Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Deittipalstojen kuluneimmat ja ärsyttävimmät sanonnat

Vierailija
13.07.2017 |

Rohkeasti vaan viestiä tulemaan, en mä pure (ainakaan kovaa)
Elämän pituinen matka
Kainalopaikka vapaana
Itsestään huolta pitävä

Argggh.... Laittakaa lisää

Kommentit (131)

Vierailija
121/131 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nuorekas +60v....

Aaaarrrrgggghhhhh!!!!!

Joo, ylipäätään nuorekas-sanan käyttö. Kaikki ovat niin h-tin nuorekkaita.

Kiinnostas tietää mikä tekee ton ikäsestä "nuorekkaan?" :D Keskenkasvuisuus ja lapsellisuus? Vai tuntisinko mä kakskymppisenä että puhun ikäiseni kanssa viime viikonlopun festarireissusta vaikka toinen näyttää ihan joltain mun isän kaverilta? :D

Tietenkin se, että näyttää ikäistään nuoremmalta ja on kiinnostunut asioista, joista oma ikäryhmä ei ole yleisesti kiinnostunut.

Esimerkiksi matkusteleva, baareissa käyvä ja urheileva 60-vuotias vaikuttaa helposti nuoremmalta kuin asuntoonsa jämähtänyt ja eläkeikää odottava. 

Tämä. On hämmentävää, miten erilaisia  noin 60 vuotiaat voivat olla.

Esimerkkinä omat vanhemmat ja parhaan ystävän vanhemmat. Kaikki mahtuvat 60-65 -ikävuoden välille. Omat vanhemmat ovat vielä kiinteästi työelämässä, matkustelevat ja tekevät kaikenlaisia asioita. Käyvät messuilla, näyttelyissä ja esimerkiksi katsomassa formulakisoja. Internetin kautta varataan lentolippuja ja hotellihuoneita, etsitään tietoa jne. (huomioitavaa on, että vanhemmat olivat internet-tietokonevastaisia silloin kun olin lukiossa ja eka tietokone hankittiin). Ystäväpiiri on laaja ja sen kanssa harrastetaan mm. golfia, kalastusta, mökkeilyä ym.

Parhaan ystäväni vanhemmat taas ovat jääneet pois työelämästä. Päivät kuluvat puutarhaa / pihaa hoitaen. Välillä käydään jollain kansalaisopiston kurssilla. Uutiset pitää katsoa 6x päivässä. Matkailuautolla tehdään kerran kesässä reissu sukulaisiin. Tämäkin pe-su välisenä aikana. Parin vuoden välein tehdään pakettimatka Lanzarotelle. Bussi hakee melkein kotioven edestä. Teatteriretki 20 km päähän lähikuntaan on kesän kohokohta. Illalla mennään viimeistään klo 21 nukkumaan.

Oliko noissa nyt niin paljon eroa, ihan kiva elämä kummallakin pariskunnalla. Kuuskymppisellä sinkulla on paljon ankeampaa, monet menot ja matkat jäävät vain haaveeksi, kun ei viitsi yksin mennä.

Vierailija
122/131 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun hain seuraa netistä ikäluokasta 18-25 niin teki mieli repiä kassit irti jokaiselta 30+ mieheltä joka laittoi jotain tämän suuntaista:

"Hei. En nyt ihan mahdu sun ikähaarukkaan, mutta oon sitä mieltä, että mun kohdalla sun täytyis tehdä poikkeus. Lupaan, ettet kadu."

Mikä jesus siinäkin on niin vaikea ymmärtää, että jos etsisin vanhaa miestä, niin mun haarukka olisi varmasti jotain ihan muuta kuin 18-25.

Taisit kuitenkin nauttia siitä, koska et pistänyt yksityusasetuksista estoa muille kuin 18-25 vuotiaille? 

Ja jos  tinderissä kohtaa vastaavan ongelman niin voisi miettiä miksi tykkää pappojen kuvista.

Silloin ei edes ollut tinderiä, eikä kyseisellä sivulla voinut estää iän mukaan. Eli ole hyvä ja vedä itsesi suosiosta jojoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/131 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hipsutuksen maailmanmestari/piirimestari/mm-pronssi......." tämä miehillä.

Olettaako miehet et kaikki naiset tykkkää hipsutuksesta:D

Tai sitten tekstin sijasta hirvee läjä emojeita kuvastamaan mistä tykkää...

Vierailija
124/131 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon muodokas ja on mistä ottaa kiinni

Vierailija
125/131 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

But if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best .

Vierailija
126/131 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun hain seuraa netistä ikäluokasta 18-25 niin teki mieli repiä kassit irti jokaiselta 30+ mieheltä joka laittoi jotain tämän suuntaista:

"Hei. En nyt ihan mahdu sun ikähaarukkaan, mutta oon sitä mieltä, että mun kohdalla sun täytyis tehdä poikkeus. Lupaan, ettet kadu."

Mikä jesus siinäkin on niin vaikea ymmärtää, että jos etsisin vanhaa miestä, niin mun haarukka olisi varmasti jotain ihan muuta kuin 18-25.

Taisit kuitenkin nauttia siitä, koska et pistänyt yksityusasetuksista estoa muille kuin 18-25 vuotiaille? 

Ja jos  tinderissä kohtaa vastaavan ongelman niin voisi miettiä miksi tykkää pappojen kuvista.

ooh.. millä sivustolla on papparais-esto? Ois kyl kätevä. Mut miten se estää pappoja valehtelemasta ikäänsä alaspäin, jotta pääsevät häiriköimään nuoria naisia?

Vierailija
127/131 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ikä on vain numeroita." No, kyllä se ikä on muutakin.

Vierailija
128/131 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää jos heti kertoo antavansa paljon läheisyyttä/hellyyttä.

Vierailija
129/131 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siteeraukset! Ehkä pahinta. Kauhein on ehkä tuo yllä mainittu Marilyn -siteeraus, jota miespuolisten tuttavien mukaan tietyt naiset käyttävät.

Eräs mies vaikutti kuvien ja tekstin perusteella kiinnostavalta ja sitten lopussa oli Cheek -siteeraus. Pidin pienen hiljaisen hetken ja jatkoin seuraavaan profiiliin.

Vierailija
130/131 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki hyvä kertoa kiinnostuksen kohteista, mutta minkä ihmeen takia pitää olla samat harrastukset?  En ikinä saanut rakasta ystävääni omiin harrastuksiini.  Silti ystävyys kesti kauan.

Monta kertaa mietitty, jos tosiaan pitäisin jostain miehestä (nuorenahan ei osannut laskea kaikkea) kysyisin ensimmäiseksi kenet hän laittaisi etusijalle vaikeassa tilanteessa, kaverit vai naisen?  Testaisin ehkä.

Ihmetyttää miten lapset voivat olla este, varsinkin jos eronneella on vuoroviikkojärjestys.

Vierailija
131/131 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ikä on vain numeroita." No, kyllä se ikä on muutakin.

Miehille ikä on vain numeroita niin kauan kun nainen/tyttö on miestä huomattavasti nuorempi. Kummasti se ikä lakkaa olemasta vain numeroita jos nainen onkin miehen ikäinen tai jopa vanhempi. Miehet ovat kaksinaismoralismin kuninkaita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kaksi