Nyt kaikki vapaat miehet esittäytymään
Vähän väliä saa lukea täältä kunnon miehistä, jotka eivät saa naista ja sinkkunaisistakin. Samaan aikaan pelimiehet rikkovat naisten sydämiä. Nyt kunnon miehet voivat kuvailla itseään ja palstan vapaat naiset osoittaa mielenkiintoaan ja vaikka tutustua tarkemmin. Rohkeasti kirjoittamaan!
Kommentit (319)
Vierailija kirjoitti:
Alle kolmekymppinen sinkkumies etsii naista unikaveriksi (ei tarkoita seksiä).
Tku
Suuresta kysynnästä johtuen lisään hieman tietoja. Oon normaalipainoinen, pitkä ja vaalea. Naisen kanssa haluaisin viettää aikaa, katsella leffoja, halailla, tehdä ruokaa ja mielellään nukkua lähekkäin.
Hei kaikki ihanat naiset. Olen kilttimies.
Vierailija kirjoitti:
40v introvertti raksamies. Harrastan kalian juomista, lukemista ja katselen elokuvia. Pelaan pleikkaria. Asun vuokralla. Ei omia lapsia.exiä on kyllä. Pituus 190, paino 110. Laiska koti ihminen. En pidä matkustelusta, tapahtumista. Otan elämän rennosti...
Oih unelma. Harmi kun olen varattu ja lapsiakin pari löytyy. En myöskään pidä pakollisesta matkustamisesta/tapahtumista.
N32 /162cm/50kg
26-vuotias mies pk-seudulta etsii seuraa esimerkiksi luontopolulle, piknikille tai vaikka leffaan. Olen hyvä keittiössä ja tykkään kokata ja leipoa. Opinnot ovat gradua vaille valmiit, mutta kesä menee nyt lähinnä muita töitä tehdessä ja urheillessa. Aikaisemmat suhteet ovat olleet vähän semmoista harjoittelua ja sellasta napakymppiä ei ole vielä tullut vastaan. Sen olen oppinut, että kukaan toinen ei voi elämääsi "pelastaa".
Olen 185cm pitkä ruskeilla silmillä. Minusta näkee jo päältä, että on tullut käytyä salilla, mutta samalla voimamaha on päässyt kasvamaan. Näytän niiltä homo-kulttuurin karhumiehiltä, mutta nuoremmalta ilman partaa ja karvaa muutenkin vähemmän. Alkoa käytän harvakseltaan ja savuton olen myös. Yksin olen aika laiska poistumaan mukavuusalueeltani, mutta lähden helposti uusiin juttuihin mukaan.
S-postia voi laittaa pilipalitikutaku@luukku.com
Vierailija kirjoitti:
M41v kirjoitti:
Täällä olisi kunnollinen duunarimies joka ei kuitenkaan saakuin "paskaa käteen" elämältä,olen pas_assa avoliitossa lapsen takia.
Ok-talo autoja,harrasteita ym. Löytyy,projekteja olisi suunnitteilla,mutta mitään en saa aikaiseksi,jotenkin koko elämä on jumissa,työt maistuu sille itselleen.
Tarvitsisin jotain piristystä,ehkä joskus joku positiivinen sana,teko,seksiä muutenkin kuin säälipillua pimeässä peiton alla vaikka en mikään ron jeremy olekaan.
Imatra-lpr.Tuttu suunta maantieteellisesti. Yllättävän kielteistä tekstiä karjalaiselta. Jokainen on vastuussa omasta onnellisuudestaan eikä voi olettaa, että toinen ihminen tekee onnelliseksi. Mietipä, jos lääkäri kertoisi sinulla olevan kolme viikkoa elinaikaa... Taitaisit arvostaa elämääsi ihan uudella tavalla. Muuta se, mitä voit.
Olen alunperin hesalainen😁.
Vierailija kirjoitti:
M41v kirjoitti:
Täällä olisi kunnollinen duunarimies joka ei kuitenkaan saakuin "paskaa käteen" elämältä,olen pas_assa avoliitossa lapsen takia.
Ok-talo autoja,harrasteita ym. Löytyy,projekteja olisi suunnitteilla,mutta mitään en saa aikaiseksi,jotenkin koko elämä on jumissa,työt maistuu sille itselleen.
Tarvitsisin jotain piristystä,ehkä joskus joku positiivinen sana,teko,seksiä muutenkin kuin säälipillua pimeässä peiton alla vaikka en mikään ron jeremy olekaan.
Imatra-lpr.Tää oli sinkuille.
Kilttimies
Lasken itseni sinkuksi,asutaan vaan samassa kämpässä avokin kanssa.
