Deittipalstojen kuluneimmat ja ärsyttävimmät sanonnat
Rohkeasti vaan viestiä tulemaan, en mä pure (ainakaan kovaa)
Elämän pituinen matka
Kainalopaikka vapaana
Itsestään huolta pitävä
Argggh.... Laittakaa lisää
Kommentit (131)
Olen sporttinen ---- nykyään tuntuu, että joka toinen mainostaa olevansa sporttinen, olen kurkkuani myöten kyllästynyt tuohon sanaan...
Deitti kirjoitti:
Olen sporttinen ---- nykyään tuntuu, että joka toinen mainostaa olevansa sporttinen, olen kurkkuani myöten kyllästynyt tuohon sanaan...
Muistan tälläiset:
"Sporttistä väkeä ollaan" (nelikymppinen mies jolla kaksi kouluikäistä poikaa, arvatenkin roudataan futis- ja lätkätreeneihin)
"Yksi liikunnallinen liikunnalliselle, kiitos" (+50 vuotias kuivakka maratoonari)
Sporttosta etsitään (spor... siis mitä??)
Vierailija kirjoitti:
"Nämä deittipalstat ei ole mun juttu, mutta kokeilen nyt kumminkin."
"En tiedä miksi eksyin tänne." Me muutko tiedetään?
"Ei yhdenyön juttuja." Mitä hittoa? Kahden, kolmen, neljän... -yön jututko sitten kelpaa.
"Varatut voi hypätä seuraavaan profiiliin." Ja tämäkö tietää että siinä seuraavassa profiilissa juuri etsitään varattua. Tuntuu että kaikki voivat hypätä seuraavaan profiiliin.
"Varatut voivat hypätä seuraavaan profiiliin" ei sisällä mitään lupausta siitä, että seuraavassa profiilissa olisi juuri varatulle sopiva tyyppi. Sillä tarkoitetaan ihan vain sitä, että tähän profiiliin on turha tuhlata enemmän aikaa, vaan kannattaa jatkaa etsintää.
Ja etkö ihan oikeasti tiedä, mitä tarkoittaa yhden yön juttu?
Deitti kirjoitti:
Kun niin moni ei oikeasti ole, vai miksi?
Nelikymppinen mies ei oikein voi, tai ei kannata laittaa paidatonta kuvaa, ellei sit etsi vain seksiä.
Mut oishan se näppärää jos kaikki linkkais jonkun kuntotestin tulokset, sekä rasvaprosentit siihen profiiliin :D
Vierailija kirjoitti:
Asia mikä aina jaksaa ihmetyttää, 30-kymppiset jopa 40-kymppiset miehet kuvailevat itseään miehenaluiksi?!
Se herättää aina huomion negatiivisessa mielessä. 20-vuotias voi olla vielä miehen alku.
Minun huomioni negatiivisessa mielessä herättävät mm. tyypit, jotka kirjoittavat "30-kymppinen" tai "40-kymppinen".
"Peitonlämmittäjän paikka vapaana."
Ihmeellinen viittaus naiseen seksin ja läheisyyden antajana, ei saajana.
"Etsin seksiseuraa - olen 100-prosenttisen luotettava ja terve."
Kuka kertoo olevansa epäluotettava ja tautinen, vaikka sitä olisikin? Lause ei lisää minkäänlaista luottamusta.
Olen ehkä vähemmistöä, mutta mua ei ärsytä kuluneet fraasit. Koska silloin kun ekan tekstin aikanaan raapusti, oli oikeasti aika pihalla kaikesta, eikä se teksti kovin korkealentoista proosaa ollut, vaikka itse luuli sydänverellään uniikkia tekstiä kirjoittavansa . Eli ymmärrän oikein hyvin "kainalopaikan" tai "en tarkkaan tiedä mitä etsin" takaa löytyvät tunteet.
Tottakai vuosia sinkkumestoilla notkunut on nähnyt kaiken ja vaatii innostuakseen jotain enempi. Tai kyttää uutta tuoretta tapausta kyllästyäkseen taas kerran pienen hypetyksen jälkeen.
