Deittipalstojen kuluneimmat ja ärsyttävimmät sanonnat
Rohkeasti vaan viestiä tulemaan, en mä pure (ainakaan kovaa)
Elämän pituinen matka
Kainalopaikka vapaana
Itsestään huolta pitävä
Argggh.... Laittakaa lisää
Kommentit (131)
Täällä nuorekas, katseen kestävä, komeaksikin kehuttu 50+ nallekarhu etsimässä sitä oikeaa, jonka kainaloon käpertyä syysiltoina takkatulen ääressä. Harrastuksiini kuuluvat golf, seksi ja punaviinit. Sekä yläpää, että alapää toimivat. Elämääni sulostuttavat vanhempani, joiden luona asun, mutta huoneeni oven saa lukkoon, joten ethän säikähdä tätä. Olethan akateeminen ja itsestäsi huolta pitävä. Onko tämä päivä loppuelämäsi ensimmäinen päivä ja ensimmäinen askel elämänpituiselle matkallemme? Laitoin ilmoitukseni tänne pilkettä silmäkulmassa, mutta myös tositarkoituksella. Kaunis ulkonäkö ei ole pahitteeksi ja toivon myös että nautit seksistä, erityisesti siitä kun hellin sinua nuolemalla. Terskani hunajoituu sinua ajatellessani, joten laitahan viestiä ja kysy ihmeessä enemmän.
Tässä vielä kuva vuosimallia 1989 olevasta Toyotastani sekä yksi kuva jossa poseeraan aurinkolasit päällä sisätiloissa miehekkäällä totisella naamalla.
Itseäni mietityttää, että miksi Tinderissä niin kovin moni - etenkin korkeakoulutettu - mies kirjoittaa (kliseitä vilisevän) esittelytekstinsä ENGLANNIKSI? Miksi? Tuleeko niitä englanninkielisiä lähestymisyrityksiä - oikeesti? Vai halutaanko tässä nyt antaa joku kansainvälinen maailmanmiehen vaikutelma? Hä?
Why? Mäkin haluisin tietää, miksi enkunkieliset tekstit!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nuorekas +60v....
Aaaarrrrgggghhhhh!!!!!
Joo, ylipäätään nuorekas-sanan käyttö. Kaikki ovat niin h-tin nuorekkaita.
Kiinnostas tietää mikä tekee ton ikäsestä "nuorekkaan?" :D Keskenkasvuisuus ja lapsellisuus? Vai tuntisinko mä kakskymppisenä että puhun ikäiseni kanssa viime viikonlopun festarireissusta vaikka toinen näyttää ihan joltain mun isän kaverilta? :D
Tietenkin se, että näyttää ikäistään nuoremmalta ja on kiinnostunut asioista, joista oma ikäryhmä ei ole yleisesti kiinnostunut.
Esimerkiksi matkusteleva, baareissa käyvä ja urheileva 60-vuotias vaikuttaa helposti nuoremmalta kuin asuntoonsa jämähtänyt ja eläkeikää odottava.
Miksei sitten voi suoraan sanoa, että matkustelen, käyn baareissa urheilen. Nuorekkuuden tavoittelun sanominen ääneen on nykyään vain noloa.
Vierailija kirjoitti:
Itseäni mietityttää, että miksi Tinderissä niin kovin moni - etenkin korkeakoulutettu - mies kirjoittaa (kliseitä vilisevän) esittelytekstinsä ENGLANNIKSI? Miksi? Tuleeko niitä englanninkielisiä lähestymisyrityksiä - oikeesti? Vai halutaanko tässä nyt antaa joku kansainvälinen maailmanmiehen vaikutelma? Hä?
Koska kaikki ymmärtää ENGLANTIA, mutta kaikki ei todellakaan ymmärrä suomea. Minulla on mätseinä tällä hetkellä saksalainen, filippiiniläinen, thaikku ja jenkki, suomalaisten lisäksi. Olisi varmaan joku jäänyt saamatta, ellei profiiliteksti olisi monikielinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska kaikki ymmärtää ENGLANTIA, mutta kaikki ei todellakaan ymmärrä suomea. Minulla on mätseinä tällä hetkellä saksalainen, filippiiniläinen, thaikku ja jenkki, suomalaisten lisäksi. Olisi varmaan joku jäänyt saamatta, ellei profiiliteksti olisi monikielinen.
Ok. Ootko paljonkin näiden kanssa sitten ihan keskustelua käynyt (englanniksi tietysti) ja treffeille vienyt? Ihan mielenkiinnosta. Vai riittääkö, et tulee pelkkä match?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok. Ootko paljonkin näiden kanssa sitten ihan keskustelua käynyt (englanniksi tietysti) ja treffeille vienyt? Ihan mielenkiinnosta. Vai riittääkö, et tulee pelkkä match?
One down, three to go. Siis treffeille, sen pidemmälle en päässyt. Vielä.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan reissaavat esim. työn puolesta ja Tinder silloinkin käytössä.
Vierailija kirjoitti:
Sanokaapa mitä laitan, ettei mene överiksi.
Tämmöinen olen oikeasti:
61- vuotias nainen, työelämässä, talous kunnossa, oma koti, eläkkeelle parin vuoden sisällä. Minua sanotaan ikääni huomattavasti nuoremman näköiseksi, usea on sanonut, miehet ja naiset, eri ikäiset.
Olen ollut yksin 16 vuotta, kerran naimisissa, kerran n. 10 vuoden suhteessa. Kyllästyin, halusin asua yksin. Lapseni ovat luonnollisesti jo kovastikin aikuisia.
Nyt tuntuu, että olisi kiva löytää kumppani, jonka kanssa voisi viettää viikonloppuja, lomailla, mutta ei välttämättä asua yhdessä, ei ainakaan heti.
En pidä lavatanssimusiikista, mieluummin keikat ja baarit, rock ja iskelmä. Luen, ulkoilen, jumppaan, ratkon ristikoita ja katson brittisarjoja. Osaan englantia huonosti. 🙈 En halua alkoholistia, mutta lasiin en sylje itsekään. Klisee, anteeksi.
Olen 162 cm, mies saisi kernaasti olla ainakin n. 10 cm pitempi, ehdotonta rajaa ei ole. Ei kovin lihava eikä tikkulaiha, näin ajattelen. Pukeutuminen, aikaa seuraava, kengätkin olisi kiva, kun olisivat tältä vuosituhannelta, taas anteeksi, mutta vastaan on tullut pari kaameaa tapausta.
Elättämään en ketään ala, eikä minua tarvitse kenenkään elättää.
Mikään kreikkalainen jumala ei tarvitse olla, en ole itsekään missi, ihan nätti kuitenkin.
Asun Pohjois-Pohjanmaalla, jos sillä nyt mitään merkitystä tekstin kannalta on.
No niin, mitä voin laitta ilmoitukseen?
Ja kuvani haluan laittaa vasta, kun on hieman matkusteltu, minulla on "julkinen työ", en halua jonoa työhuoneeni oven taakse. 😏😉
Sisältö on tosi hyvä, mutta kieliasua voisi vähän hioa ja selkeyttää. Etenkin "Pukeutuminen, aikaa seuraava, kengätkin olisi kiva, kun olisivat tältä vuosituhannelta, taas anteeksi, mutta vastaan on tullut pari kaameaa tapausta" on aikamoista tajunnanvirtaa. Verbejä ja konjunktioita voisi lisätä muutamaan kohtaan.
- useampi ;) hymiö
- todella monella miehellä: "elämä on ihan mallillaan, ..."
mutta sitten sairastuin vahuuteen
räväkkä
sähäkkä
rempseä
sanon asiat suoraan
Vierailija kirjoitti:
Jotkut listaavat turn offina pettämisen, valehtelun ja narsismin. Tarvitseeko näitä todella erikseen mainita? Tästä tulee aina mielikuva, että kyseinen ihminen olettaa jo valmiiksi, että muut deittailijat ovat valehtelevia pettureita. En lähtisi treffeille ennakkoluuloisen, huonojen suhteiden katkeroittaman miehen kanssa, jolle pitäisi todistella luotettavuuttaan. Pahimmassa tapauksessa henkilö voi olla sairaalloisen mustasukkainen tapaus.
Minulle taas syntyy mielikuva, että näitä luetteleva henkilö on itse pettävä ja valehteleva narsisti. Miksi hänen muuten pitäisi erikseen todistella, ettei tällaisista ominaisuuksista tykkää? Normaaleille ihmisille asia on itsestäänselvyys.
Siis ihan oikeasti, ettekö te muut mätsäile ja chattaile englannin kielellä? :O Minulla ei profiilissa lue mitään, mutta kyllä minä lähden useinkin keskustelemaan englannin kielellä. Ja kahden kanssa olen ollut treffeilläkin ja kolmannen kanssa treffit suunnitteilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla ainakin lukee profiilissa vain kielet, joita puhun. Ulkomaalaiset saavat sitten matchailla pelkkien kuvien perusteella ja niin ovat tehneetkin, vaikka olenkin mies. Aasialaisia naisia on ollut vaikka kuinka monta parina ja muutama britti, jenkki ja jotain muita, joita en muista. Espanjasta ainakin.
Vierailija kirjoitti:
"jaah, enpä oikeen osaa tässä nyt mitään kertoa. Laita viestiä niin jutellaan."
"Kysymällä selviää lisää."
Ai juma että kiinnostus heräsi.
Tämä on parasta silloin kun kuvatkin ovat perus kasvokuva ja peiliselfie, joista ei saa mitään irti ja profiilissa näkyy kuvien lisäksi ikä ja etunimi ja sitten tuo teksti.
Nuorimies,miehenalku, viriili.
Itsestään huolta pitävä, pidäthän sinäkin.
Kiinnostunut matkailusta. Kaikki tuntuu nykyisin pitävän matkailusta, alkaa kyllästyttää.
Asia mikä aina jaksaa ihmetyttää, 30-kymppiset jopa 40-kymppiset miehet kuvailevat itseään miehenaluiksi?!
Se herättää aina huomion negatiivisessa mielessä. 20-vuotias voi olla vielä miehen alku.
Itse olen laittanut englanniksi profiilitekstini koska kohderyhmä ovat ei-suomalaiset naiset. Kun olen käyttänyt tinder passportia niin olen onnistunut saamaan paljon mätchejä ysin ja kympin naisista ja välillä jopa käymään ihan älykkäitä keskusteluja niitten kanssa. Suomessa nyt taas on hyvä saavutus jos edes joku lä ski kouvolatukka yh vetää oikealle ja vastaa kerran tai parin viesteihini.
Vierailija kirjoitti:
Why? Mäkin haluisin tietää, miksi enkunkieliset tekstit!
Puhun viittä kieltä, ja halusin tekstin, jolla tavoitan kaikki ne miehet, joiden kanssa minulla olisi yhteinen kieli. Siksi.
Bonuksena rajasin tällä pois ne nationalistihörhömiehet, jotka eivät voi sylkäistäkään sellaiseen naiseen päin, jolle ulkomaalainen kumppani olisi ihan realistinen vaihtoehto. En halunnut joutua tekemisiin heidän kanssaan, ja osa ilmoittaakin pyyhkivänsä vasemmalle kaikki englannin kielellä laaditut naisten profiilit. :)
Kun olin vielä aktiivinen Tinderissä, kaikki kiinnostavimmat matchini olivat muita kuin suomenkielisiä. Nykyisin olen parisuhteessa elämäni rakkauden kanssa, jota en olisi tavannut, jos profiilitekstini olisi ollut suomeksi.
Kiitos!
Juu en, tuli vain mieleeni, kun tässä nuorekkuudesta puhuttiin. Kun menen joskus harvoin viihteelle, ympärillä pörrää nelikymppisiä miehiä, ja minä niille sitten suomennan, että ikäeroa on liikaa. Ja tyttökaverit nauraa. Kivahan sellainen "nuori kolli" hetkeksi olisi, mutta pitemmän päälle saattaisi kyllästyttää.