Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laiska mies

Kristalli Alli
06.08.2017 |

Minulla on mies josta tykkään kovasti. Meillä riidellään välillä, mutta me tykätään olla yhdessä. Läheisyyttä ja koskettelua on paljon. Minua kuitenkin mietityttää seuraava asia, nimittäin mieheni seksitavat. Hän kun on tavattoman laiska. Hänellä seisoo helposti ja usein. Se kiihottaa minua ja hiplaan, suukottelen ja hieron häntä mielelläni. Minusta on ihanaa saada hänet laukeamaan. Mutta hän ei juurikaan jaksa tehdä samaa minulle. Lähellä laukeamista hän saattaa sanoa minulle että "hyppää kyytiin". No joskus hyppään, mutta usein haluaisin, että hänkin olisi lämmitellyt minua jotenkin.

Yleensä olen itse kiihottunut jo siitä, että hyväillen häntä. Minulle olisi kuitenkin tärkeää, että hän osoittaisi kiinnostusta olla minulle hyvä. Se antaisi minulle tunteen, että olen hänelle tärkeä. Ilman tätä tunnetta jään jotenkin epävarmaksi, eikä akti tunnu tyydyttävältä, vaikka se johtuisikin orgasmiin. Se on jotenkin yksinäistä.

Minua mietityttää että mistä mieheni seksuaalinen käytös johtuu. Onko hän laiska ja lopultakin välinpitämätön. Väsynyt? Annanko hänelle kaiken liian helposti? Pitäisikö pihdata?

Saisin kyllä seksikumppaneita muualtakin, mutta haluaisin juuri hänet.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehälläs ylipainoo esim..

Vierailija
2/2 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahnamies! Tapailin sellasta ja seksi oli surkeeta. Mies makasi selällään ja odotti suuseksiä ja sitten ratsastusta. Jos halusin orgasmin niin itse piti se tehdä. Se suhde jäi lyhyeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla