Mitä asioita teette vastoin yleisiä suosituksia?
Minä:
- pesen ja föönaan hiukset päivittäin
- laitan hiustenhoitoaineen päänahkaan saakka
- pesen hampaat kolme kertaa päivässä (eurooppalainen suositus)
- en käytä aurinkovoiteita
- kuivaan silmälasit talouspaperilla
- ajan lyhyitä matkoja yksin autolla
- käytän täysrasvaisia elintarvikkeita
Kommentit (24)
Jäin määräaikaisuuteni päätyttyä kuukausi sitten vapaaehtoisesti työttömäksi ansiosidonnaiselle päivärahalle (enkä hae ensimmäistäkään työpaikkaa ennen kuin työkkäri pakottaa, alkuhaastattelu on 2 vkon päästä).
Hankin lapset yli 40-vuotiaana, vaikka joka paikassa toitotetaan että niin ei pidä tehdä, kun se ei ole mahdollista.
-en kierrätä muuta kuin paperit
-en syö suositusten mukaan
-en käytä aurinkovoidetta
En jaksa pestä usein astiskoneen siivilää, pelkään sitä likaa. Se on tehty vaikeaksi puhdistaa. Samoin lavuaarien osat vaikeita irrottaa. Miesten juoni, koneiden ym. huono suunnittelu. Silmälasit pakko pyyhkiä paperilla kun en saa mikrokuotuliinoja, jopa pestä. Korostan yksilöllisyyttä, kun yhteiskunta taas kloonimaisuutta.
Lähes kaiken. Mutta en roskaa, koskaan.
Käytän voita, oliiviöljyä ja täysrasvaisia juustoja. Opiskelin ja työllistyin alalle, jolla kuulemma ei voi tulla toimeen.
En syö aamiaista.
En käytä aurinkovoiteitakaan, johtuu allergiasta, ei periaatteesta. Tarpeen tullen lierihattu ja pitkät, väljät vaatteet.
Pesen hampaat 2 kertaa viikossa pelkällä vedellä, ei hammastahnaa koska se on myrkkyä
Kaivan korvia topsipuikolla päivittäin, en lajittele, käytän piilolinssejä päivittäin.
Juon yli 100 annosta alkoholia joka viikko.
Varmaan kaiken. En edes tiedä enkä seuraa mitään suosituksia.
- päästän kissani vapaaksi ulos päivisin (asun maalla kaukana autoteistä)
- syön sokeriherkkuja joka päivä (pesen kyllä hampaat kolme kertaa päivässä)
- en suostu elämään parisuhteessa enkä uskomaan, että joku omituinen "onni" tulee sen myötä. Vähän on kokemuksia päinvastaisesta :D Olen onnellinen yksin
- käytän autossani 95 bensaa vaikka isä sanoo että sillä rikkoo koneet
- en siivoa kerran viikossa vaan silloin, kun näen siihen tarvetta
- olen antanut anteeksi isoja juttuja vanhemmilleni, päinvastoin terapeutin kehotusta, ja olen tilanteeseen tyytyväinen, sillä tiedän, että heidän kuolemastaan ei tule niin raskas syyllisyyden taakka näin, kun yritämme olla väleissä kuitenkin
En käy töissä. Nukun aamulla ja päivällä. Tapailen kolmekymppisiä naisia. M50
En syö ravintoympyrän mukaisesti päivittäin todellakaan. En lajittele roskia bio ja muovi paitsi että lasin ja pahvin ja metallin lajittelen, mutten kyllä aina pahviakaan. Kävelen päin punaisia. En siivoan juuri koskaan enkä ikinä pese ikkunoita
En osta lääkärini minulle suosittelemia kolestrolilääkkeitä. Arvoni oli viimeksi 3.6.
-En käytä aurinkorasvaa
-Pyyhin silmälasit talouspaperilla
-En jaa pyykkejä tummiin ja vaaleisiin, ainoastaan pesulämpötilan mukaan.
-En edes etsi parisuhdetta
Otan aurinkoa. Tosin käytän aina aurinkovoidetta.