Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet! Haittaisiko teitä, jos tyttöystävä olisi kasvissyöjä?

Vierailija
03.07.2017 |

Haittaisiko?

Kommentit (180)

Vierailija
61/180 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sen pitäisi haitata?

Vierailija
62/180 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haittaisi, nehän ei laita lihaa suuhunsa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/180 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei siita nyt pisteita saa, joskaan ei ole deal breaker. Eniten pelkaan yhtensopivuutta, itse fitnessurhelijana kanaa ja lihaa menee viikossa kilokaupalla. Jos viela ei saisi syoda kalaa tai kananmunia pelkaisin ristiiriidan ja hallinnollisen overheadin kasvavan liian isoksi.

Vegaaniksi ryhtynyt kehonrakentaja: "Lihaton ruokavalio teki minusta entistä vahvemman"

https://www.voice.fi/ilmiot/a-81611

Vegan fitness

https://www.veganfitness.fi

VEGAANIBODARIN PIENI KÄSIKIRJA

http://vegaaniliitto.fi/www/sites/default/files/opinnaytteet/Esmeray%20…

Kyllahan noita tietysti on, tamakin hubbapubba-liiton voittaja - raaka totuus etta suomalaiset parhaat amatoorikehonrakentajat ovat naita edella.  Noiden muiden linkkien informaatioarvo on nyt sitten mita on.

Vierailija
64/180 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haittaisi, nehän ei laita lihaa suuhunsa.

Eikö Jenna Jamesonkaan?

Vierailija
65/180 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

gu kirjoitti:

Fundamentaali vege - nou nou - ovolakto vege täysin ok. 

Ymmärtääkö tämä vegeporukka, että osteoporoosi hyppää kehiin 50 ikävuoden tietämillä? Naisilla ei ole varaa olla täysvege. Kuormittaa terveydenhuoltoa pahasti. 

-

Älkääkä pistäkö tännr bodarilinkkejä sillä tuo porukka saa lihaksensa ampuleista. 

KALSIUM VEGAANIRUOKAVALIOSSA

http://vegaaniliitto.fi/www/fi/tietoa/vitamiinit-ja-kivennaisaineet/kal…

Muuten, aika asiatonta ja yleistävää väittää, että "tuo porukka saa lihaksensa ampuleista".

Rakentelet lääketieteellistä mahdottomuutta. Edes lihaa syömällä ei pääse sellaisiin tuloksiin mitä lehdissä esitetään bodareita. 

-

Lehdistöltä aika sairasta touhua. 

Vierailija
66/180 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on "käännyttämisen" ja asiallisen tiedon jakamisen raja?

Asiallisen tiedon jakamista on esim. se, että kertoo, miksi itse on kasvissyöjä ja millaisia epäkohtia tuotantoeläinten kohtelussa on, mutta hyväksyy sen että muut voivat valita toisin.

Käännyttämistä on se, että pitää omaa näkemystään ainoana oikeana vaihtoehtona jokaiselle, ja alkaa painostaa toisin ajattelevia muuttamaan kantaansa.

Vierailija
67/180 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haittaisi.

Ei tulisi suhde etenemään.

Fuckbuddyna menis ehkä, mutta ne haisee ja on harmaitahiiriä.

Vierailija
68/180 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama mitä nainen syö tai ei. Suuri vaara on kuitenkin siinä, että kasvissyöntiin kietoutuu myös viheridealistinen maailmankatsomus tai peitelty syömishäiriö. Nämä ovat vakavia psyykkisiä ongelmia molemmat.

Vierailija
69/180 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä haittaisi. Ulosteessa pitää haista mätänevä liha!

Vierailija
70/180 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten vegaanit osaavat loukkaantua kaikesta koko ajan?

Vierailija
71/180 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex oli kasvissyöjä. Ei ollut mitään ongelmia siinä (moralisointia tmv.) Opin itsekin syömään monia hyviä kasvisruokia, lihansyönnistä kuitenkaan luopumatta. :)

Vierailija
72/180 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvä miinus, muttei nyt estäisi suhdetta. Mites muna, maito tai kala? Vegaanin tai vihreän kanssa en alkaisi seurustelemaan, ne ovat niin itseään täynnä ja tuputtamassa muille ideologiaansa.

Vierailija
73/180 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykää hyvät ihmiset nyt katsomassa 30- 40- 50- ja 60-luvun urheilijoita niin ymmärätte että ei se lihasmassa kasva ilman ampulleja tuollaiseksi mitä lehdissä nykyään esitetään. 70-luvulla alkoi tulla jo hormoonit käyttöön vahvasti. 

Kaarlo Kasngasniemi - 1969

" talvella 1968 aloitettu hormonikuuri mahdollisti kovennetun harjoittelun, jonka myötä hänen tuloksensa lähtivät jyrkkään nousu"

http://www.is.fi/muutlajit/art-2000000542612.html

Vierailija
74/180 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvissyöjä ok, vegaani ei koska en jaksaisi mt-ongelmaista.

Vierailija
75/180 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on vain positiivinen asia mitä enemmän maailmassa on kasvissyöjiä. Enemmän pekonia minulle!

Jos tyttöystävä ei syystä tai toisesta halua syödä tekemääni ruokaa niin voi kaikin mokomin tehdä itse mieleistänsä. Eihän tuo nyt mikään ongelma ole.

Jotain neuroottista moraalisaarnaa eläinten oikeuksista kesken grillijuhlien en välttämättä haluaisi kuulla. Ainakaan ihan hirveän usein.

Vierailija
76/180 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No haluaako miehet yleensä olla mirrin vai lehmän kanssa..?

Vierailija
77/180 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen vegaani ja asun lihaa syövän mieheni kanssa. Mies saa itse ostaa ja kokata liharuokansa mutta vegeruokia kokkaan aina siinä mielessä että hänellekin riittää.

Vierailija
78/180 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vegaani haittaisi. Kasvisyöjä ei. Vegaanista ravintoa syövä ei niin paljon kuin ideologinen vegaani. Tosin olen allerginen pavuille joten laittaisin todennäköisesti ruokaa päivittäin vain itselleni ja kalastan ruokani joten kalaa söisin jatkuvasti. Luulen ettei vegaani olisi mahdollinen ihastumisen kohde koska haluan logiikkaan perustuvan suhteen ihmisen kanssa, esim uskovainenkaan ei kävisi.

Vierailija
79/180 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vegaani haittaisi. Kasvisyöjä ei. Vegaanista ravintoa syövä ei niin paljon kuin ideologinen vegaani. Tosin olen allerginen pavuille joten laittaisin todennäköisesti ruokaa päivittäin vain itselleni ja kalastan ruokani joten kalaa söisin jatkuvasti. Luulen ettei vegaani olisi mahdollinen ihastumisen kohde koska haluan logiikkaan perustuvan suhteen ihmisen kanssa, esim uskovainenkaan ei kävisi.

Logiikkaan perustuva suhde? Miksei vegaanius ole mielestäsi loogista?

Vierailija
80/180 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haittaisiko?

Ei muuten, mutta on luultavasti myös punavihreä ja se on ehdoton EI!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi