Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitääkö naiset todella doggystyle - asennosta? Mikähän siinä on se juttu?

Vierailija
01.08.2017 |

Kyselyissä tuo kun tuntuu tulevan aina suosikkina, mutta onkohan ne miehen vastaamia.

Kommentit (104)

Vierailija
41/104 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tykkää. Kai mulla on sitten niin löysä emätin, koska aina menee ihan helvetisti ilmaa sinne. Tosi romanttista siinä sit asentoa vaihtaessa päristä.

Tiukkaan menee ilmaa. Lihakset pitävät sen putkena, kun taas löysässä reunat painavat toisiaan vasten. Ei ole ilmaongelmaa isomunaisten kanssa.

Vierailija
42/104 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäisin muuten kyseisestä asennosta, mutta mulla on jotenkin etupillu, niin doggyssä en saa samaa painetta klitorikseen ja orgasmin tuottaminen on paljon vaikeampaa.

Lähetyssaarnaja on suosikkini, koska..

A) voin suudella kumppaniani samalla.

B) rintani ovat mukavasti ja niiden hyväily ei ole tällöin vain pitelyä tai puristelua.

C) voin sormettaa itselleni helposti orgasmin samalla kun mies työntelee.

D) voin hyväillä mieheni persettä ja kiveksiä.

Mutta vaihtelu on aina ihan kivaa. Mies taas tykkää kylkiasennosta eniten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/104 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin osuu g-pisteeseen takaapäin, ei epäilystäkään. Värkki on sen verran tiivis että kyllä siinä miehen vehje etuseinämän kautta sinne ylös kaartaa. Ne joilla g-piste on herkkä niin tietävät kyllä milloin sinne osutaan :D ja tuo asento on sitä ajatellen ihan taivaaaallinen. Tulee oikeen semmosia välähdyksiä niin kun lähtis taju välillä hetkeks. Mutta ei kaikkien tarvikaan tykätä ja kaikilla g-piste ei ole mikään juttu.

Vierailija
44/104 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin mut on rakennettu niin, että takaapäin penis osuu mukavasti g-pisteeseen :D

Ei se g-piste kyllä ole siellä päinkään jos kuvitellaan, että jäykistynyt kalu on ylöspäin hieman kaareva ja takaa päin työnnytään emättimeen. G-piste kuitenkin sijaitsee emättimen etuseinämässä.

Ei ylöspäin kaareva ole mikään standardi. Joillaki miehillä on alaspäin kaareva, joillakin sivulle kaareva. Joillakin ihan suora.

Miesten vehkeitä on monen mallisia, ihan samalla tavalla kuin naisilla on enemmän tai vähemmän taaksepäin kallistunut kohtu, syvä/lyhyt emätin, tiukka/ei niin tiukka jne...

Vierailija
45/104 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattuu vain, varsinkin synnytyksen jälkeen, koska kaikki valahti alaspäin.

Vierailija
46/104 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellakin osuu g-pisteeseen takaapäin, ei epäilystäkään. Värkki on sen verran tiivis että kyllä siinä miehen vehje etuseinämän kautta sinne ylös kaartaa. Ne joilla g-piste on herkkä niin tietävät kyllä milloin sinne osutaan :D ja tuo asento on sitä ajatellen ihan taivaaaallinen. Tulee oikeen semmosia välähdyksiä niin kun lähtis taju välillä hetkeks. Mutta ei kaikkien tarvikaan tykätä ja kaikilla g-piste ei ole mikään juttu.

Niin etuseinämän kautta, mutta edestäpäin osuu sinne ihan yhtä hyvin ja paremminkin. 

Vierailija
47/104 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääni doggystylelle.

Etenkin tämmöisenä pullukampana olen tykännyt takaapäin. Jos alapää jumppaa on heikosti tehnyt, niin polvet yhteen tiukentaa tavaraa entisestään.

Lähetyssaarnaajassa mua taas usein sattuu, mutta takaapäin ei ole koskaan.

Vierailija
48/104 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkää rynkytystä. Ei edes nää eikä voi koskea kunnolla toista.

Vierailija
49/104 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiä, itse laukean parhaiten kun ratsastan. Jiiihaaa

Vierailija
50/104 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä. Inhottava jo asentona ja klitoris jää vaille huomiota. En halua mitään sormia itseeni, vaan asento pitää tuntua hyvältä itsessään.

