Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Deittipalstojen kuluneimmat ja ärsyttävimmät sanonnat

Vierailija
13.07.2017 |

Rohkeasti vaan viestiä tulemaan, en mä pure (ainakaan kovaa)
Elämän pituinen matka
Kainalopaikka vapaana
Itsestään huolta pitävä

Argggh.... Laittakaa lisää

Kommentit (131)

Vierailija
61/131 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nuorekas +60v....

Aaaarrrrgggghhhhh!!!!!

Juuri niin, NUOREKAS -sana on minusta pahin.

Olen itse (58 v. nainen) e-kontakti palstalla ja olen siellä tutkinut oikein antaumuksella miesten ilmoituksia.

Ikäiseni miehet hakevat erittäin usein 35-50 v. naisia kehuttuaan itseään nuorekkaaksi. Kuvassa on todellakin se kuusikymppinen ihan ikäiseltään näyttävä mies joskus jopa kumpuvatsoineen.

Ei sen puoleen, itsekin näytän ikäiseltäni mutta haenkin oman ikäistä tai hiukkasen vanhempaa miestä, ikähaarukka 56-62.

Minullekin on kerran laittanut viestiä 70-vuotias itseään nuorekkaaksi kuvailema herra, jonka kuvassa oli kuivahtanut ja ryppyinen ainakin 70-vuotiaan näköinen mies. Olisi kyllä mielenkiintoista selvittää, mitä nämä miehet tarkoittavat nuorekkuudella. Ehkä kykyä erektioon. No vaikka nousikikin, eivät he silti kykene samaan kuin nuoremmat.

Vierailija
62/131 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti ekaksi ilmoittavat etteivät ole sellaisia jotka etsivät netistä seuraa. "en kyllä tiedä mitä täällä teen" / "en ikinä uskonut että laittaisin nettin ilmoituksen" jne.

Harrastuksina mainitaan kuntosali, fitness, jooga ja raakaruoka vegaanius. Profiilissä bilekuva josta voi päätellä että kannabis, siideri ja kebabpizzamäkkäri maistuvat varsin hyvin.

Laitetaan matkakuva, kuva itseään hotimpien bilekavereitten kanssa, ankkahuuliselfie jonkun ostarin vessassa ja/tai halikuva homsselikaverin kanssa. Sitten on vielä näitä joista on poisleikattu exä mutta sen käsi näkyy vielä hartioilla. Jotkut valopäät laittavat kuvan jossa ovat vauvan kanssa vaikka profiilissa mainitaan ettei ole lapsia.

Tinderissä mainitaan lopuksi että vedä vasemmalle jos pituus alle 180/185/190cm.  

Kaikkiin viesteihin vastataan hymiöllä / yhdellä / kahdella sanalla.

Jos ihmeen kautta nämä neidit suostuvat treffeihin niin eivät tule. Myöhemmin sitten ilmestyvät keksityn verukkeen kanssa (esim pikku joni petterille tuli vatsatauti ja se piti viedä sairaalaan, on se elämä yksinhuoltajana niin vaikeata, nyyh nyyh).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/131 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Illallinen takkatulen ääressä kera hyvän punaviinin (visio siitä mitä tapahtuu kun on ensin sporttailtu koko viikko ja oltu niin reippaita)

Vierailija
64/131 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanokaapa mitä laitan, ettei mene överiksi.

Tämmöinen olen oikeasti:

61- vuotias nainen, työelämässä, talous kunnossa, oma koti, eläkkeelle parin vuoden sisällä. Minua sanotaan ikääni huomattavasti nuoremman näköiseksi, usea on sanonut, miehet ja naiset, eri ikäiset.

Olen ollut yksin 16 vuotta, kerran naimisissa, kerran n. 10 vuoden suhteessa. Kyllästyin, halusin asua yksin. Lapseni ovat luonnollisesti jo kovastikin aikuisia.

Nyt tuntuu, että olisi kiva löytää kumppani, jonka kanssa voisi viettää viikonloppuja, lomailla, mutta ei välttämättä asua yhdessä, ei ainakaan heti.

En pidä lavatanssimusiikista, mieluummin keikat ja baarit, rock ja iskelmä. Luen, ulkoilen, jumppaan, ratkon ristikoita ja katson brittisarjoja. Osaan englantia huonosti. 🙈 En halua alkoholistia, mutta lasiin en sylje itsekään. Klisee, anteeksi.

Olen 162 cm, mies saisi kernaasti olla ainakin n. 10 cm pitempi, ehdotonta rajaa ei ole. Ei kovin lihava eikä tikkulaiha, näin ajattelen. Pukeutuminen, aikaa seuraava, kengätkin olisi kiva, kun olisivat tältä vuosituhannelta, taas anteeksi, mutta vastaan on tullut pari kaameaa tapausta.

Elättämään en ketään ala, eikä minua tarvitse kenenkään elättää.

Mikään kreikkalainen jumala ei tarvitse olla, en ole itsekään missi, ihan nätti kuitenkin.

Asun Pohjois-Pohjanmaalla, jos sillä nyt mitään merkitystä tekstin kannalta on.

No niin, mitä voin laitta ilmoitukseen?

Ja kuvani haluan laittaa vasta, kun on hieman matkusteltu, minulla on "julkinen työ", en halua jonoa työhuoneeni oven taakse. 😏😉

Sisältö on tosi hyvä, mutta kieliasua voisi vähän hioa ja selkeyttää. Etenkin "Pukeutuminen, aikaa seuraava, kengätkin olisi kiva, kun olisivat tältä vuosituhannelta, taas anteeksi, mutta vastaan on tullut pari kaameaa tapausta" on aikamoista tajunnanvirtaa. Verbejä ja konjunktioita voisi lisätä muutamaan kohtaan.

Käytöstavat ainakin alussa.

Mielessä kävi rehellinen deitti-ilmoitus, mies sanoi ettei ole varakas, komea ei erityisen hyvätapainenkaan.  Olisi ollut kiinnostavaa löysikö hän seuraa.

Vierailija
65/131 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tunne kun luet ketjun läpi ja let oikeasti törmännyt näihin kaikkiin treffipalstalla.

(Sori se tunne -ilmaisusta.)

Vierailija
66/131 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itseäni mietityttää, että miksi Tinderissä niin kovin moni - etenkin korkeakoulutettu - mies kirjoittaa (kliseitä vilisevän) esittelytekstinsä ENGLANNIKSI? Miksi? Tuleeko niitä englanninkielisiä lähestymisyrityksiä - oikeesti? Vai halutaanko tässä nyt antaa joku kansainvälinen maailmanmiehen vaikutelma? Hä?

Varmaan reissaavat esim. työn puolesta ja Tinder silloinkin käytössä.

Sen ymmärrän kyllä, että jos ollaan reissussa ja etsitään kevyttä lomadeittailuseuraa, laitetaan tekstiä (myös) englanniksi - reissun ajaksi. Tästä on melko harvalla kuitenkaan kysymys. Toki itsekin törmään profiileihin, joissa Suomessa vieraileva ulkomaalainen etsii englanniksi seuraa. Itse haen kuitenkin seuraa vähän vakavammalla mielellä, joten nuo yleensä ohitan, vaikka sujuvaa englantia puhunkin.

On varmasti tapauksia, joissa on löydetty kumppani englanninkielisen tekstin ansiosta. Itseäni tämä tyyli on alkanut ärsyttää. Monella omallakin mätsillä on ollut teksti englanniksi, seuraavalta varmaan kysyn ihan henk.koht. syytä kielivalintaan. Ellen sitten ruksita kaikkia, jotka eivät voi itseään jostain syystä omalla äidinkielellään ilmaista.

Vierailija
67/131 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itseäni mietityttää, että miksi Tinderissä niin kovin moni - etenkin korkeakoulutettu - mies kirjoittaa (kliseitä vilisevän) esittelytekstinsä ENGLANNIKSI? Miksi? Tuleeko niitä englanninkielisiä lähestymisyrityksiä - oikeesti? Vai halutaanko tässä nyt antaa joku kansainvälinen maailmanmiehen vaikutelma? Hä?

Sen ymmärrän kyllä, että jos ollaan reissussa ja etsitään kevyttä lomadeittailuseuraa, laitetaan tekstiä (myös) englanniksi - reissun ajaksi. Tästä on melko harvalla kuitenkaan kysymys. Toki itsekin törmään profiileihin, joissa Suomessa vieraileva ulkomaalainen etsii englanniksi seuraa. Itse haen kuitenkin seuraa vähän vakavammalla mielellä, joten nuo yleensä ohitan, vaikka sujuvaa englantia puhunkin.

On varmasti tapauksia, joissa on löydetty kumppani englanninkielisen tekstin ansiosta. Itseäni tämä tyyli on alkanut ärsyttää. Monella omallakin mätsillä on ollut teksti englanniksi, seuraavalta varmaan kysyn ihan henk.koht. syytä kielivalintaan. Ellen sitten ruksita kaikkia, jotka eivät voi itseään jostain syystä omalla äidinkielellään ilmaista.

Ihan täällä Suomessakin on paljon ihmisiä, jotka eivät puhu suomea. Esim. pk-seudulla ja vaikka opiskelijakaupungeissa asuu tänne tulleita suomea osaamattomia ihmisiä ja joitain se ei, usko pois, haittaa parisuhteessakaan, ettei toinen osaa suomea. Eli englanninkielisellä tekstillä voi mahdollisesti tavoittaa enemmän ihmisiä, toki sekin rajaa joitain ihmisiä pois kuten sinut. Ja voihan täälläkin löytyä esim. turisteja yhden/muutaman illan deitiksi, ei sitä tarvitse välttämättä itse matkalle lähteä. 

Vierailija
68/131 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Eikai sua ahdista jutella näin vanhan sedän kanssa ;)"

Ja parasta, kun nää täntyyliset viestit tuli n. 25-30-vuotiailta, kun itse olin parikymppinen.

Huh huh on kyllä vanhoja setiä!

Vierailija
69/131 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka sitä tekstiä jaksaa koko ajan vaihtaa... Jos nimi on perus suominimi tyyliin Jukka tai Minna, niin useimmissa tapauksissa oletan tyypin osaavan suomea. Ei haittaa vaikka teksti on enkuksi. Monella on myös sekä suomi että englanti-versio. Reissussa kevyttä p***seuraa, kotimaan kamaralla jotain muuta etsinnässä.

Asiaa sivuten: kerran huomautin kovin kansainvälistä suomalaismätchiäni korjaamaan "yrittäjä"-sanan englannin kielisen version oikeaksi. Oli raukka kirjoittanut sen väärin 😂

Vierailija
70/131 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Itsestään huolta pitävä"!

Juu, olen kyllä pitänyt itsestäni huolta koko aikuisikäni, olen maksanut laskuni ja vuokrani etten jää taivasalle, olen kouluttautunut ja tehnyt töitä saadakseni rahaa, olen mennyt lääkäriin kun on ollut tarve, pitänyt huolta mielenterveydestä pitämällä iloja ja nautintojen lähteitä elämässäni, en ole antanut hyväksikäyttää itseäni tai kohdella alentavasti, olen rakentanut terveen itsetunnon ja hyväksynyt itseni kaikkineni.

Ai mutta sä tarkoititkin, että olenko hoikka. No, olen, mutta antaapa olla kuitenkin.

T. eräs, joka oli hoikimmillaan vakavan sairauden aikana, kun en pystynyt ollenkaan pitämään huolta itsestäni.

Tätä samaa olen ihmetellyt itsekin! Ärsyttää todella paljon kun näkee tätä käytettävän

Vierailija
71/131 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus tulee lähestymisiä englanniksikin. Veikkaisin, että tulisi vähemmän, jos teksti olisi suomeksi.

Vierailija
72/131 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blowjob: €60

Quick: €80

30min: €100

45min: €150

1 hour: €200

Vierailija
73/131 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä on vain numeroita.

T: 50v. joka etsii 18-35v. naista

Vierailija
74/131 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"seikkailumielellä" ja vielä tunnistamaton kuva tai ei kuvaa ollenkaan eli varattu etsii seksiseuraa

Vierailija
75/131 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Omillaan toimeen tuleva"

Onko tämä nyt se joka ei halua käydä treffeillä syömässä miehen piikkiin? Mitä toi teidän mielestä pitää sisällään?

Vierailija
76/131 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Why? Mäkin haluisin tietää, miksi enkunkieliset tekstit!

Helsingissä ainakin on aika paljon ei-suomea puhuviakin tyyppejä Tinderissä. Näissäkin on kiinnostavia tapauksia enkä halua rajata heitä pois. Kiinnostavia näissä on siis koulutetut tyypit, jotka asuu täällä kuitenkin pidempään, vaikkeivat (vielä) kieltä osaa: yliopistoihin (Aalto + HY) tulleet ulkomaalaiset tutkijat/jatko-opiskelijat tai yrityksiin ulkomailta rekrytyt työntekijät lähinnä.

Lisäksi käyttelen Tinderiä satunnaisesti myös ulkomaanmatkoillani ja olen niilläkin eksynyt välillä Tinder-treffeille. Ulkomailla tosin tuon selväksi, ettei kiinnosta mikään muu kuin mukava jutteluseura esim. yksille tai syömään mennessä. Kiva tuolla tavoin päästä vähän kuulemaan paikallisesta elämästä ja tavoista.

Vierailija
77/131 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Nämä deittipalstat ei ole mun juttu, mutta kokeilen nyt kumminkin."

"En tiedä miksi eksyin tänne." Me muutko tiedetään?

"Ei yhdenyön juttuja." Mitä hittoa? Kahden, kolmen, neljän... -yön jututko sitten kelpaa.

"Varatut voi hypätä seuraavaan profiiliin." Ja tämäkö tietää että siinä seuraavassa profiilissa juuri etsitään varattua. Tuntuu että kaikki voivat hypätä seuraavaan profiiliin.

Vierailija
78/131 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heti ekaksi ilmoittavat etteivät ole sellaisia jotka etsivät netistä seuraa. "en kyllä tiedä mitä täällä teen" / "en ikinä uskonut että laittaisin nettin ilmoituksen" jne.

Harrastuksina mainitaan kuntosali, fitness, jooga ja raakaruoka vegaanius. Profiilissä bilekuva josta voi päätellä että kannabis, siideri ja kebabpizzamäkkäri maistuvat varsin hyvin.

Laitetaan matkakuva, kuva itseään hotimpien bilekavereitten kanssa, ankkahuuliselfie jonkun ostarin vessassa ja/tai halikuva homsselikaverin kanssa. Sitten on vielä näitä joista on poisleikattu exä mutta sen käsi näkyy vielä hartioilla. Jotkut valopäät laittavat kuvan jossa ovat vauvan kanssa vaikka profiilissa mainitaan ettei ole lapsia.

Tinderissä mainitaan lopuksi että vedä vasemmalle jos pituus alle 180/185/190cm.  

Kaikkiin viesteihin vastataan hymiöllä / yhdellä / kahdella sanalla.

Jos ihmeen kautta nämä neidit suostuvat treffeihin niin eivät tule. Myöhemmin sitten ilmestyvät keksityn verukkeen kanssa (esim pikku joni petterille tuli vatsatauti ja se piti viedä sairaalaan, on se elämä yksinhuoltajana niin vaikeata, nyyh nyyh).

Oletan että nämä on jotain 18-26 vuotiaita?

Vierailija
79/131 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäpäin vaikutat

Lähdetkö kaffelle / sufeelle (yäk!)

Vierailija
80/131 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

taikagin kirjoitti:

Blowjob: €60

Quick: €80

30min: €100

45min: €150

1 hour: €200

En ole muuten ainuttakaan maksullista nähnyt tinderissä, enkä robottiakaan. Alaikäräjani on 29, ehkä nuoremmissa on?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yksi