Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Typerien ja nolojen kysymysten ketju---Kysy mitä vain, muut vastaavat ilman veetuilua.

Vierailija
28.06.2017 |

Minä voin aloittaa. Voiko hierojalle mennä ilman lihasjumeja ihan vaan nautiskelemaan? Mitä hierojat ajattelvat pehmeälihaksisista hierottavistaan? "V...u mitä tääkin tuli mun aikaani tuhlaamaan"? Ja juu, tätä oon miettinyt jo vuosia.

Kommentit (18521)

Vierailija
16801/18521 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ihan osaa nyt muotoilla, mutta ehkä pointti selviää. Jos on super väsynyt ja paljon univelkaa eli vaikkapa päivän valvonut ja sitten on nukutettu esim leikkaukseen, ja kun herää nukutuksesta, niin onko tämä nukutuksessa olo voinut poistaa sen väsymyksen ja univelan? 

Normaalisti nukuttaessa unessa on erilaisia vaiheita, jotka toistuvat tietyin välein. On syvä uni ja sitten kevyempi uni, jonka aikana nähdään unia. Tätä unennäkemisjaksoa kutsutaan Rem-uneksi, tulee sanoista rapid eye movements. Molempia unen vaiheita tarvitaan, että uni virkistää eli pesee aivot. Unilääkkeillä aikaansaatu uni ei ole yhtä laadukasta ja virkistävää. Ehkä ei siis myöskään nukutuksen keinotekoinen uni. 

Vierailija
16802/18521 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Elias Salonen Gay? (Kysymys ei ole halventava, ei ole heitä vastaan) 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
16803/18521 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on Heikki Helastisen oikea (suku-)nimi?

Vierailija
16804/18521 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenen? Tarkoitatko Heikki Helaa? Hela on hänen oikea sukunimensä.

Vierailija
16805/18521 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten QR-koodeja luetaan? Minulle on neuvottu, että kohdista puhelimen kamera koodiin, niin se aukeaa. Ei aukea. Olen myös ladannut jonkun QR-koodin lukijasovelluksen (niitä oli useampia tarjolla) ja yrittänyt sillä sovelluksella kohdistaa/osoittaa koodia, mutta ei tapahdu mitään. Minulla on Android-puhelin.

Vierailija
16806/18521 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko työterveyden kautta hoitaa terveysasioita, mitkä eivät vaikuta työkykyyn mitenkään?

Vierailija
16807/18521 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä syystä tehdään dokumentteja rikollisista, kuten Aarnio, Ranta-aho ja nyt tämä uusin Kivimäki? Tulee mielikuva, että nämä tyypit on nostettu tämän päivän sankareiksi, joita ihannoidaan!

Vierailija
16808/18521 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei eikös suuteleminen ja pussaaminen rakkaan kanssa ole kivaa, siis ihanaa! 

Mutta kun sen jälkeen kurkku on limainen ja ääni räkäinen, onko se ihan jees,

vai hilluuko suussa jokin pöpö?

Vierailija
16809/18521 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä syystä tehdään dokumentteja rikollisista, kuten Aarnio, Ranta-aho ja nyt tämä uusin Kivimäki? Tulee mielikuva, että nämä tyypit on nostettu tämän päivän sankareiksi, joita ihannoidaan!

Osuit oikeaan...olen ajatellut samoin, että tämän päivän sankarit ovat kaikki tavalla tai toisella negatiivisia persoonia.

Eikä lainkaan sopivia julkiseen käsittelyyn. Onko ihme, että kaikki nuorten pahanteot ja väkivaltaisuudet ovat lisääntyneet.

Esikuvat on luotu julkisuudessa, eli lehdistö, tiedotus yms. on asioista lisääntyneet.

Vierailija
16810/18521 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutamia outoja kysymyksiä.

1. Miksi sieni on englanniksi mushroom eli mush (=sose, pöperö, tunteilu, siirappi) ja room (=huone). Se kuulostaa suomeksi tunteiluhuoneelta, sosehuoneelta tai sienihuoneelta, ellei sienenkäyttöhuoneelta. ROOM.

2. Käyttävätkö eläkeläiset nykyään huppareita? Tunnustaako joku. Mustaa hupparia vai muu väri?

3. Onko Suomessa yhtäkään ihmistä joka laittaa auton oven huonosti kiinni? Silloinhan voisi lentää ovesta ulos kesken matkan ja jäädä turvavyöstä roikkumaan, auto on vaarallinen kapine. On siis varmistettava että ovi / ovet on kunnolla kiinni ja yleensä sen huomaa jos se on huonosti kiinni.

2. käytän välillä. Värillä ei ole väliä. Ikä 62v

3. yleensä autossa syttyy merkkivalo, jos joku ovi tai takaluukku on auki.  Vanhemmissa malleissa täytynee vaan huolehtia ovi kiinni. Jos ovi sattuisi aukeamaan, et sinä siellä ulos roiku. Ajat rauhallisesti tiensivuun ja suljet oven. Isompi vaara siinä on muille, jos ovi osuu vastaantulevaan autoon tai jalankulkijaan. Todella todella harvinaista kuitenkin.