Vierailija
51/104 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tykkää. Kai mulla on sitten niin löysä emätin, koska aina menee ihan helvetisti ilmaa sinne. Tosi romanttista siinä sit asentoa vaihtaessa päristä.

Tiukkaan menee ilmaa. Lihakset pitävät sen putkena, kun taas löysässä reunat painavat toisiaan vasten. Ei ole ilmaongelmaa isomunaisten kanssa.

Mitä? Lihakset pitävät tiukan putkena? Mitäs iloa siitä sitten on, jos se ei muovaudu mihinkään suuntaan? 

Vierailija
52/104 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä molempien suosikki tuo takaapäin. Tosin pidämme myös muista asennoista ja naiseni pitää siitä että mä päätän miten ollaan. Välillä joutuu oikein pähkäilemään että miten ollaan kun on vaikea valita. Yleensä olemme kahdessa asennossa per kerta ja toinen on lähes aina TAKAAPÄIN. NAM.

Vierailija
53/104 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en oikein tykkää. Jotenkin siinä tuntee olevansa niin yksin ja passiivinen ja kipeääkin tulee. Siinä vain pyllistät, etkä pääse näkemään ja koskettamaan toista. No se on ihan kiva, kun toinen pääsee läpsimään oikein kunnolla. Siinä se ilo sitten onkin. 

Minä tykkään mm. tuosta syystä, että saa olla passiivisempi, olla toisen "leluna",  pyllistää vaan ja nauttia.

Vierailija
54/104 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä? Lihakset pitävät tiukan putkena? Mitäs iloa siitä sitten on, jos se ei muovaudu mihinkään suuntaan? 

Just... mitään välimuotojahan ei tietenkään ole olemassa.

Vierailija
55/104 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään, koska siinä yhtyminen tuntuu parhaiten ja jotenkin korostuneimmin hyvältä, täyttävältä. Enkä ees saa orgasmia, koskaan tai millään tavalla, voisin vaan olla kiiinni miehessä takaapäin koko ajan kun se tuntuu niin tyydyttävältä. Kuin kutiavaa ihoa saisi antaumuksella rapsuttaa. Lisäksi siinä saa olla kasvot piilossa, voin irvistellä ylähuuli rullalla eikä tule ruma ja typerä fiilis.

Sen sijaan ratsastaminen ei tunnu oikein miltään muulta kuin epämääräisen lämpimältä, enkä siinä tunne vehkeen liikettä sisälläni mitenkään. Tiedä sit mikä tuossakin on...

Vierailija
56/104 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun olen todella kiihottunut, rakastan sitä tunnetta kun mies osuu kohdunkaulaan ja se yhtäaikaa sattuu ja tuntuu niin järjettömän hyvältä! Muita hyviä puolia ovat mm. se, että kumpikin pystyy helposti hieromaan klitorista, sekä se, että mies pystyy hyvin läpsimään ja puristelemaan peppuani.

Vierailija
57/104 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin tämäkin on kovin yksilöllistä. minä taas saan ylivoimaisen parhaat orgasmit juuri takaa ja siihen kun lisätään omat sormet klitalle, niin kyllähän lähtee. Myös suuseksi takaapäin on ihanaa, on todella kiihottavaa tarjoilla pillu nuoltavaksi, tunnen itseni siinä selkä notkolla todella seksikkääksi

Vierailija
58/104 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras. Ulvomiseksi menee :P.

Ratsastaminen taas ei ole koskaan onnistunut, en vain osaa. Siinä on myös yksinäinen olo, kuten kun minua nuollaan, en tykkää.

Vierailija
59/104 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan seksin aikana tunne olevani seksikäs tai haluttava, mutta "takaapäin" on kaikista vähiten typerä olo. Pystyn jopa vähän eläytymään sellaiseen mielikuvaan, että olen tahdoton lelu enkä ikään kuin mahda tilanteelle mitään.

Vierailija
60/104 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuon asennon suosio ole siinä että se on se alkuperäinen asento, jolla ihmisiä on siitetty tuhansia vuosia. Siis jotain eläimellistä todellakin.

Ihminen on vain keksinyt muutakin kivaa matkan varrella ja hyvä niin, vaihtelu virkistää.

Minua pannaan takaapäin ellen toisin ilmoita. Tai oikeastaan minä viestin vain halukkuuteni ja mies ottaa stten miten päin sattuu sillä kertaa sisään saamaan, potkivaan narttuun.