Deittipalstojen kuluneimmat ja ärsyttävimmät sanonnat
Rohkeasti vaan viestiä tulemaan, en mä pure (ainakaan kovaa)
Elämän pituinen matka
Kainalopaikka vapaana
Itsestään huolta pitävä
Argggh.... Laittakaa lisää
Kommentit (131)
"Tykkään nauraa ja pitää hauskaa". Hyvä kun erotut meistä, jotka ei pidä miellyttävistä asioista.
"tästä sulle söpö blondi piristämään iltoja"
... ja kuvissa ei näy söpöä blondia. Se oman ulkonäön kehuminen ei valitettavasti toimi.
Haetaan mukavaa naista kaikkeen kivaan..
Minä - komea nuorimies, jolla runko hyvässä kunnossa. Mieli ja järki toimii erinomaisesti. Sinä - nainen, pidät itsestäsi huolta fyysisesti. Omaat lisäksi naisellisen, empaattisen ja epäitsekkään luonteen. Laitappa viestiä, niin päästään asiassa eteenpäin.
Kuvassa puolialaston 60v harmaakettu jolla on valtavat manboobsit ja ihan selvästi tekarit.
Vierailija kirjoitti:
Haetaan mukavaa naista kaikkeen kivaan..
Näistä tulkitsen aina välittömästi, että seksihän se on mielessä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nuorekas +60v....
Aaaarrrrgggghhhhh!!!!!
Joo, ylipäätään nuorekas-sanan käyttö. Kaikki ovat niin h-tin nuorekkaita.
Kiinnostas tietää mikä tekee ton ikäsestä "nuorekkaan?" :D Keskenkasvuisuus ja lapsellisuus? Vai tuntisinko mä kakskymppisenä että puhun ikäiseni kanssa viime viikonlopun festarireissusta vaikka toinen näyttää ihan joltain mun isän kaverilta? :D
Tietenkin se, että näyttää ikäistään nuoremmalta ja on kiinnostunut asioista, joista oma ikäryhmä ei ole yleisesti kiinnostunut.
Esimerkiksi matkusteleva, baareissa käyvä ja urheileva 60-vuotias vaikuttaa helposti nuoremmalta kuin asuntoonsa jämähtänyt ja eläkeikää odottava.
Monesti ihmiset tuntuvat vertaavan itseään ja omaa elämäntapaansa vanhempiinsa ja sitten ollaan muka nuorekkaita. Kuusikymppiset ovat porukka, jolla on eniten rahaa käytössään. He pystyvät matkustelemaan, ostamaan moottoripyöriä, käymään konserteissa ja ravintoloissa. Heillä on myös aikaa urheilla.
Sanokaapa mitä laitan, ettei mene överiksi.
Tämmöinen olen oikeasti:
61- vuotias nainen, työelämässä, talous kunnossa, oma koti, eläkkeelle parin vuoden sisällä. Minua sanotaan ikääni huomattavasti nuoremman näköiseksi, usea on sanonut, miehet ja naiset, eri ikäiset.
Olen ollut yksin 16 vuotta, kerran naimisissa, kerran n. 10 vuoden suhteessa. Kyllästyin, halusin asua yksin. Lapseni ovat luonnollisesti jo kovastikin aikuisia.
Nyt tuntuu, että olisi kiva löytää kumppani, jonka kanssa voisi viettää viikonloppuja, lomailla, mutta ei välttämättä asua yhdessä, ei ainakaan heti.
En pidä lavatanssimusiikista, mieluummin keikat ja baarit, rock ja iskelmä. Luen, ulkoilen, jumppaan, ratkon ristikoita ja katson brittisarjoja. Osaan englantia huonosti. 🙈 En halua alkoholistia, mutta lasiin en sylje itsekään. Klisee, anteeksi.
Olen 162 cm, mies saisi kernaasti olla ainakin n. 10 cm pitempi, ehdotonta rajaa ei ole. Ei kovin lihava eikä tikkulaiha, näin ajattelen. Pukeutuminen, aikaa seuraava, kengätkin olisi kiva, kun olisivat tältä vuosituhannelta, taas anteeksi, mutta vastaan on tullut pari kaameaa tapausta.
Elättämään en ketään ala, eikä minua tarvitse kenenkään elättää.
Mikään kreikkalainen jumala ei tarvitse olla, en ole itsekään missi, ihan nätti kuitenkin.
Asun Pohjois-Pohjanmaalla, jos sillä nyt mitään merkitystä tekstin kannalta on.
