Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, jos sinulla on todella kaunis sisko, niin

Vierailija
01.08.2017 |

arasteletko esitellä miesystävääsi hänelle? Minun siskoni (vain 1,5v nuorempi) on poikkeuksellisen kaunis ja minua ärsyttää se vaivaantunut olemus, jonka miesystäviini iskee aina ekan kerran kun tapaavat siskoni. Sisko ei flirttaile tai mitään, mutta on vaan todella nätti naamasta. Itse olen ihan sievä mutta kuitenkin tavis häneen verrattuna. Jotenki menee maku miehestä joka kerta tämän kohtaamisen jälkeen.

Kommentit (100)

Vierailija
81/100 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mies ja myönnän kyllä että jään usein katsomaan kauniita ihmisiä. Siis myös huomattavan komeita miehiä saatan jäädä tuijottamaan. Luulen, että olen vain hyvin visuaalinen ihminen, eikä toisten katselu tarkoita, ettenkö olisi uskollinen kumppanilleni. Joku tuossa aiemmin totesi, että kauniit kasvot vaikuttavat aivoissa kuin huume; jotkut ovat niillekin herkempiä kuin toiset. Tietysti tökeröä käytöstä en kannata, siis esim. puolison ja jonkun kaunottaren vertailua ääneen. Mutta pelkkä katsominen on aivan vaaratonta, eikä omalla kohdallani yleensä edes tiedostettua toimintaa.

No huh.. jos olisin tuon puoliso ja tietäisin mitä ajattelee ulkonäöstäni, niin päästäisin heti jahtaamaan kaunottaria. :) Varmasti melkoinen saalis itsekin. :D

Vierailija
82/100 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en ole ehkä yhtä kaunis kuin siskoni, mutta minulla on parempi mies, mistä siskoni on minulle kateellinen. Kaikki ei mene elämässä aina tasan.

Millä lailla parempi?

Kaikella lailla. Yleisolemus, ammatti, älykkyys, luonne jne.

Kuvaile. 

Johan kuvailin. Asia varmasti tuli selväksi tuostakin.

No mikä ammatti? Millainen luonne? jne..... Entä ULKONÄKÖ?! 

Kyllä, sekin on parempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/100 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en ole ehkä yhtä kaunis kuin siskoni, mutta minulla on parempi mies, mistä siskoni on minulle kateellinen. Kaikki ei mene elämässä aina tasan.

Millä lailla parempi?

Kaikella lailla. Yleisolemus, ammatti, älykkyys, luonne jne.

Kuvaile. 

Johan kuvailin. Asia varmasti tuli selväksi tuostakin.

No mikä ammatti? Millainen luonne? jne..... Entä ULKONÄKÖ?! 

Kyllä, sekin on parempi.

Ei ole ainakaan vaatimaton. 

Vierailija
84/100 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kaksoissisko, ei olla identtisiä. Sisko on vaalea ja minä tumma. Huomaan saman vaivautuneisuuden miesystävässäni jos sisko on seurassa. On meitä sanottu samannäköisiksi, mutta siskolla on pidemmät hiukset ja parempi pylly, pituus ja lumoavat silmät ja iloisempi ja sosiaalisempi luonne. Ajattelen, että mies varmaa kuolaa ja fantasioi siskostani. Toisaalta voi olla, että esim.siskoni uusi miesystävä (emme ole tavanneet vielä) saattaisi ajatella samaa minusta. Olen kuin tummempi versio siskostani ja vähän pienempi. En jaksa enää vaivata päätäni kuitenkaan miettimällä mitä mies ajattelee muista naisista. Uskon, että hän pitää paljon minunkin ulkonäöstä ja on kanssani myös muista syistä kuin ulkonäön takia tai siitä huolimatta. Ja lisäksi miehet vaan on sellasia, että syttyvät uusista ja eri näköisistä naisista. Jollekin minä ja sinäkin olet se uusi ja eri näköinen, joka sytyttää! :)

Vierailija
85/100 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on kaksoissisko, ei olla identtisiä. Sisko on vaalea ja minä tumma. Huomaan saman vaivautuneisuuden miesystävässäni jos sisko on seurassa. On meitä sanottu samannäköisiksi, mutta siskolla on pidemmät hiukset ja parempi pylly, pituus ja lumoavat silmät ja iloisempi ja sosiaalisempi luonne. Ajattelen, että mies varmaa kuolaa ja fantasioi siskostani. Toisaalta voi olla, että esim.siskoni uusi miesystävä (emme ole tavanneet vielä) saattaisi ajatella samaa minusta. Olen kuin tummempi versio siskostani ja vähän pienempi. En jaksa enää vaivata päätäni kuitenkaan miettimällä mitä mies ajattelee muista naisista. Uskon, että hän pitää paljon minunkin ulkonäöstä ja on kanssani myös muista syistä kuin ulkonäön takia tai siitä huolimatta. Ja lisäksi miehet vaan on sellasia, että syttyvät uusista ja eri näköisistä naisista. Jollekin minä ja sinäkin olet se uusi ja eri näköinen, joka sytyttää! :)

Jep. Mies on innokas ja jahtaa niin kauan, että on saanut pimppaa. ;) Sitten kiinnostus laimenee ja uudet tytöt alkavat vetää puoleensa.

Vierailija
86/100 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloittajan kuvaama tilanne on kyllä tullut todistettua moneen kertaan. Itseäni v*tuttaa siskoni puolesta moisessa tilanteessa, vaikka mieshän siinä itsestään pellen tekee. En muuten ikinä alkaisi millekään siskoni kumppanin kanssa.

T: Se kauniimpi sisko

Tuskin olet kauniimpi.

Hehee, klassinen vastaus. Minkäs minä geeniarpajaisten epäreiluudelle tämän asian suhteen voin.

T: Sama

Miten voi samoista vanhemmista tulla muka ihan silmiinpistävän erinäköisiä lapsia? Itse en ole koskaan eläessäni nähnyt sisarusparvea, jossa on mallitason naisia/miehiä ja sitten joku ihan överiruma joukossa. Joko kaikki sisarukset ovat kauniita, ovat taviksia/ihan kivannäköisiä tai rumia. Samasta geenipoolista he kaikki tulevat ellei sitten joku heistä synny esimerkiksi kehitysvammaisena. Mitään valtavia eroja sisarusten viehättävyystasoissa ei vain voi olla. Nyt puhun siis geneettisesti perityistä piirteistä, en huonoista elämäntavoista kuten vaikkapa ylipainosta, joka on ominaisuus johon voi itse vaikuttaa ihan niillä omilla valinnoillaan. 

Entäpä nämä Kardashianit? Siis ennen leikkauksia? Jennerin sisaruksista ulkonäöllisesti luonnostaan "rumempi" leikkeli itsensä hotiksi. Mahdolliset tulevat lapsensa joutunevat sitten aikanaan tekemään saman tempun... :D

Vierailija
87/100 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittajan kuvaama tilanne on kyllä tullut todistettua moneen kertaan. Itseäni v*tuttaa siskoni puolesta moisessa tilanteessa, vaikka mieshän siinä itsestään pellen tekee. En muuten ikinä alkaisi millekään siskoni kumppanin kanssa.

T: Se kauniimpi sisko

Millä spekseillä olet kauniimpi? Mun yksi ainut poikkis piti siskoani kauniimpana. Nykyinen tykkää mun näköisestä. -Lapitar

Vierailija
88/100 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sisko on supernätti, ja kaikkea muutakin täydellistä (oikeasti ja ilman katkeruutta!) minä olen outo ja pulska. Me painitaan ihan eri sarjoissa, joten ei ole tullut tällaisia ongelmia.

Tuskin.

Miksi kyseisenlainen skenaario ei voisi olla mielestäsi mahdollinen?

