Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitääkö naiset todella doggystyle - asennosta? Mikähän siinä on se juttu?

Vierailija
01.08.2017 |

Kyselyissä tuo kun tuntuu tulevan aina suosikkina, mutta onkohan ne miehen vastaamia.

Kommentit (104)

Vierailija
101/104 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on sellainen doggy style "teline" johon mieheni kytkee minut käsistä ja jaloista kontalleen. Lisäksi pää on tuettu kaulapannalla niin että ryhti pysyy "hyvänä". Tämä siis käy joko takaa päin naimiseen tai suihinottoon. Itse kostun heti kun tuota aletaan kaivamaan sängyn alta ja virittämään toiminta kuntoon.

Paras asento ainakin minulle, sillä saan aina orgasmin ja lisäksi pidän suihinottamisesta.

Vierailija
102/104 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oikeastaan pidä koira-asennosta. Aluksi sattuu ja sen jälkeen katoaa tunto. Ei tunnu onneksi olevan miehenkään suosikki. :D Lähäri tai ratsastus ovat paljon nautinnollisempia, koska niissä pystyy vetämään toisen aivan kiinni itseen ja mies pääsee syvälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/104 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua sattu aluks tosi paljon ja vihlo vatsaa ja yläreisiä kun poikaystäväni meni syvälle ja kovaa, mutta nykyään tykkään siitä tosi paljon. Poikaystävänikin pitää varmaan kun näkee perseen hyvin. Ainoo asia minkätakia en tykkää siitä asennosta on se, että kun siinä on jonkun aikaa niin alkaa tuleen ilmaa vatsaan ja ne tulee ulos välillä yhdynnän aikana kovaäänisinä tai kun poikaystävä tulee ulos musta. Se on noloo aina en tiedä miten siitä noloudesta pääsis eroon, mutta me aina vaan nauretaan ja hänkin sanoo, että ihan normaali asia ei tarvi nolottaa, onneks.

Vierailija
104/104 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surkein asento. Kulli runnoo syvälle huonossa kulmassa ja kohtu kipeänä pari päivää.