Miehet! Haittaisiko teitä, jos tyttöystävä olisi kasvissyöjä?
Kommentit (180)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haittaisiko?
Kunhan ei ala käännyttämään ja suostuu kokkaamaan myös liharuokia. Se olisi kovin epäkäytännöllistä että molemmat kokkaisi omat ruokansa.
Suostutko itse kokkaamaan kasvisruokia?
Tottakai voin kokata kasvisruokaa jos minun kokkailu tyydyttää. En vain halua aina joutua kokkaamaan, pidän sitä vähän kohtuuttomana.
Ei haittaisi. Eläimistä välittävä muija ei sitä paitsi ainakaan voi olla läpeensä p*ska ihminen. Ja kasvissyöjien pierutkaan ei haise läheskään niin pahalle kuin muiden, erikoista, mutta ehdoton plussa naisessa.
Tunnen monia kauniita ja fiksuja vegaaninaisia. Arvostan sitä, että ihminen on kiinnostunut myös eettisistä asioista ja tekee oman osuutensa parantaakseen maailmaa. Jokaisen panoksella on merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Vegaanius olisi ongelmaista, tai lähinnä sitten joutuu molemmat tekemään aina sen oman ruoan.
Kasvisruokavaliolla tulisi itsekin syötyä enemmän kasviksia. Molemmille voisi tehdä samaa ruokaa, mutta itselle lisäksi vaikka se pihvi tms kylkeen.
Kasvisruokavaliolla elävä ei ole haitaksi, jos saisin itse syödä lihaa ilman valituksia tai käännytysyrityksiä.
N23
Eikö tämä ole vähän kaksoisstandardi-ajattelua? Jos toinen syö ja laittaa kasvisruokaa, mutta sinä vaadit lisäksi pihviä. Eli hänen näkökulmastaan sinä vaadit toista sopeutumaan sinun tapoihisi? Sinulle ei siis riitä se, että saat toisen laittamaa ruokaa. Tilanne on toki eri silloin kun itse teet ruuan. Jos puolisollasi olisi laktoosi-intoleranssi, niin haluaisitko kuitenkin aina itsellesi ruokaa, jossa on laktoosia, koska sinua laktoosi ei haittaa?
Vierailija kirjoitti:
Haittaisiko?
Veisi liikaa elämäniloa. Korkeintaan panopuuksi.
Fundamentaali vege - nou nou - ovolakto vege täysin ok.
Ymmärtääkö tämä vegeporukka, että osteoporoosi hyppää kehiin 50 ikävuoden tietämillä? Naisilla ei ole varaa olla täysvege. Kuormittaa terveydenhuoltoa pahasti.
-
Älkääkä pistäkö tännr bodarilinkkejä sillä tuo porukka saa lihaksensa ampuleista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuisi liittyisikö siihen jotain eettisyyshöpöä. Jos ei ja valinta olisi omaan terveyteen perustuva, niin sitten olisi ok
Onko sinulla mitään tietoa siitä, minkälaista elämää eläimet elävät tehotuotanto-olosuhteissa?
Tiedän enkä välitä.
Haittaisi. Ei siksi että en siedä kasvissyöntiä vaan siksi että olen jo kokenut miten hankalaa on kun parisuhteessa on kaksi eri ruokavaliota ja aina pitää tehdä kaksi eri ruokaa. Se, että toinen on kasvissyöjä ei tarkoita minun olisi tingittävä omasta ruokavaliostani.
Päinvastoin, pikemminkin se haittaisi jos nainen olisi sekasyöjä (itse kasvissyöjä).
Kunhan on tervejärkinen jalat maassa -ihminen, joka ei vie ideologista puolta äärimmilleen niin että se hallitsee elämää, eikä ala käännyttää muita vaan antaa jokaisen tehdä omat valintansa.
Mikä on "käännyttämisen" ja asiallisen tiedon jakamisen raja?
Vähän riippuu. Lähtisikö se soutajaksi verkoille, eikä menisi kitinäksi kun kalastaisin.
Sinkkumies
gu kirjoitti:
Fundamentaali vege - nou nou - ovolakto vege täysin ok.
Ymmärtääkö tämä vegeporukka, että osteoporoosi hyppää kehiin 50 ikävuoden tietämillä? Naisilla ei ole varaa olla täysvege. Kuormittaa terveydenhuoltoa pahasti.
-
Älkääkä pistäkö tännr bodarilinkkejä sillä tuo porukka saa lihaksensa ampuleista.
KALSIUM VEGAANIRUOKAVALIOSSA
http://vegaaniliitto.fi/www/fi/tietoa/vitamiinit-ja-kivennaisaineet/kal…
Muuten, aika asiatonta ja yleistävää väittää, että "tuo porukka saa lihaksensa ampuleista".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haittaisiko?
Kunhan ei ala käännyttämään ja suostuu kokkaamaan myös liharuokia. Se olisi kovin epäkäytännöllistä että molemmat kokkaisi omat ruokansa.
Suostutko itse kokkaamaan kasvisruokia?
Mitä väliä suostuuko ki
rjoittaja siihen. Ainoastaan yhdellä on tässä aivovamma.Sinkkumies
Moi taas sinkkumies, onks ollu paljon naisii viime aikoina? Noi sun tekstit on niin älykästä pohdintaa että varmaan on laatunaisia oven takana jonossa! Rispekti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haittaisiko?
Veisi liikaa elämäniloa. Korkeintaan panopuuksi.
Jenna Jameson on vegaani...
Vierailija kirjoitti:
Mikä on "käännyttämisen" ja asiallisen tiedon jakamisen raja?
Yleensä käännyttämistä on se, että valitsee kasvisruuan. Kiusaamiseksi lasketaan sitten jo se, että pyytää saada kasvisruokaa. Monen mielestä asiallista tietoa on vain se, että kasvisruoka ei ole raavaalle miehelle riittävää ravinnoksi. Paitsi kaurapuuro ja ruisleipä (metukalla).
ei haittais tulis ainaki syötyy terveellisemmin
Pitäskö haitata? Oltu jo kolme vuotta naimisissa ja en ole osannut tällaista huomioida. Pitääkin heti illalla tivata, että mitä sillä on oikein mielessä kun ei liha maistu.