Millätavalla outo muka? Jos on samasta sisaruskatraasta ja samat vanhemmat niin tasan yhtä outoja tai ei outoja olette. Oma sisareni voi hyvinkin pitää itseään kauniimpana. Syitä en vaan ymmärrä, mut itse ainakin sain paremman luonteen. Niinhän se on et jos et pääse ulkonäön kanssa reittä pitkin ja kaikinpuolin helpommalla niin kärsimys jalostaa.

Vierailija
89/100 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en alkais millekään miehen kanssa, joka ei tykkäis just mun näköisestä. Sivusta.

Vierailija
90/100 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin itsekin hyvännäköisiä miehiä sinkkuaikoinani ja paljon katsoinkin, jopa perään takaprofiilin. En siis ihmettele, jos miehille kauniit naiset ovat kuin kokaiini. Tämä toimii pervoille naisille samoin.

Itselläni ei ole siskoa, mutta pystyn ymmärtämään aloittajaa ja muita vastaavassa tilanteessa olleita - tosin sen "kauniimman" roolissa. On ikävä huomata, miten niin nopeasti kaverin seurassa olleet miehet ovat vaihtaneet kiinnostuksena minuun. Tämän takia se täydellinen mies -illuusio on pirstoutunut jo nuorena. Ikävä edelleen usein huomata, että miten harvassa yhden naisen miehiä on.

Vierailija
91/100 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjäkö7777 kirjoitti:

Katsoin itsekin hyvännäköisiä miehiä sinkkuaikoinani ja paljon katsoinkin, jopa perään takaprofiilin. En siis ihmettele, jos miehille kauniit naiset ovat kuin kokaiini. Tämä toimii pervoille naisille samoin.

Itselläni ei ole siskoa, mutta pystyn ymmärtämään aloittajaa ja muita vastaavassa tilanteessa olleita - tosin sen "kauniimman" roolissa. On ikävä huomata, miten niin nopeasti kaverin seurassa olleet miehet ovat vaihtaneet kiinnostuksena minuun. Tämän takia se täydellinen mies -illuusio on pirstoutunut jo nuorena. Ikävä edelleen usein huomata, että miten harvassa yhden naisen miehiä on.

Itselle ei ole koskaan käynyt niin et miestä olis kiinnostanu kaveri enemmän. Mukana on aina ollut röyhkeää haarakiila toimintaa ja viimeisin poikaystävä pani kaveriani ihan vaan kostoks. Mua se rakasti niin et olis halunnu naimisiin ja lapsia. Eron jälkeenkin aneli pitkään takas. Itse koin että henkilökemiamme ei kohdannut tarpeeksi.

Vierailija
92/100 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En haluaisi noin pinnallista ja muita kovasti arvostelevaa miestä. Onko itse täydellinen kerta on varaa arvostella muita?

Tämäpä juuri. Olin nuorempana aika kaunis, olen vieläkin vähän, mutta en yhtä kaunis. En ikinä ymmärtänyt miehiä, jotka olivat ulkonäköni perään: meillä ei ollut mitään yhteistä, eikä mistään parisuhteesta ei ikinä olisi tullut yhtään mitään. Huomasin myös, että suurin osa miehistä, joiden kanssa tapailin ja seurustelin, ilmeisesti kyllästyi ajan mittaan ulkonäkööni ja alkoi kohdella huonosti, vaikka olin edelleen se sama "kaunis" ja "upea" nainen, josta he olivat kiinnostuneet. Tämä siis kävi ilman mitään lihomisia, ikääntymistä tms. ulkonäön muutosta. Kait tulin itsestäänselvyydeksi ja nämä miehet alkoivat ajatella, että jos saivat kaltaiseni naisen, niin ehkä he voisivat saada jonkun vielä upeamman tms. Kyllästyin myös tunteeseen, ettei minulla tuntunut olevan ihmisarvoa muuna kuin jonkinlaisena saavutuksena tai objektiivina. Loppupeleissä minulla ei ihmisenä ollut yhtään mitään väliä. Pääsin läheltä näkemään miesten pinnallisuuden, tunnekylmyyden, ilkeyden ja piittaamattomuuden siitä huolimatta, etten edes ikinä ollut ruma.

Vierailija
93/100 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En haluaisi noin pinnallista ja muita kovasti arvostelevaa miestä. Onko itse täydellinen kerta on varaa arvostella muita?

Tämäpä juuri. Olin nuorempana aika kaunis, olen vieläkin vähän, mutta en yhtä kaunis. En ikinä ymmärtänyt miehiä, jotka olivat ulkonäköni perään: meillä ei ollut mitään yhteistä, eikä mistään parisuhteesta ei ikinä olisi tullut yhtään mitään. Huomasin myös, että suurin osa miehistä, joiden kanssa tapailin ja seurustelin, ilmeisesti kyllästyi ajan mittaan ulkonäkööni ja alkoi kohdella huonosti, vaikka olin edelleen se sama "kaunis" ja "upea" nainen, josta he olivat kiinnostuneet. Tämä siis kävi ilman mitään lihomisia, ikääntymistä tms. ulkonäön muutosta. Kait tulin itsestäänselvyydeksi ja nämä miehet alkoivat ajatella, että jos saivat kaltaiseni naisen, niin ehkä he voisivat saada jonkun vielä upeamman tms. Kyllästyin myös tunteeseen, ettei minulla tuntunut olevan ihmisarvoa muuna kuin jonkinlaisena saavutuksena tai objektiivina. Loppupeleissä minulla ei ihmisenä ollut yhtään mitään väliä. Pääsin läheltä näkemään miesten pinnallisuuden, tunnekylmyyden, ilkeyden ja piittaamattomuuden siitä huolimatta, etten edes ikinä ollut ruma.

Tavallaan sama.

Vierailija
94/100 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten nuo tunnekylmät miehet ovat niitä joilla vähiten on varaa vinkua minkään sympatioitten perään.

Vierailija
95/100 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta on kovimpia vinkumaan silti. Nro 96

Vierailija
96/100 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten nuo tunnekylmät miehet ovat niitä joilla vähiten on varaa vinkua minkään sympatioitten perään.

Juuri näin. Yksi mies vähän aikaa sitten tapailtuamme naureskeli oikein ivallisesti minulle päin naamaa, miten en ikinä "kelpaisi" hänelle mihinkään vakavaan ja en ole hänen arvoisensa. Sen jälkeen hän olisi halunnut, että autan häntä saamaan muita naisia ja "muuttamaan elämänsä", koska sympatiapisteet. Tasan samaa sympatiaa saa minulta, jota itsekin osoitti haaskaamalla aikaani, lyttäämällä itsetuntoani ja yrittämällä käyttää minua hyväksi.

Vierailija
97/100 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävälläni oli komea mies, jonka hän jätti. 

Miehellä oli käsittämättömän komea ja todella treenattu nuorempi veli.

Minä olisin pysynyt suhteessa vain tuijottaakseni komeampaa nuorempaa veljeä. :D

98/100 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyinen aviomieheni kuolasi siskoani vuosia sitten ja kerran ollessaan kännissä sanoi olevansa kanssani vain siksi, että kuolaa siskoni ja hänen kavereidensa perään. Aivan mahtavaa.

Ja miksi hän on edelleen nykyinen?

Vierailija
99/100 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisin kiusallisena, jos mies himoitsisi siskoani. 

En voisi koskaan kiinnostua siskoni miehestä, koska ajatuskin olisi täysin naurettava. Kyseessä on sisareni mies.

Siskoni mielestä olen kauniimpi meistä, mutta minun mielestäni hän näyttää paremmalta. 

Vierailija
100/100 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille pitää olla isot Munat, mies saa olla ruma kun on Isot Munat. Siskolla on Mies joka on ihan frankensteinin hirviön näköinen (Boris karlofin esittämän) mutta sillä on hirmu Isot Munat. Kaikki naiset kuolaavat hänen peräänsä