Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vahvistakaa omaa auraanne

Vierailija
25.11.2024 |

Sulla on energiakenttä sun ympärillä ja sä olet tavallaan siinä keskellä, sen takia planeetatkin on kaikki pyöreitä koska se kenttä on sitä ja se pakottaa massan muodostumaan ympyrän muotoiseksi ja siinä keskellä on itse se "juuri" mikä menee läpi sen pallon jos hiffaatte mitä mä meinaan

Syö luontasesti, ajattele positiivisesti ja huom tämä ei tarkota että sun pitää sivuuttaa sun ongelmat tai sun tilanne, vaan sä voit kääntää kaiken negatiivisen esimerkiksi opetukseksi minkä kautta siitä tulee automaattisesti posiitivinen. Jaa ja puhu totuutta, oo ystävällinen, sun aura voimistuu sun ympärillä. 

Sit jos sä kokoajan panikoita ja luet uutisia ja syöt epäterveellisesti ja voit huonosti, todnäk sun aurakin on todella haalea ja sä olet sairas jollain tapaa tai sulla on fyysisiä ongelmia omassa kropassa. Se heikko aura ei suojele vaan päästää kaiken läpi

Eli siis pointtina se että jos sulla menee huonosti, koita silti ajatella kaikki silleen opetuksen kautta ja nähä kumminkin aina jotain hyvää myös. Uhriutuminen on huonoin asia mitä ihminen voi tehdä

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

jep

Vierailija
2/10 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vahvistanut lumiauraani,nyt se kestää kovaakin käyttöä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä aura on meidän mönkkärissä. Kestää ihan tehdashitsauksin jo toista vuosikymmenettä.

Vierailija
4/10 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Astral-tv  ennustelij/ poppa eukko tullut tännekkin palstalle?

Tarotkortit ja koraani samaa pask...

Vierailija
5/10 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten pallon keskipiste menee "läpi sen pallon"? Miksi ap nyt sekoitat painovoiman joka pitää planeettoja kasassa ja aivojen hermoverkossa liikkuvat ajatukset?

Mitä näillä on tekemistä toistensa kanssa?

Vierailija
6/10 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen aura on ihmisellä, jonka mukana seuraa kaaosenergiaa, negatiivisuutta ja draamaa? Olin tekemisissä 2 vuotta tällaisten kanssa, ja tuntuu kuin minulta olisi akku vähissä nyt, enkä pysty edes vastaamaan heille puhelimeen.

Vierailija
7/10 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole auraa eikä traktoria. Voisin treenaamalla vahvistaa jo ennestään korkeaa toleranssia yleisimmille päihteille. 

Vierailija
8/10 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä pään sisällä on tosi negatiivisia ajatuksia. Kun olin noin 20v silloin tuntui että koko ajan pään sisällä oli ihan tosi negatiivisia ajatuksia. Mutta ei se haittaa kun en kertonut enkä kerro koskaan niitä ajatuksia muille. Silloin diagnosoitiin mulla ahdistuneisuushäiriö -se aiheuttaa tuollaista. Myöhemmin sitten tämä keskivaikea aspenger. Ulkoa päin varmaan vaikutan monesta ihan ok tyypiltä koska puhun sellaisia myönteisiä asioita. Olen oppinut nykyään kyllä että jos tuntuu ajatukset menevän liian syvälle vesille, pystyn kääntämään ne myönteisimmiksi.a bimp

Vierailija
9/10 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö terveellisesti ja ajattele positiivisesti. 

Kas kun enpä olisi tullut ajatelleeksi. 

Vierailija
10/10 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain erään videon katselusta karisma-auran. Mitä sillä tekee?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi neljä