Sinkut hoi! Mikä on pahin "vikasi" parisuhdemarkkinoilla? Entä hyvät puolet?
Itse olen luonteeltani todella harkitsevainen, punnetsen asiat aina sadalta eri kantilta ja hion jotain pikku juttuja. Salaa mielessäni vähän halveksun ihmisiä jotka menevät kihloihin 6kk ensitapaamisen jälkeen, lapsi aluille vuoden jälkeen, ja häät heti kun lapsi on syntynyt. En siis tätä ole kenellekään ääneen sanonut, omastakin kaveriporukasta löytyy parikin tällaista.
Muuten olen ihan kelpo kundi, harrastan lenkkeilyä ja uintia, pituus 183cm paino 77kg, akateemisesti koulutettu humanisti, pidän kulttuurista, kirjallisuus, kuvataide, olen keikkatyöläinen jonka vuositulot jäävät alle 20 000€. Äänestän Vihreitä. Asun Helsingissä mutta syntynyt pikkukaupungissa. Vihaan hosumista. Ikä 32v.
Kommentit (212)
Vierailija kirjoitti:
Olin lihava, 110kg, sitten tein elämäntapamuutoksen ja laihdutin 80 kiloiseksi. Nykyinen kroppa näyttää tältä http://cdn01.cdn.justjared.com/wp-content/uploads/2016/02/dempsey-conti…
Tämä oli elämäni suurin saavutus ja nykyään minulla ei ole ongelmaa saada treffejä vakka nyt ei ihan sexpackiä olekaan. Kai se on se itsevarmuus nyt.
m43
Miten teit sen, kauanko kesti? Oma paino myös tuolla 110kgssa, pituutta 179 eli ei asiaa naisten seuraan tällä kropalla...
Vierailija kirjoitti:
Olen aseksuaali. Se karsii noin 99% kaikista ihmisistä.
Tämä suurimmaksi osaksi. Se että olen aseksuaali ei tarkoita sitä etten haluaisi parisuhdetta tai en pitäisi halailusta tai suukoista. Mutta seksiä en halua. Ollenkaan.
En tiedä hyviä puolia. Se että näytän tajuttoman nuorelta ikäisekseni, tosin tämä voi olla myös huono puoli. Tai ehkä se että olen yhden ihmisen ihminen, joten kait uskollisuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin lihava, 110kg, sitten tein elämäntapamuutoksen ja laihdutin 80 kiloiseksi. Nykyinen kroppa näyttää tältä http://cdn01.cdn.justjared.com/wp-content/uploads/2016/02/dempsey-conti…
Tämä oli elämäni suurin saavutus ja nykyään minulla ei ole ongelmaa saada treffejä vakka nyt ei ihan sexpackiä olekaan. Kai se on se itsevarmuus nyt.
m43
Miten teit sen, kauanko kesti? Oma paino myös tuolla 110kgssa, pituutta 179 eli ei asiaa naisten seuraan tällä kropalla...
Lopetin lihan syömisen kokonaan, samoin oluen juomisen. 50% ateriasta on salaattia / kasviksia. Sillä mitä laittaa suuhunsa oli 80% vaikutus, lenkkeily ja kevyt kuntosali vaikutus ehkä 20%. Yhteensä meni 2 vuotta.
Surkeat geenit. Kenenkään naisen miesmakuun ei taida mennä todella vaalea mies joka palaa heti auringossa ruskettumatta
Huono puoli lienee 20 kg ylipainoa. Ja se, että takana on avioero. Ja etten välitä moottoripyöräilystä, monet yli 40-v miehet taitaa etsiä prätkämimmiä.
Hyviä puolia taas se, että olen hyvää seuraa ja kiinnostunut monipuolisesti erilaisista asioista. Minulla on elämä muuten kunnossa, on ihana ja fiksu lapsi, oma koti, tulen mainiosti toimeen omillani.
Vierailija kirjoitti:
Surkeat geenit. Kenenkään naisen miesmakuun ei taida mennä todella vaalea mies joka palaa heti auringossa ruskettumatta
Kappas, jollain muulla sama ongelma. Auringossa palaminen ruskettumatta. Tosin olen nainen.