Sen sijaan valehtelu tai asioiden liiallinen kaunistelu ottaa päähän. Jos brenkku maistuu, niin miksi ilmoittaa olevansa liki päihteetön? Jos et urheile, niin miten voit olla sporttinen. PItuudesta ja painosta puhumattakaan.
Miehet joilla ikähaarukka 18v eteenpäin vaikka itse olisivat yli 30-vuotiaita. Ketä aikuista naista kiinnostaa mies joka hakee myös jotain teini-ikäistä :/ Yleensä nämä miehet vielä kehuvat itseään nuorekkaaksi ja sporttiseksi vaikka ovat ihan jotain muuta. Ovat hakemassa pelkkää seksiä (luulevat että nuoria naisia kiinnostaa seksi +40v kanssa) ja palvelijaa. Eivät osaa elää ikäistensä naisten kanssa eli haluaisivat jonkun joka tanssii miehen pillin mukaan ja ihailee häntä 24/7. Ottavat lopulta sen nuoremman thaikkunaisen.
Ressukat jotka hokee aina sitä samaa mantraa eli olen liian kiltti mies siksi naiset eivät kiinnostu, naiset haluavat vaan "pahoja poikia" jotka ryyppää ja pettää siksipä tässä sinkkuja ollaan. Ollaan niin ressukkaa niin ressukkaa.
Kehuminen omaisuudella. On omat talot, autot, veneet, mökit ja kaikki härpäkkeet. Leveillään jollain homeisella perintötilalla.
Varatut seksiseuraa etsivät jotka kehuvat olevansa luotettavia. Mitähän mieltä puoliso olisi tuosta ominaisuudesta jos tietäisi ;) Ja se terveys.. Harvemmin ihmiset käyvät missään testeissä vaikka jyystetään siellä täällä, kun ei ole oireita niin ei voi olla mitään tautejakaan :D
Poseeraaminen auton/moottoripyörän/veneen kanssa. Kuva itsestä peilin kautta. Kuva, jossa ei näy hymyä.
Vierailija kirjoitti:
"Etsin seksiseuraa - olen 100-prosenttisen luotettava ja terve."
Kuka kertoo olevansa epäluotettava ja tautinen, vaikka sitä olisikin? Lause ei lisää minkäänlaista luottamusta.
Jos itsekin etsit seksiseuraa, sinuako ei kiinnosta kumppanin terveys tai onko tapana levittää juttuja seksikokemuksistaan? Itse ainakin miellän nuo, että ei sairasta sp-teitse tarttuvia tauteja ja että hän kunnioittaa yksityisyyttäsi. Asioiden todenperäisyys jää tietenkin selvitettäväksi, mutta ne helpompi ottaa esille kun keskustelunavaus on tehty profiilissa.
Vierailija kirjoitti:
Varatut seksiseuraa etsivät jotka kehuvat olevansa luotettavia. Mitähän mieltä puoliso olisi tuosta ominaisuudesta jos tietäisi ;) Ja se terveys.. Harvemmin ihmiset käyvät missään testeissä vaikka jyystetään siellä täällä, kun ei ole oireita niin ei voi olla mitään tautejakaan :D
Aijuu, luotettavuus voi viitata siis varattuun tai varatun kanssa suhteeseen haluavaa. No, on ärsyttävää.
Kielitaito: "suomee savvoo hiljoo kovvoo". Ja tämä on lähes jokaisen savolaisen deitti-ilmoituksessa.
Vähän ohi asian, mutta ei jessus tuo "Olen sporttinen" meni tunteisiin.
Löysin tuollaisen "Olen sporttinen, urheilua rakastava ja aktiivinen mies, joka etsii itsestään huolta pitävää naista" miekkosen erään nettisivun kautta. Kuvissa näytti uskomattoman hyvältä, ja sovittiin melkein seuraavalle päivälle kahvit.