No niin, mitä voin laitta ilmoitukseen?
Ja kuvani haluan laittaa vasta, kun on hieman matkusteltu, minulla on "julkinen työ", en halua jonoa työhuoneeni oven taakse. 😏😉
"jaah, enpä oikeen osaa tässä nyt mitään kertoa. Laita viestiä niin jutellaan."
"Kysymällä selviää lisää."
Ai juma että kiinnostus heräsi.
Edustavat kuvat Tinderiin. Tekstiosaan miehen laatuvaatimukset. Kato nappaako. 😀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Juoksuni ovat jo juostu"
"Säädöt on jo säädetty"
"yhdenillanjutut on jo nähty"
Oikeasti mitä liikkuu naisen päässä joka kirjoittaa näin :D Mies ajattelee tuosta että nainen on lutkaillut yhdenillanjuttuja panomiesten kanssa ja nyt vasta haluaa kelpuuttaa kunnollisen miehen..
Varmaankin siellä liikkuu, että ei halua tavata ketään yhden illan jutun merkeissä. Ei kai kenellekään tulee enää yllätyksenä, että jollakulla naisihmisellä voi olla menneisyydessään yhdenillanjuttuja tai säätöjä? Vai tuleeko?
Ei tule yllätyksenä. Sen takia voi tapailla jonkin aikaa, mutta suhteiden aika on ohi. Kun se nuorena aloitettu suhde loppui, niin taisi olla siinä sitten.
Vierailija kirjoitti:
"jaah, enpä oikeen osaa tässä nyt mitään kertoa. Laita viestiä niin jutellaan."
"Kysymällä selviää lisää."
Ai juma että kiinnostus heräsi.
En nyt oikein osaa mitään itsestäni kertoa kun en ole mikään sanaseppo mutta laita viestiä jos kiinnostus heräsi.
Vierailija kirjoitti:
Olen nuorekas +60v....
Aaaarrrrgggghhhhh!!!!!
Juuri niin, NUOREKAS -sana on minusta pahin.
Olen itse (58 v. nainen) e-kontakti palstalla ja olen siellä tutkinut oikein antaumuksella miesten ilmoituksia.
Ikäiseni miehet hakevat erittäin usein 35-50 v. naisia kehuttuaan itseään nuorekkaaksi. Kuvassa on todellakin se kuusikymppinen ihan ikäiseltään näyttävä mies joskus jopa kumpuvatsoineen.
Ei sen puoleen, itsekin näytän ikäiseltäni mutta haenkin oman ikäistä tai hiukkasen vanhempaa miestä, ikähaarukka 56-62.
"Minua sanotaan ikääni huomattavasti nuoremman näköiseksi, usea on sanonut, miehet ja naiset, eri ikäiset."
Älä ainakaan kirjoita tuota. Anna niiden miesten tehdä itse omat arvionsa ulkonäöstäsi.
"Itsestään huolta pitävä"!
Juu, olen kyllä pitänyt itsestäni huolta koko aikuisikäni, olen maksanut laskuni ja vuokrani etten jää taivasalle, olen kouluttautunut ja tehnyt töitä saadakseni rahaa, olen mennyt lääkäriin kun on ollut tarve, pitänyt huolta mielenterveydestä pitämällä iloja ja nautintojen lähteitä elämässäni, en ole antanut hyväksikäyttää itseäni tai kohdella alentavasti, olen rakentanut terveen itsetunnon ja hyväksynyt itseni kaikkineni.
Ai mutta sä tarkoititkin, että olenko hoikka. No, olen, mutta antaapa olla kuitenkin.
T. eräs, joka oli hoikimmillaan vakavan sairauden aikana, kun en pystynyt ollenkaan pitämään huolta itsestäni.
Jotkut listaavat turn offina pettämisen, valehtelun ja narsismin. Tarvitseeko näitä todella erikseen mainita? Tästä tulee aina mielikuva, että kyseinen ihminen olettaa jo valmiiksi, että muut deittailijat ovat valehtelevia pettureita. En lähtisi treffeille ennakkoluuloisen, huonojen suhteiden katkeroittaman miehen kanssa, jolle pitäisi todistella luotettavuuttaan. Pahimmassa tapauksessa henkilö voi olla sairaalloisen mustasukkainen tapaus.
Ei varsinaisesti ärsytä, mutta joka toinen nainen sanoo olevansa sarkasmin ystävä. Tiedä sitten ovatko.
😂😂😂