Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miksi nainen ei vastaa mitään?

epätietoinen espoosta
07.08.2017 |

Asiallisia kommentteja kaipaisin..
Juttelin pitkään yhden mukavan naisen kanssa to iltana ravintolassa, oli jo lähdössä kotiin, mutta tarjosin pari viinilasillista ja hänkin alkoi viihtyä yhä paremmin. Vaihdettiin jo puhelinnumeroitakin tunnin jutustelun jälkeen, mutta hienoinen jännittyneisyys tai ehkä varautuneisuus oli ilmassa – ehkä se oli vain ujoutta.
Vietettiin sitten aikaa valomerkkiin asti ja poistuimme ulos yhdessä. Miettiessäni mitä ehdottaisin ja sanoisin jatkon suhteen, hän muina naisina kysäisi, haluaisinko tulla hänen luokseen yöksi. No mikä ettei!
Tosin sanoin että mulla on aikainen herätys töiden takia. No menimme sitten yhdessä taksilla. Perillä hän esitteli asunnon, juttelimme, joimme vielä lasilliset kuoharia jne. Siitä sitten pikkuhiljaa yksi asia johti toiseen ja niin edelleen. Itse asia meni hieman kaksijakoisesti (osin hienosti ja osin jäi parantamista) ja päädyimme toisen kierroksen sijasta nukkumaan. Hyvin lempeissä tunnelmissa lusikassa. Nainen sanoi haluavansa nukkua pitkään ja minä sanoin että mun on pakko herätä kahdeksalta, jotta ehdin töihin. No kello sitten soi ja nousin ja pukeuduin jne. Nainen nukkui aivan sikeän oloisesti, eikä tuntunut reagoivan mitenkään (osa syystä lienee korvatulppien joita hän sanoin käyttävänsä aina). En hennonnut herättää häntä 3 tunnin unien jälkeen,
joten sitten poistuin. Ajattelin kirjoittaa jonkun viestin mutta en löytänyt paperia ja kynää, enkä halunnut alkaa penkoa toisen kaappeja/laatikoita. No työpaikalta laitoin sitten tekstarin, jossa toivotin huomenta, kiitin, ja pyysin anteeksi aikaista poistumistani, ja toivotin hauskaa päivää. Oletin että nainen vastaisi jotain päivän kuluessa (tai seur pvanä), siis jotain, ihan mitä tahansa. Mutta ei mitään nyt kolmenkaan päivän jälkeen. Siis mitä helvettiä? Tekstariin nyt olisi helppo vastata jotain. En tiedä pitäisikö kysäistä missä mennään vain antaa olla? En tiedä itsekään olisiko meidän suhteella tulevaisuutta, mutta en haluaisi että kenellekään jää paha mieli tms. Asia ei sinällään vaivaisi jos olisin pokannut hänet vahvassa humalatilassa (jommankumman tai molempien) lyhyen jutustelun jälkeen. Tällöin ymmärtäisin että kokisi tehneensä erehdyksen eikä haluvan vastata mitään, mutta me varmaan juteltiin 4 tuntia ja päästiin aika syvällisiinkin aiheisiin. Eli ihan mistään hetkellisestä 5 min ” kännipäätöksestä” ei ollut kyse. Miksi siis ei vastaa mitään?

Kommentit (262)

Vierailija
41/262 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei kyllä naisena kauheasti kiinnostaisi mies jolla on eroprosessi kesken...jos nainen on vakavasti liikkeellä niin varmasti haluaa miehen jolla on ero käsiteltynä jne. 

Anna olla, eroatte nyt vaimosi kanssa, käsittelet eroa aikasi ja sitten jos tämä nainen on vielä vapaana jonain päivänä tulevaisuudessa niin yrittäkää uudelleen.

Vierailija
42/262 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap mieti asia niin, että sinä haluat itse siltä naiselta konkreettisen vastauksen. Saat sellaisen vain laittamalla konkreettisen kysymyksen. Jos laitat jotain epämääräistä, että "ethän ymmärtänyt minua väärin", niin hän saattaa vastata sinulle vain, että "En." ja kaikki viestittely päättyy siihen.

Niin joo ehkä haluan konkreettisen vastauksen, mutta lähinnä siihen että millaiset fiilikset hänelle jäi minusta ja meidän yöstä (enkä tarkoita pelkästään seksiä vaan muutakin). Jos fiilikset on huonot, niin sitten asia on lopullisesti selvä (niinkuin nyt tuntuu kun ei vastaa mitään).