Ikää 31, pituutta 175cm, painoa 80kg. Lihasta jonkin verran. Insinöörin paperit parin vuoden kuluttua taskus, nyt työskentelen tehdashommis asennustöitä tehden. Tummat hiukset, siniset silmät yms. Kaakkois-Suomes tukikohta.
Vierailija kirjoitti:
Ikää 31, pituutta 175cm, painoa 80kg. Lihasta jonkin verran. Insinöörin paperit parin vuoden kuluttua taskus, nyt työskentelen tehdashommis asennustöitä tehden. Tummat hiukset, siniset silmät yms. Kaakkois-Suomes tukikohta.
Tässä teille hyvä mies, naiset! Kaakossa on seurallisia ja hyväntuulisia ihmisiä ja kiva murre. Mulle hän olis vähän turhan nuori. Nuoret ovat muuten olleet palstan rohkeimpia. Haastan keski-ikäiset miehet mukaan tähän!
Laittakaa se s-postiosoite jo siihen ilmoitukseen, niin naiset voivat ottaa yhteyttä ilman julkisuutta. Sen verran kainoa on ollut meno tähän asti.
Miksi näin vähän esittelyjä? Lisää lisää
Vierailija kirjoitti:
Onhan tässä jo monta, mutta naiset eivät ole vastanneet yhteenkään mitenkään kiinnostuneesti, vaikka on ollut hyviäkin. Miehiä ei huvita kirjoittaa, koska huomasivat tämän. Naiset haluavat vain lukea näitä esittelyjä, eivät ottaa koppia mitenkään.
M41v kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M41v kirjoitti:
Imatra-lpr.Tää oli sinkuille.
KilttimiesLasken itseni sinkuksi,asutaan vaan samassa kämpässä avokin kanssa.
Kuullostat todella oksettavalle. Eroa ennen kuin haet seuraa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan tässä jo monta, mutta naiset eivät ole vastanneet yhteenkään mitenkään kiinnostuneesti, vaikka on ollut hyviäkin. Miehiä ei huvita kirjoittaa, koska huomasivat tämän. Naiset haluavat vain lukea näitä esittelyjä, eivät ottaa koppia mitenkään.
Totta, hyviä monet. Niin nuoria, ettei kannata ottaa ainakaan minun yhteyttä. Odotan oman ikäluokkani esiinmarssia. Yks ok jo oli, mutta kalja harrastuksena on minulle liikaa taustastani johtuen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turha esittäytyä, kun ei naiset kumminkaan uskalla ottaa yhteyttä.
T: monesti koettuÄlä ole noin pessimistinen. Etkö huomaa kuinka hanakasti naiset ovat tutustumassa tässä ketjussa?
Repesin. Tällaiset ketjut on niin nähty :D
Naisten pelkuruus - check!
Täytyy todeta, että täällä olevat todella negatiiviset kommentit antavat henkilöistä niin pessimistisen kuvan, ettei sinkkuus ihmetytä yhtään. Negatiivisuus ja valitusketjut naisettomuudesta karkottavat kenet tahansa. Olisiko kenties aika katsoa peiliin? Entäpä jos oppisi arvostamaan jo nyt elämässä olevia hyviä asioita ja käyttäisi tarpeeksi usein sitä omaa tervettä kättä tyydytyksen saamiseksi? Vaikea uskoa, että noin negatiivinen ihminen arvostaisi puolisoakaan. Kohta jo alkaisi valitus, kun puoliso ei teekään onnelliseksi, kun omaa vastuuta onnellisuudesta ei ole ymmärretty. Täydet pisteet rohkeille ja ennakkoluulottomille esittäytyjille!
No tässä olisi tällainen komeaksi kehuttu, joskin lievästi ylipainoinen 29 v mies. Olen ystävällinen ja muut huomioon ottava. Yliopistotutkinto suoritettuna ja 4 vuotta työuraa takana. Talous on ihan kunnossa: palkka n 5.000 €/kk ja tietysti (velkainen) omistusasunto löytyy ja muutama kymppitonni ns. sukanvarressa.
Tosin en ole sinkku, mutta ajattelin nyt kuitenkin esittäytyä, koska varmaan kohta olen. Vaimoakun kiinnostaa kaikki muu paitsi minä... Tämä nyt tietysti on minun vikani, koska taidan olla liian kiltti. Haaveilen sellaisesta suhteesta, jossa voitaisiin vilpittömästi tukea toisia puolin ja toisin ja toiselle osoitettaisiin arvostusta.
Kristitty nuiva maanviljelijä 43v 185/85 tunnin päässä stadista.
Eijei, älkää kaikki yhtaikaa päälle rynnikö...apua ...en saa ilmaa...aagh...
Nainen