Nainen, jos sinulla on todella kaunis sisko, niin
arasteletko esitellä miesystävääsi hänelle? Minun siskoni (vain 1,5v nuorempi) on poikkeuksellisen kaunis ja minua ärsyttää se vaivaantunut olemus, jonka miesystäviini iskee aina ekan kerran kun tapaavat siskoni. Sisko ei flirttaile tai mitään, mutta on vaan todella nätti naamasta. Itse olen ihan sievä mutta kuitenkin tavis häneen verrattuna. Jotenki menee maku miehestä joka kerta tämän kohtaamisen jälkeen.
Kommentit (100)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sisko on supernätti, ja kaikkea muutakin täydellistä (oikeasti ja ilman katkeruutta!) minä olen outo ja pulska. Me painitaan ihan eri sarjoissa, joten ei ole tullut tällaisia ongelmia.
Tuskin.
Miksi kyseisenlainen skenaario ei voisi olla mielestäsi mahdollinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloittajan kuvaama tilanne on kyllä tullut todistettua moneen kertaan. Itseäni v*tuttaa siskoni puolesta moisessa tilanteessa, vaikka mieshän siinä itsestään pellen tekee. En muuten ikinä alkaisi millekään siskoni kumppanin kanssa.
T: Se kauniimpi sisko
Tuskin olet kauniimpi.
Hehee, klassinen vastaus. Minkäs minä geeniarpajaisten epäreiluudelle tämän asian suhteen voin.
T: Sama
Miten voi samoista vanhemmista tulla muka ihan silmiinpistävän erinäköisiä lapsia? Itse en ole koskaan eläessäni nähnyt sisarusparvea, jossa on mallitason naisia/miehiä ja sitten joku ihan överiruma joukossa. Joko kaikki sisarukset ovat kauniita, ovat taviksia/ihan kivannäköisiä tai rumia. Samasta geenipoolista he kaikki tulevat ellei sitten joku heistä synny esimerkiksi kehitysvammaisena. Mitään valtavia eroja sisarusten viehättävyystasoissa ei vain voi olla. Nyt puhun siis geneettisesti perityistä piirteistä, en huonoista elämäntavoista kuten vaikkapa ylipainosta, joka on ominaisuus johon voi itse vaikuttaa ihan niillä omilla valinnoillaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloittajan kuvaama tilanne on kyllä tullut todistettua moneen kertaan. Itseäni v*tuttaa siskoni puolesta moisessa tilanteessa, vaikka mieshän siinä itsestään pellen tekee. En muuten ikinä alkaisi millekään siskoni kumppanin kanssa.
Tuskin olet kauniimpi.
Hehee, klassinen vastaus. Minkäs minä geeniarpajaisten epäreiluudelle tämän asian suhteen voin.
Miten voi samoista vanhemmista tulla muka ihan silmiinpistävän erinäköisiä lapsia? Itse en ole koskaan eläessäni nähnyt sisarusparvea, jossa on mallitason naisia/miehiä ja sitten joku ihan överiruma joukossa. Joko kaikki sisarukset ovat kauniita, ovat taviksia/ihan kivannäköisiä tai rumia. Samasta geenipoolista he kaikki tulevat ellei sitten joku heistä synny esimerkiksi kehitysvammaisena. Mitään valtavia eroja sisarusten viehättävyystasoissa ei vain voi olla. Nyt puhun siis geneettisesti perityistä piirteistä, en huonoista elämäntavoista kuten vaikkapa ylipainosta, joka on ominaisuus johon voi itse vaikuttaa ihan niillä omilla valinnoillaan.
Ei toisen tarvitse olla mallitasoa ja toisen överiruma, että sen eron voi huomata. Myöskään se, että sinä et ole koskaan nähnyt jonkin asian tapahtuvan, ei tarkoita etteikö sitä koskaan tapahtuisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin olet kauniimpi.
Kyllä ne sisarukset voi olla ihan erinäköisiä, jopa identtiset sisarukset ja ihan samoilla geeneillä. Esimerkiksi, ihonväri, hiustenväri, luusto jne.
Itse olen sisareni kanssa tästä hyvä esimerkki. Sisarukseni on ekstoottinen aito brunette, isoine ruskeineen silmineen, paksuineen peppuun asti ulottuvineen hiuksineen, ja sitten ne pitkät sääret (n.180cm)
Kun taas minä, tavallinen suomalainen, ei kuitenkaan sinisiä silmiä, vaan vihreänruskeat, vaaleet hiukset, pientä punapigmentisyyttä ihossa, ja olen n.166 cm.
Ja arvatkaa minkälaista on kun suvun kaikki miehet ja naiset lapsesta asti ovat vertailleet meitä.
Vertailu on mennyt siihen asti, että minua naurattaa jos joku nainen/mies alkaa parkua jos joku on sanonut rumaksi, tai valittavat siitä kuinka ulkonäkökeskeistä elämä on.
Ei paljon hetkauta enää jos mies tokaisee minun olevan rumempi, kuin joku muu nainen.
Ainoa asia, mikä saa minut hämilleni ja sanattomaksi on jos mies sanoo minua kauniin söpöksi. Ja noita tilanteita kun on tullut niin tunnen oloni punastelevaksi teiniksi.
Minä olen kolmesta sisaresta se kaunis. Sisarteni puolisot ovat olleet minusta ensin kiinnostuneita, olin varattu, joten ohjasin kyselijän vapaan sisareni puheille. Toinen pari on eronnut aikapäiviä sitten, toinen on edelleen naimisissa, jotenkin epäsuhtainen pari. Eronnut olen minäkin ja yksin aion pysyäkin. 🙃
Onpa rumaa arvostelua. Ihan kuin naiset olisivat jotain karjamarkkinoiden eläimiä. :I
Minä en ole ehkä yhtä kaunis kuin siskoni, mutta minulla on parempi mies, mistä siskoni on minulle kateellinen. Kaikki ei mene elämässä aina tasan.
Meitä on kolme siskoa ja olen se rumin. Kyömy nenässä ja ihohuokoset, joita yritän saada pienemmiksi. ;( Siskoillani ei ole mm. näitä ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole ehkä yhtä kaunis kuin siskoni, mutta minulla on parempi mies, mistä siskoni on minulle kateellinen. Kaikki ei mene elämässä aina tasan.
Millä lailla parempi?
Vierailija kirjoitti:
Meitä on kolme siskoa ja olen se rumin. Kyömy nenässä ja ihohuokoset, joita yritän saada pienemmiksi. ;( Siskoillani ei ole mm. näitä ongelmia.
+ Kananheltta leuan alla ;(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
+ Kananheltta leuan alla ;(
+ Talipatteja ;((
gkuyrty kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin olet kauniimpi.
Kyllä ne sisarukset voi olla ihan erinäköisiä, jopa identtiset sisarukset ja ihan samoilla geeneillä. Esimerkiksi, ihonväri, hiustenväri, luusto jne.
Itse olen sisareni kanssa tästä hyvä esimerkki. Sisarukseni on ekstoottinen aito brunette, isoine ruskeineen silmineen, paksuineen peppuun asti ulottuvineen hiuksineen, ja sitten ne pitkät sääret (n.180cm)
Kun taas minä, tavallinen suomalainen, ei kuitenkaan sinisiä silmiä, vaan vihreänruskeat, vaaleet hiukset, pientä punapigmentisyyttä ihossa, ja olen n.166 cm.
Ja arvatkaa minkälaista on kun suvun kaikki miehet ja naiset lapsesta asti ovat vertailleet meitä.
Vertailu on mennyt siihen asti, että minua naurattaa jos joku nainen/mies alkaa parkua jos joku on sanonut rumaksi, tai valittavat siitä kuinka ulkonäkökeskeistä elämä on.
Ei paljon hetkauta enää jos mies tokaisee minun olevan rumempi, kuin joku muu nainen.
Ainoa asia, mikä saa minut hämilleni ja sanattomaksi on jos mies sanoo minua kauniin söpöksi. Ja noita tilanteita kun on tullut niin tunnen oloni punastelevaksi teiniksi.
On muuten ihan helkkarin pitkät sääret!
En haluaisi noin pinnallista ja muita kovasti arvostelevaa miestä. Onko itse täydellinen kerta on varaa arvostella muita?
Olen mies ja myönnän kyllä että jään usein katsomaan kauniita ihmisiä. Siis myös huomattavan komeita miehiä saatan jäädä tuijottamaan. Luulen, että olen vain hyvin visuaalinen ihminen, eikä toisten katselu tarkoita, ettenkö olisi uskollinen kumppanilleni. Joku tuossa aiemmin totesi, että kauniit kasvot vaikuttavat aivoissa kuin huume; jotkut ovat niillekin herkempiä kuin toiset. Tietysti tökeröä käytöstä en kannata, siis esim. puolison ja jonkun kaunottaren vertailua ääneen. Mutta pelkkä katsominen on aivan vaaratonta, eikä omalla kohdallani yleensä edes tiedostettua toimintaa.
"puolison ja jonkin kaunottaren".... :I
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä lailla parempi?
Kaikella lailla. Yleisolemus, ammatti, älykkyys, luonne jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä lailla parempi?
Kuvaile.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä lailla parempi?
Kuvaile.
Johan kuvailin. Asia varmasti tuli selväksi tuostakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä lailla parempi?
Kuvaile.
Johan kuvailin. Asia varmasti tuli selväksi tuostakin.
No mikä ammatti? Millainen luonne? jne..... Entä ULKONÄKÖ?!