Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sinkut hoi! Mikä on pahin "vikasi" parisuhdemarkkinoilla? Entä hyvät puolet?

Vierailija
10.07.2017 |

Itse olen luonteeltani todella harkitsevainen, punnetsen asiat aina sadalta eri kantilta ja hion jotain pikku juttuja. Salaa mielessäni vähän halveksun ihmisiä jotka menevät kihloihin 6kk ensitapaamisen jälkeen, lapsi aluille vuoden jälkeen, ja häät heti kun lapsi on syntynyt. En siis tätä ole kenellekään ääneen sanonut, omastakin kaveriporukasta löytyy parikin tällaista.
Muuten olen ihan kelpo kundi, harrastan lenkkeilyä ja uintia, pituus 183cm paino 77kg, akateemisesti koulutettu humanisti, pidän kulttuurista, kirjallisuus, kuvataide, olen keikkatyöläinen jonka vuositulot jäävät alle 20 000€. Äänestän Vihreitä. Asun Helsingissä mutta syntynyt pikkukaupungissa. Vihaan hosumista. Ikä 32v.

Kommentit (212)

Vierailija
121/212 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonot puolet:

-muuri jonka olen ihan itse ympärilleni tehnyt estää kontaktit molempiin suuntiin

-hiekka elämän tiimalasissa on jo kertynyt enemmän ala- kuin yläosaan 

Hyvät puolet:

-kaikki toivo ei ole vielä menetetty. Ehkä.

Vierailija
122/212 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita, mutta pahin on varmaan se että en ikinä käy missään missä voisi vahingossakaan tavata uusia ihmisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/212 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miinusta: 3:n koululaisen äiti, 40v ja työtön (teen gradua).

Plussaa: älykkyys, huumorintaju ja katseetkääntävä ulkonäkö.

Vierailija
124/212 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- en halua lapsia

- haluan pitää kiinni itsenäisyydestäni, enkä deittailla montaa kertaa viikossa

- olen huono ottamaan vastaan lahjoja

+ kuuleman mukaan hyvännäköinen

+ vakaa taloudellinen tilanne

+ realisti, agnostikko (tämä toki joillekin on negatiivinen piirre)

+ maksan mielelläni omat ravintolalaskuni, ym

Tämä vastaa aika pitkälti omaa naisihannettani, vaikkei tämä nyt mikään seuranhakuilmoitusketju olekaan.

ap

Sehän on hienoa jos negatiivisetkin puoleni voi olla plussia!

Vierailija
125/212 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukupuoli ja Aspergerin syndrooma. En osaa tulkita kiinnostuksen merkkejä enkä uskalla toimia ilman edes vähäistä tietoa. Miesten velvollisuus on ilmeisesti nykyäänkin tehdä aloitteet ja ottaa pakit vastaan. Eli myös liika harkitsevaisuus on ongelma...

Vierailija
126/212 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seksiaddikti.

Vierailija
127/212 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanko muuten antaa vinkin? No, annan omalla luvallani :)

Moni nainen mainitsee akatemisuuden vikana. Ei se ole vika. Stereotypioita, ennakkoluuloja, kylläkin on olemassa. Jos kuvitellaan tällainen treffi-ilmoitus:

"Akateeminen 31-vuotias nainen"

Ilmoituksessa mainitaan ensimmäisenä akateemisuus. Ennen ikää ja sukupuolta. Ja nimenomaan koulutuksen taso, ei alaa jota nainen opiskeli. Tuo on kuin mies kirjoittaisi "pomo, 31v, mies". Fiksumman kuvan voisi antaa esim. näin:

"31-vuotias empaattinen ja iloinen nainen". Sitten tekstissä voisi mainita "olen ammatiltani lääkäri, rakastan sitä kun voin auttaa ihmisiä työssäni". Tämä kertoo ihmisestä paljon enemmän, antamatta sellaista kuvaa että akateemisuus on maailmassa tärkeintä.

En myöskään usko että itsevarmuus ja suorapuheisuus olisivat todellisia ongelmia. Usein nämä tarkoittavat käytännössä jotain aivan muuta.

