Koitapa nyt erota ensin. Ei voi olla noin vaikeeta. Sua mihinkään rippijuhliin tarvita 24/7. Ehdotan, että koita valloittaa se vaimosi uudestaan, sen verran aloitekyvytön ja aikaansaamaton nyhverö tunnit olevan.

Ei sitä pelkkiin rippijuhliin tarvitakaan vaan myös vaimon kanssa illalliselle kotiin, mökille jne. Pohjimmiltaan se ei halua erota, vaan vaimo haluaa. Ero on vaimon aloitteesta. Ja ap:lla on vähintään lievä läheisriippuvuus, kun se että vaimo hylkää saa ap:n takertumaan toiseen naiseen. Mutta ei kuitenkaan uskalla tehdä mitään konkreettista sen toisen naisen eteen, ettei vain vaimo aivan lopullisesti jättäisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/262 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen vanhanaikaista keinoa: soita siihen numeroon ja kysy miten pari viimeistä päivää on mennyt. Voihan olla niinkin, että sait väärän numeron tai puhelimessa on vikaa. Tuleepa nämä asiat varmistettua. Voihan se vähän jänskättää se soitto, mutta eipä ainakaan tarvitse kärvitellä enää.

Voi toki olla, että nainen on yksi niitä urpoja, jotka eivät vastaa tuntemattomaan numeroon, mutta sille ei sitten voi mitään.

Vierailija
64/262 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä pelkkiin rippijuhliin tarvitakaan vaan myös vaimon kanssa illalliselle kotiin, mökille jne. Pohjimmiltaan se ei halua erota, vaan vaimo haluaa. Ero on vaimon aloitteesta. Ja ap:lla on vähintään lievä läheisriippuvuus, kun se että vaimo hylkää saa ap:n takertumaan toiseen naiseen. Mutta ei kuitenkaan uskalla tehdä mitään konkreettista sen toisen naisen eteen, ettei vain vaimo aivan lopullisesti jättäisi.

Oli muuten kiva saada 4 sivual asiallista keskustelua ennen kun kommentit lähti tälle linjalle. Kiitos siitä!

Taidampa laittaa tuon viestitin kokeeksi nyt tässä alkuillasta.

Vierailija
65/262 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiva ketju...

Vierailija
66/262 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

hei kerropa mitä nainen vastasi...luulen et vastaa nopeesti (jotain) jossei ihan täysin ignorea sua

Vierailija
67/262 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerro mitä sitten kävi kun laitoit viestin

Vierailija
68/262 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap miten kävi?

Vierailija
69/262 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap miten kävi?

Kerron kunhan vastaa, just vasta laitoin viestin. Olen nyt poissa koneelta pari tuntia et ehkä sitten 21-22 saatte tietää mitä vsta tai vastasko

Vierailija
70/262 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap miten kävi?

Kerron kunhan vastaa, just vasta laitoin viestin. Olen nyt poissa koneelta pari tuntia et ehkä sitten 21-22 saatte tietää mitä vsta tai vastasko

Kiva. Tsemppiä.

Vierailija
71/262 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuile, ihan selvä deadline tapahtumille, mikäli konkreetista yhteyden ottoa ei tule tuettyyn rajaan mennessä, se siitä.

Yhteudentotto siis on yhteydenotto eikä joku korttelissa perässä huutava aasikkoklanilasta tms. ("vaikka kuinka huutaa miehen perään ja toistelee että "rakastan sua,,menen suoraan kotiin, nyyhkis, miksi torjut minut, eksä haluukkaan nussia mua").

Vierailija
72/262 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuile, ihan selvä deadline tapahtumille, mikäli konkreetista yhteyden ottoa ei tule tuettyyn rajaan mennessä, se siitä.

On myös olemassa pakkomielteisiä häirikkönaikkosia jotka jauhavat ongelmiaan miehen perässä mikäli siihen ei heti puutu.

Yhteudentotto siis on yhteydenotto eikä joku korttelissa perässä huutava aasikkoklanilasta tms. ("vaikka kuinka huutaa miehen perään ja toistelee että "rakastan sua,,menen suoraan kotiin, nyyhkis, miksi torjut minut, eksä haluukkaan nussia mua") tapaus; suoraan piikki suoneen ja hoitoon.

Vierailija
73/262 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No noin vartti meni mun viestistä, niin sain sitten vastauksen. Hymiöistä päätellen munkin olis pitänyt käyttää niitä, mutta en oikein osaa... Luulen myös et sen takia jokatapauksessa oli ymmärtänyt viestini väärin.

No kirjoitti sit et oli krapula, pahin aikoihin (irvistävä hymiö). Sanoi ettei yleensä juo niin paljoa ja että harjoituksen puutetta (naurava hymiö). Sit kertoi pari sanaa viikonlopusta ja töiden alkamisesta ja lopuksi kiitti seurasta (ja sellainen todella leveästi hymyilevä hymiö).

No vastasin sit hetken päästä ja pahoittelin jo olin myötävaikuttamut krapulaan. Laitoin muutaman sanan omasta perjantaistani sävyyn että päivä ei ollut hyvä töissä. Ja lopuksi laitoin et ilo oli mun puolella.

Ja sit vielä perään toisen viestin että jos molemmille sopii, niin musta olisi kiva jatkaa juttua joskus.

Tähän sitten viestittely jäikin. Katotaan vastaako jotain. Ois toki kiva jos vastais jotain, mutta toki jos ei vastaa tiedän ettei ole kiinnostunut. Hyvänä puolena tässä oli nyt se että luulen perjantain väärinkäsityksen nyt ainakin selvinneen - ja tämä oli mulle se tärkein juttu kuiteskin.

Vierailija
74/262 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katuu numeron antamista? Ei halua tavata?

Vierailija
75/262 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No noin vartti meni mun viestistä, niin sain sitten vastauksen. Hymiöistä päätellen munkin olis pitänyt käyttää niitä, mutta en oikein osaa... Luulen myös et sen takia jokatapauksessa oli ymmärtänyt viestini väärin.

No kirjoitti sit et oli krapula, pahin aikoihin (irvistävä hymiö). Sanoi ettei yleensä juo niin paljoa ja että harjoituksen puutetta (naurava hymiö). Sit kertoi pari sanaa viikonlopusta ja töiden alkamisesta ja lopuksi kiitti seurasta (ja sellainen todella leveästi hymyilevä hymiö).

No vastasin sit hetken päästä ja pahoittelin jo olin myötävaikuttamut krapulaan. Laitoin muutaman sanan omasta perjantaistani sävyyn että päivä ei ollut hyvä töissä. Ja lopuksi laitoin et ilo oli mun puolella.

Ja sit vielä perään toisen viestin että jos molemmille sopii, niin musta olisi kiva jatkaa juttua joskus.

Tähän sitten viestittely jäikin. Katotaan vastaako jotain. Ois toki kiva jos vastais jotain, mutta toki jos ei vastaa tiedän ettei ole kiinnostunut. Hyvänä puolena tässä oli nyt se että luulen perjantain väärinkäsityksen nyt ainakin selvinneen - ja tämä oli mulle se tärkein juttu kuiteskin.

Noniin, siinä näit että kannatta rohkeasti laittaa viesti :)

Vierailija
76/262 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti kyseinen nainen ei lue vauva -palstaa.

Vierailija
77/262 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katuu numeron antamista? Ei halua tavata?

jos vastaa "ei" tai ei vastaa ollenkaan, niin silloin tästä juuri on kyse. 

Mut sit se on näin.

Vierailija
78/262 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noniin, siinä näit että kannatta rohkeasti laittaa viesti :)

näin on joo, kannatti ehdottomasti joka tapauksessa

Vierailija
79/262 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti kyseinen nainen ei lue vauva -palstaa.

Toivotaan näin, mut sit jos lukeekin, niin tietää ainakin, mitä ajattelin. Ja jos tästä kehkeytyisi jotain, niin joka tapuaksessa kertoisin koko totuuden. Eli ei si sinällään haittaisi.

Eli jos xxx luet tätä, niin terveisiä vaan !

Vierailija
80/262 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet täydellinen noviisi, minä olisin käynyt paskalla ja kusella ja jättänyt vetämässä ja pyyhkinyt kädet verhoihin, syönyt jääkaapin tyhjäksi, juonut maidon ja jättänyt jääkaapinoven auki ja tiskit pesemättä ja olisin syönyt kaikki ja pullat olisin murentanut pitkin keittiötä ja olisin asetelllut sen vaattet jonoon lattialle ulkoovelta sänkyyn asti ja lopuksui keittänyt kahvin ja juonut sen jättänyt pienen tilkan sitä sille kuppiin ja laittanut töistä viestin että hey honey "keitin kahvit sinullekkin mutta pulla ja maito oli lopussa, et viitsi hakea lisääm, olen tulossa ylihuomenna taas paneen"

Toimii aina, joka kerta....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä