Sosiaalietuuksien leikkaaminen kasvattaa rikollisuutta.
Kun rahat loppuu niin kaikki keinot tulee käyttöön.
Kommentit (105)
Tavanomainen lopputulema, kun saavutetut edut viedäänkin pois.
...mutta silti töihin hakeutuminen ei tule mieleen....
Kädestä suuhun elättäminen kun loppuu niin seuraava vaihtoehto on varastaminen !?
Gooood luck 🍀
Suosittelen töissä käyntiä, on toimiva keino. Kaikki keinothan tulevat käyttöön.
Tunnen köyhiä, joille varastaminen ei tulisi mieleenkään.
Jaa että tuet kun loppuu niin loppuu oma moraali myös? Ei se saa olla tuista kiinni.
Niin se varmasti on. Olen sosiaalityöntekijä ja sossuun tulee hakemuksia sellaisilta jotka ovat kelatuet kuluttaneet alkoholiin ja muuhun eikä ne ole vuokraa maksanut. Monet joutuu sen takia kadulla. Ei sossu voi alkaa maksaa vuokria sen takia että joku ryyppää rahansa tahallaan. Sitten ne alkaa tehdä rikoksia kun ei yhteiskunta enää auta.
Vierailija kirjoitti:
Niin se varmasti on. Olen sosiaalityöntekijä ja sossuun tulee hakemuksia sellaisilta jotka ovat kelatuet kuluttaneet alkoholiin ja muuhun eikä ne ole vuokraa maksanut. Monet joutuu sen takia kadulla. Ei sossu voi alkaa maksaa vuokria sen takia että joku ryyppää rahansa tahallaan. Sitten ne alkaa tehdä rikoksia kun ei yhteiskunta enää auta.
Ei kädestä suuhun elämä voi loputtomiin jatkua? !?
Vierailija kirjoitti:
Yli 300 000 työtöntä hakee töitä jatkuvasti. Työpaikkoja ei ole kuin ehkä 10 000. Suurin osa jää ilman töitä.
Vierailija kirjoitti:
No mikä on sun mielestä ratkaisu ongelmaan?
Aamubussissa on tunnelmaa kun lauma narkkareita lähtee päivän ryöstöretkelle Kyllähän se hyvin näkyy mitä hallitus on saanut aikaiseksi
Köyhille voisi olla omat vankilat. Sellaiset kuin Monte Criston kreivissä.
Vierailija kirjoitti:
Millois sinä olet töissä kun aina palstalla? Et ole tainut itsekään päästä. Nuo on sitäpaitsi yötöitä, tekee muutaman keikan niin elää pari kuukautta ja tuo on siitä hyvä kun varastaa rikkailta niin se on vähän kuin lisävero rikkaille kun hallitus ei siihenkään pystynyt 😎👍
Vierailija kirjoitti:
Sinä missään sossussa ole. Näiltä juopoilta menee asumistuki ja sossurahat suoraan vuokranantajan tilille, jos aiemmin ollut vaikeuksia maksamisen kanssa
Sosiaalietuuksien leikkaaminen kannustaa työntekoon. Siinä on totuus.
Vierailija kirjoitti:
No sinä oletkin toivoton tapaus
Itsekkin olen hiljaa mielessäni tullut samaan tulokseen. Varakkailla asuinalueilla voi olla pelko , että rosvot alkaa yöaikaan hiippailemaan. mummo69