Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinkut hoi! Mikä on pahin "vikasi" parisuhdemarkkinoilla? Entä hyvät puolet?

Vierailija
10.07.2017 |

Itse olen luonteeltani todella harkitsevainen, punnetsen asiat aina sadalta eri kantilta ja hion jotain pikku juttuja. Salaa mielessäni vähän halveksun ihmisiä jotka menevät kihloihin 6kk ensitapaamisen jälkeen, lapsi aluille vuoden jälkeen, ja häät heti kun lapsi on syntynyt. En siis tätä ole kenellekään ääneen sanonut, omastakin kaveriporukasta löytyy parikin tällaista.
Muuten olen ihan kelpo kundi, harrastan lenkkeilyä ja uintia, pituus 183cm paino 77kg, akateemisesti koulutettu humanisti, pidän kulttuurista, kirjallisuus, kuvataide, olen keikkatyöläinen jonka vuositulot jäävät alle 20 000€. Äänestän Vihreitä. Asun Helsingissä mutta syntynyt pikkukaupungissa. Vihaan hosumista. Ikä 32v.

Kommentit (212)

Vierailija
61/212 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huonot puolet: akateeminen koulutus tuntuu pelottavan miehiä, ja akateemiset miehet ovat harvassa.

Hyvät puolet: elän terveellistä elämää: syön terveellisesti, urheilen, olen hoikka ja itsevarma, voin hyvin.

Tiedätkö, nuo mainitsemasi 'hyvät puolet' ovat lopulta turn-off monelle miehelle!

Ällistyttävää, mutta totta.

Olen myös akateeminen -> yhden ainoan kerran treffaamani mies halusi kertoa kaikille tutuilleen ammattini, ikään kuin ylpeilläkseen, että on saanut koukkuun tämmöisen. Not.

Terveelliset elämäntavat, hyvä ruokavalio, liikunnallisuus, hoikkuus, ja viimeinen naula arkkuun: hyvä itsetunto -> mies ei vaan kestä! Hah.

Tämä on niiin koettu.

Enkä todellakaan ole telaketjufeministi, raakaruokavegaani yms. ääri-ihminen.

Kiltin lempeä ulkonäkö voi pettää, kun paljastuu, että olen kokonainen ihminen, ilman riippuvuuksia.

Mutta mistä löytää samanmoinen mies???

Nainen pyrkii usein hypergamiaan, eli naimaan "ylöspäin", miehet taas tyytyvät "alempitasoiseenkin" kumppaniin.

Hypergamian suhteen osat ovat jo aikaa sitten vaihtuneet. Nykyisin nainen nai "alempitasoisen" miehen useammin kuin mies omaa tasoaan alemman naisen. Naiset ovat koulutetumpia kuin miehet, eikä kaikille riitä akateemista miestä. Siksi naiset joutuvat miehiä useammin tyytymään itseään heikompitasoiseen puolisoon, joka yleensä on naista vanhempi, huonommin koulutettu (duunariammatissa), sivistymättömämpi tiedoiltaan, tavoiltaan ja taidoiltaan (juntti), eikä välttämättä edes mitenkään komea, pitkä, hoikka. Rahaa tällainen mies saa äijäduunistaan suurin piirtein saman mitä koulutettu nainen, mutta pyrkii määräilemään ja mitätöimään naistaan ja näyttämään tälle kaapin paikan. Siksi tällaiset suhteet eivät yleensä kestä kovin pitkään.

Vierailija
62/212 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ulkonäöltäni todella ruma naisten mielestä. Luonteelta uskoisin olevan ihan kiva: luotettava, kiinnostava ja huumorintajuinen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/212 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonot geenit: en ole tippaakaan komea. Hyvää se että olen muuten kai ihan normaali mutta eihän se taida näköjään riittää koska huono ulkonäkö

Vierailija
64/212 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akateeminen, sivustynyt, komea mies taitaa elää jokamiehen unelmaa tämän keskustelun perusteella?

Vierailija
65/212 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vain 165 cm pitkä mies joka kaljuuntuu :(

Vierailija
66/212 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Akateeminen, sivustynyt, komea mies taitaa elää jokamiehen unelmaa tämän keskustelun perusteella?

