Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, jos sinulla on todella kaunis sisko, niin

Vierailija
01.08.2017 |

arasteletko esitellä miesystävääsi hänelle? Minun siskoni (vain 1,5v nuorempi) on poikkeuksellisen kaunis ja minua ärsyttää se vaivaantunut olemus, jonka miesystäviini iskee aina ekan kerran kun tapaavat siskoni. Sisko ei flirttaile tai mitään, mutta on vaan todella nätti naamasta. Itse olen ihan sievä mutta kuitenkin tavis häneen verrattuna. Jotenki menee maku miehestä joka kerta tämän kohtaamisen jälkeen.

Kommentit (100)

Vierailija
41/100 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä6886 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyinen aviomieheni kuolasi siskoani vuosia sitten ja kerran ollessaan kännissä sanoi olevansa kanssani vain siksi, että kuolaa siskoni ja hänen kavereidensa perään. Aivan mahtavaa.

Onneksi olkoon,olet varapalkinto

Meni vielä naimisiin. Missä itsekunnioitus?

Vierailija
42/100 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän erittäin hyvin miten totta tuo väite kohtalaisen ulkonäön katoamisesta on. Sitä ei moni usko! 

Jos olisin ennen esim. lihonnut muutamia kiloja, olisin vain laihduttanut ne pois viikossa tai parissa. Nyt ei laihduttaminen enää onnistu. Olen normaalipainoinen ja voi olla että olen nyt itselleni luonnollisessa painossa, jotta mm. menkat tulevat säännöllisesti tai suurin piirtein säännöllisesti. Se voi olla yksi syy miksi en laihdu millään. Syön erittäin vähän sokeria, aika vähän rasvaa ja niin vähän vaaleaa leipää, pastaa ym kuin mahdollsta enkä laihdu. :I 

Kyllä sä laihdut. Liikunnalla ja säännöllisellä syömisellä aineenvaihdunta pysyy käynnissä. Kun saadut kalorit on alle kulutuksen, niin aivan varmasti laihdut, jos vaan jaksat tehdä samaa kuukausikaupalla ilman repsahduksia. Vaikeuksia voi tulla matkan varrella, mutta täytyy jatkaa tinkimättä suunnitelman totetuttamista.

Koitan liikkua melkein joka päivä ja syön säännöllisesti pieniä/keskikokoisia annoksia, mutta naama ei palaudu normaaliksi. :D 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/100 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin laiha, olisin ehdottomasti kauniimpi.

Niin naamasta mutta miehet haluaisivat myös kauniin vartalon G-kupin tisseillä, ei silaria.... :I

Vartalo on aina ollut valttikorttini.

Vierailija
44/100 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän erittäin hyvin miten totta tuo väite kohtalaisen ulkonäön katoamisesta on. Sitä ei moni usko! 

Jos olisin ennen esim. lihonnut muutamia kiloja, olisin vain laihduttanut ne pois viikossa tai parissa. Nyt ei laihduttaminen enää onnistu. Olen normaalipainoinen ja voi olla että olen nyt itselleni luonnollisessa painossa, jotta mm. menkat tulevat säännöllisesti tai suurin piirtein säännöllisesti. Se voi olla yksi syy miksi en laihdu millään. Syön erittäin vähän sokeria, aika vähän rasvaa ja niin vähän vaaleaa leipää, pastaa ym kuin mahdollsta enkä laihdu. :I 

Kyllä sä laihdut. Liikunnalla ja säännöllisellä syömisellä aineenvaihdunta pysyy käynnissä. Kun saadut kalorit on alle kulutuksen, niin aivan varmasti laihdut, jos vaan jaksat tehdä samaa kuukausikaupalla ilman repsahduksia. Vaikeuksia voi tulla matkan varrella, mutta täytyy jatkaa tinkimättä suunnitelman totetuttamista.

Koitan liikkua melkein joka päivä ja syön säännöllisesti pieniä/keskikokoisia annoksia, mutta naama ei palaudu normaaliksi. :D 

Ja saadut kalorit on aika pienet. Syön paljon kasviksia, niissä ei voi olla kovin paljon kaloreita. 

Vierailija
45/100 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin naamasta mutta miehet haluaisivat myös kauniin vartalon G-kupin tisseillä, ei silaria.... :I

Onnea siitä. Mulla ei, mutta vaatteilla saa hämättyä aika paljon. :I Joskus monta vuotta sitten oli nätimpi vartalo, yli 5 v sitten, mutta sitten muutuin rumaksi. Rinnat katosi melkein kokonaan. :D

Vierailija
46/100 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä olen usein sadatellut sitä, että tapailemani naisen sisko on aina paljon houkuttelevampi...miksi? Etenkin pikkusiskot vaikuttavat olevan aina isosiskoaan kauniimpia/hoikempia.

Vierailija
47/100 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onnea siitä. Mulla ei, mutta vaatteilla saa hämättyä aika paljon. :I Joskus monta vuotta sitten oli nätimpi vartalo, yli 5 v sitten, mutta sitten muutuin rumaksi. Rinnat katosi melkein kokonaan. :D

Luulen, että hormonit menivät sekaisin aiemmin. Rinnat katosivat. Minulla on nykyään viiksi- ja partakarvoja + rintojen välissä karvoja. Ei ollut ennen! :D

Vierailija
48/100 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hormonitoiminta hieman sekaisin, mutta ei niin paljon että sitä pitäisi tutkia ja ottaa jokin lääkitys. Toiseksi stressi ja sen tuoma pöhö. Ei kai siihen sen kummempaa tarvita. Sitten kun vanhenemisen merkkejä tulee enemmän, ei voi tehdä enää mitään. 

Vierailija
49/100 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että hormonit menivät sekaisin aiemmin. Rinnat katosivat. Minulla on nykyään viiksi- ja partakarvoja + rintojen välissä karvoja. Ei ollut ennen! :D

Ja menkat tulee joskus 5+ vkon, joskus 6+ vkon välein.

50/100 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanheneminen tulee usein sellaisina nykäyksinä, ensin on samannäköinen hyvinkin pitkään ja sitten tulee huomattavia muutoksia lyhyen ajan sisään. Sitten taas samanlaista pitkään. En muista tähän syytä.

Vierailija
51/100 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

PP: En halua nähdä, koska olen muuttunut paljon huonompaan suuntaan. En liioittele nyt, en tykkää sellaisesta. :(

Vierailija
52/100 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

PP: En halua nähdä, koska olen muuttunut paljon huonompaan suuntaan. En liioittele nyt, en tykkää sellaisesta. :(

Jokainen rupsahtaa aikanaan.

Vierailija
53/100 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten saan painosta 4-5 kg pois? Syön aika kevyesti ja vähän rasvaa. Pitäisikö liikkua enemmän?

Vierailija
54/100 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

PP?

Vierailija
55/100 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajan kuvaama tilanne on kyllä tullut todistettua moneen kertaan. Itseäni v*tuttaa siskoni puolesta moisessa tilanteessa, vaikka mieshän siinä itsestään pellen tekee. En muuten ikinä alkaisi millekään siskoni kumppanin kanssa.

T: Se kauniimpi sisko

Vierailija
56/100 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

PP?

Niin.

Vierailija
57/100 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun siskoni on aivan häkellyttävän kaunis ja valloittava, aivan eri naistyyppiä kuin itse olen. Onneksi mieheni on tuntenut siskoni lähes lapsesta asti, joten suhtautuu häneen kuin omaan pikkusiskoonsa. Ja vaikkei suhtautuisikaan, onneksi hän tykkää nimenomaan minun rehevämmästä naistyypistäni. Voi ja saa kehua siskoni kauneutta ihan siinä missä minäkin. Mieheni on yhden naisen mies.

Vierailija
58/100 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittajan kuvaama tilanne on kyllä tullut todistettua moneen kertaan. Itseäni v*tuttaa siskoni puolesta moisessa tilanteessa, vaikka mieshän siinä itsestään pellen tekee. En muuten ikinä alkaisi millekään siskoni kumppanin kanssa.

T: Se kauniimpi sisko

Tuskin olet kauniimpi.

59/100 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä olen usein sadatellut sitä, että tapailemani naisen sisko on aina paljon houkuttelevampi...miksi? Etenkin pikkusiskot vaikuttavat olevan aina isosiskoaan kauniimpia/hoikempia.

Vika ei liene siskoissa vaan miehessä. Jos olisit pikkusiskon kanssa, haikailisit isosiskoa. Jotkut ihmiset ovat sellaisia.

Vierailija
60/100 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei aina, usein vanhemmat sisarukset, niin pojat kuin tytökin, ovat näyttävämpiä kuin nuoremmat sisarukset, joista tulee lähinnä söpöjä. Ei siinä mitään väärää ole, kunhan vain mainitsin tästä asiasta. Hyvä esimerkki Sara Sieppi ja pikkusiskonsa, Sara on 9, pikkusisko 7. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kahdeksan