Muita sinkkunaisia, joilla mieskiintiö täynnä?
Minulla kaksi pitkää suhdetta takana, joista toinen avioliitto ja lapsia. Toinen suhde vuosien seurustelu. Sinkkuna sitten kaksi vuotta ja joku onneton viritelmä miesten suhteen nettideittien kautta. Saldo: elämä on helvatan hyvää yksin. Jo ajatuksen tasolla elämä miehen kanssa (edes eri osoitteissa) tuntuisi kovin vaikealta. Ei ole halua rajoittaa elämää ja vapaudesta nauttii päivä päivältä enemmän. Pidän itseni kunnossa vain itseni takia, ei ole mitään tarvetta miellyttää ketään-tai edes kysyä mitään.
Onko naisia samoin ajatuksin?
Kommentit (127)
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat realisteja....Juupa juu!
Sellaiset sinkkunaiset jotka on tyytyväisiä valintaansa on nimenomaan realisteja. Ei ole utopistisia kuvitelmia eikä prinsessaharhoja.
Vierailija kirjoitti:
Täällä 28 v nainen, ikinä en ole seurustellut enkä usko että tulen seurustelemaankaan. Kelpaan miehille seksiin/fuckbuddyksi mutta suhteeseen mua ei ole kukaan halunnut. Menee se elämä näinkin. Miesten patjana.
Ihan sama tilanne oli minullakin, mutta totesin että miesten patjana en jatka. Mieluummin olen sitten kokonaan yksin, kun kerran oikeaan parisuhteeseen en kelpaa. Näin on mennyt jo yli 12 vuotta ja ainut mikä harmittaa on se, etten viheltänyt peliä poikki jo aiemmin.
N39
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastauksena seksin puutteeseen. Olen sinkku, mutta minulla on rakastaja. Eli nähdään silloin tällöin ja harrastetaan seksiä. Omia elämiä ei sotketa keskenään. Tiedän ettei tämä sovi kaikille, mutta mulle sopii. Muuten nautin sinkkuudesta. En vain jaksa enää säätöjä ja miesten yliodotuksia naisista.
N 35
No nyt tuli pitkästä aikaa asiaa. Miehenä sanon, että ihan käypänen malli sukupuoleen katsomatta.
No jaa. Itse olen kokeillut kahden miehen kanssa ja ei tuo oikein toimi, kun nämä tapaamiset on onnistunut ainoastaan miehen aikataulujen mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Tämähän on naistem Mgtow ketju sillä erolla ettei miehet ole sättimässä naisten valintaa elää sinkkuna :)
Sen sijaan tunkevat kyllä omaa ideologiaansa ketjuun kuin ketjuun. Me naiset emme tarvitse mitään Mgtow-liikettä elääksemme yksin ja nauttiaksemme siitä. Voimaantukaa te Mgtow-heput keskenenänne ja säästäkää meidät paatokselta, kiitos. :)
Olen koko elämäni kaivannut miestä ja kaipaan edelleen. Minulla on ollut vain lyhyitä suhteita ja vuosikausiakin on mennyt ilman ketään. Otan sydänsurut todella vakavasti joten hyvin repivää ja surullista on elämäni ollut miessuhteiden kannalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Wau, hienoa lukea, että on muitakin tyytyväisiä sinkkunaisia , joilla ei ole tarkoitustakaan enää jakaa elämää miehen kanssa. Kun oivaltaa sen, että yksin voi elää oikein hyvää elämää olematta yksinäinen ja ei tarvitse ajatella miehen tulla täydentämään elämää, herää joka päivä onnellisena ja vapaana ottamaan uuden päivän vastaan.
Ja en pode miesvihaa millään muotoa. En vaan enää tarvitse miestä.
Mutta entäpä jos mies tarvitsee sinua, voitko muuttaa mielesi?
Mies ei tarvitse naista kun seksiin. Säännölliseen tyhjennykseen. Mies osaa kyllä tehdä ruokaa, siivota ja pyykätä, jos on pakko, mutta usein nainen tekee nämä hänen puolestaan. Ja antaa seksiä. Vastaavasti mies esittää "rakastavansa" naista, jotta pitää tämän tyytyväisenä. En usko, että miehet osaavat oikeasti rakastaa, niin lennossa tuntuu se reikä vaihtuvan ilman suurempia peräänitkemisiä. Mutta joo, on ihanaa olla yksin, ei mitään draamoja, ja ystävien kanssa voi matkustella ja kokea kaikkea kivaa, paljon mieluummin kuin raahata perässä miestä, jonka naama on norsunveellä.
No sanotte mitä sanotte, mutta kyllä se mies on naisen elämän sulostuttaja ilman sen kummempaa kiihkoilua koko asiasta.
Huono mies ei tuo muuta kuin harmia mukanaan, ja tappaa sinut stressiin. Ennenaikainen hauta odottaa huonossa suhteessa kituvia naisia.
Niin minäkin luulin, mutta olin suunnilleen ikäisesi kun totesin että nyt riittää vieraat miehet ja vaihtuvat penikset. Tuli aikamoisena yllätyksenä itsellenikin, luulin tosiaan olevani elämääni kaikin puolin tyytyväinen mutta niin vain alkoi ällöttämään ja arvomaailma muuttui. Olen nyt siis vasten tahtoani ollut pian 5 vuotta sinkkuna ja mieskiintiö on sinä mielessä täynnä, mutta hyvä parisuhde minulle sen sijaan kyllä kelpaisi.
N41