Noista jo pelkästään komea ulkonäkö takaisin naisten varman kiinnostuksen. Muu vain plussaa vaikkakin ei niin tärkeitä

Vierailija
67/212 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

+ Olen hoikka, suht. urheilullinen

+ Näytän tavalliselta (vihaan sanaa katseenkestävä) en ole mikään malli, mutta näytän hyvältä, olen lyhyt ja kuulemma miehet tykkää lyhyistä naisista (hah)

+ Olen yleisesti oikeasti aika iloinen ja positiivinen, harvoin kiukkuilen. Vitsailen paljon ja olen aika sarkastinen, voi toki olla jonkun mielestä myös huono asia.

- Olen tradenomi. Tämä tuntuu olevan monille miehille turn off, monet tuntuu ajattelevan että olen joku bimbo ja valinnut tradenomin, koska en osaa mitään, vaikka olen jatkamassa maisteriin yliopistoon.

- Vahva itsetunto, tiedän mitä olen ja mitä haluan, kerron selvästi (mutta huom. kohteliaasti) jos jokin asia ei miellytä. Usein tuntuu ei saisi olla treffeillä eri mieltä mistään ja pitäisi vain ihailla treffikumppanin mielipiteitä ja kertomuksia.

- Olen aika innokas, jos ihastun. En jaksa mitään pelejä tai olla vaikeasti tavoiteltava, jos kiinnostaa niin kerron sen tai näytän sen. 

N24

Kommenteistasi huomaa, että olet todella nuori. Kun vähän tulee elämänkokemusta, niin kyllä on ihan normaalia olla omia mielipiteitä, eikä niiden esittäminen muille tule tuottamaan mitään ongelmia. Myöskään tradenomi ei ole mikään turn off, vaan ihan normaali keskivertokoulutus. Elämää nähneenä voin todeta, että keskiverto on yleensä hyvä asia.

Vierailija
68/212 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noista jo pelkästään komea ulkonäkö takaisin naisten varman kiinnostuksen. Muu vain plussaa vaikkakin ei niin tärkeitä

Riippuu mitä halee, seksiin riittää komea mies / kaunis nainen, mutta ei juntin miehen / bimbon naisen kanssa kannata mitään vakavampaa alkaa viritellä. 

Ellei sitten itse ole samanmoinen.

Vierailija
69/212 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

+ Olen hoikka, suht. urheilullinen

+ Näytän tavalliselta (vihaan sanaa katseenkestävä) en ole mikään malli, mutta näytän hyvältä, olen lyhyt ja kuulemma miehet tykkää lyhyistä naisista (hah)

+ Olen yleisesti oikeasti aika iloinen ja positiivinen, harvoin kiukkuilen. Vitsailen paljon ja olen aika sarkastinen, voi toki olla jonkun mielestä myös huono asia.

- Olen tradenomi. Tämä tuntuu olevan monille miehille turn off, monet tuntuu ajattelevan että olen joku bimbo ja valinnut tradenomin, koska en osaa mitään, vaikka olen jatkamassa maisteriin yliopistoon.

- Vahva itsetunto, tiedän mitä olen ja mitä haluan, kerron selvästi (mutta huom. kohteliaasti) jos jokin asia ei miellytä. Usein tuntuu ei saisi olla treffeillä eri mieltä mistään ja pitäisi vain ihailla treffikumppanin mielipiteitä ja kertomuksia.

- Olen aika innokas, jos ihastun. En jaksa mitään pelejä tai olla vaikeasti tavoiteltava, jos kiinnostaa niin kerron sen tai näytän sen. 

N24

Eli et osaa hillitä itseäsi ja käyttäytyä asiallisesti. Et myöskään huomaa sitä kuinka teet ihmiset seurassasi vaivaantuneeksi tai se ei kiinnosta sinua. 

Toivottavasti jatkaa sillä linjalla, vaikka on liian nuori minulle.

M37

Vierailija
70/212 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpa pienet tulot akateemiselle. Valitettavasti se on suurin puutteesi, jota et voi kompensoida muilla avuilla.

Asun vuokralla ja vuokranmaksu ei ole koskaan jäänyt rästiin. En tarvitse autoa. Ulkomailla vietän noin 1-2 kuukautta vuodessa. Tosin säästöjä minulle ei ole kertynyt, jos ei velkaakaan.

ap

Kyllä, tulet toimeen ja osaat käyttää rahaa. Miehenä minulle riittäisi nainen sinun spekseilläsi mutta biologisista syistä naiselle miehen tärkein ominaisuus on hyvien resurssien tarjoaminen, mitä valitettavasti et pysty tekemään.

