Pitääkö naiset todella doggystyle - asennosta? Mikähän siinä on se juttu?
Kyselyissä tuo kun tuntuu tulevan aina suosikkina, mutta onkohan ne miehen vastaamia.
Kommentit (104)
Doggy on loistava asento, kun vähän hieron klittaani samalla. Ukko on ihan täpinöissään, kun huohotan kiimoissani ja perse pystyssä saan mahtiorkut.
Varmaan samat jo sanottu; oman värkin rakenne niin että tuntuu parhaalta, mies menee syvemmälle, kuin muissa asennoissa, pantavana olon tunne, peppu tarjolla miehelle, mahdollisuus vähän läpsiä... naamakkain mies katsoo ja vahtii saanko, tuunko jne, ja lopputuloksen varaan arvaat? Tosin aina tykännyt doggysta, tuntunut paremmalta, tuntunut paremmin.
Mun suosikki asento. Parhaat orgasmit saan kun mies takaapäin painuu syvälle hyväillen rintoja tai glitorista. Jotenkin eläimellinen kun tuntuu että saa kunnolla.
N49.. kirjoitti:
Mun suosikki asento. Parhaat orgasmit saan kun mies takaapäin painuu syvälle hyväillen rintoja tai glitorista. Jotenkin eläimellinen kun tuntuu että saa kunnolla.
Näin just. Se tunne kun terska painuu hitaasti ensimmäisen kerran huulien väliin pysähtyen hetkeksi ennen kuin sitten painuu kokonaan sisälle. Tekee vaan mieli saada lisää ja paljon tarjoten peppu pystyssä miehelle jotta hän ottaisi kunnolla minut. Huh Huh
Poikkis sanoo, että tuossa asennossa pillu tuntuu tiukalta. Veljeni taas tykkää asennosta, kun voi samalla räplätä kakkostani ja usein peukku onkin sisällä :D
Eli jokaiselle jotain
Ei se pahakaan ole, mutta tykkään enemmän lähetyssaarnaajasta.
Takaapäin on ainoa asento, jossa yhdyntä tuntuu minulla. Lähetyssaarnaajassa ei tunnu miltään, ei vaan osu oikeisiin kohtiin, voisin vaikka nukahtaa keskrmenkaiken lähiksessä. Myöskään ratsastaessa ei tunnu mulla yhtään missään. Tämä lienee siis anatominen ja yksilöllinen juttu.
Mä pidän huomattavasti enemmän takaapäin-asennosta makuulla kuin kontallaan. Luultavasti kyse on just siitä että tuossa asennossa g-pisteeseen osuu hyvin.
Perinteisen doggystyle-asennon paras puoli on sen helppous, päällä olemisesta en ole oppinut ainakaan vielä nauttimaan ja joskus vastakkain oleminen kyllästyttää.
Mä oon takapillunen, joten se sopii mulle. Samalla mies voi hieroa tissejä/ klittaa ja mä voin hyväillä kiveksiä
Vierailija kirjoitti:
Mä oon takapillunen, joten se sopii mulle. Samalla mies voi hieroa tissejä/ klittaa ja mä voin hyväillä kiveksiä
kuten myös, saan parhaat orkut näin, poikkeuksella että itse pääsen klitalle, ja juuri ennen orgasmiin putoamista haluan sormen anukseen. ah, taivaallista.
ainiin, mies myös haluaa nuolla minut puhtaaksi usein oman laukeamisensa jälkeen, myös takaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syvä emätin tai lyhyt siitin. Minulla doggy style vain sattuu, tuntuu ikävältä kun muljahtelee koko ajan liian syvälle.
Mulla on kai syvä emätin, koska siittimessä (:D) pitää olla mittaa että tuntuu kunnolla. Mulla jää kokemus vajaaksi, jollei osu pohjaan saakka.
sama, ei tunnu jotenkin riittävältä, mutta jos mun mies hoitaa mun dildolla niin että ole "doggyssä" ja nuolee samalla mun klittaa, niin johan irtoo täydelliset
Pidän ja haluan takaapäin. Saan siinä takuuvarmasti aina orgasmin tai useamman. Ensimmäisen orgasmin saadessani mies pitää kalunsa syvällä siellä liikkumatta. Menee vain hetki niin saan uudestaan.
Naiselle se tuntuu hyvältä kun tahdikkaasti riittävän kovaa g piste alue saa kosketusta.
Sylissäkin tietyissä asennoissa.
Tuntuu itsellä hyvältä kun nainen saa orgasmin niin pidän tiukasti kiinni ja olen kokonaan sisällä.
Eri asennot tuntuu erilaisilta kun k***ä tulee sisään eri kulmassa. Lisäksi tuntuu hyvältä kun mies pystyy panemaan oikein voimalla. Stimuloi jotain vulvan alueita ja pe***ttä eri lailla kun paukuttaa takaa.
Lisäksi luja, omistava ote pers***stä tai lantiosta on PARASTA! Voi puristella ja levitellä pakaroita, kiihottavaa ja taas uusia tuntemuksia.
Voi kiimassa läiskäistä pakaraa kämmenellä, jos siltä tuntuu, ja kun on lopetettu voi purra pers**seen niin, että merkkaa mut omakseen.
Yksi parhaista asennoista!
P.s. ei mennyt läpi viesti ennen kuin sensuroin ton yhden sanan. Oikeesti nyt hei.
kyllä, Tykkään. En erityisesti noin muuten ole "rynkytyksen" ystävä, enempi sellaisen aistikkaan ja herkänkin rakastelun kohderyhmässä. Mutta satunnaisesti kun päästään doggyyn niin silloin minua saa naida isolla N:llä, rynkyttää koko sielun kyllyydestä. Ja vaikka en todellakaan ole anaaliseksin ystävä niin haluan että juuri ennen laukeamistani, jota kyllä usein avustan itse hieromalla klitorista, mun anukseen painetaan peukalo. Se jostain syystä viimeistelee sen hyvän olon
N47
Minä tykkää ja mieheni myös. Molemmat saamme siinä nopeasti ja kovaa.
Kosketteleeko miehet naisisaan yleensä tässä asennossa vai onko se pelkkää aktia niinkuin meillä?
Parasta ja poikaystäväni voi vaihtaa lennossa 1-2-1-2-1-2 jne., saan orgasmin hetkessä.