Terv. ei-akateeminen mies.

Vierailija
128/212 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonot: kiltteys

Hyvät: isomuna

Vierailija
129/212 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- en halua lapsia

Tämä vastaa aika pitkälti omaa naisihannettani, vaikkei tämä nyt mikään seuranhakuilmoitusketju olekaan.

ap

-Itse pidän kyllä lapsista, mutta en halua omia. 

-Lahjojen antaminen / vastaanottaminen voi olla jollain tapaa kiusallista, etenkin jos toiselle jää fiilis, että on ikään kuin jotain nyt "velkaa" toiselle. Jotkut miehet käyttävät tätä vähän viattomana näyttäytyvää keinoa kontrolloimiseen. En koe tarvetta ostaa lahjoja, ellei sitten kyseessä ole joku "oma sisäpiirivitsi".

-Olen kovin itsenäinen enkä aina koe tarvetta jakaa kaikkia asioitani - tämä ei tietenkään tarkoita salailua tai muuta vastaavaa. Vastaavanlaisen kumppanin löytäminen olisi hyväksi paitsi itselleni, mutta todennäköisesti myös hänelle.

ap

Vierailija
130/212 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan noita, mutta pahin on varmaan se että en ikinä käy missään missä voisi vahingossakaan tavata uusia ihmisiä.

Lataa tinder. Itse en myöskään viihdy baareissa yms. sosiaalisissa tilanteissa, mutta tekstin muodossa kommunikointini on näppärää ja oivaltavaa. Voin olla ehkä jopa hauskakin. Sitten kun on viestitelty viikon päivät, niin "tuntee" sen toisen jo vähän, niin tapaaminen onkin jo aika mutkatonta.

m29

Vierailija
131/212 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnyn ihmiseen turhan helposti, olen erittäin mustasukkainen ja kaipaan huomiota 247. Jonkinlainen läheisriippuvuus? :( Tämän takia en enää yritäkään vakavaa suhdetta ennen kuin olen kasvanut henkisesti. Olen ryssinyt aikaisemmat suhteet tämän takia ennen kuin ne ovat kunnolla edes alkaneet. 

Vierailija
132/212 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonot: en "laittaudu" (eli meikkaa), en esittele avujani, en ole somessa "kuumaa kamaa", olen tylsä (eli aivan kujalla mm. hittibiiseistä), haluan perheytyä tosissani, enkä "ehkä sitten joskus" (en tarkoita vuoden kuluttua tapaamisesta mitään prinsessapäivää, vaan toimiva avioliitto + lapsia, yhteinen tyydyttävä elämä), olen tylsä (ei juo alkoholia), nalkutan (yleensä vahingollisista elintavoista), minulla ei ole kokemusta kuin kahdesta miehestä koko elämäni aikana (en osaa mitään temppuja), en osaa relata (valitsen mielummin koti-illan kuin lähden kaupungille remuamaan) enkä todellakaan ole mikään hetkessäeläjä tai illanistujaisissa karismaattisin viihdyttäjä. 

Hyvät: syön terveellisesti, liikun säännöllisesti / olen aktiivinen (harrastan puutarhahommia, puutöitä, ratsastusta, lenkkeilyä ja vesiurheilua), minulla on hyvinvoivat hiukset, hyvä ryhti ja niin paljon annettavaa. 

Päämäärätön haahuileminen, epätoivoinen pikarakastuminen, huonot käytöstavat, lusmuilu, päihteiden käyttö ja huonot elämänhallinnalliset taidot eivät innosta yhtään. 

Vierailija
133/212 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

+ Olen hoikka, suht. urheilullinen

+ Näytän tavalliselta (vihaan sanaa katseenkestävä) en ole mikään malli, mutta näytän hyvältä, olen lyhyt ja kuulemma miehet tykkää lyhyistä naisista (hah)

+ Olen yleisesti oikeasti aika iloinen ja positiivinen, harvoin kiukkuilen. Vitsailen paljon ja olen aika sarkastinen, voi toki olla jonkun mielestä myös huono asia.

