Nainen, jos sinulla on todella kaunis sisko, niin
arasteletko esitellä miesystävääsi hänelle? Minun siskoni (vain 1,5v nuorempi) on poikkeuksellisen kaunis ja minua ärsyttää se vaivaantunut olemus, jonka miesystäviini iskee aina ekan kerran kun tapaavat siskoni. Sisko ei flirttaile tai mitään, mutta on vaan todella nätti naamasta. Itse olen ihan sievä mutta kuitenkin tavis häneen verrattuna. Jotenki menee maku miehestä joka kerta tämän kohtaamisen jälkeen.
Kommentit (100)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauneus on katoavaista. :) Jonakin vuonna saatat näyttää ihan hyvälle, sitten menee vuosi tai pari ja näytät naamasta yhtäkkiä hamsterilta. Ei auta ihonhoito, liikunta tai laihduttaminen. :(
En ollut ennen kaunis, ehkä ok. Sitten muutuin yhtäkkiä hamsteriksi. :D Olen yrittänyt tehdä vaikka mitä ilman minkäänlaista vaikutusta. Odotan mielenkiinnolla, jos yksi mies haluaa vielä nähdä. Loppuukohan parisuhteesta ja naimisiinmenosta puhuminen siihen? :D
Miehet on ulkonäön suhteen erittäin vaativia. Jos mies näkee sinut monen vuoden tauon jälkeen huomattavasti huonompaan suuntaan muuttuneena, perushamsteriposkimuijan näköisenä, sielunkumppanuus ja kemia katoaa savuna ilmaan saman tien. :)
Toivotaan näille itsensä ylentäville k...........lle oikein roikkuvaa naamaa.
-Painin omassa sarjassani itseäni vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Kauneus on katoavaista. :) Jonakin vuonna saatat näyttää ihan hyvälle, sitten menee vuosi tai pari ja näytät naamasta yhtäkkiä hamsterilta. Ei auta ihonhoito, liikunta tai laihduttaminen. :(
Entä sitten? Jos nainen on kaunis vaikka 20 vuotta aina nelikymppiseksi asti, niin varmaan moni mies on ihan tyytyväinen sen 20 vuotta ja vielä sen jälkeenkin.
Samoinhan ne naisetkin ihailee komeita poikia ja miehiä, vaikka sekin on usein katoavaista.
Naisetkin on yhtä kovia ellei kovempiakin ihastumaan. Paljon on tarinoita, kun nainen "ei voi sille mitään", kun on ihastunut miehen kaveriin tai veljeen tms. Hyi h**vetti. Parempi, ettei esittele omaa kumppania koskaan kauniimmille tai komeammille.
Miehet on vaativia. Mitkä miehet? Oma mies löytyy.
Luulen, että stressi on yksi tekijä miksi muutuin naamasta hamsteriksi. Tietysti myös ikä, mutta luulisi ettei parissa vuodessa ehdi vanhentua aivan älyttömästi. Toisaalta syön nyt paljon paremmin kuin ennen enkä ole samalla lailla väsynyt kuin lähes 10 vuotta olin. Ja näytän ruokavaliosta huolimatta rumalta hamsterilta. :O
On naisillakin vaatimukset miesten suhteen. Kiinnostus saattaa mennä, jos on vääränlaiset kengät tai vaatteet. :D
Mieheni ei ole ollut koskaan ihastunut itsestään liikoja luulevaan siskooni. Siskon käytös taas on kenties tiedostamattaan haarakiila toimintaa. On erittäin flirtti ja se on epäkunnioittavaa mua kohtaan. Niinkuin se mun kuvitellun huonommuuden alleviivaaminen. On omasta mielestään parempi.
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että stressi on yksi tekijä miksi muutuin naamasta hamsteriksi. Tietysti myös ikä, mutta luulisi ettei parissa vuodessa ehdi vanhentua aivan älyttömästi. Toisaalta syön nyt paljon paremmin kuin ennen enkä ole samalla lailla väsynyt kuin lähes 10 vuotta olin. Ja näytän ruokavaliosta huolimatta rumalta hamsterilta. :O
Liity hamsteriliittoon. Voit saada sielunkumppaneita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liity hamsteriliittoon. Voit saada sielunkumppaneita.