En edes välttämättä halua tietää haluaako hän alkaa tapailemaan tai haluaako uudestaan seksiä. Nämä ovat siinä mielessä toisarvoisia asioita, että jos fiilikset on positiiviset, niin sitten voin valloittaa hänet uudelleen myöhemminkin. 

Ääh. Et tajua naisista mitään :D , anteeksi nyt vaan. 

Ensinnäkin. Lähetät naiselle yhteisen yön jälkeen viestin, jossa käytännössä toivotat hyvää jatkoa ja hyvää loppuelämää. Ja sitten kun nainen ei vastaa siihen mitään, niin kuvittelet että naisella jäi siitä yöstä huonot fiilikset. Virhe! Se on puhtaasti omaa tulkintaasi. Todennäköisempää on, että naisella jäi oikein hyvät fiilikset, mutta hän ehkä pettyi viestistäsi, että et ehdottanut siinä tapaamista. 

Toisekseen. Et sinä ehkä voi valloittaa häntä myöhemmin uudelleen, vaikka hän olisi tykästynyt sinuun kolme päivää sitten. Kaikilla asioilla maailmassa on se optimaalinen tapahtuma-aikaikkunansa. Voi olla, että hän kahden viikon päästä kohtaa uuden kivan miehen, tai siellä Kreikan matkalla, ja sitten sinun osaltasi on liian myöhäistä. Se on taottava kun rauta on kuuma. Hiipuneita tunteita ei kannata alkaa lämmittelemään kuukauden päästä.

Etkö sinä sitten halua tutustua häneen?

juu ymmärrän tuo "optimaalisen tapahtuma-aikaikkunan" ja kyllä haluan tutustua, mutta asiassa on pieni hidaste: olen keskellä sotkuista eroprosessia johon liittyy paljon todellisia ja kuviteltuja velvollisuuksia alkaen lapsen rippijuhlista jne. eli olen edelleen vähintäänkin toinen jalka tai enemmänkin kiinni vanhassa ja sen velvoitteissa

Ok, tämä selventää suhtautumistasi hieman. Tietääkö tuo nainen tilanteestasi? 

Niitä velvollisuuksia sinulla tulee olemaan rippijuhlista ja synttäreistä ja vaikka mistä alkaen myös sen jälkeen kun erosi on selvä. Ne ei voi estää sinua elämästä elämääsi eteenpäin.

Olennaisin kysymys ehkä silti on, että oletko aivan varmasti eroamassa nykyisestä avo/aviovaimostasi? Vai onko edelleen kesken se mietintä, että haluatko kuitenkin yrittää uudelleen?

Tietää ja ei tiedä. Eli puhuimme asiasta, mutta annoin asioista huomattvasti positiivisemman kuvan. Siis niin että olemme huomattavasti pidemmällä erossa kuin oikeasti olemme. Tämänkin joudun hänelle selittämän uudelleen jos hommasta keheytyy jotain

Kiinnititkö huomiota siihen, että jätit vastaamatta tuohon kysymykseeni, jonka sanoin olevan se olennaisin. Että oletko ihan oikeasti ja varmasti eroamassa? Vai oletko oikeasti vielä varattu, joka ehkä haluaa yrittää uudelleen vaimonsa kanssa?

No kyllä asia asiana on käsitelty ja selvä. Kysymys on lähinnä siitä kauanko asian loppuunvieminen kestää. Roikumme taloudellisesti kiinni talossa, jonka myyminen voi viedä vuosia ja sen ajan asiat tulevat olemaan kesken. Toki voi tuo mennä nyt nopeastikin. Eli uudelleen yrittämiset on yritetty, mutta oikea vapaus voi olla pitkänkin ajan päässä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/262 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap oletetaan, että laitat tänään sille naiselle viestin, jossa ilmaiset kiinnostuksesi ja ehdotat suoraan treffejä.

Mikä on pahinta, mitä voisi tapahtua?

Pahinta mitä vois tapahtua olis se että nainen myöntää että ymmärsi mut väärin, ehdottaa itse tapaamista perjantaiksi ja sano haluavansa viettää koko viikonlopun sängyssä ... (pahinta siksi etten nyt pysty ihan tällaiseen)

Et pysty koko viikonloppuun, koska asut vielä vaimosi kanssa, ja pelkäät että vaimo huomaa, että olet pois kotoa ja alkaa epäillä?

No tässä on nyt ne rippijuhlat ja kaikkea muuta .. eli ei ole huomaamisesta kyse vaan oikeuista esteistä

Vierailija
44/262 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap mieti asia niin, että sinä haluat itse siltä naiselta konkreettisen vastauksen. Saat sellaisen vain laittamalla konkreettisen kysymyksen. Jos laitat jotain epämääräistä, että "ethän ymmärtänyt minua väärin", niin hän saattaa vastata sinulle vain, että "En." ja kaikki viestittely päättyy siihen.

Niin joo ehkä haluan konkreettisen vastauksen, mutta lähinnä siihen että millaiset fiilikset hänelle jäi minusta ja meidän yöstä (enkä tarkoita pelkästään seksiä vaan muutakin). Jos fiilikset on huonot, niin sitten asia on lopullisesti selvä (niinkuin nyt tuntuu kun ei vastaa mitään).

En edes välttämättä halua tietää haluaako hän alkaa tapailemaan tai haluaako uudestaan seksiä. Nämä ovat siinä mielessä toisarvoisia asioita, että jos fiilikset on positiiviset, niin sitten voin valloittaa hänet uudelleen myöhemminkin. 

Ensinnäkin. Lähetät naiselle yhteisen yön jälkeen viestin, jossa käytännössä toivotat hyvää jatkoa ja hyvää loppuelämää. Ja sitten kun nainen ei vastaa siihen mitään, niin kuvittelet että naisella jäi siitä yöstä huonot fiilikset. Virhe! Se on puhtaasti omaa tulkintaasi. Todennäköisempää on, että naisella jäi oikein hyvät fiilikset, mutta hän ehkä pettyi viestistäsi, että et ehdottanut siinä tapaamista. 

Toisekseen. Et sinä ehkä voi valloittaa häntä myöhemmin uudelleen, vaikka hän olisi tykästynyt sinuun kolme päivää sitten. Kaikilla asioilla maailmassa on se optimaalinen tapahtuma-aikaikkunansa. Voi olla, että hän kahden viikon päästä kohtaa uuden kivan miehen, tai siellä Kreikan matkalla, ja sitten sinun osaltasi on liian myöhäistä. Se on taottava kun rauta on kuuma. Hiipuneita tunteita ei kannata alkaa lämmittelemään kuukauden päästä.

juu ymmärrän tuo "optimaalisen tapahtuma-aikaikkunan" ja kyllä haluan tutustua, mutta asiassa on pieni hidaste: olen keskellä sotkuista eroprosessia johon liittyy paljon todellisia ja kuviteltuja velvollisuuksia alkaen lapsen rippijuhlista jne. eli olen edelleen vähintäänkin toinen jalka tai enemmänkin kiinni vanhassa ja sen velvoitteissa

Niitä velvollisuuksia sinulla tulee olemaan rippijuhlista ja synttäreistä ja vaikka mistä alkaen myös sen jälkeen kun erosi on selvä. Ne ei voi estää sinua elämästä elämääsi eteenpäin.

Olennaisin kysymys ehkä silti on, että oletko aivan varmasti eroamassa nykyisestä avo/aviovaimostasi? Vai onko edelleen kesken se mietintä, että haluatko kuitenkin yrittää uudelleen?

Tietää ja ei tiedä. Eli puhuimme asiasta, mutta annoin asioista huomattvasti positiivisemman kuvan. Siis niin että olemme huomattavasti pidemmällä erossa kuin oikeasti olemme. Tämänkin joudun hänelle selittämän uudelleen jos hommasta keheytyy jotain

Kiinnititkö huomiota siihen, että jätit vastaamatta tuohon kysymykseeni, jonka sanoin olevan se olennaisin. Että oletko ihan oikeasti ja varmasti eroamassa? Vai oletko oikeasti vielä varattu, joka ehkä haluaa yrittää uudelleen vaimonsa kanssa?