- Olen tradenomi. Tämä tuntuu olevan monille miehille turn off, monet tuntuu ajattelevan että olen joku bimbo ja valinnut tradenomin, koska en osaa mitään, vaikka olen jatkamassa maisteriin yliopistoon.

- Vahva itsetunto, tiedän mitä olen ja mitä haluan, kerron selvästi (mutta huom. kohteliaasti) jos jokin asia ei miellytä. Usein tuntuu ei saisi olla treffeillä eri mieltä mistään ja pitäisi vain ihailla treffikumppanin mielipiteitä ja kertomuksia.

- Olen aika innokas, jos ihastun. En jaksa mitään pelejä tai olla vaikeasti tavoiteltava, jos kiinnostaa niin kerron sen tai näytän sen. 

N24

Eli et osaa hillitä itseäsi ja käyttäytyä asiallisesti. Et myöskään huomaa sitä kuinka teet ihmiset seurassasi vaivaantuneeksi tai se ei kiinnosta sinua. 

poistonesto

Vierailija
134/212 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua lapsia. Monet miehet haluavat pitää option auki vaikka eivät juuri sillä hetkellä halua lapsia.

Vierailija
135/212 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- en halua lapsia

ap

-Itse pidän kyllä lapsista, mutta en halua omia. 

-Lahjojen antaminen / vastaanottaminen voi olla jollain tapaa kiusallista, etenkin jos toiselle jää fiilis, että on ikään kuin jotain nyt "velkaa" toiselle. Jotkut miehet käyttävät tätä vähän viattomana näyttäytyvää keinoa kontrolloimiseen. En koe tarvetta ostaa lahjoja, ellei sitten kyseessä ole joku "oma sisäpiirivitsi".

-Olen kovin itsenäinen enkä aina koe tarvetta jakaa kaikkia asioitani - tämä ei tietenkään tarkoita salailua tai muuta vastaavaa. Vastaavanlaisen kumppanin löytäminen olisi hyväksi paitsi itselleni, mutta todennäköisesti myös hänelle.

ap

Mehän ollaan aika samanlaisia! Ei minullakaan mitään muiden lapsia vastaan ole, mutta omia en halua. En tosin huomannut laittaa negatiivisiin piirteisiini että äänestän kokoomusta, se tuntuu olevan monille suuri turn off.

Vierailija
136/212 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pahin vika: Etsin parisuhdetta jossa voisi asua onnellisesti ja sitoutuneesti koko loppuelämänsä eri osoitteissa. 

Hyvät puolet: Keskustelutaidot, älykkyys, huumorintaju, ystävällisyys, rehellisyys, luotettavuus

mitäs vikaa tuossa on?

Vika parisuhdemarkkinoilla siinä mielessä että naisten ylivoimainen enemmistö odottaa parisuhteelta saman katon alla asumista eli sopivaa kumppania on vaikea löytää. 

Eri osoitteissa asuminen asuminen kuulostaa hyvälle vaikka seurustelee.

Vierailija
137/212 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahin vikani, mutta myös paras puoleni on se, että olen liian hyvä suurimmalle osalle ihmisiä. 

Mulla tämä sama. Tai siis se, että ajattelen näin :( En tiedä, miten saisin ajatusmaailmaani muutettua. Onko vinkkejä? Pitäisi varmaan käydä jonkun ammattilaisen kanssa vähän juttelemassa.

Vierailija
138/212 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaan kaikki piirteet ulkonäössä mitä naiset pitävät rumana. Eli hyviä puolia en vaivaudu laittamaan esille sillä tyhmäkin tajuaa että minulla ei ole mitään mahdollisuutta saada suhdetta

Vierailija
139/212 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ujous.. Nousuhumalassa oikeinkin seuramies mutta sitten kun pitäisi selvinpäin viihdyttää jotakuta daamia niin sisu menee kaulaan ja sanat hukkuu. :/ Sitkun tutustuu paremmin niin voi jo hiukan rentoutua.  

Vierailija
140/212 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä ne semmoiset markkinat on.