Voisin liittyä. :)
Minun vaimolla todella kaunis sisko, parhaiten tälläisistä asioista pääsee yli yhdynnällä. Itsekin melko pian sain houkuteltua vaimon kauniin siskon sänkyyn kanssani.
Pelimies69 kirjoitti:
Minun vaimolla todella kaunis sisko, parhaiten tälläisistä asioista pääsee yli yhdynnällä. Itsekin melko pian sain houkuteltua vaimon kauniin siskon sänkyyn kanssani.
Itsekin suosittelisin tähän yhdyntää. Kovaa ajoa taakaapäin pari kertaa viikossa. Pitäisi alkaa helpottaa muutamassa kuukaudessa.
Mikä sitten on kenenkin ideaali.
Tiedän erittäin hyvin miten totta tuo väite kohtalaisen ulkonäön katoamisesta on. Sitä ei moni usko!
Jos olisin ennen esim. lihonnut muutamia kiloja, olisin vain laihduttanut ne pois viikossa tai parissa. Nyt ei laihduttaminen enää onnistu. Olen normaalipainoinen ja voi olla että olen nyt itselleni luonnollisessa painossa, jotta mm. menkat tulevat säännöllisesti tai suurin piirtein säännöllisesti. Se voi olla yksi syy miksi en laihdu millään. Syön erittäin vähän sokeria, aika vähän rasvaa ja niin vähän vaaleaa leipää, pastaa ym kuin mahdollsta enkä laihdu. :I
Vierailija kirjoitti:
Nykyinen aviomieheni kuolasi siskoani vuosia sitten ja kerran ollessaan kännissä sanoi olevansa kanssani vain siksi, että kuolaa siskoni ja hänen kavereidensa perään. Aivan mahtavaa.
Onneksi olkoon,olet varapalkinto
34/33
klo 14:00 | 21.8.2017
Vierailija kirjoitti:
Hamsterinaama löytyy koska joudun syömään masennuslääkkeitä narsistien takia. Toiveissa olis ettei enää tarvitsis heistä kuulla niin vois joskus tuon lääkityksen lopettaa.
En syö muuta kuin kipulääkkeitä menkkoihin ehkä n. 5-6 vkon välein. -hamsteri
Jos olisin laiha, olisin ehdottomasti kauniimpi.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän erittäin hyvin miten totta tuo väite kohtalaisen ulkonäön katoamisesta on. Sitä ei moni usko!
Jos olisin ennen esim. lihonnut muutamia kiloja, olisin vain laihduttanut ne pois viikossa tai parissa. Nyt ei laihduttaminen enää onnistu. Olen normaalipainoinen ja voi olla että olen nyt itselleni luonnollisessa painossa, jotta mm. menkat tulevat säännöllisesti tai suurin piirtein säännöllisesti. Se voi olla yksi syy miksi en laihdu millään. Syön erittäin vähän sokeria, aika vähän rasvaa ja niin vähän vaaleaa leipää, pastaa ym kuin mahdollsta enkä laihdu. :I
Kyllä sä laihdut. Liikunnalla ja säännöllisellä syömisellä aineenvaihdunta pysyy käynnissä. Kun saadut kalorit on alle kulutuksen, niin aivan varmasti laihdut, jos vaan jaksat tehdä samaa kuukausikaupalla ilman repsahduksia. Vaikeuksia voi tulla matkan varrella, mutta täytyy jatkaa tinkimättä suunnitelman totetuttamista.
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin laiha, olisin ehdottomasti kauniimpi.
Niin naamasta mutta miehet haluaisivat myös kauniin vartalon G-kupin tisseillä, ei silaria.... :I
En ollut ennen kaunis, ehkä ok. Sitten muutuin yhtäkkiä hamsteriksi. :D Olen yrittänyt tehdä vaikka mitä ilman minkäänlaista vaikutusta. Odotan mielenkiinnolla, jos yksi mies haluaa vielä nähdä. Loppuukohan parisuhteesta ja naimisiinmenosta puhuminen siihen? :D