Vierailija
16811/18521 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei kaikkiin uusiin kerrostaloihin voida tehdä kunnollista äänieristystä? Onko se todella niin valtavan kallista ettei kannata? Kansanterveydellinen haitta on ainakin melkoinen, kun ihmiset eivät saa nukuttua yms.

OLEN miettinyt samaa !

Seitsemänkymmentäluvulla rakennukset ovat huonosti eristettyjä. Monia sen ikäisiä kerrostaloja puretaan.

Asun rakennuksessa joka on tuollainen, ja on totta, että KAIKKI kuuluu läpi ylhäältä ja alhaalta kuin viereisestä asunnosta, 

rapusta jokainen askel, ja kun vielä on saanut yläkerrokseen riesaksi ylvästelevän nuoren miehen joka hakkaa

jokaisella askeleella jalkansa kuuluvasti rappuun, jotta jokainen kuulee, että hän on kyseessä, on siinä kestämistä.

Asunnon haku on menossa, toivottavasti kesään mennessä pääsen täältä pois.

Vierailija
16812/18521 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko työterveyden kautta hoitaa terveysasioita, mitkä eivät vaikuta työkykyyn mitenkään?

Riippuu millaisen sopimuksen työnantaja on työterveysaseman kanssa tehnyt. Selviää kokeilemalla. Toisaalta aika monet vaivat vaikuttavat työsuoritukseen. Voi olla tulkinnanvaraista.

Vierailija
16813/18521 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko toivoton tapaus, kun uskon kohtaavani persun jolla on kaikki soutajat veneessä? Entä jos vene vuotaa?

Vierailija
16814/18521 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ja ilmeisesti kun Israel saa osallistua euroviisuihin, niin eikös sen finaaliin pääsyn voi blokata, kun kukaan ei äänestä ko. maata jatkoon?

Kuitenkin koko Eurooppa tuomitsee, niin luulisi toimivan.

Vierailija
16815/18521 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jotkut ihmiset eivät tervehdi vaikka tervehdin heitä? Vihaavatko he minua?

Vierailija
16816/18521 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulevatko HUS kuvantamisen tulokset Maisaan? esim. röntgen.

Vierailija
16817/18521 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen jo jotain 3 vuotta koko ajan puhunut kehitysvammaisten asuntolassa puhunut hoitajille joka päivä, että yhdelle toiselle asukkaalle pitää antaa kasvuhormonia kun se on kää piö. Miksi hoitajat sanoo vihaisella äänellä, että minun täytyy lopettaa puhuminen tästä asiasta ja en saa sanoa kää piö? En ymmärrä, kun minä haluan että kää piöl le annetaan kasvuhormonia ja saan sanoa kää piö. Miksi niin ei saa sanoa? Se on oikea sana ja minä saan sanoa. Sanon usein, että kää piö. Vaikka, että kää piö ei saa tulla samaan aikaan syömään muiden kanssa ja että sille pitää antaa kasvuhormonia. Miksi hoitajat kieltää sanomasta kun minä kokoa ajan tästä puhun heille joka päivä hoen, että "Antakaa kää piölle kasvuainetta". Miksi hoitajat ei voi ostaa apteekista kasvuhormonia, niin minä neulalla sitä pistän asukkaaseen? Minä voisin sitä pistää sille kää pille jos hoitajat ei tee sitä, Kyllä minnä osaan niin tehdä. Hoitajille kooko ajan tästä puhun, mutta hoitajat huutaa, että een saa puhhua. Minä haluan, että minä pistän kää piöl le kasvuhormonia neulalla pehvaan neulalla pistän monta kertaa päivässä. Koko ajan jankutan heille siitä koko ajan hoitajille huudan.

Vierailija
16818/18521 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella on oma hoitosuunnitelma. Muitten asukkaitten asiat eivät kuulu sinulle. Keskity omiin asioihisi ja jätä muut rauhaan. Kysy hoitajilta mieluummin, mitä voisit harrastaa, että saat aikasi kulumaan.

Vierailija
16819/18521 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osuit oikeaan...olen ajatellut samoin, että tämän päivän sankarit ovat kaikki tavalla tai toisella negatiivisia persoonia.

Eikä lainkaan sopivia julkiseen käsittelyyn. Onko ihme, että kaikki nuorten pahanteot ja väkivaltaisuudet ovat lisääntyneet.

Esikuvat on luotu julkisuudessa, eli lehdistö, tiedotus yms. on asioista lisääntyneet.

Näin on tapahtunut aina. Bonnie & Clide, Natural Born Killers, Robin Hood, Great Train Robbery jne.

Vierailija
16820/18521 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäli tarkoitit Talentissa esiintynyttä, niin ei tietoa. Kuvia hänestä on kuitenkin paljon, joten pääsisikö kuvahaulla kiinni. Ilmoittele jos onnistuu, alkoi kiinnostaa itseänikin 🙂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kolme