No kyllä asia asiana on käsitelty ja selvä. Kysymys on lähinnä siitä kauanko asian loppuunvieminen kestää. Roikumme taloudellisesti kiinni talossa, jonka myyminen voi viedä vuosia ja sen ajan asiat tulevat olemaan kesken. Toki voi tuo mennä nyt nopeastikin. Eli uudelleen yrittämiset on yritetty, mutta oikea vapaus voi olla pitkänkin ajan päässä

Ettet nyt vain keksisi tekosyitä roikkua liitossasi. Talo Espoosta menee kyllä kaupaksi, jopa nopeasti, jos hinta on oikea. Avioeron voi viedä loppuun vaikka talon myynti olisi kesken. Ja toinen teistä voi hyvin muuttaa vaikka pieneen halpaan yksiöön vuokralle ettei tarvitse asua yhdessä. Kaikki on lopulta kiinni siitä, että kuinka paljon oikeasti HALUAT erota.

Vierailija
45/262 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma, että sinulla on oikea numero?

Itselle on joskus tullut viestejä,

jotka on selvästi jollekin muulle tarkoitettu. Voi olla että otit numeron väärin ylös.

Tiputa hänen postiluukustaan kortti, jossa on nimesi, numerosi ja:

"Nähdään kahvin merkeissä joku päivä.😘"

Vierailija
46/262 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap oletetaan, että laitat tänään sille naiselle viestin, jossa ilmaiset kiinnostuksesi ja ehdotat suoraan treffejä.

Mikä on pahinta, mitä voisi tapahtua?

Pahinta mitä vois tapahtua olis se että nainen myöntää että ymmärsi mut väärin, ehdottaa itse tapaamista perjantaiksi ja sano haluavansa viettää koko viikonlopun sängyssä ... (pahinta siksi etten nyt pysty ihan tällaiseen)

Et pysty koko viikonloppuun, koska asut vielä vaimosi kanssa, ja pelkäät että vaimo huomaa, että olet pois kotoa ja alkaa epäillä?

No tässä on nyt ne rippijuhlat ja kaikkea muuta .. eli ei ole huomaamisesta kyse vaan oikeuista esteistä

Rippijuhlat on siis tulevana lauantaina tai sunnuntaina. Estääkö ne sinua käymästä kahvilla keskiviikkona, torstaina tai juhlien jälkeen maanantaina (jos olet ahkerasti siivonnut koko sunnuntain)? En usko hetkeäkään, että sinulla olisi oikeita esteitä. Sinulla on pääsi sisäisiä esteitä, joita olet keksinyt itsellesi esteiksi. Mutta se on ihan ok, voi olla jopa hyvä, että mielesi sepittää sinulle esteitä, koska selvästi ero on vielä mielessäsi kesken ja prosessoimatta.

Vierailija
47/262 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko varma, että sinulla on oikea numero?

Itselle on joskus tullut viestejä,

jotka on selvästi jollekin muulle tarkoitettu. Voi olla että otit numeron väärin ylös.

Tiputa hänen postiluukustaan kortti, jossa on nimesi, numerosi ja:

"Nähdään kahvin merkeissä joku päivä.😘"

On oikee numero. Nainen itse soitti mun puhelimeen että sain numeron. Ja tsekkasin tuon numerotiedustelustakin eli numero ja nimi vastaavat toisiaan

Vierailija
48/262 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos asut vielä vaimosi kanssa niin anna olla. Ei kukaan täysjärkinen ala suhteeseen kanssasi.

Vierailija
49/262 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap mieti nyt tarkkaan, että mikä funktio tuolla naisella olisi sinulle ja elämällesi. Jos hän olisi sinulle laastarisuhde, tai tapa repäistä itsesi lopullisesti irti vaimostasi, niin anna olla. Kukaan nainen ei halua tulla hyväksikäytetyksi tuollaiseen, ja laastariksi joutuminen vain satuttaa ja loukkaa, voi jättää jopa ikuiset haavat.

Vierailija
50/262 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap mieti nyt tarkkaan, että mikä funktio tuolla naisella olisi sinulle ja elämällesi. Jos hän olisi sinulle laastarisuhde, tai tapa repäistä itsesi lopullisesti irti vaimostasi, niin anna olla. Kukaan nainen ei halua tulla hyväksikäytetyksi tuollaiseen, ja laastariksi joutuminen vain satuttaa ja loukkaa, voi jättää jopa ikuiset haavat.

