Pitääkö naiset todella doggystyle - asennosta? Mikähän siinä on se juttu?
Kyselyissä tuo kun tuntuu tulevan aina suosikkina, mutta onkohan ne miehen vastaamia.
Kommentit (104)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin mut on rakennettu niin, että takaapäin penis osuu mukavasti g-pisteeseen :D
Sama, ainoa asento, missä vaginaorgasmi on mahdollinen.
Mä olen raskautunut kaksi kertaa juuri doggystylessa.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin mut on rakennettu niin, että takaapäin penis osuu mukavasti g-pisteeseen :D
Sama. Ja lisäksi klitoriksen stimulointi on helpompaa, joko partnerille tai itselle. Toinen lemppari on se että olen päällä. Silloin saan määrätä tahdin ja sen mihin kohtaan penis osuu
Lähetyssaarnaajassa en pysty ollenkaan olemaan, ei vaan tunnu miltään ja 40 kg painavampi mies lähes tukehduttaa vaikkei edes makaisi päällä vaan olisi käsien varassa. Ehkä 3-4 kertaa kokeiltu yli 30v aikana.
Vierailija kirjoitti:
Orgasmissa selkäni notkistuu ja tuntuu paremmalta/saa kovemman orgasmin. Doggyssä luonnollisesti menee selkä notkolle yrittämättä ja tulee kovemmin. Kaiketi giguli menee paremmin syvemmälle tai jotain.
Miksi tätäkin on alapeukutettu...? Eikö jotkut tykkää siitä että joku toinen saa paremmat orgasmit?
Mulla on niin taaksepäin kallistunut emätin, ettei penis pääse kovin syvälle eli ei oma suosikki, mutta mies tykkää. Ilmeisesti näkymä on hyvä...
Aijaijaii, nyt alkoi tahdä mieli... Kyyllä paras asento, kiva kun mies vähän läpsyttelee pakaroille ja pikkasen puhuu tuhmia, ei mitään v** h** juttuja.
Halusin juuri sen asennon, kun mieheni kanssa viimeksi olimme. Mies olisi itse halunnut lusikkaa, mutta se on joskus liian lälly asento ja ei toimi silloin kun on jo valmiiksi kuuma. Kaipasin hommaan siis kunnon menoa, joten muutin asennon haluamakseni. Mieheni rakastaa tätä asentoa ja saa siinä hetkessä. Itsekin saan siinä helposti parikin orkkua ja sen jälkeen on aivan ihana vain vajota päällekkäin sängylle huohottamaan.
Siinä on asento jossa ei tarvi katsoa miehen naamaa, siksi se on mun fave.
Vierailija kirjoitti:
Syvä emätin tai lyhyt siitin. Minulla doggy style vain sattuu, tuntuu ikävältä kun muljahtelee koko ajan liian syvälle.
Mulla on kai syvä emätin, koska siittimessä (:D) pitää olla mittaa että tuntuu kunnolla. Mulla jää kokemus vajaaksi, jollei osu pohjaan saakka.
Koiratyyliin on tasa-arvoisin asento. Molemmat voi katsella telkkaa samalla.
No vitsit vitsinä.
Joku tykkää, itse tykkään kunhan saan aseteltua miehen sopivaan asentoon ja kulmaan, niin ettei töki kohdunsuuta mikä tuntuu äärettömän ikävältä ja kivuliaalta. Siinä sitten jännittää, että onnistuuko homma vai loppuuko siihen että ulvon kivusta - kuten myös mies jonka onnistun heittämään lattialle.
Se on ihanan eläimellinen asento ja minulla alkaa tekemään jo sitä ajatellessa mieli. Mieheni pitkittää aina sitä ensimmäistä sisääntyöntöä. Hän katsoo kuinka painuu sentti sentiltä sisääni hiljaa ja minä vaikeroin alla, kun vain haluaisin hänen tulevan nopeammin ja niin syvälle kuin ikinä menee. Siinä asennossa on kaikki kohdallaan, äänet, näkymät, kovuus ja vauhti, tuntuma. Se on myös äärimmäisen kiihottava näky katsoa meitä sängyn sivulla olevasta peilistä.
Mulle kanssa toimii. Takaapäin ei osu koskaan pahasti kohdunkaulaan, voi rynkyttää kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on taaksepäin kallistunut kohtu. Parhaat orgut saan takaapäin.
Miten kohdun asento liittyy tähän?
Vierailija kirjoitti:
Ei se g-piste kyllä ole siellä päinkään jos kuvitellaan, että jäykistynyt kalu on ylöspäin hieman kaareva ja takaa päin työnnytään emättimeen. G-piste kuitenkin sijaitsee emättimen etuseinämässä.
En tykkää. Kai mulla on sitten niin löysä emätin, koska aina menee ihan helvetisti ilmaa sinne. Tosi romanttista siinä sit asentoa vaihtaessa päristä.
Minä en oikein tykkää. Jotenkin siinä tuntee olevansa niin yksin ja passiivinen ja kipeääkin tulee. Siinä vain pyllistät, etkä pääse näkemään ja koskettamaan toista. No se on ihan kiva, kun toinen pääsee läpsimään oikein kunnolla. Siinä se ilo sitten onkin.
Vierailija kirjoitti:
Asento on eläimellinen.
Tämä. Kyseinen asento on kaikista luonnollisin ihmiselle, noin ihmiset pani aikoinaan ennen kuin tuli uskonto ym hömpötykset joissa "lähetyssaarnaaja" on oikea ja romanttinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se g-piste kyllä ole siellä päinkään jos kuvitellaan, että jäykistynyt kalu on ylöspäin hieman kaareva ja takaa päin työnnytään emättimeen. G-piste kuitenkin sijaitsee emättimen etuseinämässä.
Niinpä. Varsinkin jos selkä on notkolla niin takaseinämäänhän siinä tökitään.
Juu, kyllä ne vaan on mulla ne asennot parhaita, joissa oma selkä ja miehen vatsa ovat vastakkain (vaikka eivät siis koskisi toisiinsa), esim. doggy, ratsastus "väärin päin" eli nenä miehen varpaisiin päin ja miehen sylissä istuen.
Mun naiset taas ovat enemmän tykänneet päällä olla.
Penis ponnahti pystyyn näitä lukiessa.
T: Mies