Pitääkö naiset todella doggystyle - asennosta? Mikähän siinä on se juttu?
Kyselyissä tuo kun tuntuu tulevan aina suosikkina, mutta onkohan ne miehen vastaamia.
Kommentit (104)
No kun se tuntuu parhaalta? Sanoo nainen..
Vierailija kirjoitti:
Penis ponnahti pystyyn näitä lukiessa.
T: Mies
Joo kiva lukee näitä kun huomaa munan alkavan seisoo samalla
m44seassa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kosketteleeko miehet naisisaan yleensä tässä asennossa vai onko se pelkkää aktia niinkuin meillä?
sekä että, välillä otaa vaan lujaa ja välillä sit herkemmin ja kosketellen ... joskus jopa niin että itse pysyn paikalla ja nainen saa antaa vauhtia, tai niinkauan kun vaan pystyy olla paikalla
Vaimo kyljelleen minä 69 asentoon vaimoni kanssa ja nuolen glitorista ja kaiken kruunaa kun kaveri työntyy vaimon pilluun minun levittäessä vaimoni pakaroita. On kiimaista katsoa kun kaveri panee kiimaisesti omaa rakasta vaimoani.
Vaimoni otteesta siittimestäni tunnen hänen kaikki tunteet
Kun hän puristaa kaikin voimin tiedän hänen saavan kunnon orgasmin kaverin panosta ja minun nuolemisesta.
Markku31 kirjoitti:
m44seassa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kosketteleeko miehet naisisaan yleensä tässä asennossa vai onko se pelkkää aktia niinkuin meillä?
sekä että, välillä otaa vaan lujaa ja välillä sit herkemmin ja kosketellen ... joskus jopa niin että itse pysyn paikalla ja nainen saa antaa vauhtia, tai niinkauan kun vaan pystyy olla paikalla
Vaimo kyljelleen minä 69 asentoon vaimoni kanssa ja nuolen glitorista ja kaiken kruunaa kun kaveri työntyy vaimon pilluun minun levittäessä vaimoni pakaroita. On kiimaista katsoa kun kaveri panee kiimaisesti omaa rakasta vaimoani.
Vaimoni otteesta siittimestäni tunnen hänen kaikki tunteet
Kun hän puristaa kaikin voimin tiedän hänen saavan kunnon orgasmin kaverin panosta ja minun nuolemisesta.
Hei Markku, jätä nyt se netti ja tule syömään, äiti on laittanut sun lemppariruokaa, makaronivelliä, ja jälkkäriksi pullamössöä. Kun syöt hyvin niin kasvat isoksi pojaksi.
Mukavan rietasta olla nelinkontin pakarat levällään ja p**pureikä näkyvillä miehen otettavana. Tuntea kädet omistavasti lanteilla kun mies rynkyttää menemään.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on taaksepäin kallistunut kohtu. Parhaat orgut saan takaapäin.
Kohtu? Sinnekö asti panet? Olet varmaan samaa jengiä näiden "20cm muna" kanssa. Täydellinen osaamattomuus ja kokemattomuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on taaksepäin kallistunut kohtu. Parhaat orgut saan takaapäin.
Kohtu? Sinnekö asti panet? Olet varmaan samaa jengiä näiden "20cm muna" kanssa. Täydellinen osaamattomuus ja kokemattomuus.
Pöljä. Ei se nyt sinne kohtuun mene, mutta vaikuttaa siihen hakkaako kipeesti kohdunkaulaan tai hierooko sopivasti orkkuja.
Meillä kyllä ehdoton suosikkiasento. Tulee syvälle, ja koko matkalta tuntuu hyvin, ja tahtia ja tyyliä saa helposti säädeltyä. Mieheni on aika paljon minua pitempi, joten mittasuhteet toimii tässäkin suhteessa hyvin, tulee sisään hieman yläviistosta ja osuu clittaan ja g-pisteeseen ihanasti.
En tiedä kehtaako tätä edes sanoa näin feministinä, mutta siinä tulee myös vähän sellainen seksiobjektin olo, enemmän kuin jossain missionaryssä joka on paljon intiimimpi. Aina välillä tykkään kun mies ottaa mitä haluaa, ja minä vaan vikisen.
Ja sitten siinä on sekin, että mieheni tulee tässä asennossa takuuvarmasti, eli jos tuntuu että olisi aika jo lopetella tältä erää, eikun kontalleen ja peppu pystyyn niin se on parissa minuutissa valmis tapaus. ;)
N.50
Edellinen kommentti on varmaan totta. 👍
Näin synnyttäneenä pidän tästä asennosta, koska siinä mies ei ainakaan katso mun raskausarpia tai mahamakkaroita. :D Pystyn siis täysin vapautumaan ja tulen helpommin. Lisäksi tykkään peukusta pyllyssä.
Vierailija kirjoitti:
Näin synnyttäneenä pidän tästä asennosta, koska siinä mies ei ainakaan katso mun raskausarpia tai mahamakkaroita. :D Pystyn siis täysin vapautumaan ja tulen helpommin. Lisäksi tykkään peukusta pyllyssä.
Veikkaanpa, että miehesi pitää vartalostasi paljon enemmän kuin itse tunnut luulevan. Ainakin oman vaimoni kroppa on ihanan seksikäs, oli hän sitten sitä mieltä että on yli- tai alipainoinen tai mistä nyt milloinkin huolehtii.
Mutta siinä ollaan samaa mieltä, että peukku (yms.) vaimon pepussa on kiva, ja tuo todellakin onnistuu tässä asennossa erinomaisesti! :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tykkää. Kai mulla on sitten niin löysä emätin, koska aina menee ihan helvetisti ilmaa sinne. Tosi romanttista siinä sit asentoa vaihtaessa päristä.
Tiukkaan menee ilmaa. Lihakset pitävät sen putkena, kun taas löysässä reunat painavat toisiaan vasten. Ei ole ilmaongelmaa isomunaisten kanssa.
”Lihakset pitävät putkena”???? En tajua yhtään. Kyllä sinne löysään enemmän ilmaa menee koska emättimen suuaukko sitä hörppää sisään. Tiukka pillu puristaa niin, ettei ilmaa pääse mistään välistä sisään.
Ketkä tätä outoa logiikkaa ovat petkuttaneet?
Tykkään paljon ja mieheni myös. Tulee kiimainen olo kun peppu pystyssä odotan kalua. Välillä käytämme dildoa mukana ns. toisena kaluna. Ensin mieheni panee kunnolla pimpsaani sitten vaihtaa dildon sinne ja painaa kumilla varustetun kalunsa peppuuni. Miestäni lisää kiihoitan pitäen korkokengät jalassa.
Laukean tosi nopeasti kun saan ns. kahta yhtä aikaa. Ihana asento.
love dogy kirjoitti:
Tykkään paljon ja mieheni myös. Tulee kiimainen olo kun peppu pystyssä odotan kalua. Välillä käytämme dildoa mukana ns. toisena kaluna. Ensin mieheni panee kunnolla pimpsaani sitten vaihtaa dildon sinne ja painaa kumilla varustetun kalunsa peppuuni. Miestäni lisää kiihoitan pitäen korkokengät jalassa.
Laukean tosi nopeasti kun saan ns. kahta yhtä aikaa. Ihana asento.
Olen kokeillut tuota takaapäin saantia korkokengät jalassa itseäni tukien sohvaan tai pöytään. Juuri sopiva korkeus miehelle naida mua takaapäin. Tykkäämme molemmat.
Olenko ainoa mies, joka ei nauti tästä asennosta? Vaimolla on syvä, mutta keskiverto tiukkuudessa. Takaapäin tuntuu tiukalta aukon kohdalla, mutta sisälle ns. aukeaa tyhjä pallo, jossa reunat pysyvät kaukana peniksestä. Seinämä ottaa vastaan tämmöisellä keskivertomunallakin, mutta muuten paras nautinto ihan lähetyssaarnaajassa.
Mun kokemuksien mukaan pohja tulee nopeiten vastaan tässä asennossa.
Naiseni, joka tykkää joskus ottaa rajusti ja syvälle, vuotaa parin minuutin pamputtamisen seurauksena usein hieman verta kohdunkaulalta, mitä ei tapahdu muissa asennoissa. Moni muu laittanut sormia siihen rajoitteeksi tai yrittää "paeta" eteenpäin.
Sama kuin edellisellä, että lähäri paras.
Mies huutaa takana aina, että yahaa! Mulla puolestaa tissit pyyhkii tässä asennossa jo lattiaa, joten kun mies yrittää kouria se on kuin utareita nykisi.
Vaimo synnyttänyt kirjoitti:
Olenko ainoa mies, joka ei nauti tästä asennosta? Vaimolla on syvä, mutta keskiverto tiukkuudessa. Takaapäin tuntuu tiukalta aukon kohdalla, mutta sisälle ns. aukeaa tyhjä pallo, jossa reunat pysyvät kaukana peniksestä. Seinämä ottaa vastaan tämmöisellä keskivertomunallakin, mutta muuten paras nautinto ihan lähetyssaarnaajassa.
No mä en niin kauheasti välitä takaapäin. Itse asiassa siinä kyllä on tuntumaa sillä tavalla että tulen aika nopeasti, mutta minä kun tykkään tulla hitaasti ja pitää hyvän kontrollin tempossa ja tulokulmassa... Ja tykkään katsoa vaimoa kun hän tulee ja tunnen kuuman ruiskahduksen kalullani. Ja tykkään että hän ylettää hiplaamaan minua pyllyn puolelta, jos ei enää kerta kaikkiaan itse kestä enempää. Lähärissä, tai oikeastaan mies polvillaan -variaatiossa nämä seikat ovat kohdallaan.