Jos nyt vaikka oletettaisiin että tämä on totta (vaikkei mielestäni olekaan), niin millä kerron hänelle että hän on tosi mahtava ja kiehtova nainen. Ja että nautin suuresti noista to-pe hetkistä hänen kanssaan.. (sanotaan että naiset on vaikeita, mutta mulla on nyt sellainen tunne että tämä nainen on pettynyt minuun, koska luulee että olen pettynyt häneen vaikkapa ettei seksi vastannut odotuksia tms. Vaikka asia on ihan jotain muuta: haluaisin hänen ymärtävän että mulla on todella hyvät fiilikset ja arvostan häntä kaikin tavoin. Mutta en voi tätä "luukuttaa" täysin rinnoin johtuen elämäntilanteestani)

Vierailija
51/262 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nyt vaikka oletettaisiin että tämä on totta (vaikkei mielestäni olekaan), niin millä kerron hänelle että hän on tosi mahtava ja kiehtova nainen. Ja että nautin suuresti noista to-pe hetkistä hänen kanssaan.. (sanotaan että naiset on vaikeita, mutta mulla on nyt sellainen tunne että tämä nainen on pettynyt minuun, koska luulee että olen pettynyt häneen vaikkapa ettei seksi vastannut odotuksia tms. Vaikka asia on ihan jotain muuta: haluaisin hänen ymärtävän että mulla on todella hyvät fiilikset ja arvostan häntä kaikin tavoin. Mutta en voi tätä "luukuttaa" täysin rinnoin johtuen elämäntilanteestani)

Hmm. 

Miksi sinulle on tärkeää, että hän tietää sinun nauttineen hänen seurastaan?

Miksi sinua pelottaa, että hän ehkä kuvittelee sinun pettyneen häneen?

Miksi sinulle on tärkeää, että hän tietää sinun arvostavan häntä?

Miksi ylipäätään edes mietit niin paljon, että mitä joku oikeasti tuntematon nainen sinusta pohtii?

Vierailija
52/262 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm. 

Miksi ylipäätään edes mietit niin paljon, että mitä joku oikeasti tuntematon nainen sinusta pohtii?

1) koska se on totta, ja luulen tekstarini antaneen jälkikäteen väärän kuvan

2) en halua aiheuttaa kenellekään pettymystä ja pahaa mieltä (aiheetta)

3) koska se on totta, sanoin sen jo illalla/yölläkin jne. ja pelkään taitamattoman viestini aiheuttavan ettei hän usko enää näitäkän

4) oikeasti henkilö teki minuun syvän vaikutuksen monestakin syystä että vaikka oltaisiinkin "tuntemattomia"  niin silti.. enkä oikeastaan mieti mitä hän minusta pohtii, vaan enemmänkin haluaisin varmistaa että hän ymmärtää olevansa juuri niin mahtava kun sanoin hänen olevan

Vierailija
53/262 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kyllä usko, että nainen on kiinnostunut sinusta. Morkkis on varmaan ollut kova ja korvatulpat laittoi kun ei kestänyt kuorsaustasi. Jos oikeasti olisi ihastunut sinuun, niin kyllä nyt jotain olisi vastannut.

Vierailija
54/262 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm. 

4) oikeasti henkilö teki minuun syvän vaikutuksen monestakin syystä että vaikka oltaisiinkin "tuntemattomia"  niin silti.. enkä oikeastaan mieti mitä hän minusta pohtii, vaan enemmänkin haluaisin varmistaa että hän ymmärtää olevansa juuri niin mahtava kun sanoin hänen olevan

No jos tuolla naisella on edes jotakuinkin normaali itsetunto, niin hän tietenkin ymmärtää olevansa mahtava ja ainutlaatuinen ja ihana ihminen ja on ymmärtänyt sen jo kauan ennen teidän kohtaamista. Ei hän sitä tietoa varten tarvitse vieraiden miesten vakuutteluja. 

Minulle tulee nyt mieleen, että sinä projisoit (heijastat) tähän naiseen jotain avioliittoosi liittyviä juttuja, jotka eivät oikeasti liity tuohon naiseen mitenkään. Ehkä jotain, mitä vaille jätit aikoinaan vaimosi? Tai ehkä jotain mitä vaille olet itse liitossasi jäänyt? Ehkä jotain, mitä pelkäät, että jätit vaimosi vaille?

Vierailija
55/262 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

jeps, jos laitan tällaisen, niin mitä se sitene kertoo

"Moi xxx, miten viikonloppu meni ja miten on viikko lähtenyt käyntiin lomien jälkeen?

Itse olin viikonlopun mokillä ja nyt taas työn touhussa. Perjantai ei ollut kovin tuottava työpäivä –

ymmärrettävistä mutta niin mukavista syistä ! Oli tosi kiva viettää aikaa sun kanssa – olet tosi valloittava.

t. yyyyy

Vierailija
56/262 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Moi xxx, miten viikonloppu meni ja miten on viikko lähtenyt käyntiin lomien jälkeen?

