Nyt kaikki vapaat miehet esittäytymään
Vähän väliä saa lukea täältä kunnon miehistä, jotka eivät saa naista ja sinkkunaisistakin. Samaan aikaan pelimiehet rikkovat naisten sydämiä. Nyt kunnon miehet voivat kuvailla itseään ja palstan vapaat naiset osoittaa mielenkiintoaan ja vaikka tutustua tarkemmin. Rohkeasti kirjoittamaan!
Kommentit (319)
Hei.
Olen 32-vuotias mies. Olen sinkku. Olen pikkukylästä kotoisin, ihan maatalon poika olen. Nykyään asun yksin kerrostaloasunnossa kaupungissa.
Harrastan paljon liikuntaa; mm. rullaluistelua, juoksua, juoksumattoa, crostraineria ja sauvakävelyä. Olen 174 cm pitkä ja painan 70-75 kiloa . Vartalomalliltani olen urheilullisella tavalla hoikka, ei ole isoja lihaksia, mutta semmoinen urheilullinen kroppa. Unelmana on ollut, että joskus treenaisin itselleni oikein lihaksikkaan vartalon.
Aika semmoinen perus suomalainen ulkonäkö muutenkin. Vaaleansiniset silmät ja maantienvärinen poikatukka, joka on vedetty ihan koneella lyhyeksi takaa ja sivuilta. Hiuksia en tykkää laittaa, vaan tykkään semmoiseta out-of-bed tyylistä. Nyt on suunnitelmissa kasvattaa pitkä tarzan tukka, hiustyyppini on semmoinen, että menee kiharalle, kun kasvaa pitkäksi :D
Kasvot ovat poikamaiset, toisinaan minua luullaan 10 vuotta nuoremmaksi. Kulmakarvat minulla on tapana nyppiä siisteiksi. Aamuin illoin pyrin pesemään/puhdistamaan kasvot. Iltaisin levitän yövoiteen kasvoille ja aamulla laitan aurinkosuojavoidetta ympäri vuoden, siiis myös talvella.
En käytä alkoholia kuin ehkä kerran vuodessa. Syy on se, etten pidä alkoholijuomien mausta. Esim. kalja on hirveää litkua. Kuiva siideri on ehkä ainut, jota pystyn juomaan. En polta tupakkaa enkä käytä nuskaa tms.
Syön yleisesti ottaen hyvin terveellisesti. Lihaa ja makkaraa en syö juuri koskaan. Suosin kalaa ja rahkaa ja kasvisproteiineja. Erityisesti kotimaiset marjat ovat suosiossani, niistä saa tehtyä nameja smoothieita. Suklaata syön, usein tummana. Mutta karkeista ja jäätelöstä en välitä juurikaan.
Parran ajan pois heti, kun on pienikin sänki. Viikset annan toisinaan kasvaa pitemmiksi. Suihkussa käyn ehkä joka toinen päivä. Mielestäni joka päivä on liian usein.
Pukeutumisessa suosin kirpputoreja ja nettikirppareita. Nykyään saa tosi halvalla laatukamaa. Tykkään vaatteista jotka istuvat tosi hyvin, että ns. urheilulliset vartaloni tulee näkyviin :D Lempivaattenni ovat tiukat piilifarkut, hyvin istuva t-paita, pitkävartiset kengät ja farkkuliivi. Käytän myös jonkun verran erilaisia kaulakoruja ja rannekoruja. Olen myös hullantunut henkseleihin ja juhlapukeutimisessa rusetteihin. Olen myös unelmoinut korvakoruista, mutta vanhempani eivät hyväksy korvakoruja miehillä :(
Olen duunari ja tienaan nettona noin 1400 euroa kuukaudessa. Työ on minulle eriitäin tärkeä asia.
Tykkään matkustamisesta.
Olen erittäin huumorintajuinen ja nautin huomion keskipisteenä olemisesta. Minulle ei ole temppu eikä mitään esim. joissakin juhlissa alkaa vetämään jotain omaa showta. Esim. karaokessa tms. :D
Tulipa paljon tekstiä. Kysyttävää?
M41v kirjoitti:
Täällä olisi kunnollinen duunarimies joka ei kuitenkaan saakuin "paskaa käteen" elämältä,olen pas_assa avoliitossa lapsen takia.
Ok-talo autoja,harrasteita ym. Löytyy,projekteja olisi suunnitteilla,mutta mitään en saa aikaiseksi,jotenkin koko elämä on jumissa,työt maistuu sille itselleen.
Tarvitsisin jotain piristystä,ehkä joskus joku positiivinen sana,teko,seksiä muutenkin kuin säälipillua pimeässä peiton alla vaikka en mikään ron jeremy olekaan.
Imatra-lpr.
Tuttu suunta maantieteellisesti. Yllättävän kielteistä tekstiä karjalaiselta. Jokainen on vastuussa omasta onnellisuudestaan eikä voi olettaa, että toinen ihminen tekee onnelliseksi. Mietipä, jos lääkäri kertoisi sinulla olevan kolme viikkoa elinaikaa... Taitaisit arvostaa elämääsi ihan uudella tavalla. Muuta se, mitä voit.
M41v kirjoitti:
Täällä olisi kunnollinen duunarimies joka ei kuitenkaan saakuin "paskaa käteen" elämältä,olen pas_assa avoliitossa lapsen takia.