Olen ylipainoinen ja ruma. Minulla on pienet hieman harittavat silmät, ja toisen silmän luomi on hieman enemmän kiinni kuin toisen. Laihdutusurakka on kesken, 20 kiloa on mennyt ja 10 olisi edessä. En myöskään pidä liiasta alkoholinkäytöstä (eli käyn itsekin joskus baarissa kavereiden kanssa muutamalla, mutta en ole koskaan mitenkään pientä hiprakkaa pahemmassa kunnossa ja alkoholin kohtuukäyttö on ok), koska isäni oli alkoholisti ja jätti minulle pahat traumat. Tähän mennessä kaikki iskemään tulleet miehet ovat kuitenkin olleet erittäin tuhdissa humalassa.
Oikeasti jos ulkokuoreni alle kukaan haluaisi katsoa, niin olen mukava, hauska ja huolehtiva.
Vierailija kirjoitti:
m43
Ihan kiva, että olet onnistunut laihtumaan. Mutta minusta olisi kyllä aika tylsää, jos se olisi elämän suurin saavutus. Ihan oikeasti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kappas, jollain muulla sama ongelma. Auringossa palaminen ruskettumatta. Tosin olen nainen.
Varmasti masentavaa mutta ei yhtä huono juttu kun miehelle. Naiselle vaaleus vielä sopii ihan hyvin nimittäin. Miehenmaku on naisilla usein tumma ja sellainen kalpean vaalea on rumaa miehessä
Vierailija kirjoitti:
Muuten olen aivan loistotyyppi, pitkä, akateeminen, fiksu, tyylikäs, urheilullinen, vahva hiuskasvu, miehekäs naama, mutta ongelma on että en välitä yhtään niistä asioista mistä naiset pitää. Eli pakkomielteinen ulkomaanmatkailu, kahviloissa muodikkaana näyttäytyminen, naisten (tyhmienkin) mielipiteiden myötäily, liki fanaattiset vihervasemmistoarvot joita ei saa kyseenalaistaa, rahan holtiton käyttäminen, seurapiirileikit ja namedroppailu, ainainen ehdottomuus ja neuvottelukyvyttömyys ym. Tai toisaalta sitten ne tallitytöt mitkä haluaa hevostilan ja 15 koiraa.
Kuulemma lääkäreistä ja hoitsuista löytyisi niitä "maalaisjärjellä" varustettuja naisia jotka sopisi omiin arvoihini (näin toiset on minulle kertoneet), mutta eipä niitä juuri vapaana ole.
No mutta, mulla ei ole noita vikoja, enkä ole kyllä mikään hevostyttökään. Mutta en ihan nuorikaan... nelikymppinen jo.
Mussa on kyllä muuten paljon vikoja. ;)
Olen pitkä, raamikas, hyvä kroppainen, hyvin varusteltu ja kuulemma komeakin, mutta silti ikisinkku.
Kysyntä ja tarjonta ei näköjään kohtaa. Vaikka en ole nirso.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ootte ruumiinrakenteeltanne hoikkia, niin milanossa on monta mallitoimistoa jotka rekryää juuri epätavallisen vaaleita nuoria ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
+ Olen hoikka, suht. urheilullinen
+ Näytän tavalliselta (vihaan sanaa katseenkestävä) en ole mikään malli, mutta näytän hyvältä, olen lyhyt ja kuulemma miehet tykkää lyhyistä naisista (hah)
+ Olen yleisesti oikeasti aika iloinen ja positiivinen, harvoin kiukkuilen. Vitsailen paljon ja olen aika sarkastinen, voi toki olla jonkun mielestä myös huono asia.
- Olen tradenomi. Tämä tuntuu olevan monille miehille turn off, monet tuntuu ajattelevan että olen joku bimbo ja valinnut tradenomin, koska en osaa mitään, vaikka olen jatkamassa maisteriin yliopistoon.
- Vahva itsetunto, tiedän mitä olen ja mitä haluan, kerron selvästi (mutta huom. kohteliaasti) jos jokin asia ei miellytä. Usein tuntuu ei saisi olla treffeillä eri mieltä mistään ja pitäisi vain ihailla treffikumppanin mielipiteitä ja kertomuksia.
- Olen aika innokas, jos ihastun. En jaksa mitään pelejä tai olla vaikeasti tavoiteltava, jos kiinnostaa niin kerron sen tai näytän sen.
N24
Kommenteistasi huomaa, että olet todella nuori. Kun vähän tulee elämänkokemusta, niin kyllä on ihan normaalia olla omia mielipiteitä, eikä niiden esittäminen muille tule tuottamaan mitään ongelmia. Myöskään tradenomi ei ole mikään turn off, vaan ihan normaali keskivertokoulutus. Elämää nähneenä voin todeta, että keskiverto on yleensä hyvä asia.
Varmasti ikä vaikuttaa, en toki ole heittänyt toivoa vielä! Lähinnä nämä mainitsemani asiat ovat usein koituneet ongelmaksi deittaillessa. Tradenomiutta on useampikin ihan fiksun oloinen treffikumppani mollannut, vaikka siis heillä itselläänkään ei olisi korkeampaa koulutusta kuin amk. Voi olla myös joku asenne tietyssä ikäluokassa, mutta kun viime aikoina kun olen kertonut, että olen hakenut ja päässyt maisterikoulutukseen, kiinnostus selvästi kasvaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen pitkä, raamikas, hyvä kroppainen, hyvin varusteltu ja kuulemma komeakin, mutta silti ikisinkku.
Ootko ikinä miettinyt että mistä moinen johtuu? Tuon kysyntä / tarjonta -kohdan lisäksi? Siitähän voidaan päätellä, että kun enemmistö naisista asuu isommissa kaupungeissa ja taas enemmistö miehistä pienemissä, niin oot pikkukaupungin kundi? Jos tuo kysyntä / tarjonta on todella ainoa ongelmasi, niin miksi ihmeessä et muuta isompaa kaupunkiin? Jos Hesa on liian kallis, niin ei Turku, Tampere tai Jyväskyläkään huonoja vaihtoehtoja ole... Ihme kitisemistä asiasta, johon voi vain itse vaikuttaa.
Minussa on useitakin vikoja vaihtelevasti. En tiedä miten se liittyy sinkkuuteen kun olen nähnyt näitä samoja vikoja ihan kaikilla.
Hyvät puolet: Olen luova, hauska ja muutenkin huumoria arvostava, nuori, neuvottelukykyinen, en kauhean nirso kumppanin ulkonäön suhteen.
Huonot puolet: olen lihava, kärsin vaikeista mielenterveysongelmista ja (osaksi niiden vuoksi) elämäntapojeni terveellisyys on hyvin kyseenalaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko ikinä miettinyt että mistä moinen johtuu? Tuon kysyntä / tarjonta -kohdan lisäksi? Siitähän voidaan päätellä, että kun enemmistö naisista asuu isommissa kaupungeissa ja taas enemmistö miehistä pienemissä, niin oot pikkukaupungin kundi? Jos tuo kysyntä / tarjonta on todella ainoa ongelmasi, niin miksi ihmeessä et muuta isompaa kaupunkiin? Jos Hesa on liian kallis, niin ei Turku, Tampere tai Jyväskyläkään huonoja vaihtoehtoja ole... Ihme kitisemistä asiasta, johon voi vain itse vaikuttaa.
Työni on täällä, voidaan sanoa keskellä ei mitään. Ja muuten kyllä viihdyn maaseudulla, en juuri välitä isommista kaupungeista. Aikamoinen noidankehä, eikö?
Pahin vika: Etsin parisuhdetta jossa voisi asua onnellisesti ja sitoutuneesti koko loppuelämänsä eri osoitteissa.
Hyvät puolet: Keskustelutaidot, älykkyys, huumorintaju, ystävällisyys, rehellisyys, luotettavuus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ootte ruumiinrakenteeltanne hoikkia, niin milanossa on monta mallitoimistoa jotka rekryää juuri epätavallisen vaaleita nuoria ihmisiä.
Olen ihan liian lyhyt malliksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmasti masentavaa mutta ei yhtä huono juttu kun miehelle. Naiselle vaaleus vielä sopii ihan hyvin nimittäin. Miehenmaku on naisilla usein tumma ja sellainen kalpean vaalea on rumaa miehessä
Useimmille varmaan joo mutta sitten on meitä jotka tykkää kalpeista.
Voisin tulostaa tämän kommentin ja laittaa sen kultaisiin raameihin eteisen seinälle. Loistavasti sanottu!