Itse olin viikonlopun mokillä ja nyt taas työn touhussa. Perjantai ei ollut kovin tuottava työpäivä –

ymmärrettävistä mutta niin mukavista syistä ! Oli tosi kiva viettää aikaa sun kanssa – olet tosi valloittava.

t. yyyyy

What? Etkö edelleenkään usko, että sinun pitää laittaa jotain konkreettista. Tuo viesti kuulostaa lähinnä joltain nuoleskelulta, jolla pyritään saamaan takaisin ihailua, mutta ei sen enempää.

Jos haluat tavata, niin ehdota tapaamista. Jos et halua enää tavata, niin anna koko homman olla.

Vierailija
57/262 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm. 

No jos tuolla naisella on edes jotakuinkin normaali itsetunto, niin hän tietenkin ymmärtää olevansa mahtava ja ainutlaatuinen ja ihana ihminen ja on ymmärtänyt sen jo kauan ennen teidän kohtaamista. Ei hän sitä tietoa varten tarvitse vieraiden miesten vakuutteluja. 

Minulle tulee nyt mieleen, että sinä projisoit (heijastat) tähän naiseen jotain avioliittoosi liittyviä juttuja, jotka eivät oikeasti liity tuohon naiseen mitenkään. Ehkä jotain, mitä vaille jätit aikoinaan vaimosi? Tai ehkä jotain mitä vaille olet itse liitossasi jäänyt? Ehkä jotain, mitä pelkäät, että jätit vaimosi vaille?

Tässä on totta se että aiemmassa/nykyisessä liitossa asiat ovat mutkistuneet sen takia että ne on jätetty sanomatta tai ymmärretty väärin.

Vierailija
58/262 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. yyyyy

What? Etkö edelleenkään usko, että sinun pitää laittaa jotain konkreettista. Tuo viesti kuulostaa lähinnä joltain nuoleskelulta, jolla pyritään saamaan takaisin ihailua, mutta ei sen enempää.

Jos haluat tavata, niin ehdota tapaamista. Jos et halua enää tavata, niin anna koko homman olla.

No mitä mä sit kirjoitan?? Olisi kiva nähdä, mutta en pysty nyt konkreettista aikaa ehdottamaan..

Vierailija
59/262 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm. 

Tässä on totta se että aiemmassa/nykyisessä liitossa asiat ovat mutkistuneet sen takia että ne on jätetty sanomatta tai ymmärretty väärin.

Ja nyt yrität epätoivoisesti korjata vanhassa liitossasi tekemiäsi virheitä ensimmäisen tapaamasi uuden naisen kanssa? Et sinä enää voi mennyttä korjata, se on takana päin. Etkä sinä voi siirtää vanhan liittosi dynamiikkaa (puhumattomuutta, väärinymmärryksiä) uuteen suhteeseen. Uusi suhde pitää aloittaa puhtaalta pöydältä, siihen pitää antaa muodostua sille suhteelle oma ainutlaatuinen dynamiikkansa, eikä tuoda vanhoja haamuja siihen mukaan.

Teit vanhassa liitossasi sen virheen, että unohdit osoittaa vaimollesi arvostusta ja rakkautta. Ehkä tunsit niitä häntä kohtaan, mutta unohdit osoittaa ne, tai jos yritit niitä osoittaa (vaikka tekemällä paljon kotitöitä), niin vaimosi ymmärsi sinut väärin ja luuli että et ihaile, arvosta ja pitä ainutlaatuisena ja mahtavana. Ja nyt sitten pelkäät että toistaisit samaa virhettä muiden naisten kanssa ja siksi et koskaan enää saisi naista. Ja kompensoit tuota pelkoasi yliyrittämällä, tuputtamalla niitä arvostuksen ja ihailun sanoja. Metsään mennään ja kovaa tuolla kuviolla.

Vierailija
60/262 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. yyyyy

No mitä mä sit kirjoitan?? Olisi kiva nähdä, mutta en pysty nyt konkreettista aikaa ehdottamaan..

:D no tuo oli jo paras ehdotuksesi tähän mennessä. Ensinnäkin siinä tuli vilpitön totuus suoraan sanottuna, ja konkreettisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yhdeksän