Istuuko miehestä kiinnostunut nainen
pöytään vastakkain istuvan (miehen) kaverin viereen vai suoraan miehen viereen? Nainen siis liittyy pöytään myöhemmin.
Kommentit (9)
Vastakkain, haluaa, että katseet kohtaavat
jännä että miehetkin kelailee näitä kuvioita yhtä tarkkaan kuin naiset. mitä Se liike tarkoitti, mitä se katse tarkoitti siltä naiselta.. puhuisivatpa ihmiset avoimemmin varsinkin kun tykkäävät jostain ihmisestä, ettei tarvitse lukea merkkejä kuin piru raamattua.
Itse istuisin ehdottomasti viereen.
Todennäköisesti istuu sinne, minne mahtuu.
Jos itse olisin ihastunut, niin todennäköisemmin istuisin viereen. Voisi olla vaan lähellä, muttei olisi pakko ottaa suoraa katsekontaktia. Toisaalta kaikki naiset ovat erilaisia ja minunkaan vastauksesta ei voi tehdä kaikkia naisia koskevaa pyhää totuutta.
Jos on kovin ujo, niin ei uskalla istua lähelle ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
jännä että miehetkin kelailee näitä kuvioita yhtä tarkkaan kuin naiset. mitä Se liike tarkoitti, mitä se katse tarkoitti siltä naiselta.. puhuisivatpa ihmiset avoimemmin varsinkin kun tykkäävät jostain ihmisestä, ettei tarvitse lukea merkkejä kuin piru raamattua.
Mies voi kyllä kysyä neidiltä että kiinnostaisiko herran seura.
Liittyy pöytään myöhemmin > sinne mikä paikka on vielä vapaana. Jos ei hirveän tuttavalliset välit vielä ole, niin vastapäätä ja siitä pikkuhiljaa viereen. Ja sitten siitä lähemmäksi ja lähemmäksi vastakkain. Ja sitten nainen ja mies huomaavatkin jo suutelevansa toisiaan.......
Unohda naiset. Kiität minua myöhemmin.