Vanhojen tanssit perjantaina. Siis millainen lukiolainen ei tanssi vanhoja siitä syystä, koska ei halua?
Eli olisi kyllä parin löytänyt ja saanut tansseihin, muttei siksi tanssi, koska ei itse halua tanssia. Mikä tuohon on syynä? Jonkinlainen itsekkyys vai kapinahenkisyys?
Kommentit (43)
Miksi pitäisi haluta? Ei kaikki tykkää tanssia, täs ysin vapaaehtoistahan tuo on.
En itse tanssinut, en vaan halunnut :D kyselyitä tuli pariksi, mutta oli kieltäydyttävä.
Itse en tanssinut koska oli sen verran omia menoja (treenit, kaverit, osa-aikainen työ, +tietysti opinnot), että ei huvittanut käyttää aikaa tansseihin kun itselleni oli tärkeämpää edellämainitut asiat. Lisäksi vuosikurssillani oli paljon melko ilkeitä ja/tai rasittavia pissistyttöjä, joten en ollut heidän kanssaan enempää tekemisissä kuin oli pakko
Trollin mielikuvitus keksinyt tänään tällaista.
On mennyt liikaa amerikkalaisen prom-juhlinnan tyyliseksi kulutusjuhlaksi.
Poikani totesi, että aivan rahanhukkaa. Arveli, että ne eurot voisi käyttää paremmin. Ahatuskin kuulemma on painajaismainen. Ei pidä tanssimisesta eikä ole yhtään rytmitajua..
Muuten 'normaali" nuori. Pärjää koulussa, kavereita on. Osa kavereista ei tanssi, osa tanssii.
Mä en tanssinut, koska en halunnut. En tykkää mekoista enkä pukeutumisesta.
En itse olisi halunnut, mutta tanssin kuitenkin.
Syy tosin oli se, että juuri ennen vanhojen tansseja, kaksi kolmasluokkalaista naista, jotka luokkani poikien? miesten? kanssa harjoittelivat tansseja kohtasivat minut kotikaupunkini yöelämässä ja kertoivat kaivanneensa minua yksissä tanssiharjoituksissa, joista pääsin luistamaan hammaslääkärikäynnin varjolla.
Hemmetti, joku kaipasi minua? Ei sellaista ole juurikaan tapahtunut ennen tuota, ja aivan liian vähän tuon jälkeenkään.
Elämäni tarina kerrottuna lyhyesti.
Vierailija kirjoitti:
Syy tosin oli se, että juuri ennen vanhojen tansseja, kaksi kolmasluokkalaista naista, jotka luokkani poikien? miesten? kanssa harjoittelivat tansseja kohtasivat minut kotikaupunkini yöelämässä ja kertoivat kaivanneensa minua yksissä tanssiharjoituksissa, joista pääsin luistamaan hammaslääkärikäynnin varjolla.
Hemmetti, joku kaipasi minua? Ei sellaista ole juurikaan tapahtunut ennen tuota, ja aivan liian vähän tuon jälkeenkään.
Onko pippeli käynyt pimpissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko pippeli käynyt pimpissä?
Asiaton kysymys, mutta muutama lyhytaikainen tyttöystävä on ollut. Elävää todistetta siitä ei ole syntynyt.
Eli ilmeisesti minulla on ollut kuitenkin enemmän vipinää kuin kysyjällä?
Sellainen jona tekee mitä haluaa, eikä mitä muut odottavat.
Vuonna 2010 juonsin vanhojentanssit kaverin kanssa, tanssiminen ei kiinnostanut yhtään. En koe menettäneeni yhtään mitään näin 16 vuoden jälkeenkään.
Ihan pelletouhua koko tanssiminen.
Mä en tanssinut, koska olin niin ujo. En uskaltanut pyytää ketään tyttöä parikseni enkä olisi uskaltanut puhua sille tytölle, jos minulle olisi osoitettu koulun puolesta joku pari.
Ymmärrän hyvin, itsekin tuli ryhmäpaineessa mentyä vaikka typerä tilaisuus oli, mutta omille lapsille sanon että pakko ei ole.
Kuka ei haluaisi kosketella tytön vyötäröä ja hartioita luvan kanssa. Lukiopojat nyt ryhtiä ja tanssimaan
Jätin suosiolla väliin ja lähdimme Marokkoon lomalle kolme tyttöä samalta luokalta ..kiva reissu oli 🌴🏝
En tanssinut vuonna 2001, koska ei kiinnostanut pätkääkään.
Ei myöskään ole koskaan kaduttanut, harmittanut eikä muutakaan. EI olisi voinut vähempää kiinnostaa.
Miten se muuten on itsekästä, jos jättää tanssit väliin? Kun jäin pois, niin joku tyttö sai pojan parikseen ja pojista oli silloinkin pulaa. Mielestäni erittäin epäitsekästä.
Sellainen joka ei halua.