Ok-talo autoja,harrasteita ym. Löytyy,projekteja olisi suunnitteilla,mutta mitään en saa aikaiseksi,jotenkin koko elämä on jumissa,työt maistuu sille itselleen.
Tarvitsisin jotain piristystä,ehkä joskus joku positiivinen sana,teko,seksiä muutenkin kuin säälipillua pimeässä peiton alla vaikka en mikään ron jeremy olekaan.
Imatra-lpr.
Tää oli sinkuille.
Kilttimies
Vierailija kirjoitti:
Turha esittäytyä, kun ei naiset kumminkaan uskalla ottaa yhteyttä.
T: monesti koettu
Olen av:n kautta ottanut yhteyttä... Miten se eroaa yhtään nettitreffi ilmoituksiin, yhtä epävarmaa. Ei se anonyymillä sähköpostilla hankalaa ole.
Naiset taas tukkii ketjun yhteydenotoillaan 🙄
Hienoa, rohkeat miehet! Aika hyviä miehiä ja paljon tykkäyksiä jo. Lisää miehiä odotetaan! On aika ottaa onni omiin käsiin. Naisten huomio on palstalla taattu.
Miksei kaikki voi mennä Tinderiin niin kuin normaalit ihmiset?
Vierailija kirjoitti:
Hienoa, rohkeat miehet! Aika hyviä miehiä ja paljon tykkäyksiä jo. Lisää miehiä odotetaan! On aika ottaa onni omiin käsiin. Naisten huomio on palstalla taattu.
Tosi paljon lämmittää mieltä tykkäystä.
Hei, olen Teuvo. Joka naisen unelma.
Vierailija kirjoitti:
Miksei kaikki voi mennä Tinderiin niin kuin normaalit ihmiset?
Kun on välitetty sitä, ettei saa ketään naista, niin silloin on hyvä kokeili uutta tapaa. Palstalla miehet ja naiset ovat valitelleet sinkkuuttaan. Ehkä heistä voisi tulla pari. Sen tietää, kun kokeilee.
Harmi kun en ole sinkku. Olisin esitellyt itseni mieluusti.
Kuten että olen varmasti jonkun mielestä komea ja jonkun toisen mielestä helekutin ruma. Itse tykkään itsestäni, eihän täällä muuten jaksais olla. Näin muuten, pääasia on, että tekee niitä omia juttuja omien fiiliksien mukaan niin kyllä ympärille sitten jää ne ihmiset, miehet ja naiset, jotka sinusta pitää
Sinkkujen valtava määrä kertoo, että apua pariutumiseen kaivataan. Olisiko mökkeileviä ja kuntoilua harrastavia raittiita miehiä paikalla?
Naiset toimi taas odotetulla tavalla...
Miksi naiset eivät saa esittäytyä?! Sukupuolisyrjintää! Asiatonta!
Laitoin jo ekalle sivulle, että myös naiset voivat esittäytyä. Syrjintää ei ole.
Tässä tulee:
- Ikä 37v.
- Harrastan elokuvia, av:ta sekä kaikkea psykologiaan liittyvää.
- Liikun ulkona harvakseltaan, mutta kun liikun, yritän saada ihmisten masentuneet suupielet ylöspäin hymyilemällä itse mielipuolisen leveästi:)
- Käytän paljon hymiöitä
- Puhun kovin suoraan asioista netissä, koska minua v*tuttaa tämä hyssyttelykulttuuri, joka maassamme on sekä myös sen takia, että lapsuudenkodissamme ei puhuttu ikinä mistään tai jos puhuttiin, niin se oli kovin tosikkomaista, vakavaa tai virallista ym. Tämän vuoksi sosiaalinen
- Pidän yöllä liikkumisesta, koska silloin on rauhallista ja voi höpötellä itsekseen:)
- Olen hyvä kehumaan itseäni, kun sen paikka on.
40v introvertti raksamies. Harrastan kalian juomista, lukemista ja katselen elokuvia. Pelaan pleikkaria. Asun vuokralla. Ei omia lapsia.exiä on kyllä. Pituus 190, paino 110. Laiska koti ihminen. En pidä matkustelusta, tapahtumista. Otan elämän rennosti...
Vierailija kirjoitti:
Turha esittäytyä, kun ei naiset kumminkaan uskalla ottaa yhteyttä.
T: monesti koettu
Älä ole noin pessimistinen. Etkö huomaa kuinka hanakasti naiset ovat tutustumassa tässä ketjussa?
Vierailija kirjoitti:
Tässä tulee:
- Ikä 37v.
- Harrastan elokuvia, av:ta sekä kaikkea psykologiaan liittyvää.
- Liikun ulkona harvakseltaan, mutta kun liikun, yritän saada ihmisten masentuneet suupielet ylöspäin hymyilemällä itse mielipuolisen leveästi:)
- Käytän paljon hymiöitä
- Puhun kovin suoraan asioista netissä, koska minua v*tuttaa tämä hyssyttelykulttuuri, joka maassamme on sekä myös sen takia, että lapsuudenkodissamme ei puhuttu ikinä mistään tai jos puhuttiin, niin se oli kovin tosikkomaista, vakavaa tai virallista ym. Tämän vuoksi sosiaalinen
- Pidän yöllä liikkumisesta, koska silloin on rauhallista ja voi höpötellä itsekseen:)
- Olen hyvä kehumaan itseäni, kun sen paikka on.
Oletko nainen vai mies?
Imatra-lpr.