Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Typerien ja nolojen kysymysten ketju---Kysy mitä vain, muut vastaavat ilman veetuilua.

Vierailija
28.06.2017 |

Minä voin aloittaa. Voiko hierojalle mennä ilman lihasjumeja ihan vaan nautiskelemaan? Mitä hierojat ajattelvat pehmeälihaksisista hierottavistaan? "V...u mitä tääkin tuli mun aikaani tuhlaamaan"? Ja juu, tätä oon miettinyt jo vuosia.

Kommentit (18734)

Vierailija
18721/18734 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä on minun homo vammainen laulajasetä?

Vierailija
18722/18734 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä on minun homo vammainen laulajasetä?

Jos setäsi on kadonnut ja ollut todistettavaksi kadoksissa jo pidempään, voit tehdä hänestä katoamisilmoituksen poliisille. Oletko setäsi lähin omainen vai onko hänellä esim. puolisoa, joka olisi huolissaan hänen katoamisestaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
18723/18734 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on nyt kirjoitettu mahdollisimman tunnistamattomasti.

Kohtasin kaupungin keskustassa joitakin aikoja sitten aikuisen, mutta selvästi mieleltään nuoremman kehitysvammaisen henkilön. Hän aloitti itse puhumaan jotain ihan tavallista säästä ja hetken siinä turistiin kunnes hän heitti täysin puskista, että X hoitolaitos ja XX henkilöt käyttää seksuaalisesti muita hyväksi. Sitten hän vain lähti. En enää muista edes, mitä vastasin hänelle. Myöhemmin googletin ja sellainen laitos sekä siellä työskentelevät henkilöt näyttäisi ainakin suurinpiirtein olevan olemassa. Laitos tosin on kaukana täältä, missä törmättiin. Pitääkö mun tehdä tästä poliisille ilmoitus? Uskooko ne edes kun en todellakaan tiedä kyseistä henkilöä tai henkilöllisyyttä vai onko pelkkää ajanhukkaaja jää pinoon roikkumaan. Mullakaan kun ei ole mitään takeita, että juttu todella pitäisi paikkaansa.

Vierailija
18724/18734 |
19.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan ympäristöterveyteen liittyviä riskejä. Muovi ja muut haitalliset kemikaalit kerääntyy sukupolvien saatossa. Meikkien käyttöä kannattaisi harkita enemmän, nykyään pikkulapsetkin meikkaa.

Vierailija
18725/18734 |
19.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kehityshäiriöisiä on nykyisin niin paljon?

Sori, tähän yritin vastata, mutten nähtävästi osannut. 

"Miksi kehityshäiriöisiä on nykyisin niin paljon?"

Veikkaan ympäristöterveyteen liittyviä riskejä. Muovi ja muut haitalliset kemikaalit kerääntyy sukupolvien saatossa. Meikkien käyttöä kannattaisi harkita enemmän, nykyään pikkulapsetkin meikkaa.

Vierailija
18726/18734 |
19.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on nyt kirjoitettu mahdollisimman tunnistamattomasti.

Kohtasin kaupungin keskustassa joitakin aikoja sitten aikuisen, mutta selvästi mieleltään nuoremman kehitysvammaisen henkilön. Hän aloitti itse puhumaan jotain ihan tavallista säästä ja hetken siinä turistiin kunnes hän heitti täysin puskista, että X hoitolaitos ja XX henkilöt käyttää seksuaalisesti muita hyväksi. Sitten hän vain lähti. En enää muista edes, mitä vastasin hänelle. Myöhemmin googletin ja sellainen laitos sekä siellä työskentelevät henkilöt näyttäisi ainakin suurinpiirtein olevan olemassa. Laitos tosin on kaukana täältä, missä törmättiin. Pitääkö mun tehdä tästä poliisille ilmoitus? Uskooko ne edes kun en todellakaan tiedä kyseistä henkilöä tai henkilöllisyyttä vai onko pelkkää ajanhukkaaja jää pinoon roikkumaan. Mullakaan kun ei ole mitään takeita, että juttu todella pitäisi paikkaansa.

Älä tee mitään ilmoitusta. Sinulla ei ole mitään sellaista tietoa, jonka perusteella poliisi voisi tehdä mitään. Älä myöskään levitä noita kuulemiasi juttuja eteenpäin siten, että henkilöt olisivat tunnistettavissa. Pahimmillaan voisit silloin syyllistyä kunnianloukkaukseen.

Vierailija
18727/18734 |
21.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Ahti Karjalainen Suomen kaikkien aikojen jäyhin äijä? 

Vierailija
18728/18734 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko normaalia, että kielellä annettava pippelihieronta tuntuu minusta niin hyvältä, että on vaikea olla, kun tuntuu niin hyvältä?

Vierailija
18729/18734 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarviiko käydä virallistamassa erikseen jossain jos haluan vaihtaa etunimekseni vaikka tokan (tai kolmannen) nimeni esim. Matti Teppo Seppo, mutta haluankin olla Seppo (Matti Teppo) ? 

Virallisen teet siitä tavallisella nimenmuutosprosessilla DVV:lle. Ensimmäinen kerta on ilmainen. 

Huomautan sivusta, että kutsumanimenä voi käyttää myös toista tai kolmatta etunimeään. Näin teen itsekin, enkä ole ajatellut vaihtaa nimien järjestystä virallisesti. Yleensä virallisissa papereissa kutsumanimi alleviivataan. 

Vierailija
18730/18734 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi suurin osa naisista valitsee yhden yön seksiin ennemmin naimisissa olevan miehen kuin sinkku miehen? 

No sen, että joku nainen on miehen jo valinnut, ajatellaan olevan todiste siitä, että kyseessä ei ole ihan pahimman luokan luuseri. Sinkku taas voi olla sinkku juuri sen vuoksi, ettei kelpaa kenellekään.

Vähän sama logiikka kuin työnantajilla. Valitaan avoimeen paikkaan mieluummin se hskija, jolla on työpaikka, kuin että valittaisiin työtön.

Ennemminkin se, että naimisissa oleva harvemmin osoittautuu riippakiveksi. Sinkuista liian moni. 

Vierailija
18731/18734 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan hyvin hämärästi tapauksen jossa mies testamenttasi ison omaisuutensa niille jotka tulevat hänen hautajaisiinsa. Hän oli riitaantunut kaikkien ympärillään olevien ihmisten kanssa. Hautajaisiin saapui yksi nuori mies. Kyseinen nuori oli työtön, vainajalle tuntematon. Hänellä ei ollut mitään tekemistä ja kun huomasi kirkon ovien olevan auki, painui istumaan ja istui koko toimituksen loppuun. Myöhemmin hänet jäljitettiin. Nuorukainen sai vainajan perinnön. Vainajan perhe ja suku ryhtyi oikeustoimiin saadakseen perinnön... Muistaako joku? Jos muistaa, missä tämä tapahtui? Mitä muuta siinä tapahtui? 

Taitaa olla urbaani legenda. 

Vierailija
18732/18734 |
24.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnistaako joku tämän runon? Onkohan tässä vain osa:

Hän kulki askelin joutuisin,

ja hymyssä suin, ja hymyssä suin

ja nuorin sykkivin sydämin

ja elämään ihastuin.

Olis tiellensä tähtiä toivonut

niin kirkkahia, niin kirkkahia

Minusta se vaikuttaa vajaalta. Tietäisikö joku tekijän, niin asian voisi tarkistaa, kiitos!

Ei löydy netistä edes kirjaston tädin hakemana.

Vierailija
18733/18734 |
25.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tuo sanonta tarkoitta kun joku pieraisee, "älä revi, ostan koko pakan"? 

En ole kuullut kyseistä sanontaa, mutta tulee mieleen, että kun kangasta repii poikki pakalta, kuten joskus myyjät kangaskaupassa tekee, niin siitä kuuluu sellainen ääni, joka voisi jonkun mielestä kuulostaa pierulta. 

Vierailija
18734/18734 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläköhän Lidl antaa alennuskupongin uusille Scan & go käyttäjille?

Vierailija
18735/18734 |
29.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi asuntolan hoitajat eivät rakastele minun kanssani? Muut asukkaat sanovat, että heidän kanssaan hoitajat rakastelevat. Mutta minun kanssani he eivät rakastele. Sitten asukkaat nauravat, kun minä yritän saada hoitajat rakastelemaan kanssani. Miksi hoitajat suuttuvat minulle, kun yritän saada heidät rakastelemaan kanssani?