Kahvilassa odotti noin 170-kiloinen mies joka ei todellakaan ollut kuvissa esiintynyt äijä, ja joka hengästyi kävellessään kahvilan tiskiltä pöytään. Oli helvetin kiusallista, ja hetki kun istuttiin täydessä hiljaisuudessa mies aloitti että "Niin en ole ihan niiden kuvien näköinen, mutta eikös se luonne ole kaikki kaikessa?" tai jotain vastaavaa. Sanoin että onhan se vähän kiusallista ettei hän käyttänyt omia kuviaan, ja vastasi että "Sen näköiset naiset joista olen itse kiinnostunut ei koskaan vastaile jos käytän omia kuviani." Juu, en ihmettele.
Olin koko kahvin hörppimisen ajan hiljaa, ja kun aloin tekemään lähtöä mies puoliväkisin halasi ja kutsui minua keijukaiseksi.
Tähän retkeen jäi kyllä nettideittailut.
Vierailija kirjoitti:
Löysin tuollaisen "Olen sporttinen, urheilua rakastava ja aktiivinen mies, joka etsii itsestään huolta pitävää naista" miekkosen erään nettisivun kautta. Kuvissa näytti uskomattoman hyvältä, ja sovittiin melkein seuraavalle päivälle kahvit.
Kahvilassa odotti noin 170-kiloinen mies joka ei todellakaan ollut kuvissa esiintynyt äijä, ja joka hengästyi kävellessään kahvilan tiskiltä pöytään. Oli helvetin kiusallista, ja hetki kun istuttiin täydessä hiljaisuudessa mies aloitti että "Niin en ole ihan niiden kuvien näköinen, mutta eikös se luonne ole kaikki kaikessa?" tai jotain vastaavaa. Sanoin että onhan se vähän kiusallista ettei hän käyttänyt omia kuviaan, ja vastasi että "Sen näköiset naiset joista olen itse kiinnostunut ei koskaan vastaile jos käytän omia kuviani." Juu, en ihmettele.
Olin koko kahvin hörppimisen ajan hiljaa, ja kun aloin tekemään lähtöä mies puoliväkisin halasi ja kutsui minua keijukaiseksi.
Jessus mikä urpo. Mitenköhän se kuvitteli homman tuosta etenevän? Ja miksei häntä kiinnosta niiden emäntien luonne, jotka olisivat hänen kanssaan samaa kaliiperia, jos se kerran on "kaikki kaikessa"? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jessus mikä urpo. Mitenköhän se kuvitteli homman tuosta etenevän? Ja miksei häntä kiinnosta niiden emäntien luonne, jotka olisivat hänen kanssaan samaa kaliiperia, jos se kerran on "kaikki kaikessa"? :D
Nämä ovat varmaan katsoneet liikaa romanttisia elokuvia. Odottavat ihmettä. Sammakkoprinssisyndrooma.
"Olen x-vuotiaan lapsen osa-aikaisä." Lakkaako se isyys joinakin päivinä/viikkoina olemasta?
Itsensä ja harrastustensa kuvailu pelkkinä hymiöinä. Ainakin miehet tekevät tätä todella paljon.
Vierailija kirjoitti:
"Olen x-vuotiaan lapsen osa-aikaisä." Lakkaako se isyys joinakin päivinä/viikkoina olemasta?
Itsensä ja harrastustensa kuvailu pelkkinä hymiöinä. Ainakin miehet tekevät tätä todella paljon.
Juu, nuo hymiöt. Ovat kyllä ihan näppäriä, jos niitä on muutama, mutta jos niitä on kaksi riviä, niin eipä niitä tule katsottua. Ja kaikista ei kyllä edes tajua, mitä niillä tarkoitetaan. Koirat, hevoset ja tennismailat vielä ymmärtää, mutta jos siellä on liikennevaloja ja sammakoita, niin ei ihan aukea.
Näin 18-vuotiaana ärsyttää Tinderissä se profiilitekstin viimeiseksi jätetty lause: saattaa kanssa olla et koijasin ikäni ja oon oikeesti 16.
Jos mä etsisin alaikäistä kumppania, en olisi Tinderissä.