Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet! Haittaisiko teitä, jos tyttöystävä olisi kasvissyöjä?

Vierailija
03.07.2017 |

Haittaisiko?

Kommentit (180)

Vierailija
21/180 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehet heti ajattelee, että nainen olisi käännyttämässä miestä kasvissyöntiin? Mulle jonkun toisen kasvissyönti on sama asia kuin se, etten itse tykkää salmiakista. Ei kuitenkaan tule mieleenkään kieltää muita syömästä salmiakkia.

Riittää kun kaveripiirissä on kasvissyöjiä ja he aiheuttavat joka kerta draamaa ruokaa liitten ja ovat saarnaamassa ideologiaansa. Ahkerat saarnaajat ovat lrimanneet porukan. Ja aloittajan kysymykseen liittyen tuo on oleellinen vinkki. Jos hänhyväksyy että toinensyö lihaa, niin täysillä vaan suhteeseen. Jos hän taas olettaa että kumppanin pitää muuttua, niin osaapahan varautua siihen että suhde ei kestäkään. Mielestäni aika hyvätkommentit on jo toistuneet.

Vierailija
22/180 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sexy, Hot Vegans - Female Edition

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/180 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeestaan joo.

Vierailija
24/180 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle se on poissulkeva ominaisuus. En halua olla sellaisen henkilön kanssa.

Vierailija
25/180 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehet heti ajattelee, että nainen olisi käännyttämässä miestä kasvissyöntiin? Mulle jonkun toisen kasvissyönti on sama asia kuin se, etten itse tykkää salmiakista. Ei kuitenkaan tule mieleenkään kieltää muita syömästä salmiakkia.

Ei ole välttämättä kyse mistään käännyttämisestä.

Salmiakki on yksi "ruoka", kasvissyönti on ruokavalio. Näillä kahdella asialla on iso ero.

Itse en ole kasvissyöjä ja en sellaiseksi aio ruveta.

En siis voi tehdä liharuokaa itselleni ja tyttöystävälleni. Pitää tehdä kaksi eri ruokaa tai pelkästään kasvisruokaa. Tämä vaikuttaa minun elämääni joko a) lisää työtä monen ruuan valmistuksen muodossa tai b) rajoittaa sitä mitä itse voin syödä vasten toiveitani.

En näe siinä mitään väärää, että lasken puolison itsestä poikkeavan ruokavalion negatiiviseksi asiaksi. Se ei kuitenkaan ole ylitsepääsemätön ongelma, kuuluu vaan negatiivisiin ominaisuuksiin siinä missä esim. koiran omistaminen. Kokonaisuus kuitenkin ratkaisee loppupeleissä.

M27

Vierailija
26/180 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahaa menisi paljon vegaanin lisäravinne ja muihin järjestelyihin ja tietenkin myöhemmin sairauksien hoitoihin.

Vierailija
27/180 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
28/180 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen ryhtyi vegaaniksi – pudotti edes yrittämättä 20 kiloa vuodessa

http://www.is.fi/terveys/art-2000005222902.html

29/180 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei haittaa vaikka syön lihaa, kalaa, linnun ja poron teen usein salaattia ja wokkia lihan kera.

Kokkaan itse tietenkin.

Vierailija
30/180 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet, tiesittekö muuten sitä, että Pamela Anderson on vegaani.

Vierailija
31/180 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rahaa menisi paljon vegaanin lisäravinne ja muihin järjestelyihin ja tietenkin myöhemmin sairauksien hoitoihin.

Mulla oli työterveystarkastuksessa erittäin hyvät veriarvot ja olen vegaani. Syön yhden monivitamiinitabletin päivässä. B12-vitamiini on oikeastaan ainoa, mitä on vaikeaa saada kasvikunnan tuotteista.

Vierailija
33/180 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan haittaisi.

Vierailija
34/180 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaisi. Näin kasvissyöjämiehenä en edes haluaisi seurustella raatoja syövän naisen kanssa.

Vierailija
35/180 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuisi liittyisikö siihen jotain eettisyyshöpöä. Jos ei ja valinta olisi omaan terveyteen perustuva, niin sitten olisi ok

Vierailija
36/180 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuisi liittyisikö siihen jotain eettisyyshöpöä. Jos ei ja valinta olisi omaan terveyteen perustuva, niin sitten olisi ok

Onko sinulla mitään tietoa siitä, minkälaista elämää eläimet elävät tehotuotanto-olosuhteissa?

Vierailija
37/180 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se, että joku ajattelee omaa napaansa pidemmälle on "eettisyyshöpöä"?

Vierailija
38/180 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulla mitään tietoa siitä, minkälaista elämää eläimet elävät tehotuotanto-olosuhteissa?

Joo katsoin sen dokkarin. Tietysti olisi hienoa, jos olosuhteet ja elukoiden ravinto olisi parempi niin lihan ravintoarvot olisivat nykyistä parempia. Sama juttu kalan kanssa. Siitäkin uutisoitiin, että omega3:n määrä ei olisi enää niin hyvä kuin ennen

Vierailija
39/180 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vegaanius olisi ongelmaista, tai lähinnä sitten joutuu molemmat tekemään aina sen oman ruoan.

Kasvisruokavaliolla tulisi itsekin syötyä enemmän kasviksia. Molemmille voisi tehdä samaa ruokaa, mutta itselle lisäksi vaikka se pihvi tms kylkeen.

Kasvisruokavaliolla elävä ei ole haitaksi, jos saisin itse syödä lihaa ilman valituksia tai käännytysyrityksiä.

N23

Vierailija
40/180 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kysynyt tuota mieheltäni ja hänelle se ois naisessa totaalinen turn off.Me syödään lihaa usein ( käydään ostaas laadukkaita lihoja ja kaloja). Nams! On hyvää:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi