Nainen, jos sinulla on todella kaunis sisko, niin
arasteletko esitellä miesystävääsi hänelle? Minun siskoni (vain 1,5v nuorempi) on poikkeuksellisen kaunis ja minua ärsyttää se vaivaantunut olemus, jonka miesystäviini iskee aina ekan kerran kun tapaavat siskoni. Sisko ei flirttaile tai mitään, mutta on vaan todella nätti naamasta. Itse olen ihan sievä mutta kuitenkin tavis häneen verrattuna. Jotenki menee maku miehestä joka kerta tämän kohtaamisen jälkeen.
Kommentit (100)
Sisko on supernätti, ja kaikkea muutakin täydellistä (oikeasti ja ilman katkeruutta!) minä olen outo ja pulska. Me painitaan ihan eri sarjoissa, joten ei ole tullut tällaisia ongelmia.
Mulla 1.5 vanhempi sisko joka alkoi seurustella pojan kanssa joka oli ensin kanssani. Olivat 7v aviossa ,heille tuli ero ,mies kävi vieraissa ,en ollut kade enkä vahingoniloinen.
Miehille kaikki kaikessa on kaunis ulkomuoto, tämä on totta, vaikka kuinka asiaa kääntelisit. Mulla oli nuorempana ulkonäkö oikeasti riesa, nyt 50-v näytän vielä kivalta, mutta minua myös kuunnellaan ja se on oikeasti ihanaa!!! Kadullakin saa kulkea ilman jatkuvaa häirintää.
Ei se ole vaivaantunutta oloa vaan sitä kun mies koittaa piilotella paniikissa erektiotaan.
Nykyinen aviomieheni kuolasi siskoani vuosia sitten ja kerran ollessaan kännissä sanoi olevansa kanssani vain siksi, että kuolaa siskoni ja hänen kavereidensa perään. Aivan mahtavaa.
Mulla on tosi kaunis pikkusisko, itseäni melko paljon nuorempi ja miellyttää aivan varmuudella suurimman osan miehistä silmää. Tiedostan tämän, mutta en ajatellut asiaa kun mieheni tapasi hänet ensimmäisen kerran, enkä ole ajatellut sen jälkeenkään. Heidän välit on ihan normaalit, eikä mun mies siskoani mitenkään katsele, tosin ei ole muutenkaan niin tyhmä, että avoimesti ihailis muitakaan naisia mun seurassa. Sitä en tiedä katseleeko kuinka paljon muita, kun en ole paikalla, mutta itse saatan joskus todeta, että olipas kaunis nainen ja olen miehelle avoimesti tilittänyt, miten epäreilusti geenit mun ja siskon välillä jakautui :D Mies on muistaakseni todennut jotain "höpö höpö" ja kertoo kyllä perään, miten mä olen sille se paras ja kaunein.
Oikeesti mulla on melko huono itsetunto ja ulkonäöstä komplekseja, mutta yritän työstää niitä. Aina on kauniimpia ihmisiä, ei voi mitään, pitää vaan olla se ihanin muuten :)
tosi on kirjoitti:
Ei ole siskoa, mutta tuo kuvaamasi joidenkin miesten reaktio on tuttu, kun tapaavat seurassani jonkun tosi kauniin. Ja aiheuttaa myös minulle aivan saman tunteen kuin sinulle. Eli miehen karisma kyllä tippuu silmissäni. Tulee aivan mieleen, että onko joku kokematon pikkupoika tai ääliö, joka ei ole ennen naisia nähnyt.
Itse en kyllä mielistele ja punastele komeita miehiä, vaikka juttusille joudunkin. Toisin on sitten, jos olen todella kiinnostunut ko. miehestä ja haluaisin hänen kanssa olla.
Eli johtopäätöksenä tuleekin mieleen, että miehet kai sitten haluavat olla kaikkien kauniiden ja hyvän näköisten naisten kanssa. Kasvakaa pojat miehen mittoihin henkisestikin!
Totta kai valitasen sen paremman näköisen siskon. Elämää ei kannata viettää tavallisen, ihan OK:n näköisen kanssa. Naisen pitää olla semmoinen kuin vaimoni joka kääntää kadulla miesten päät täydellisillä säärillään ja siroilla, hyvin meikatuilla kasvoilla.
Hävetti kun jouduin kävelemään tavallisen näköisen työkaverin kanssa ja ihmiset luulivat varmaan häntä kumppanikseni. Perusharmaa polkkatukka ja harmaat vaelluskengät jalassa. HUOM naiset. Ne vaelluskengät on tarkoitettu metsiin ja soille tarpomiseen, EI TÖIHIN.
En ole koskaan kokenut siskoani uhkana. Olemme aivan erinäköisiä, minä näytän todella nuorelta ja sisko aikalailla ikäiseltään (nuorehko hänkin on). Miehet, jotka ovat minuun hulluina, pitävät minun tyttömäisyydestäni, joten eipä aikuismainen sisko ole sillä tavalla "samalla viivalla" siinä asiassa. Meillä on kokemusta yhdestä samasta jätkästä (silloin jätkä, nykyään mies), ja minä olen sen miehen lemppari. Ei tarvitse kauhistella asiaa, se on pitkä juttu ja todellakin aluksi vastustelin koska ällötti. Sitten vain asioita tapahtui. Siskoani ei kiinnostanut pätkääkään minun puuhani, sen tiedän. Välissä oli useita vuosia jne.
Toisaalta en koe muita naisia ylipäätään uhkana. Jos poikaystävä haluaa jonkun toisen, niin heipparallaa hänelle vaan. Minä olen hetkessä toisen kainalossa. Tai ainakin väitän olevani.
Muijan serkku on ihan älyttömän kaunis,jotenkin sekoitus jessica bieliä ja angelina jolieta.
Muija ollut aina innoissaan kun tykkään käydä sen sukulaisilla ja serkukset usein kokoontuvat johonkin juopottelemaan ym.
Mutta pokan pitää pitää ja asia linjan,mutta jos vihreää valoa näytetään se on sitten menoa.
Miesten pitäisi muistaa ettei missään tapauksessa saa oman muijan nähden alkaa kuolaamaan muita naisia,p illun saanti loppuu kyllä heti.
Nuo ovat kyllä pirullisia tilanteita miehelle. Nuorempana huomasin, että heti kun edes tapailet jotain naista, muut naiset sen jotenkin vaistoavat ja alkavatkin yhtäkkiä kiinnostua sinusta.
Onnistuin saamaan tosi kauniin tyttöystävän, yksikään sen kavereista ei ollut yhtä nätti. Tapahtui jotain ihan outoa, jota en ollut ennen kokenut: bileissä nämä hänen kaverinsa tulivat odottamattoman lähelle mua, jotkut jopa flirttailivat heti kun kaunottaren silmä vältti. Jotkut lähettivät minulle puhelinnumeronsa kun "olivat vaihtaneet numeroa tässä sinullekin uusi numeroni ei voi tietää jos joskus tarvitset". On kyllä likaista peliä naisillakin keskenään, täytyy sanoa. Tuohon aikaan minulla oli jo sen verran kokemusta, ja virheistä oppimista, että pidin kuitenkin pääni kylmänä.
Jouduttiinpa kerran ravintolasn, jossa oli todella kauniita tarjoilijattaria etittäin antavissa asuissa. Siinä kyllä miestä koeteltiin, etten ole liian innoissani tarjoilijoista, mutta ensi hetkien jälkeen pystyin keskittymään ruoan tilaamiseen.
Valitettavasti tuolla kaunottarella oli kaikenlaisia muita ongelmia, taitaa pitää paikkansa että tosikauniit eivät ole aina onnellisia tai että heistä löytyy keskimääräistä enemmän sekopäitä. Menin tyhmä tuijottamaan liikaa ulkoista kauneutta. Tuo kokemus viisastutti sen suhteen, että miten tärkeää onkaan sisäinen kauneus.
Vastaus kysymykseen: pakkohan se on esitellä ennemmin tai myöhemmin joten parempi hoitaa äkkiä alta pois. Melkein joka mies on aluksi varmasti ihmeissään. Jos olet oikein päättäväinen ja hyvissä väleissä siskon kanssa niin pyydä siskoa vähän testaamaan miestä. Onhan tio miehelle äärimmäisen pirullinen tilanne, mutta toisaalta sinulle ehkä jopa voimavara: jos sisko on luotettava niin hän voi auttaa sinua nopeasti ja varmasti ottamaan selvää miehen alttiudesta houkutuksille.
Ajattele asiaa toisin päin: entä jos miehen veli olisikin Pete Parkkonen, Jared Leto tai joku muu kuuluisa komistus. Kyllä siinä nainenkin hetkeksi hämmentyisi.
No en tiedä. Ihmisiä on erinäköisiä? Ei normaalijärkisellä ihmisellä ulkonäkö toista määritä, neutraali suhtautuminen lienee kumppanilta odotettavaa. Ellei tämä toteudu, on lienee vika liian ulkonäkökeskeisen kumppanin valinnassa ja/tai omassa liiallisessa ulkonäkökeskeisyydessä, kummatkin valitettavia asianhaaroja.
Nuorempana seurustelin pojan kanssa, joka kerran tunnusti ensin yrittäneensä pokailla kaunista siskoani ja saaneensa pakit. Tuli sellainen olo kuin olisin joku hätävara ja poika olisi tyytynyt minuun kun ei kauniimpaa saanut. Lisäksi olin koko lapsuuteni ja nuoruuteni kuunnellut sukulaisten ihastelua siskoni kauneudesta, joten varmaan jotain alemmuuden tunnetta oli mun puolelta. Joten jätin tän pojan ihan sen takia, vaikka ihan kiva poika olikin.
Sisko ei muuten itse maininnut tätä tapausta mulle ja on muutenkin aika vaatimaton oman kauneutensa suhteen, vaikka se silmiinpistävää on vielä aikuisiälläkin. Ja itse oon myös päässyt yli näistä traumoista, ei siis pelota esitellä miesystäviä siskolle.
Onhan tuollaiset tilanteet kieltämättä kiusallisia kaikkien osapuolten kannalta, ja olen sitä mieltä että aikuisen ihmisen tulisi osata säädellä käytöstään siten, ettei hän ainakaan ulospäin näytä liikaa sitä mitä hän ajattelee mielessään. Etenkin kyse on tällaisista tilanteista, joiden on mahdollisuus purkautua ihan äärimmäisen inhottavalla tavalla.
Kuitenkin väitteet, että mies olisi jotenkin epäkypsä tai henkisesti kehittymätön ikäisekseen vain koska hän tuntee vastustamatonta, ja hänestä itsestään riippumatonta vetoa viehättävään vastakkaisen sukupuolen edustajaan, on vähintäänkin absurdi. Siinä ei sinänsä ole mitään väärää, luonnotonta, eikä pahaa. Se on väärin ainoastaan silloin, jos kyseinen mies on itse varattu, joten moraaliselta katsantokannalta se ei ole oikein, että hän ilmaisee kiinnostuksena noinkin suoraan ja avoimesti, ja vieläpä oman kumppaninsa läsnäollessa.
Fyysisen kauneuden on tutkittu vaikuttavan miehiin huumausaineen tavoin, aivojen mielihyväkeskus stimuloituu kun mies katselee fyysisesti viehättäviä naisia. Sen vaikutus miehen aivoihin on sama kuin kokaiinilla. Ei sille nyt hirveästi voi mitään. Silti sitä odottaisi edes jonkinasteista itsehillintää aikuiselta ihmiseltä, mitä tulee erilaisten tunnetilojen ilmaisuun. Tietyt asiat olisi parempi pitää piilossa.
Vierailija kirjoitti:
tosi on kirjoitti:
Ei ole siskoa, mutta tuo kuvaamasi joidenkin miesten reaktio on tuttu, kun tapaavat seurassani jonkun tosi kauniin. Ja aiheuttaa myös minulle aivan saman tunteen kuin sinulle. Eli miehen karisma kyllä tippuu silmissäni. Tulee aivan mieleen, että onko joku kokematon pikkupoika tai ääliö, joka ei ole ennen naisia nähnyt.
Itse en kyllä mielistele ja punastele komeita miehiä, vaikka juttusille joudunkin. Toisin on sitten, jos olen todella kiinnostunut ko. miehestä ja haluaisin hänen kanssa olla.
Eli johtopäätöksenä tuleekin mieleen, että miehet kai sitten haluavat olla kaikkien kauniiden ja hyvän näköisten naisten kanssa. Kasvakaa pojat miehen mittoihin henkisestikin!Totta kai valitasen sen paremman näköisen siskon. Elämää ei kannata viettää tavallisen, ihan OK:n näköisen kanssa. Naisen pitää olla semmoinen kuin vaimoni joka kääntää kadulla miesten päät täydellisillä säärillään ja siroilla, hyvin meikatuilla kasvoilla.
Hävetti kun jouduin kävelemään tavallisen näköisen työkaverin kanssa ja ihmiset luulivat varmaan häntä kumppanikseni. Perusharmaa polkkatukka ja harmaat vaelluskengät jalassa. HUOM naiset. Ne vaelluskengät on tarkoitettu metsiin ja soille tarpomiseen, EI TÖIHIN.
Ymmärrän kyllä jos tietyn näköiset ihmiset tai look eivät viehätä sinua, mutta ei tarvisisi puhua noin alentavasti, rumasti ja halveeraavasti muista ihmisistä. Tuollainen ei anna kovin hyvää kuvaa sinusta ihmisenä. Todella säälin niitä naisia, jotka joutuvat olemaan sekunttiakaan seurassasi, vaikutat todella epämiellyttävältä ja pinnalliselta ihmiseltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tosi on kirjoitti:
Eli johtopäätöksenä tuleekin mieleen, että miehet kai sitten haluavat olla kaikkien kauniiden ja hyvän näköisten naisten kanssa. Kasvakaa pojat miehen mittoihin henkisestikin!Totta kai valitasen sen paremman näköisen siskon. Elämää ei kannata viettää tavallisen, ihan OK:n näköisen kanssa. Naisen pitää olla semmoinen kuin vaimoni joka kääntää kadulla miesten päät täydellisillä säärillään ja siroilla, hyvin meikatuilla kasvoilla.
Jos olisit oikeasti sellainen kuin väität. Plus kaunis vaimo, et palstailisi täällä kesäperjantaina. Luuseri!
Ymmärrän kyllä jos tietyn näköiset ihmiset tai look eivät viehätä sinua, mutta ei tarvisisi puhua noin alentavasti, rumasti ja halveeraavasti muista ihmisistä. Tuollainen ei anna kovin hyvää kuvaa sinusta ihmisenä. Todella säälin niitä naisia, jotka joutuvat olemaan sekunttiakaan seurassasi, vaikutat todella epämiellyttävältä ja pinnalliselta ihmiseltä.
Vierailija kirjoitti:
Sisko on supernätti, ja kaikkea muutakin täydellistä (oikeasti ja ilman katkeruutta!) minä olen outo ja pulska. Me painitaan ihan eri sarjoissa, joten ei ole tullut tällaisia ongelmia.
Tuskin.
Munkin sisko luulee olevansa supernätti ja muuta täydellistä.
hyviä pointteja, ajan samaa rataa, asiallisesti mutta jos lupa tulee niin sitten unohtuu tyttöystävä. todella kuumia pakkauksia tyttöystävän suvussa.
Kauneus on katoavaista. :) Jonakin vuonna saatat näyttää ihan hyvälle, sitten menee vuosi tai pari ja näytät naamasta yhtäkkiä hamsterilta. Ei auta ihonhoito, liikunta tai laihduttaminen. :(
Eli johtopäätöksenä tuleekin mieleen, että miehet kai sitten haluavat olla kaikkien kauniiden ja hyvän näköisten naisten kanssa. Kasvakaa pojat miehen mittoihin henkisestikin!