Vaikutut hyvältä tyypiltä ja ehdotankin että koitat löytää vähän boheemimman naisen, sellaisen itsellesi sopivan. Normaali nainen nimittäin preferoi varallisuuden kaikista korkeimmalla - silloinkin vaikkei sitä edes tarvittaisi hyvään elämään. Tämä on tärkeää ymmärtää. 

Vierailija
71/212 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpa pienet tulot akateemiselle. Valitettavasti se on suurin puutteesi, jota et voi kompensoida muilla avuilla.

Asun vuokralla ja vuokranmaksu ei ole koskaan jäänyt rästiin. En tarvitse autoa. Ulkomailla vietän noin 1-2 kuukautta vuodessa. Tosin säästöjä minulle ei ole kertynyt, jos ei velkaakaan.

ap

Miten alle 20k vuodessa tienaava viettää 1-2 kuukautta ulkomailla?

Vierailija
72/212 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruma naama ja pienet tissit.

Vierailija
73/212 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen muutaman kilon ylipainoinen, sivistynyt ja älykäs, hyvä ja kärkäs keskustelija ja väittelijä sekä lämmin ja  rakastava, seksuaalinen nainen.

Nämä ominaisuudet ovat onneksi olleet miinus sivistymättömien ja junttien sovinistiäijien ja rasistien mielestä. Olen karkottanut sellaisia miehiä monta, mistä olen hyvin iloinen.

Sen sijaan olen aina halutessani saanut juuri sen komean, älykkään, herkän ja verbaalisen miehen, jonka olen halunnut. Olen nyt elämäni kolmannessa pitkässä parisuhteessa. Mieheni on ihana, seksikäs ja fiksu,

N45

Vierailija
74/212 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen erittäin impulsiivinen, taiteilijia, toimin täysin intuition ja fiiliksen mukaan, järjen kassa tällä harvoin on mitään tekemistä. Olen erittäin itsevarma sekä itsenäinen ja en etsi niinkään pelkkää parisuhdetta vaan enneminkin sielunkumppania ja parasta keveria. Erittäin seksuaalinen, kokeilun haluinen ja villi. Tapaan harvoin sellaisia miehiä ketä todella arvostan ja ilman tätä tuskin voin koskaa rakastua. Tiedän tasantarkkaan mitä haluan, mutta se on enneminkin se oikea fiilis, ennenmin kuin mikään ulkonäköseikka tai koulutus, duunit tai muu. Olen myös erittäin suora enkä kestä paskanjauhantaa ollenkaa. Olen myös hyvin tatuoitu ja persoonallisen näköinen, mutta kuitenkin ihan hyvän näköine ja hoikka. En asu suomessa, suomi ei tunnu "omalta" maalta. Olen ollut melkein koko elämäni sinkku, en usko että tulen koskaan löytämään Suomesta "sitä oikeaa"  Tosin en ole koskaan oikein mitään parisuhdetta oikein kaivannutkaan vaan paremmin viihtynyt itsekseni. Toivon kuitenkin hartaasti että tapasin jonkun ihanan miehen elämässäni.

t.29.v sinkku nainen

Valitseekohan sellainen ihana mies sinut?

Vierailija
75/212 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin lihava, 110kg, sitten tein elämäntapamuutoksen ja laihdutin 80 kiloiseksi. Nykyinen kroppa näyttää tältä http://cdn01.cdn.justjared.com/wp-content/uploads/2016/02/dempsey-conti…

Tämä oli elämäni suurin saavutus ja nykyään minulla ei ole ongelmaa saada treffejä vakka nyt ei ihan sexpackiä olekaan. Kai se on se itsevarmuus nyt.

m43

Vierailija
76/212 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huonot puolet: akateeminen koulutus tuntuu pelottavan miehiä, ja akateemiset miehet ovat harvassa.

Hyvät puolet: elän terveellistä elämää: syön terveellisesti, urheilen, olen hoikka ja itsevarma, voin hyvin.

Akateemiset itsevarmat naiset ovat usein vielä hiukan nenäkkäitä, halveksivat muita ja kaiken kaikkiaan muistuttavat aika lailla alfa-miehiä aseenteeltaan. No tavismies ei ole tällaisesta kiinnostunut, vaan "naisellinen" ja "feminiininen" nainen on hänen ykköspreferenssinsä.

Niin, tätähän minä juuri tarkoitin mainitsemalla olevani pelottava. Oman kokemukseni mukaan toiset akateemiset miehet eivät koe minua kuitenkaan pelottavana, tulemme erinomaisesti juttuun, harmi vaan, että näitä miehiä on niin kamalan vähän ja taas kaltaisiani akateemisia naisia on kaupunki täynnä. Epäsuhta johtaa siihen, että nämä miehet  valitsevat isosta otannasta itselleen mieleisimmän ja loput jäävät nuolemaan näppejään.

-se akateeminen nainen

No mitäs jos vaikka menisit treffeille sen putkimiehen kanssa? Ainiin, mutta kun pitää keskustella kirjallisuudesta ja käydä taidenäyttelyissä ja punnita eri viinimerkkejä. Sori nyt vaan jos yleistän, mutta mua duunarina ihan oikeasti kiinnostaa jääkiekko, en edes tykkää viinistä, tuhti kylmä olut saunan jälkeen on oma juttuni. Työni teen perhanan hyvin ja ihmisenä olen rehellinen ja "suora". Mielestäni naiset voivat tehdä "naisten juttuja" keskenään, taidenäyttelyt sun muut teatterit. Eikös se ole hyvä jos mies antaa aikaa myös ystävättärille?

Olen akateeminen mies, joka haluaa parisuhteessa keskustella krjallisuudesta, käydä taidenäyttelyissä ja maistella erilaisia viinejä. Harrastan teatteria, mutta katson myös jääkiekkoa ja juon kylmää olutta saunan jälkeen.

En ottaisi naista, joka ei jakaisi kiinnostustani taiteeseen, kulttuuriin ja elämästä nauttimiseen, ja ymmärrän täysin, miksi monet naiset eivät myöskään halua. Kun on kehittynyt maku, on vaikea tyytyä ABC-huoltamosapuskaan.

Jep. Minä kaipaan parisuhteelta enen kaikkea älyllistä ja tunneyhteyttä. Sitä ei synny, jos toinen ei osaa keskustella kuin arkikonkretiasta ja mitä joku tuttu teki.

Jotenkin onnistutte kuulostamaan todella omahyväisiltä.

Tämä on juuri se ongelma: se mikä on akateemiselle ja/tai muuten henkisesti virittäytyneenelle, älykkäälle ihmiselle luonnollista ja hänen "ominta itseään" näyttäytyy tavantallaaja-duunarille omahyväisyytenä, snobismina yms. hienosteluna.

Tämä on se syy, miksi koulutuksella ja varsinkin samalla älykkyystasolla on suuri merkitys parisuhteen onnistumiselle. Älykäs nainen ei kestä tyhmempää miestä. Tyhmä mies ei kestä naisen nokkelaa ajatuksenkulkua. Hänestä nainen on nenäkäs eikä mukava ollenkaan. Älykäs mies nauttii älykkään naisen seurasta, tyhmä ei, koska ei ymmärrä ja kokee (alitajuista) alemmuudentunnetta.

Vierailija
77/212 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ujo, en uskalla näyttää tunteitani. en ole kasvoiltani mikään kaunokainen. Olen kolmekymppinen, lapseton(en ehkä koskaan halua lapsia, ei haittaisi jos miehellä on lapsia tai olisi yh)

Hyviä puolia on ulkonäöllisesti on hyvä kroppa(harrastan paljon liikuntaa). luonteessa rehellisyys, iloisuus, hyvä huumorintaju (semmonen tilannekomiikka) en ole pinnallinen, minua kiinnostaa todella monet asiat. Osaan keskustella ja kuuntelen muita. Tulen hyvin toimeen kaikenlaisten ihmisten kanssa. Lähtökohtsisesti pidän kaikista ihmisistä, pyrun välttämään ennakkoluuloja, voin kuitenkin huumorilla heittää jotain. En tupakoi. Alkoholia käytän melko harvoin.

Olen ehkä aika näkymätön. En omaa vahvoja mielipiteitä. En tuo itseäni esiin somessa esimerkiksi ottamalla selfieitä. Otan ennemmin maisema kuvia.

En käytä tinderiä tai muita nettideittisovelluksia joten vapaa-ajalla harvemmin tutustun miehiin. Kavereiden kautta olen päässyt parille treffeille joissa mies ei ole ollut kiinnostunut tapaamaan enempää kuin kerran tai pari.

Vierailija
78/212 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonot puolet: Masentunut, sairas ja työkyvytön, Ujo

Hyvät puolet: Kiltti, Rauhallinen, kroppa kuin kreikkalainen veistos, korkeastikoulutettu mies

Vierailija
79/212 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedätkö, nuo mainitsemasi 'hyvät puolet' ovat lopulta turn-off monelle miehelle!

Ällistyttävää, mutta totta.

Olen myös akateeminen -> yhden ainoan kerran treffaamani mies halusi kertoa kaikille tutuilleen ammattini, ikään kuin ylpeilläkseen, että on saanut koukkuun tämmöisen. Not.

Terveelliset elämäntavat, hyvä ruokavalio, liikunnallisuus, hoikkuus, ja viimeinen naula arkkuun: hyvä itsetunto -> mies ei vaan kestä! Hah.

Tämä on niiin koettu.

Enkä todellakaan ole telaketjufeministi, raakaruokavegaani yms. ääri-ihminen.

Kiltin lempeä ulkonäkö voi pettää, kun paljastuu, että olen kokonainen ihminen, ilman riippuvuuksia.

Mutta mistä löytää samanmoinen mies???

Nainen pyrkii usein hypergamiaan, eli naimaan "ylöspäin", miehet taas tyytyvät "alempitasoiseenkin" kumppaniin.

Hypergamian suhteen osat ovat jo aikaa sitten vaihtuneet. Nykyisin nainen nai "alempitasoisen" miehen useammin kuin mies omaa tasoaan alemman naisen. Naiset ovat koulutetumpia kuin miehet, eikä kaikille riitä akateemista miestä. Siksi naiset joutuvat miehiä useammin tyytymään itseään heikompitasoiseen puolisoon, joka yleensä on naista vanhempi, huonommin koulutettu (duunariammatissa), sivistymättömämpi tiedoiltaan, tavoiltaan ja taidoiltaan (juntti), eikä välttämättä edes mitenkään komea, pitkä, hoikka. Rahaa tällainen mies saa äijäduunistaan suurin piirtein saman mitä koulutettu nainen, mutta pyrkii määräilemään ja mitätöimään naistaan ja näyttämään tälle kaapin paikan. Siksi tällaiset suhteet eivät yleensä kestä kovin pitkään.

Bingo!

Älykäs, kouluttautunut nainen jää loppupeleissä ilman tyydyttävää parisuhdetta.

Ohjeeni nuoremmille: yrittäkää pitää se nuorena solmittu liittonne kasassa, yli nelikymppisenä hyvän, tasoisensa miehen löytäminen on vaikeaa ellei mahdotonta.

Vierailija
80/212 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Kyllä, tulet toimeen ja osaat käyttää rahaa. Miehenä minulle riittäisi nainen sinun spekseilläsi mutta biologisista syistä naiselle miehen tärkein ominaisuus on hyvien resurssien tarjoaminen, mitä valitettavasti et pysty tekemään.

Vaikutut hyvältä tyypiltä ja ehdotankin että koitat löytää vähän boheemimman naisen, sellaisen itsellesi sopivan. Normaali nainen nimittäin preferoi varallisuuden kaikista korkeimmalla - silloinkin vaikkei sitä edes tarvittaisi hyvään elämään. Tämä on tärkeää ymmärtää. 

Höpsis, naisetkin käyvät nykyään töissä, eikä mies enää yksin vastaan perheen elatuksesta. Siksi naisten preferenssit ovat muuttuneet nykyiseen suuntaan, puolisolta ei enää odoteta pelkkää paksua lompakkoa, vaan rakkauden ja seksin lisäksi naiset toivovat puolison olevan miellyttävää seuraa, omaavan kohteliaat käytöstavat (määräilevä sovinisti ei ole koskaan ollut naisten mieleen) ja osallistuvan tasa-arvoisesti perhe-elämään siinä missä nainenkin, eikä miehen sovi enää minään yksinvaltiaana käskyttää vaimoaan tai lapsiaan palvelemaan itseään taikka sanella näiden tekemisiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kuusi